Skocz do zawartości

RobertK

Użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia RobertK

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

1

Reputacja

  1. W ustawieniach anteny zawsze wybierałem Konfiguracja podstawowa (2 anteny). Ten BER o którym piszecie jest tylko w Konfiguracji pełnej. A tam już dalej nie wiem, co mam wybrać (np. w zakładce wybierz typ konwertera lub multiswitcha)? Ustawienia własne i potem dać test? Niestety mam tylko ten dekoder i antenę.
  2. W którym miejscu można odczytać ten parametr? Oba te wskaźniki wahają się u mnie tak od 97% do 100%. Niestety nie mam możliwości podłączyć go gdzieś indziej. Antena była wymieniana rok temu na nową. Dekoder ma już ze 2,5 roku, może tutaj coś już szwankuje.
  3. W zakładce Miernik Sygnału mam Antena - Poziom 99%, Jakość 99%. To się minimalnie zmienia, ale najczęściej pokazuje takie wartości.
  4. Cześć Od jakichś 3 tygodni mam problem z odbiorem właściwie wszystkich kanałów. Obraz zniekształca się, "rozwala". Chyba fachowa nazwa na coś takiego to pikselowanie. Czasem dzieje się to dosłownie co chwilę, czasem raz na 20-30 minut. Podobny problem miałem około rok temu, wtedy wymieniłem antenę (w serwisie powiązanym z C+, numer do nich znalazłem na pudełkach dekoderów w punkcie C+). Po tej wymianie był w zasadzie spokój, obraz zniekształcał się bardzo sporadycznie, praktycznie było to nieodczuwalne. Ale niestety kłopot wrócił i teraz daje mocno w kość. Dekoder to UltraBox 4K, antena taka standardowa, prawdopodobnie 80 cm. Co robić w takiej sytuacji?
  5. Router z wi-fi mam w innym pokoju, te pokoje dzieli dodatkowo jeszcze kuchnia. Tak że na pewno ten sygnał wifi nie jest za mocny. Niestety ze względu na tę odległość połączenie kablem nie wchodzi w grę. Ale z drugiej strony np. Viaplay chodzi po tym samym wi-fi na telewizorze bez problemu i nic nie rozłącza.
  6. Cześć Od jakiegoś czasu praktycznie non-stop w prawym górnym rogu ekranu pojawia mi się czarna ramka z komunikatem "Błąd E0150 - brak połączenia z urządzeniem wi-fi", a po chwili "Połączono z UPCxxxxx". Czasem dzieje się tak dosłownie co 2-3 minuty, czasem raz na kilkanaście minut. Generalnie jest to bardzo irytujące. Z tego samego routera korzystam z wifi np. na telefonie i tam ten internet normalnie jest. Dekoder to 4K Ultrabox +. Dzwoniłem na infolinię, polecili żeby go zresetować do ustawień fabrycznych, ale nic to nie dało. Komunikat nadal się pojawia. Proszę o pomoc, co zrobić w takiej sytuacji?
  7. Z drugiej strony w każdej chwili mogą "naprawić" aplikację jakąś kolejną aktualizacją. Też jestem ciekawy czy oni są świadomi problemu, a jeżeli tak czy mają zamiar coś z tym zrobić. Przez półtora miesiąca dzwoniłem do nich co 3 dni. Tyle czasu jedyne co byli mi w stanie poradzić, to żebym wyczyścił dane i przeinstalował aplikację... Szkoda gadać. Ja mam Motorolę, dużo osób z Huawei'ami też nie może oglądać w 1080p. Zastanawia mnie dlaczego na tych modelach aktualna wersja nie działa, a na Samsungu już tak? Problem leży w tych telefonach? Czy aplikacja C+ jest aż tak skopana?
  8. Działa! Zainstalowałem tą wersję 5.16.1, ale nie odznaczyłem ograniczenia dla 3g/4g. Teraz wszystko chodzi! Wow, parę miesięcy nie mogłem korzystać z tej apki. Dzięki!
  9. Czyli problem po stronie apki C+. Ale wszystkie powtórki tych samych meczów chodzą bez problemu w 1080p. Niektóre kanały na żywo też. O, może to rozwiąże problem. Z której dokładnie wersji korzystasz?
  10. Agent DRM - Widevine L1 - 26560. Tutaj chyba jest ok, prawda?
  11. W aplikacji w telefonie status HDCP - disconnected. Jedno ustawienie poniżej, HDCP max - HDCP-2.3. Co to w ogóle za opcja, jak to odczytywać? Te wartości są u mnie niepoprawne? Tata w Samsungu praktycznie wszystko ma w 1080p. Zarówno na żywo, jak i w powtórkach. Tak że to na pewno nie jest ograniczenie na telefonach.
  12. Hej. Mam problem z działaniem aplikacji C+ na telefonie (Motorola G72). Podczas oglądania większości kanałów na żywo (głównie sportowych) maksymalna rozdzielczość w aplikacji to 540p, 960x540, 1,5 Mb/s. Wszystkie rozdzielczości powyżej są niedostępne. Oglądając ten sam program w powtórce już mogę skorzystać z wszystkich rozdzielczości, aż do maksymalnej 1080p, 1920x1080, 6 Mb/s. A niektóre kanały nawet na żywo mogę oglądać w maksymalnej rozdzielczości. Dlatego wykluczałbym, że to jest problem z moim telefonem. Tata również korzysta z tej aplikacji na swoim telefonie (Samsung A71) i u niego wszystko jest ok. Zarówno na żywo, jak i w powtórkach ma do wyboru wszystkie rozdzielczości włącznie z najwyższymi. Korzystamy z tego samego internetu. W aplikacji streaming ustawiony jest na maksymalną wartość. Agent DRM - Widevine L1 - 26560. Zgłaszałem to już w C+ wiele razy. Poprosili, żeby wyczyścić dane aplikacji, zainstalować ponownie, zaktualizować. Nic to nie dało. Może Wy macie jakieś pomysły, jak sobie z tym poradzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...