Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, sat_rider napisał(a):

Dzwoniłem na infolinię i technik powiedział, że 12 lutego coś tam zmieniali w zabezpieczeniach i dlatego nie będzie odbierać.

Nie za bardzo uśmiecha mi się  brać ich sprzęt , bo trochę mnie kosztował ten VU+ . No i mam w nim moduł dostępowy z Polsatu.

Dzwoniłeś na infolinię żeby im przypomnieć że korzystasz z karty bez sprzętu operatora? :)

Możesz spróbować wymienić na moduł i nadal będziesz mógł korzystać z Vu+.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie bez telewizji da się żyć w tym bez Polsatu również w więszkości to programy powtórkowe przerywane reklamami. Szkoda że nie można kupic tylko pakietu sportowego bez dodatków w postaci kanałów śmieciowych. :D

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, opensource napisał(a):

Dzwoniłeś na infolinię żeby im przypomnieć że korzystasz z karty bez sprzętu operatora? :)

Możesz spróbować wymienić na moduł i nadal będziesz mógł korzystać z Vu+.

Ty tak na poważnie? doradzasz by zmienił kartę na moduł? Działa to trzeba się cieszyć i korzystać jak jest okazja

 

6 godzin temu, opensource napisał(a):

Ogólnie bez telewizji da się żyć w tym bez Polsatu również w więszkości to programy powtórkowe przerywane reklamami. 

A dlaczego mam sobie zabierać przyjemność komfortowego oglądania sportu? Bez wielu rzeczy da się żyć😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, bo jak widzę jak się ludzie męczą z prostymi rzeczami to moduł jest dla nich lepszym rozwiązaniem przynajmniej jeśli chodzi o uprawnienia.

Niczego sobie nie musisz zabierać. Dla mnie właśnie sport jest jedynym powodem dla którego jeszcze ta telewizja działa co nie oznacza że musi być.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz instalację antenową - czy w antenie satelitarnej masz zamontowany taki konwerter:

large_1249d.jpg

Jak masz zwykły pojedynczy jak na zdjęciu poniżej, to sygnału z Astry nie będziesz miała:

G-uJfhiORCsBVQpEOtjGwd8u8q7FGvgolj7Va6wT

Jak nie wiesz jaki konwerter masz, to zmień port - pozycja LNB 1 - pozmieniaj na LNB 2 lub LNB 3. Może wtedy wskoczy sygnał na którymś porcie.c061f885fac95.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Od jakiegoś czasu praktycznie non-stop w prawym górnym rogu ekranu pojawia mi się czarna ramka z komunikatem "Błąd E0150 - brak połączenia z urządzeniem wi-fi", a po chwili "Połączono z UPCxxxxx". 
Czasem dzieje się tak dosłownie co 2-3 minuty, czasem raz na kilkanaście minut. Generalnie jest to bardzo irytujące. 
Z tego samego routera korzystam z wifi np. na telefonie i tam ten internet normalnie jest.

Dekoder to 4K Ultrabox +. Dzwoniłem na infolinię, polecili żeby go zresetować do ustawień fabrycznych, ale nic to nie dało. Komunikat nadal się pojawia.

Proszę o pomoc, co zrobić w takiej sytuacji?


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rozłączanie wifi pojawiło się wraz z którąś aktualizacją dekodera. Wcześniej nie było tego problemu. Jaki jest poziom sygnału?U mnie pomogło dołożenie repeatera w pokoju gdzie jest dekoder. Najtaniej połączyć dekoder kablem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Pawel napisał(a):

To rozłączanie wifi pojawiło się wraz z którąś aktualizacją dekodera. Wcześniej nie było tego problemu. Jaki jest poziom sygnału?U mnie pomogło dołożenie repeatera w pokoju gdzie jest dekoder. Najtaniej połączyć dekoder kablem.

Router z wi-fi mam w innym pokoju, te pokoje dzieli dodatkowo jeszcze kuchnia. Tak że na pewno ten sygnał wifi nie jest za mocny. Niestety ze względu na tę odległość połączenie kablem nie wchodzi w grę.
Ale z drugiej strony np. Viaplay chodzi po tym samym wi-fi na telewizorze bez problemu i nic nie rozłącza.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc sygnału podejrzysz w menu dekodera.

Tak jak pisałem wcześniej nie było tego problemu. Po prostu przy słabszym sygnale dekoder rozłącza i ponownie łączy sieć. U mnie telewizor w tej samej sieci też się nie rozłącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć, mam taki oto problem:

 

Podczas oglądania Ligi Mistrzów na kanałach Polsat Sport Premium kilkukrotnie wyrzuciło mi uprawnienia na wszystkich kanałach. Raz miało to miejsce podczas meczu RB Lipsk vs Real Madryt na początku drugiej połowy, w ostatniej kolejce podczas przerwy (czyli w mniej więcej podobnym czasie). Używam Ultrabox i kartę Cayman. Po wejściu na Strefę C+ po chwili uprawnienia wracają, ale to jest denerwujące (no i ominął mnie gol w meczu 0:1).

 

Czy ktoś miał taką sytuację? Canal+ twierdzi że nie było żadnych przerw (wysyłałem im zdjęcia z info o braku UPRAWNIEŃ) a oni mi mówią że to kwestia sygnału z anteny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...