Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
W dniu 17.01.2023 o 14:47, pat1234 napisał(a):

Niestety nie pakiet wyłączysz dopiero drugiego miesiąca rozliczeniowego ja tak miałem.

Ja składałem reklamację za każdym razem i została rozpatrzona pozytywnie dla mnie. W apce masz pakiety za 0 zł. Gdy rozpoczyna się okres rozliczeniowy następujący po miesiącu, w którym dokonano zgłoszenia to można dany pakiet wyłączyć. Apka oczywiście pokazuje wyłączenie wraz z końcem tego okresu rozliczeniowego ale opcja PŁATNOŚCI nadal pokazuje kwotę do zapłaty powiększoną o ten pakiet. Reklamacja do ICOK i sprawa wygrana. Najlepiej zrobić sobie jeszcze screena z apki z daną opcją za 0 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Wszedłem sobie teraz w aplikację i w zarządzaniu usługami mam proponowane pakiety do dodania. Przy HBO+HBO Max, Filmbox, Pakiet Dzieci, Pakiet Filmy i Seriale, Pakiet VOD, Rozrywka mam przekreślone kwoty i wszędzie 0. Czy to dotyczy tylko 1 miesiąca aktywacji czy jakaś dziwna promocja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdą opcję można raz na danej umowie włączyć za darmo (niepełny + pełny miesiąc). Trzeba tylko pamiętać o zleceniu wyłączenia przed końcem pełnego miesiąca i dopilnowaniu, aby opcja została wyłączona, bo różnie z tym jest. Jeśli nie wyłączą, wystarczy napisać zgłoszenie i nie robią problemów. Sprawdzone osobiście. 

Edytowane przez maniek357
  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam mam cztery pytania.? 

Chciałbym przywrócić połączenie z satelita przez aplkacje iPolsat Box z tego powodu że kanał Water planet na pozycji 626 jest zakodowany, a na pozycji 198 świeci bez problemu. 

1. Na jaki czas pozostawić kanał Polsat HD włączony na dekoderze? 

2. Polsat HD mam wybrać przed ponowieniem sygnału z satelity? Czy po jego dokonaniu? 

3. Nadanie uprawnień działa dla wszystkich kanałów z swojego pakietu? Czy dla konkretnego? 

4. Działa to na takiej samej zasadzie jakbym dzwonił na infolinię i prosząc o to samo..? 

Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź czekam.? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zaraz coś mnie trafi.. ;-)

Chcę zalogować się do Polsat Box GO to odsyła do adresu logowanie iPolsatBox bo się jakiś regulamin zmienił. A jak wpisuję adres mailowy to na czerwono wyskakuje info o nieprawidłowym formacie adresu mailowego? O co chodzi??

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...