tweed77 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) @Poland wchodzisz na stronę ICOK Polsatu - wybierasz opcję nie pamiętam hasła. Na maila przyślą ci link do ustawienia nowego hasła. Druga opcja telefon na infolinię Polsatu i reset całkowity hasła. Wtedy na stronie ICOK Polsatu ustawisz sobie hasło nowe sam. Edytowane 20 Czerwca 2021 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) Mi chodzi nie o zmianę hasła ale loginu czyli maila bo ten obecny już nie istnieje. Stąd opcja z zapomnieniem hasła odpada. Edytowane 20 Czerwca 2021 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 2 godziny temu, pawgac napisał: Dane wyciekly, znalazłem moje dane do Polsatu na darknecie. Polecam całkowitom zmiana hasła ma inne. Jakiego typu dane? login/hasło czy dane bardziej wrażliwe typu np. pesel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Prośba do redakcji Satkuriera o zapytanie ws. tej tajemniczej awarii - wygląda to ewidentnie na wyciek danych który Operator próbuje ukryć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Piszcie do Niebezpiecznika. Po odczekaniu kilku godzin i ponownej próbie zmiany hasła dalej to samo. Przychodzi email z linkiem do zmiany hasła i po wpisaniu nowego hasła jest komunikat, że zmiana hasła nieudana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 8 godzin temu, killerów dwóch napisał: Piszcie do Niebezpiecznika. Po odczekaniu kilku godzin i ponownej próbie zmiany hasła dalej to samo. Przychodzi email z linkiem do zmiany hasła i po wpisaniu nowego hasła jest komunikat, że zmiana hasła nieudana. U mnie ten sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Dzień dobry Chciałbym zmienić login w ICOK (ten stary adres email nie jest już używany) jak to zrobić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Przychodzi email z linkiem do zmiany hasła. Klikam w link i wbijam nowe haslo. Informacja ze konto zablokowane. Czy czekam 4 godziny czy 10 ten sam komunikat. O co tu chodzi? Pomozcie bo to kabaret jakis.Plisssss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Ale ja mam to samo. Przecież to jakiś żart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 45 minut temu, bartek67 napisał: Dzień dobry Chciałbym zmienić login w ICOK (ten stary adres email nie jest już używany) jak to zrobić? Pozdrawiam Zadzwoń na 222127222. Miałem ten sam problem ( login już nie używany), zajęło mi to w sumie 15 minut łącznie ze zmianą na nowy login i założeniem nowego konta. Zrobiłem to przed chwilą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 (edytowane) 2 godziny temu, bartek67 napisał: Dzień dobry Chciałbym zmienić login w ICOK (ten stary adres email nie jest już używany) jak to zrobić? Pozdrawiam Podobno można nie tylko zadzwonić (o czym wspomniał mój przedmówca napisać pod kontakt@cyfrowypolsat.pl ale nie wiem czy tam ktoś odpowiada. Edytowane 21 Czerwca 2021 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 @bartek67 ja kiedyś telefonicznie poprosiłem u usunięcie konta w ICOK i po chwili założyłem nowe używając nowego adresu email. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 22 godziny temu, Abrakadabra napisał: U mnie też ten sam problem. Zmiana hasła nic nie pomogła. Wywaliło mi teraz "Konto zostało zablokowane" 23 godziny temu, killerów dwóch napisał: U mnie to samo. Nie działa nawet możliwość zmiany hasła. 19 godzin temu, Davvvi napisał: Ja też nie mogę się nigdzie zalogować. Zmiana hasła ale teraz mam konto zablokowane. Proszę o wiadomość prywatną w tej sprawie. 16 godzin temu, Poland napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat Czy dałoby się wykonać systemową zmianę loginu do ICOK? Dane prześlę ci w prywatnej wiadomości bo z poziomu ICOK nie mogę tego zrobić z racji zapomnienia hasła hasła. Udzieliłem Ci odpowiedzi w wiadomości prywatnej. 7 godzin temu, jaro64 napisał: U mnie ten sam problem. Również poproszę o wiadomość prywatną. 