Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, Krzysiek11:) napisał:

Nie mam zapisanego hasła, sam wpisuje nowe hasło ustawione i ciągle hasło nieprawidłowe.

Spróbuj według tego schematu. Nie próbuj się logować tak parę godzin, chodzi o to żeby system nie zarejestrował nawet próby logowania. Po odczekaniu tych paru godzin jeszcze raz zresetuj hasło i wtedy spróbuj się zalogować tym nowym hasłem. Ja już nie jestem abonentem CP, ale tak opisał mi znajomy że zrobił i poszło, bo po pierwszym samodzielnym resecie hasła też dalej miał komunikat o nieprawidłowym haśle.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kubus.kul napisał:

Spróbuj według tego schematu. Nie próbuj się logować tak parę godzin, chodzi o to żeby system nie zarejestrował nawet próby logowania. Po odczekaniu tych paru godzin jeszcze raz zresetuj hasło i wtedy spróbuj się zalogować tym nowym hasłem. Ja już nie jestem abonentem CP, ale tak opisał mi znajomy że zrobił i poszło, bo po pierwszym samodzielnym resecie hasła też dalej miał komunikat o nieprawidłowym haśle.

 

Ja tak właśnie zrobiłem i wsio działa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zablokowali mi konto bo 4x kliknąłem zaloguj się do aplikacji Polsat GO na smartfonie.

Telefon pamieta dane i nic nie zmieniałem , a mimo to komunikat o niepoprawnych danych i po kilku próbach konto zablokowane :(

Na infolinii kolejka oczekiwania 30min :(

Oplata na telefony 0-801  0,36zl za każdą rozpoczętą minute... czyżby nowy sposób: jak nie robić i zarobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, listek2000 napisał:

Na infolinii kolejka oczekiwania 30min :(

Oplata na telefony 0-801  0,36zl za każdą rozpoczętą minute... czyżby nowy sposób: jak nie robić i zarobić?

O czym ty piszesz? kto Ci kazał dzwonić na 8-setkę? Nie ma stacjonarnych numerów z 22 na początku np. 22 212 7222? Według mnie to głupota i naiwność z twojej strony ale rób jak chcesz. Jak chcesz płacić to płać ale nie narzekaj. ;)

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, tweed77 napisał:

Jak masz zablokowane to telefon na infolinię Polsatu celem odblokowania - resetu dostępu do ICOK.

Tylko to pomoże.

a Jak nawet wczoraj e-maila do nich wysłałem ? to pewnie odczytają jutro :) , OK wszystko sie udało po kolejnym próbie zmiany hasła

Edytowane przez Konrad8964
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, patryszq napisał:

oczekiwanie na infolinii powyżej 60 minut to jakaś kpina :)  ...

Dlatego najlepiej dzwonić z pakietu no limit i telefon na tryb głośnomówiący. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...