Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Poland wchodzisz na stronę ICOK Polsatu - wybierasz opcję nie pamiętam hasła. Na maila przyślą ci link do ustawienia nowego hasła. Druga opcja telefon na infolinię Polsatu i reset całkowity hasła.

Wtedy na stronie ICOK Polsatu ustawisz sobie hasło nowe sam.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pawgac napisał:

Dane wyciekly, znalazłem moje dane do Polsatu na darknecie. Polecam całkowitom zmiana hasła ma inne.

Jakiego typu dane? login/hasło czy dane bardziej wrażliwe typu np. pesel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, killerów dwóch napisał:

Piszcie do Niebezpiecznika. 

 

Po odczekaniu kilku godzin i ponownej próbie zmiany hasła dalej to samo. Przychodzi email z linkiem do zmiany hasła i po wpisaniu nowego hasła jest komunikat, że zmiana hasła nieudana. 

U mnie ten sam problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, bartek67 napisał:

Dzień dobry

Chciałbym zmienić login w ICOK (ten stary adres email nie jest już używany) jak to zrobić?

Pozdrawiam

Zadzwoń na 222127222. Miałem ten sam problem ( login już nie używany), zajęło mi to w sumie 15 minut łącznie ze zmianą na nowy login i założeniem nowego konta. Zrobiłem to przed chwilą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bartek67 napisał:

Dzień dobry

Chciałbym zmienić login w ICOK (ten stary adres email nie jest już używany) jak to zrobić?

Pozdrawiam

Podobno można nie tylko zadzwonić (o czym wspomniał mój przedmówca napisać pod kontakt@cyfrowypolsat.pl ale nie wiem czy tam ktoś odpowiada. 

Edytowane przez Poland
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Abrakadabra napisał:

U mnie też ten sam problem. Zmiana hasła nic nie pomogła. Wywaliło mi teraz "Konto zostało zablokowane"

 

23 godziny temu, killerów dwóch napisał:

U mnie to samo. Nie działa nawet możliwość zmiany hasła. 

 

19 godzin temu, Davvvi napisał:

Ja też nie mogę się nigdzie zalogować. Zmiana hasła ale teraz mam konto zablokowane. 

Proszę o wiadomość prywatną w tej sprawie.

 

 

16 godzin temu, Poland napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat Czy dałoby się wykonać systemową zmianę loginu do ICOK? Dane prześlę ci w prywatnej wiadomości bo z poziomu ICOK nie mogę tego zrobić z racji zapomnienia hasła 

hasła. 

Udzieliłem Ci odpowiedzi w wiadomości prywatnej.

7 godzin temu, jaro64 napisał:

U mnie ten sam problem.

Również poproszę o wiadomość prywatną.

4 godziny temu, bartek67 napisał:

Dzień dobry

Chciałbym zmienić login w ICOK (ten stary adres email nie jest już używany) jak to zrobić?

Pozdrawiam

Witaj. Zmiana loginu nie jest możliwa. Konieczne będzie usunięcie konta i ponowna rejestracja za pomocą innego adresu e-mail.

16 godzin temu, rotalplus napisał:

Prośba do redakcji Satkuriera o zapytanie ws. tej tajemniczej awarii - wygląda to ewidentnie na wyciek danych który Operator próbuje ukryć

Zaistniała sytuacja wynika ze standardowych mechanizmów zabezpieczających dla kont Klientów. Jest to normalne działanie i nie ma powodu do niepokoju. Ma to na celu poprawienie jakości i bezpieczeństwa usług Klienta. Aby uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości, należy raz na jakiś czas odnowić samodzielnie hasło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsat z całym szacunkiem od kilkunastu lat jestem w CP i nigdy nie było takiej sytuacji. Żebym nie mógł się zalogować na dane ( login i hasło ).

Żebym musiał być zmuszony do użycia opcji - nie pamiętam hasła. Ustawiania nowego hasła.

Tym bardziej że to sytuacja dotycząca praktycznie wszystkich abonentów.

Więc nie pisz korporacyjnych formułek bo ludzie to nie Mediamarkt - nie dla idiotów.

Nawet u konkurencji tego nie ma.

Edytowane przez tweed77
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsatpo jaką [beep]ę wystawiacie w ICOK publicznie jawnie cały pesel klienta bez żadnego maskowania jednocześnie narażając klienta w przypadku włamu do waszego systemu na kradzież danych i komu to potrzebne? Jak zapomnę jaki mam pesel to sobie sprawdzę chociażby w dowodzie. Naprawdę nie ma macie tam żadnego mądrego od security który się tym zainteresuje i zwróci na to uwagę czy po prostu macie gdzieś dane klientów? Nawet banki które mają znacznie lepiej zabezpieczone aplikacje niż ten wasz zawieszający się ICOK nie wystawiają w takiej formie danych klienta.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, G2000 napisał:

Podstawowe pytanie do przedstawiciela CP dlaczego wszyscy muszą zmieniać hasła? Nastąpił jakiś wyciek loginów i haseł? Play właśnie dostał karę za nie informawanie o czymś takim. https://gsmonline.pl/artykuly/uodo-play-kara

