Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Mi w ICOKu system nie chce zmienić wyłączyć pakietu dodatkowego. Wywala błąd. Napisałem do nich i cisza.

 

Edycja 14 września.

https://logowanie.polsatbox.pl/usergui-cp/

Zmiana przy logowaniu teraz ICOK logowanie woła o numer telefonu. Na numer telefonu przychodzi kod i się go podaje żeby się zalogować do różnych aplikacji. Można już dezaktywować pakiet dodatkowy.

Edytowane przez Marko 345
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś reorganizacja? Na telewizorze nie mogę się od wczoraj zalogować (WebOS od LG). 

Czy faktycznie trzeba założyć nowe konto, bo na szybko poczytałem?

Na starym da się zalogować, tylko trzeba zaakceptować nowy regulamin i zatwierdzić kod z sms.

Co to za blad : 12200? Napisałem reklamację ale cisza :/

 

 58c1de0c2c6424admed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i faktycznie nie działa .  Coraz lepiej dzieje się w Polsacie. 

 

Wywala taki komunikat :

{"requestId":"err20KAim7bHSIGrz9JSOIV1663521824429","message":"Wewnętrzny błąd serwera","code":"1"}

Edytowane przez danielpes5
  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2022 o 19:57, listek2000 napisał:

Jakaś reorganizacja? Na telewizorze nie mogę się od wczoraj zalogować (WebOS od LG). 

Czy faktycznie trzeba założyć nowe konto, bo na szybko poczytałem?

Na starym da się zalogować, tylko trzeba zaakceptować nowy regulamin i zatwierdzić kod z sms.

Co to za blad : 12200? Napisałem reklamację ale cisza :/

 

Witamy

Prosimy o dokonanie następujących czynności:

- wyłączenie telewizora z prądu na ok. 30 sekund,

- przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora.

_____________________________
Zespół Polsat Box Go

 

I weź teraz ustawiaj kanały na nowo, instaluj aplikacje ,przepisuj loginy i hasła :/ spróbuję najpierw odinstalować sam PBG i ponownie uruchomić. Wpakowałem się w ten WebOS od LG , cały dom tylko LG do tego rodzinę też przekonałem z uwagi na łatwość nawigacji itd. Ale dziś widzę,że to zła droga była. Ciagłe zwiechy, niedopracowane aplikacje, na ktore czekasz wieki, gdzie inni już mają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.09.2022 o 21:37, Kamel napisał:

Od dłuższego czasu muszę resetować hasło do Icok gdzieś co miesiąc, ponieważ wyskakuje błąd że błędne hasło nawet jak wpisałem dobre.

Witamy. Na jakim urządzeniu logujesz się do konta?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do ipolsat box jako nowy klient loguje normalnie, ale jest inny problem, tymi danymi z ipolsat box, loginem i hasłem nie da wcale zalogować poprzez ICOK do POLSAT BOX GO z usługi satelitarne.

Wywala w POLSAT BOX GO błąd, logowanie abonenta poprzez ICOK czerwony wykrzyknik i błąd 12200 jakiś i NIEPRAWIDŁOWY LOGIN I HASŁO i odsyła z powrotem do ipolsat box..........z tego POLSAT BOX GO i nie da korzystać wcale z POLSAT BOX GO jako abonent usługi satelitarne i wcale nie da zalogować poprzez ICOK w POLSAT BOX GO!

Resetowanie hasła, zmiana hasła w tym ipolsat box NIC NIE DAJE, usuwanie konta i zakładanie na nowo tez nic nie daje, nie da się wcale zalogować do POLSAT BOX GO,

 

Widać to wcale nie jest powiązane ten POLSAT BOX GO Z IPOLSAT BOX!

W POLSAT BOX GO TEŻ nie da zmienić wcale hasła ani zresetować dopóki nie zalogujesz! Właśnie jak tam zalogować z usługi satelitarne swoje?

 

1)Albo jako nowemu klientowi nie założyli mi od miesiąca konta w tym POLSAT BOX GO do usługi satelitarne, temu błędny login, hasło przy logowanie poprzez ICOK do POLSAT BOX GO,

2) Albo ktoś na moich danych korzysta z tego POLSAT BOX GO, np. ktoś ma moje dane i przejął, na przykład jakiś nieuczciwy pracownik polsatu i korzysta z tego, i.t.p, a ja jako abonent zalogować nie mogę i błędne hasło mam temu, z ipolsat box tam,

3)albo mają problemy spore techniczne z tym POLSAT BOX GO i nikt tym u nich nie zajmuje i nie powiązuje tego z kontami do usługi satelitarne i ipolsat box i nie dodaje tego i to nie działa wcale mi od miesiąc!

 

 

Bo login, hasło do usługi satelitarne powinien przychodzić do tego POLSAT BOX GO SMS lub na e-mail jak jest w Canal+ONLINE, a nie jest taki sam jak w ipolsat box, a co do czego wcale zalogować nie można tym w POLSAT BOX GO, korzystać i błędy i blokady jakieś, błędny login i hasło w tym POLSAT BOX GO.