4 godziny temu, bartek67 napisał: Dzień dobry Chciałbym zmienić login w ICOK (ten stary adres email nie jest już używany) jak to zrobić? Pozdrawiam Witaj. Zmiana loginu nie jest możliwa. Konieczne będzie usunięcie konta i ponowna rejestracja za pomocą innego adresu e-mail. 16 godzin temu, rotalplus napisał: Prośba do redakcji Satkuriera o zapytanie ws. tej tajemniczej awarii - wygląda to ewidentnie na wyciek danych który Operator próbuje ukryć Zaistniała sytuacja wynika ze standardowych mechanizmów zabezpieczających dla kont Klientów. Jest to normalne działanie i nie ma powodu do niepokoju. Ma to na celu poprawienie jakości i bezpieczeństwa usług Klienta. Aby uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości, należy raz na jakiś czas odnowić samodzielnie hasło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat z całym szacunkiem od kilkunastu lat jestem w CP i nigdy nie było takiej sytuacji. Żebym nie mógł się zalogować na dane ( login i hasło ). Żebym musiał być zmuszony do użycia opcji - nie pamiętam hasła. Ustawiania nowego hasła. Tym bardziej że to sytuacja dotycząca praktycznie wszystkich abonentów. Więc nie pisz korporacyjnych formułek bo ludzie to nie Mediamarkt - nie dla idiotów. Nawet u konkurencji tego nie ma. Edytowane 21 Czerwca 2021 przez tweed77 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Podstawowe pytanie do przedstawiciela CP dlaczego wszyscy muszą zmieniać hasła? Nastąpił jakiś wyciek loginów i haseł? Play właśnie dostał karę za nie informawanie o czymś takim. https://gsmonline.pl/artykuly/uodo-play-kara 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 21 godzin temu, tail# napisał: Jakiego typu dane? login/hasło czy dane bardziej wrażliwe typu np. pesel? Jak maja login i hasło to maja wszystko co jest w ICOK, pesel, adres, telefon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsatpo jaką [beep]ę wystawiacie w ICOK publicznie jawnie cały pesel klienta bez żadnego maskowania jednocześnie narażając klienta w przypadku włamu do waszego systemu na kradzież danych i komu to potrzebne? Jak zapomnę jaki mam pesel to sobie sprawdzę chociażby w dowodzie. Naprawdę nie ma macie tam żadnego mądrego od security który się tym zainteresuje i zwróci na to uwagę czy po prostu macie gdzieś dane klientów? Nawet banki które mają znacznie lepiej zabezpieczone aplikacje niż ten wasz zawieszający się ICOK nie wystawiają w takiej formie danych klienta. Edytowane 21 Czerwca 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 5 godzin temu, G2000 napisał: Podstawowe pytanie do przedstawiciela CP dlaczego wszyscy muszą zmieniać hasła? Nastąpił jakiś wyciek loginów i haseł? Play właśnie dostał karę za nie informawanie o czymś takim. https://gsmonline.pl/artykuly/uodo-play-kara @Specjalista Cyfrowy Polsat wiemy ze jest sezon wakacyjny i tv sie mniej oglada , ale jednak problemy awarie i lecenie w CIULA sie zdarza nawet z Waszej strony , skoro CP nie potafi wydac stosownego komunikatu co sie wydarzyło , a Pan i infolinia IRONICZNIE zasłania sie tym , iż skoro od roku haslo nie bylo zmieniane to musieliscie konta ICOK zbanowac abonentom aktywnie korzystajacym z ICOK to moze jednak postarałby sie Pan bardziej niz nabierał wody w usta i niewygodne tematy omijał a w innych watkach zapraszal do prywatnych kontaktow bo bonifikaty beda z przedluzenia umowy !! Hipokryzja w pełnym szyku !