Mruczek Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 To na pierwszy miesiąc. Standardowa "promocja", choć nie wiem, czemu tak to pokazują w aplikacji, a "na komputerze" tak nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 1 minutę temu, Mruczek napisał(a): Standardowa "promocja" A jest to może gdzieś formalnie opisane? Jakiś regulamin? Można to bezboleśnie na jeden miesiąc włączyć i pozbyć się pod koniec darmowego okresu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat1234 Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 Niestety nie pakiet wyłączysz dopiero drugiego miesiąca rozliczeniowego ja tak miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 Chciałbym włączyć pakiet Polsat Sport Premium na czas nieokreślony przez ICOK. Czy pakiet zostanie wlączony od razu czy dopiero od nowego okresu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 Pakiet zostanie włączony od razu, aktywacja trwa zazwyczaj kilka minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjackiew Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 czy opłata za pakiet za niepełny miesiąc jest obliczana proporcjonalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 22 godziny temu, danielpes5 napisał(a): Pakiet zostanie włączony od razu, aktywacja trwa zazwyczaj minut Jak jest liczony jeden miesiąc dla pakietu? 30 dni od dnia aktywacji czy do końca okresu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 Pakiety dodatkowe są liczone od początku do końca okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 W dniu 17.01.2023 o 14:47, pat1234 napisał(a): Niestety nie pakiet wyłączysz dopiero drugiego miesiąca rozliczeniowego ja tak miałem. Ja składałem reklamację za każdym razem i została rozpatrzona pozytywnie dla mnie. W apce masz pakiety za 0 zł. Gdy rozpoczyna się okres rozliczeniowy następujący po miesiącu, w którym dokonano zgłoszenia to można dany pakiet wyłączyć. Apka oczywiście pokazuje wyłączenie wraz z końcem tego okresu rozliczeniowego ale opcja PŁATNOŚCI nadal pokazuje kwotę do zapłaty powiększoną o ten pakiet. Reklamacja do ICOK i sprawa wygrana. Najlepiej zrobić sobie jeszcze screena z apki z daną opcją za 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalamitka Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Mam problem. Kiedyś korzystałem z ICOK. Teraz chciałem się zalogować na nowej stronie Polsatu, login i hasło przyjmuje i prosi o jednorazowa autoryzację, podaje więc nr karty dekodera i PESEL i otrzymuje informację, że konto dla wskazanej usługi już istnieje. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Poprzez infolinię można usunąć konto i potem przez www założyć nowe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 19 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2023 Wszedłem sobie teraz w aplikację i w zarządzaniu usługami mam proponowane pakiety do dodania. Przy HBO+HBO Max, Filmbox, Pakiet Dzieci, Pakiet Filmy i Seriale, Pakiet VOD, Rozrywka mam przekreślone kwoty i wszędzie 0. Czy to dotyczy tylko 1 miesiąca aktywacji czy jakaś dziwna promocja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 19 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2023 Pierwszy miesiąc 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 19 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2023 (edytowane) Każdą opcję można raz na danej umowie włączyć za darmo (niepełny + pełny miesiąc). Trzeba tylko pamiętać o zleceniu wyłączenia przed końcem pełnego miesiąca i dopilnowaniu, aby opcja została wyłączona, bo różnie z tym jest. Jeśli nie wyłączą, wystarczy napisać zgłoszenie i nie robią problemów. Sprawdzone osobiście. Edytowane 19 Maja 2023 przez maniek357 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 17 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2023 Witam mam cztery pytania.? Chciałbym przywrócić połączenie z satelita przez aplkacje iPolsat Box z tego powodu że kanał Water planet na pozycji 626 jest zakodowany, a na pozycji 198 świeci bez problemu. 1. Na jaki czas pozostawić kanał Polsat HD włączony na dekoderze? 2. Polsat HD mam wybrać przed ponowieniem sygnału z satelity? Czy po jego dokonaniu? 3. Nadanie uprawnień działa dla wszystkich kanałów z swojego pakietu? Czy dla konkretnego? 4. Działa to na takiej samej zasadzie jakbym dzwonił na infolinię i prosząc o to samo..? Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź czekam.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 (edytowane) Zaraz coś mnie trafi.. Chcę zalogować się do Polsat Box GO to odsyła do adresu logowanie iPolsatBox bo się jakiś regulamin zmienił. A jak wpisuję adres mailowy to na czerwono wyskakuje info o nieprawidłowym formacie adresu mailowego? O co chodzi?? Edytowane 5 Grudnia 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 Próbowałeś się przez aplikację zalogować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 Odsyła na stronę do logowania iPolsatBox. Dawno z tej apki nie korzystałem. Zastanawia mnie ten opis z nieprawidłowym formatem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 Zobacz czy przez apkę Ci wejdzie i może tam pojawi się jakieś info o akceptacji nowego regulaminu. Mi zarówno Polsat Box Go jak i IPolsatBox normalnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 Albo inaczej. Po prostu zapytam czy kanały promocyjne 4K do pakietu M pojawiłby mi się w apce Polsat Box GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 @lakiman: Tak. Mam Travelxp4K, Myzen czy Museum TV oraz Eleven 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 Tym razem przeszło. Już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.