Skocz do zawartości

ianus

Użytkownik
  • Postów

    282
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ianus

  • Urodziny 10/02/1972

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mierzęcice

Sprzęt

  • Multifeed
    Brak
  • Odbiornik
    Evobox PVR
  • Operator
    CP

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ianus

Czasami wpadam

Czasami wpadam (3/11)

23

Reputacja

  1. Dziwna sprawa. U mnie wszystkie kanały tam gdzie były Ale to może dlatego, że mam własną listę?
  2. Większego sensu w tym wątku nie ma ale jakoś można się do jego obecności przyzwyczaić. A czytać go przecież nie trzeba. Mnie osobiście on nie przeszkadza.
  3. Pytanie natury formalnej... Jeżeli złożyłem wypowiedzenie i otrzymuję ofertę przedłużeniową od DUK muszę wypowiedzenie wycofać. I teraz jeżeli nie zaakceptuję przesłanej nowej umowy to wypowiedzenie i tak jest uznane za wycofane?
  4. Może to właśnie mi oferowali. Szczerze to nie słuchałem za bardzo... Bo na chwilę obecną nie interesuje mnie potrojenie opłaty, nawet jeśli to tylko 16 zł.
  5. O co chodzi z tym "propozycje dla operatora" w tytule wątku? Wątek istnieje prawie 7 lat ale operator jakoś tu chyba nigdy nie zajrzał? Może lepiej napisać do Polsatu? Ja mam własną listę dostosowaną do tego co oglądam i uporządkowaną według mojego własnego klucza. Ale mam potrzeby narzucania tego rozwiązania nikomu. Cieszmy się dekoderami, które pozwalają na zmianę listy bo jest ich coraz mniej.
  6. Mam taki sam pakiet 25GB za 5 zł (z 25 po rabacie za przedłużenie + smartdom). Złożyłem wypowiedzenie i dostałem ofertę ale na większe pakiety i za dużo wyższą cenę. Twierdzą, że nie ma już tych małych pakietów. Na razie wycofałem wypowiedzenie i czekam co będzie na 3 miesiące przed końcem umowy. W najgorszym razie będzie pożegnanie.
  7. Jest jakaś awaria czy u mnie coś walnęło? Połowa kanałów sygnał prawidłowy, połowa - sygnał zero.... Na downdetector coraz więcej zgłoszeń...
  8. Może masz w routerze wyłączone odpowiednie pasma. Dla CP/Plusa musisz mieć pasmo n38 i n41 (OIDP). Albo ci się po prostu trafił wadliwy router.
  9. Skoro działa internet z Plusa na telefonie to nie jest problem z zasięgiem a raczej z twoim ruterem. Włóż kartę z CP do telefonu i sprawdź.
  10. Właśnie miałem pytać o EPG ale jak widać to nie tylko u mnie. Pomaga jakieś odłączanie zasilania czy inne sztuczki?
  11. Mogę prosić o szczegóły? Akurat rozważam przedłużenie umowy na net.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...