@Specjalista Cyfrowy Polsat wiemy ze jest sezon wakacyjny i tv sie mniej oglada , ale jednak problemy awarie i lecenie w CIULA sie zdarza nawet z Waszej strony , skoro CP nie potafi wydac stosownego komunikatu co sie wydarzyło , a Pan i infolinia IRONICZNIE zasłania sie tym , iż skoro od roku haslo nie bylo zmieniane to musieliscie konta ICOK zbanowac abonentom aktywnie korzystajacym z ICOK to moze jednak postarałby sie Pan bardziej niz nabierał wody w usta i niewygodne tematy omijał a w innych watkach zapraszal do prywatnych kontaktow bo bonifikaty beda z przedluzenia umowy !! Hipokryzja w pełnym szyku !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, tweed77 napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat z całym szacunkiem od kilkunastu lat jestem w CP i nigdy nie było takiej sytuacji. Żebym nie mógł się zalogować na dane ( login i hasło ).

Żebym musiał być zmuszony do użycia opcji - nie pamiętam hasła. Ustawiania nowego hasła.

Tym bardziej że to sytuacja dotycząca praktycznie wszystkich abonentów.

Więc nie pisz korporacyjnych formułek bo ludzie to nie Mediamarkt - nie dla idiotów.

Nawet u konkurencji tego nie ma.

 

15 godzin temu, G2000 napisał:

Podstawowe pytanie do przedstawiciela CP dlaczego wszyscy muszą zmieniać hasła? Nastąpił jakiś wyciek loginów i haseł? Play właśnie dostał karę za nie informawanie o czymś takim. https://gsmonline.pl/artykuly/uodo-play-kara

 

9 godzin temu, patryszq napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat wiemy ze jest sezon wakacyjny i tv sie mniej oglada , ale jednak problemy awarie i lecenie w CIULA sie zdarza nawet z Waszej strony , skoro CP nie potafi wydac stosownego komunikatu co sie wydarzyło , a Pan i infolinia IRONICZNIE zasłania sie tym , iż skoro od roku haslo nie bylo zmieniane to musieliscie konta ICOK zbanowac abonentom aktywnie korzystajacym z ICOK to moze jednak postarałby sie Pan bardziej niz nabierał wody w usta i niewygodne tematy omijał a w innych watkach zapraszal do prywatnych kontaktow bo bonifikaty beda z przedluzenia umowy !! Hipokryzja w pełnym szyku !!


Tak jak wspomniałem, opisana sytuacja wynika ze standardowych mechanizmów zabezpieczających. Ma to na celu poprawienie jakości i bezpieczeństwa usług Klienta. Nie ma powodu do obaw z tego tytułu. 

 

 

10 godzin temu, tail# napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsatpo jaką [beep]ę wystawiacie w ICOK publicznie jawnie cały pesel klienta bez żadnego maskowania jednocześnie narażając klienta w przypadku włamu do waszego systemu na kradzież danych i komu to potrzebne? Jak zapomnę jaki mam pesel to sobie sprawdzę chociażby w dowodzie. Naprawdę nie ma macie tam żadnego mądrego od security który się tym zainteresuje i zwróci na to uwagę czy po prostu macie gdzieś dane klientów? Nawet banki które mają znacznie lepiej zabezpieczone aplikacje niż ten wasz zawieszający się ICOK nie wystawiają w takiej formie danych klienta.


Zapewniam, że odpowiednio chronimy dane osobowe naszych Klientów. Dziękuję jednak za sugestię. Przekażę ją do odpowiedniego działu. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki był problem by na ICOK-u wyświetlić komunikat że czas zmienić hasło bo od dnia czy miesiąca mogą wystąpić problemy z logowaniem na ICOK :?:

Wielu by to zrobiło wcześniej a ci co by nie zmienili nie wpadali by w panikę i niepotrzebne nerwy tylko spokojnie przeszli by proces odzyskiwania dostępu a tak zrobił się totalny [beep] :/

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli ktoś się włamał, CP to ukrywa to jak dostaną 100 tys. kary tak jak Play to co to dla nich jest. To są jakieś groszowe sprawy przy tylu abonentach.

 

@Specjalista Cyfrowy PolsatTo może niech CP wyda jakiś komunikat oficjalny w tej sprawie? Bo na razie to tak wygląda jakby wstydzili się tej zmiany haseł.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

 


Tak jak wspomniałem, opisana sytuacja wynika ze standardowych mechanizmów zabezpieczających. Ma to na celu poprawienie jakości i bezpieczeństwa usług Klienta. Nie ma powodu do obaw z tego tytułu. 

 

 


Zapewniam, że odpowiednio chronimy dane osobowe naszych Klientów. Dziękuję jednak za sugestię. Przekażę ją do odpowiedniego działu. 
 

Proszę zatem publicznie napisać wprost że nie było wycieku danych

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...