Hej.
Mam problem z działaniem aplikacji C+ na telefonie (Motorola G72).
Podczas oglądania większości kanałów na żywo (głównie sportowych) maksymalna rozdzielczość w aplikacji to 540p, 960x540, 1,5 Mb/s. Wszystkie rozdzielczości powyżej są niedostępne. Oglądając ten sam program w powtórce już mogę skorzystać z wszystkich rozdzielczości, aż do maksymalnej 1080p, 1920x1080, 6 Mb/s. A niektóre kanały nawet na żywo mogę oglądać w maksymalnej rozdzielczości. Dlatego wykluczałbym, że to jest problem z moim telefonem.
Tata również korzysta z tej aplikacji na swoim telefonie (Samsung A71) i u niego wszystko jest ok. Zarówno na żywo, jak i w powtórkach ma do wyboru wszystkie rozdzielczości włącznie z najwyższymi.
Korzystamy z tego samego internetu. W aplikacji streaming ustawiony jest na maksymalną wartość. Agent DRM - Widevine L1 - 26560.
Zgłaszałem to już w C+ wiele razy. Poprosili, żeby wyczyścić dane aplikacji, zainstalować ponownie, zaktualizować. Nic to nie dało.
Może Wy macie jakieś pomysły, jak sobie z tym poradzić?