BODEK510 Opublikowano 23 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 Też to samo. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 23 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 Musi to być jakiś błąd aby się zalogować na przeglądarkach Firefox i Chrome. Da się wejść jedynie ze smartfona do https://icok.polsatbox.pl/logowanie.cp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 23 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 hm... u mnie bez problemu się loguje (win10,chrome) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 24 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 Dziś już działa. Wróciło do normy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolk Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 A ja w żaden sposób nie mogę się zalogować. Wczoraj próbowałem się logować - 1x wprowadziłem dane - wyskoczyło, że błąd i że mam łącznie 4 próby. Spróbowałem jeszcze raz z innym hasłem - też nie poszło ale od razu blok. Kliknąłem przypomnienie hasła, dostałem link. Zmieniłem hasło. Odczekałem prawie dobę bo dopiero dzisiaj logowałem się z nowym hasłem. I po 1 próbie od razu zablokowane konto na 3 h? O co chodzi? Nie ma mowy o pomyłce przy haśle - poza tym już po 1 próbie zablokowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi0044 Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Też mam ten sam problem, próbuję się zalogować od 3 dni bez powodzenia. Reset hasła też nie pomaga, komunikat konto zablokowane. W sumie to może chodzi o nasze bezpieczeństwo,,, nikt się nie zaloguje, nawet właściciel konta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Ja tak miałem gdy to weszło, ale jeden telefon do konsula załatwił wszystko- odblokował konto, w czasie rozmowy ustawiłem nowe hasło, zatwierdziłem i działa do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Jeszcze niedawno było tak, że przez ICOK można było domówić OSOBNO pakiet VOD Film za 10 pln lub pakiet VOD DIeci (bajki) za 5 pln lub pakiet Premium za 15 pln. A teraz - przez "i Poslat Box" - jest TYLKO pełny pakiet premium VOD za 15 pln. Czyli kolejna, celowa zmiana "in minus", albo kolejny niewypał programistów firmy Polsat Box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 W dniu 21.11.2021 o 09:56, karolk napisał: A ja w żaden sposób nie mogę się zalogować. Wczoraj próbowałem się logować - 1x wprowadziłem dane - wyskoczyło, że błąd i że mam łącznie 4 próby. Spróbowałem jeszcze raz z innym hasłem - też nie poszło ale od razu blok. Kliknąłem przypomnienie hasła, dostałem link. Zmieniłem hasło. Odczekałem prawie dobę bo dopiero dzisiaj logowałem się z nowym hasłem. I po 1 próbie od razu zablokowane konto na 3 h? O co chodzi? Nie ma mowy o pomyłce przy haśle - poza tym już po 1 próbie zablokowane? W dniu 21.11.2021 o 12:10, arczi0044 napisał: Też mam ten sam problem, próbuję się zalogować od 3 dni bez powodzenia. Reset hasła też nie pomaga, komunikat konto zablokowane. W sumie to może chodzi o nasze bezpieczeństwo,,, nikt się nie zaloguje, nawet właściciel konta W sprawie odblokowania kont zapraszam do wiadomości prywatnej. Podajcie mi tam numery kart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 31 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2022 Działa Wam ICOK czyli iPolsat Box Bo u mnie odpala strona [beep], ale żadna zakładka nie reaguje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 31 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2022 Dzieła , reaguje , odpalają się zakładki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 31 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2022 Ok. u mnie też już działa- może coś się im na chwilę zacięło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekao Opublikowano 23 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2022 Dostałem komunikat na dekoderze że czas zapłacić, wchodzę na icok i dupa. Zły login lub hasło. A miałem automatyczne zapisywanie wiec nie ma opcji. Po chwili blokada. Dzwonię na infolinię na której miła pani co chwilę zdejmuje mi blokadę ale za każdym razem po zmianie hasła ten sam komunikat. Aż w końcu kolejna pani kasuje mi konto tak żebym założył sobie od nowa. Po założeniu znowu nie mogę się zalogować. No i co teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2022 (edytowane) 18 godzin temu, jarekao napisał: Po założeniu znowu nie mogę się zalogować. No i co teraz? Napisz do mnie wiadomość prywatną. Edytowane 24 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keradr Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 (edytowane) Też mam problem z logowaniem do icok. Jak chciałem się zalogować to zły login lub hasło. Po zmianie hasła i próbie zalogowania wyskakuje napis "konto zostało zablokowane" Edytowane 29 Marca 2022 przez keradr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 (edytowane) W dniu 29.03.2022 o 16:19, keradr napisał: Też mam problem z logowaniem do icok. Witam. Proszę o przesłanie numeru karty z dekodera na priv. Edytowane 30 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Jakiś czas temu w ICOK zmieniłem adres e-mail. Ale do dziś loguję się wszędzie ze starym adresem , bo nowego nie przyjmuje . Taki bałagan ma CP czy tak już zostanie i obowiązuje mnie stary adres e-mail . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Zmieniłeś tylko adres email kontaktowy. Aby zmienić login (email) do logowania, trzeba najprawdopodobniej usunąć i ponownie założyć konto. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManyMaler Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Też mam problem z zalogowaniem się, po zmianie hasła, konto jest wciąż zablokowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 (edytowane) To już jest irytujące , to ciągłe blokowanie konta iPolsatBox, z czego to wynika? I jaka jest najszybsza metoda odblokowania? Bo wykupiona transmisja nie poczeka Dzwoniłem na infolinie, ale tam kazali mi kliknąć opcje odzyskiwania hasła. Takie coś to mogłem sam zrobić, a chodzi mi o zachowanie danych bo kończą mi się pomysły na hasła Konsul zarzuca mi ,że źle / błędnie się loguję. Tłumaczę, że urządzenia pamiętają login i hasło i po pewnym czasie wyświetla się info, że konto zablokowane Edytowane 3 Kwietnia 2022 przez listek2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 @listek2000 Może to wina przeglądarki??? Przed chwilą logowałem się i nie miałem żadnych problemów- moja przeglądarka: Firefox 98.0.2. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 16 godzin temu, listek2000 napisał: kończą mi się pomysły na hasła Spróbuj może usunąć wszelakie ciasteczka od CP/PB Może gdy wyczyścisz pamięć coś zatrybi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2022 W dniu 30.03.2022 o 19:27, ManyMaler napisał: Też mam problem z zalogowaniem się, po zmianie hasła, konto jest wciąż zablokowane. Zapraszam do wiadomości prywatnej. Podeślij tam numer karty. Warto czasem wyczyścić ustawienia przeglądarki, a następnie zmienić hasło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2022 W dniu 3.04.2022 o 17:39, listek2000 napisał: To już jest irytujące , to ciągłe blokowanie konta iPolsatBox No popatrz co za przypadek- co dopiero podrzuciłem Ci pomysł jak to g... obejść a okazało się że dziś po raz pierwszy i mnie to dopadło, włącznie z zablokowaniem konta. Zrobiłem czyszczenie(włącznie z PB BOX), odczekałem 3 godziny blokady i zalogowało z tymi samymi danymi(adres/hasło)... chyba sam se drugi puchach przydzielę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Cytat Prace serwisowe w iPolsat Box 11/12 kwietnia (08.04.2022) Szanowny Kliencie Informujemy, że w godzinach nocnych 11/12 kwietnia serwis iPolsat Box będzie niedostępny ze względu na planowane prace serwisowe. Za utrudnienia przepraszamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.