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 17 godzin temu, tweed77 napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat z całym szacunkiem od kilkunastu lat jestem w CP i nigdy nie było takiej sytuacji. Żebym nie mógł się zalogować na dane ( login i hasło ). Żebym musiał być zmuszony do użycia opcji - nie pamiętam hasła. Ustawiania nowego hasła. Tym bardziej że to sytuacja dotycząca praktycznie wszystkich abonentów. Więc nie pisz korporacyjnych formułek bo ludzie to nie Mediamarkt - nie dla idiotów. Nawet u konkurencji tego nie ma. 15 godzin temu, G2000 napisał: Podstawowe pytanie do przedstawiciela CP dlaczego wszyscy muszą zmieniać hasła? Nastąpił jakiś wyciek loginów i haseł? Play właśnie dostał karę za nie informawanie o czymś takim. https://gsmonline.pl/artykuly/uodo-play-kara 9 godzin temu, patryszq napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat wiemy ze jest sezon wakacyjny i tv sie mniej oglada , ale jednak problemy awarie i lecenie w CIULA sie zdarza nawet z Waszej strony , skoro CP nie potafi wydac stosownego komunikatu co sie wydarzyło , a Pan i infolinia IRONICZNIE zasłania sie tym , iż skoro od roku haslo nie bylo zmieniane to musieliscie konta ICOK zbanowac abonentom aktywnie korzystajacym z ICOK to moze jednak postarałby sie Pan bardziej niz nabierał wody w usta i niewygodne tematy omijał a w innych watkach zapraszal do prywatnych kontaktow bo bonifikaty beda z przedluzenia umowy !! Hipokryzja w pełnym szyku !! Tak jak wspomniałem, opisana sytuacja wynika ze standardowych mechanizmów zabezpieczających. Ma to na celu poprawienie jakości i bezpieczeństwa usług Klienta. Nie ma powodu do obaw z tego tytułu. 10 godzin temu, tail# napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsatpo jaką [beep]ę wystawiacie w ICOK publicznie jawnie cały pesel klienta bez żadnego maskowania jednocześnie narażając klienta w przypadku włamu do waszego systemu na kradzież danych i komu to potrzebne? Jak zapomnę jaki mam pesel to sobie sprawdzę chociażby w dowodzie. Naprawdę nie ma macie tam żadnego mądrego od security który się tym zainteresuje i zwróci na to uwagę czy po prostu macie gdzieś dane klientów? Nawet banki które mają znacznie lepiej zabezpieczone aplikacje niż ten wasz zawieszający się ICOK nie wystawiają w takiej formie danych klienta. Zapewniam, że odpowiednio chronimy dane osobowe naszych Klientów. Dziękuję jednak za sugestię. Przekażę ją do odpowiedniego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 A jaki był problem by na ICOK-u wyświetlić komunikat że czas zmienić hasło bo od dnia czy miesiąca mogą wystąpić problemy z logowaniem na ICOK Wielu by to zrobiło wcześniej a ci co by nie zmienili nie wpadali by w panikę i niepotrzebne nerwy tylko spokojnie przeszli by proces odzyskiwania dostępu a tak zrobił się totalny [beep] 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Dziwna sytuacja bo to pierwsza taka. Do tej pory nie miałem przypadku wymuszonej zmiany danych do logowania. U żadnego innego operatora czy banku. Od lat taki sam login i hasło do logowania się na stronach internetowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Mnie zastanawia jedno ... w jakim celu ta wymuszona zmiana hasła, skoro po resecie można ponownie ustawić stare hasło. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Nawet jeśli ktoś się włamał, CP to ukrywa to jak dostaną 100 tys. kary tak jak Play to co to dla nich jest. To są jakieś groszowe sprawy przy tylu abonentach. @Specjalista Cyfrowy PolsatTo może niech CP wyda jakiś komunikat oficjalny w tej sprawie? Bo na razie to tak wygląda jakby wstydzili się tej zmiany haseł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 13 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Tak jak wspomniałem, opisana sytuacja wynika ze standardowych mechanizmów zabezpieczających. Ma to na celu poprawienie jakości i bezpieczeństwa usług Klienta. Nie ma powodu do obaw z tego tytułu. Zapewniam, że odpowiednio chronimy dane osobowe naszych Klientów. Dziękuję jednak za sugestię. Przekażę ją do odpowiedniego działu. Proszę zatem publicznie napisać wprost że nie było wycieku danych 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salva Opublikowano 29 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Moim zdaniem byłoby dobrze oddzielić hasło do ICOK od CP GO. Łączenie jak dotychczas, to proszenie się o gigantyczne kłopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.