czerstwy Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Jak w ICOK pokazuje mi 1 miesiąc do końca umowy a okres rozliczeniowy mam 12 dnia to umowa kończy sie 12 czerwca? W sumie to sie nie kończy bo jest nie wypowiedziana tylko przechodzi na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Jest tak jak piszesz i 12 czerwca zmieni się w "umowa na czas nieokreślony". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Czyli w następnym miesiacu trzeba będzie sprawdzić czy opłata nie ulegnie zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Moja się kończy w sierpniu i cały czas mam nadzieję, że sprawdzi się to co tutaj pisano i cena nie ulegnie zmianie i zostanę z Rodzinnym za piątaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdzia8b_ Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 witam Niesrtety moje haslo na Icok zostalo zablokowane mimo ze poprawnie wpisalam haslo, @Specjalista Polsat Boxczy mozna prosic o pomoc w odzyskaniu konta, na infolinie ciezko sie dodzwonic. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 (edytowane) Mi w ICOKu system nie chce zmienić wyłączyć pakietu dodatkowego. Wywala błąd. Napisałem do nich i cisza. Edycja 14 września. https://logowanie.polsatbox.pl/usergui-cp/ Zmiana przy logowaniu teraz ICOK logowanie woła o numer telefonu. Na numer telefonu przychodzi kod i się go podaje żeby się zalogować do różnych aplikacji. Można już dezaktywować pakiet dodatkowy. Edytowane 14 Września 2022 przez Marko 345 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 14 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2022 Jakaś reorganizacja? Na telewizorze nie mogę się od wczoraj zalogować (WebOS od LG). Czy faktycznie trzeba założyć nowe konto, bo na szybko poczytałem? Na starym da się zalogować, tylko trzeba zaakceptować nowy regulamin i zatwierdzić kod z sms. Co to za blad : 12200? Napisałem reklamację ale cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Działa wam W/W usługa? po zalogowaniu mam tylko niebieską planszę bez żadnych danych 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 (edytowane) Sprawdziłem i faktycznie nie działa . Coraz lepiej dzieje się w Polsacie. Wywala taki komunikat : {"requestId":"err20KAim7bHSIGrz9JSOIV1663521824429","message":"Wewnętrzny błąd serwera","code":"1"} Edytowane 18 Września 2022 przez danielpes5 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 53 minuty temu, Jaś Fasola napisał: Działa wam W/W usługa? po zalogowaniu mam tylko niebieską planszę bez żadnych danych Nie działa na obecną chwilę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 U mnie działa i przez stronę i aplikacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 @abonentCP taki jest urok Cyfrowego Polsatu że raz działa a raz nie. Jedni mają ok a drudzy kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 W dniu 14.09.2022 o 19:57, listek2000 napisał: Jakaś reorganizacja? Na telewizorze nie mogę się od wczoraj zalogować (WebOS od LG). Czy faktycznie trzeba założyć nowe konto, bo na szybko poczytałem? Na starym da się zalogować, tylko trzeba zaakceptować nowy regulamin i zatwierdzić kod z sms. Co to za blad : 12200? Napisałem reklamację ale cisza Witamy Prosimy o dokonanie następujących czynności: - wyłączenie telewizora z prądu na ok. 30 sekund, - przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora. _____________________________ Zespół Polsat Box Go I weź teraz ustawiaj kanały na nowo, instaluj aplikacje ,przepisuj loginy i hasła spróbuję najpierw odinstalować sam PBG i ponownie uruchomić. Wpakowałem się w ten WebOS od LG , cały dom tylko LG do tego rodzinę też przekonałem z uwagi na łatwość nawigacji itd. Ale dziś widzę,że to zła droga była. Ciagłe zwiechy, niedopracowane aplikacje, na ktore czekasz wieki, gdzie inni już mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 Witam Od dłuższego czasu muszę resetować hasło do Icok gdzieś co miesiąc, ponieważ wyskakuje błąd że błędne hasło nawet jak wpisałem dobre. Czy ktoś wie jak to rozwiązać albo też ma taki problem jak ja? Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 (edytowane) W dniu 22.09.2022 o 21:37, Kamel napisał: Od dłuższego czasu muszę resetować hasło do Icok gdzieś co miesiąc, ponieważ wyskakuje błąd że błędne hasło nawet jak wpisałem dobre. Witamy. Na jakim urządzeniu logujesz się do konta? Edytowane 30 Września 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondynek102 Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 (edytowane) Do ipolsat box jako nowy klient loguje normalnie, ale jest inny problem, tymi danymi z ipolsat box, loginem i hasłem nie da wcale zalogować poprzez ICOK do POLSAT BOX GO z usługi satelitarne. Wywala w POLSAT BOX GO błąd, logowanie abonenta poprzez ICOK czerwony wykrzyknik i błąd 12200 jakiś i NIEPRAWIDŁOWY LOGIN I HASŁO i odsyła z powrotem do ipolsat box..........z tego POLSAT BOX GO i nie da korzystać wcale z POLSAT BOX GO jako abonent usługi satelitarne i wcale nie da zalogować poprzez ICOK w POLSAT BOX GO! Resetowanie hasła, zmiana hasła w tym ipolsat box NIC NIE DAJE, usuwanie konta i zakładanie na nowo tez nic nie daje, nie da się wcale zalogować do POLSAT BOX GO, Widać to wcale nie jest powiązane ten POLSAT BOX GO Z IPOLSAT BOX! W POLSAT BOX GO TEŻ nie da zmienić wcale hasła ani zresetować dopóki nie zalogujesz! Właśnie jak tam zalogować z usługi satelitarne swoje? 