Jump to content

ianus

Users
  • Content Count

    221
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About ianus

  • Rank
    Czasami wpadam
  • Birthday 10/02/1972

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Mierzęcice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak informacyjnie: obecna umowa (12/3) Premium Max za 100 - 6 m-cy do końca - wypowiedzenie dostarczone Oferta: Premium Max 15/1 z wymianą dekodera na Evobox PVR (aktywacja 49) za 100/m-c lub Premium Max + PSP 24/4 z wymianą dekodera j/w (aktywacja 1) za 110/m-c Umowa podpisywana u kuriera przy odbiorze dekodera, więc niby 14 dni na odstąpienie - ciekawe czy wtedy odeślą mi stary dekoder?
  2. Witam, poczyniłem pierwszy krok w drodze do przedłużenia umowy i jak na razie porażka. Stan obecny - pakiet Premium Max za 100,00, umowa na 12 m-cy - były 3 m-ce gratis, teraz były 3 m-ce opłacone. Propozycja z CP: wymiana dekodera z Sagema Na Evoboxa (za jedyne 63,80!) i umowa na 15 m-cy bez żadnych miesięcy free... Nowym dają teraz 6 m-cy gratis i dekoder za 1 zł przy takim pakiecie... O zmianie pakietu na inny nie ma mowy, o ewentualnym pakiecie PSP cisza... A może to nie z DUK dzwonili? Chyba, że faktycznie przez ostatnie pół roku oferta dla stałych tak upadła?
  3. Od kiedy w wypowiedzeniu trzeba aż tyle informacji podawać? To CP nie ma systemu informatycznego? 1. i 4. Dane osoby, która podpisała umowę tożsame z podpisem tej samej osoby (bo nikt inny nie może chyba tej umowy wypowiedzieć?) - OK 2. Dane sprzętu? A to numer umowy/klienta nie wystarczy? Lekka przesada. 3. Od kiedy CP pobiera kaucję za sprzęt (OK - mogę czegoś nie wiedzieć...) I jeszcze gwoli wyjaśnienia - wypowiedzenie umowy nie jest żadnym "wnioskiem" (czy też prośbą) tylko oświadczeniem woli. Wniosek można rozpatrywać, wypowiedzenie należy tylko przyjąć do wiadomości...
  4. Tylko, że taka zmiana cen po okresie podstawowym powinna być w tej umowie określona. Bo inaczej to zmiana warunków umowy.
  5. Wypowiedzenie można złożyć nawet w dniu zawarcia umowy. Ważne jest określenie jego terminu a nie data złożenia.
  6. Gdyby miał być to by był od dawna. Ale to taki kanał gorszego sortu... Nawet w nc jest bez dopłat. Powtórki i nic poza tym. Tylko tzw. kanałomania uzasadnia jego dodanie do CP.Bardziej zasadne jest pytanie czemu nie mamy Puls2? Jest w ntc. Jest w nc. Tylko nie u nas... Nasza platforma że względów chociaż prestiżowych powinna nam zapewnić dostęp do wszystkiego co jest w dvb-t. Żebyśmy nie musieli mieć drugiej anteny...
  7. Ja również korzystam od jakiegoś czasu z przedłużania umowy przez kontakt z forum. Niestety sam telefon do DUK nie zawsze jest skuteczny bo tak też różne osoby pracują i czasem się źle trafi... Jeśli chodzi o kontakt po zgłoszeniu do osób działających na forum na razie jest i szybciej i bardziej konkretnie. Oni wiedzą o co chodzi i nie odsyłają do oferty ogólnodostępnej. A tak mi się już po telefonie do DUK zdarzyło.
  8. Widocznie się im ta tzw. Rozrywka nie sprzedaje. A tak w sprawie PSP. Znajomi mają nc+ i do jakiegoś tam pakietu za około 60 zł mogą sobie dokupować PSP na wybrane miesiące za 30 zł. Ja mam w CP pakiet premium za 100 i jak bym chciał LM to muszę się wiązać umową na 3 lata... Co zrobi za chwilę nasz operator skoro prawa do LM ma tylko na 3 lata a czas leci? Będą co miesiąc skracać długość umowy? Przecież zawierając umowę już np. we wrześniu nie mogą mi zapewnić 36 miesięcy dostępu do LM...
  9. Skoro zgadzamy się na warunki zaproponowane w czasie rozmowy to chyba świadomie? Mamy też 14 dni na odstąpienie. Jak nie pasuje można nie mówić "tak". Można odstąpić od umowy. Po co potem płakać na forum bo ktoś inny dostał lepiej... A jak konsul oszukał i coś się nie zgadza to inna bajka... Ja miałem mieć umowę z czynszem za dekoder ale w papierach jej nie wpisali pewnie przez pomyłkę i bez zbędnych emocji opłatę anulowali. Naście lat jestem z CP i jakoś razem żyjemy...
×
×
  • Create New...