Co to jest w tym POLSAT BOX GO i jak korzystać, zalogować z tego w ogóle jako abonent usługi satelitarne?

Widać zrobili ten POLSAT BOX GO jako usługa tylko dodatkowo płatna, a do usługa satelitarna już tego nie ma wcale, CZY JAK? I zblokowali logowanie użytkownikom usługi satelitarne i poprzez ICOK?

 

Bo problemu z logowaniem innymi danymi na POLSAT BOX GO , NIE MA............I PO ZAŁOŻENIU ODDZIELNEGO KONTA INNYMI DANYMI LOGUJE NORMALNIE I DA KORZYSTAĆ TYLKO NIC NIE OBEJRZYSZ TAM ZE SWOJE USŁUGI SATELITARNE I NIE DA POWIĄZAĆ TAM KONTA I Z IPOLSAT BOX, bo też błędny login i hasło!

Proszę o pomoc w te kwestie.

 

https://polsatboxgo.pl/uzytkownik/zaloguj

 

Weź i zaloguj tam poprzez ICOK............danymi z ipolsat box i usługi satelitarne, błędny login, hasło..........

W aplikacji na telefonie też nie da zalogować!

Zgłaszam to u nich od miesiąc zero odpowiedzi i w ipolsat box i w POLSAT BOX GO.

A problem jest tylko z POLSAT BOX GO!

W ipolsat box miałem problemy też z logowaniem, ale na razie to ustąpiło, też błędy były jakieś, okno wskakiwało na pół ekran z odnośnikami..........odśwież, anuluj i jakiś długi link internetowy........i nic nie dało tam zmienić po zalogowaniu.

 

 

Ktoś ma takie też problemy z tym jak ja? Proszę o odpowiedzi, pomoc.

Edytowane przez blondynek102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam ten sam szajs.

Nie da się powiązać konta ICOK (TV SAT) z kontem PolsatBoxGo.pl, żeby uzyskać dostęp do kanałów treści online w pakiecie TV SAT Cyfrowego Polsatu (czy jak tam się teraz te usługi satelitarne nazywają).

 

Edytowane przez NaY
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, w zeszłym tygodniu odebrałem dekoder i od samego początku problemy, brak uprawnień do oglądania kanału, później brak linku aktywacyjnego do Disney plus, z tym sobie poradziłem. Nie mogę natomiast sobie poradzić z rejestracją iPolsatBox. Po zarejestrowaniu adresu e-mail, system prosi mnie o jednorazową autoryzacje. Podaje numer karty dekodera i numer PESEL, po czym dostaje informacje, że konto już istnieje i nic nie mogę zrobić. Dodam, że nie posiadam konta w ipolsatbox, bardzo dawno temu miałem usługę w plusie, ale to będzie z 10lat jak z tego zrezygnowałem. Dzwoniłem do Polsatu ale tam mam wrażenie, przyjmują zgłoszenia i nic z tym nie robią. Bardzo proszę forumowiczów o pomoc, może ktoś miał podobny problem i jakoś to rozwiązał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Maras26 napisał:

 Dodam, że nie posiadam konta w ipolsatbox, bardzo dawno temu miałem usługę w plusie, ale to będzie z 10lat jak z tego zrezygnowałem. Dzwoniłem do Polsatu ale tam mam wrażenie, przyjmują zgłoszenia i nic z tym nie robią. Bardzo proszę forumowiczów o pomoc, może ktoś miał podobny problem i jakoś to rozwiązał?

 

Może zadzwoń do Plusa możliwe to stare sprawia kłopot. teraz można  się  logować tu i tu jednym hasłem i dlatego nie możesz założyć konta na ipolsat.box.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do nich, z nimi nie można się dogadać. Umowę zamawiałem na odległość, paczkę dostałem otwartą. Równie dobrze ktoś na podstawie moich danych mógł założyć konto na iPolsatBox. Przecież to co Polsat odwala jest niepoważne, co można z poziomu tej aplikacji zrobić? Czy przy zmianach na koncie jest jakaś autoryzacja, cokolwiek? 

@Specjalista Polsat Box jesteś w stanie mi pomóc, bo telefonicznie tylko mi sprawy zakładają i mam czekać do 30dni, co moim zdaniem jest trochę chore. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Jakiś czas temu korzystałem z pakietów dodatkowych w ICOK(dawniej) na czas nieokreślony teraz chciałem skorzystać z tej usługi w aplikacji ipolsat box i np pakiet filmbox widnieje cena 15zl i jest ta cena przekreślona 15zl na 0zl. I z tad moje pytanie czy ma ktoś tak czy tylko u mnie jest jakiś bład? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W aplikacji iPB mam w usługach na czas nieokreślony dodatkowe pakiety (których aktualnie nie posiadam) i wszystkie mają przekreśloną cenę i zamiast tego cenę 0,00 zł (w ICOK są tylko normalne ceny). Czy to jest jakiś błąd systemu czy promocja?

Nie ma tam żadnej informacji na jaki okres jest to 0 zł.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...