Jump to content

ianus

Users
  • Content Count

    221
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About ianus

  • Rank
    Czasami wpadam
  • Birthday 10/02/1972

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Mierzęcice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak informacyjnie: obecna umowa (12/3) Premium Max za 100 - 6 m-cy do końca - wypowiedzenie dostarczone Oferta: Premium Max 15/1 z wymianą dekodera na Evobox PVR (aktywacja 49) za 100/m-c lub Premium Max + PSP 24/4 z wymianą dekodera j/w (aktywacja 1) za 110/m-c Umowa podpisywana u kuriera przy odbiorze dekodera, więc niby 14 dni na odstąpienie - ciekawe czy wtedy odeślą mi stary dekoder?
  2. Witam, poczyniłem pierwszy krok w drodze do przedłużenia umowy i jak na razie porażka. Stan obecny - pakiet Premium Max za 100,00, umowa na 12 m-cy - były 3 m-ce gratis, teraz były 3 m-ce opłacone. Propozycja z CP: wymiana dekodera z Sagema Na Evoboxa (za jedyne 63,80!) i umowa na 15 m-cy bez żadnych miesięcy free... Nowym dają teraz 6 m-cy gratis i dekoder za 1 zł przy takim pakiecie... O zmianie pakietu na inny nie ma mowy, o ewentualnym pakiecie PSP cisza... A może to nie z DUK dzwonili? Chyba, że faktycznie przez ostatnie pół roku oferta dla stałych tak upadła?
  3. Od kiedy w wypowiedzeniu trzeba aż tyle informacji podawać? To CP nie ma systemu informatycznego? 1. i 4. Dane osoby, która podpisała umowę tożsame z podpisem tej samej osoby (bo nikt inny nie może chyba tej umowy wypowiedzieć?) - OK 2. Dane sprzętu? A to numer umowy/klienta nie wystarczy? Lekka przesada. 3. Od kiedy CP pobiera kaucję za sprzęt (OK - mogę czegoś nie wiedzieć...) I jeszcze gwoli wyjaśnienia - wypowiedzenie umowy nie jest żadnym "wnioskiem" (czy też prośbą) tylko oświadczeniem woli. Wniosek można rozpatrywać, wypowiedzenie należy tylko przyjąć do wiadomości...
×
×
  • Create New...