1)Albo jako nowemu klientowi nie założyli mi od miesiąca konta w tym POLSAT BOX GO do usługi satelitarne, temu błędny login, hasło przy logowanie poprzez ICOK do POLSAT BOX GO, 2) Albo ktoś na moich danych korzysta z tego POLSAT BOX GO, np. ktoś ma moje dane i przejął, na przykład jakiś nieuczciwy pracownik polsatu i korzysta z tego, i.t.p, a ja jako abonent zalogować nie mogę i błędne hasło mam temu, z ipolsat box tam, 3)albo mają problemy spore techniczne z tym POLSAT BOX GO i nikt tym u nich nie zajmuje i nie powiązuje tego z kontami do usługi satelitarne i ipolsat box i nie dodaje tego i to nie działa wcale mi od miesiąc! Bo login, hasło do usługi satelitarne powinien przychodzić do tego POLSAT BOX GO SMS lub na e-mail jak jest w Canal+ONLINE, a nie jest taki sam jak w ipolsat box, a co do czego wcale zalogować nie można tym w POLSAT BOX GO, korzystać i błędy i blokady jakieś, błędny login i hasło w tym POLSAT BOX GO. Co to jest w tym POLSAT BOX GO i jak korzystać, zalogować z tego w ogóle jako abonent usługi satelitarne? Widać zrobili ten POLSAT BOX GO jako usługa tylko dodatkowo płatna, a do usługa satelitarna już tego nie ma wcale, CZY JAK? I zblokowali logowanie użytkownikom usługi satelitarne i poprzez ICOK? Bo problemu z logowaniem innymi danymi na POLSAT BOX GO , NIE MA............I PO ZAŁOŻENIU ODDZIELNEGO KONTA INNYMI DANYMI LOGUJE NORMALNIE I DA KORZYSTAĆ TYLKO NIC NIE OBEJRZYSZ TAM ZE SWOJE USŁUGI SATELITARNE I NIE DA POWIĄZAĆ TAM KONTA I Z IPOLSAT BOX, bo też błędny login i hasło! Proszę o pomoc w te kwestie. https://polsatboxgo.pl/uzytkownik/zaloguj Weź i zaloguj tam poprzez ICOK............danymi z ipolsat box i usługi satelitarne, błędny login, hasło.......... W aplikacji na telefonie też nie da zalogować! Zgłaszam to u nich od miesiąc zero odpowiedzi i w ipolsat box i w POLSAT BOX GO. A problem jest tylko z POLSAT BOX GO! W ipolsat box miałem problemy też z logowaniem, ale na razie to ustąpiło, też błędy były jakieś, okno wskakiwało na pół ekran z odnośnikami..........odśwież, anuluj i jakiś długi link internetowy........i nic nie dało tam zmienić po zalogowaniu. Ktoś ma takie też problemy z tym jak ja? Proszę o odpowiedzi, pomoc. Edytowane 1 Października 2022 przez blondynek102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaY Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 (edytowane) Potwierdzam ten sam szajs. Nie da się powiązać konta ICOK (TV SAT) z kontem PolsatBoxGo.pl, żeby uzyskać dostęp do kanałów treści online w pakiecie TV SAT Cyfrowego Polsatu (czy jak tam się teraz te usługi satelitarne nazywają). Edytowane 2 Października 2022 przez NaY 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 6 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2022 (edytowane) Mi udało się zalogować do POLSAT BOX GO hasłem z ICOK ,ale co ciekawe dopiero za 3 razem . Wcześniej wywalało błąd. Jest to swoista loteria. Raz się zalogujesz raz nie . Edytowane 6 Października 2022 przez danielpes5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 6 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2022 Od samego początku loguję się do PB GO hasłem z ICOK i nigdy nie miałem problemu z tym . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras26 Opublikowano 10 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 Witam wszystkich, w zeszłym tygodniu odebrałem dekoder i od samego początku problemy, brak uprawnień do oglądania kanału, później brak linku aktywacyjnego do Disney plus, z tym sobie poradziłem. Nie mogę natomiast sobie poradzić z rejestracją iPolsatBox. Po zarejestrowaniu adresu e-mail, system prosi mnie o jednorazową autoryzacje. Podaje numer karty dekodera i numer PESEL, po czym dostaje informacje, że konto już istnieje i nic nie mogę zrobić. Dodam, że nie posiadam konta w ipolsatbox, bardzo dawno temu miałem usługę w plusie, ale to będzie z 10lat jak z tego zrezygnowałem. Dzwoniłem do Polsatu ale tam mam wrażenie, przyjmują zgłoszenia i nic z tym nie robią. Bardzo proszę forumowiczów o pomoc, może ktoś miał podobny problem i jakoś to rozwiązał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 37 minut temu, Maras26 napisał: Dodam, że nie posiadam konta w ipolsatbox, bardzo dawno temu miałem usługę w plusie, ale to będzie z 10lat jak z tego zrezygnowałem. Dzwoniłem do Polsatu ale tam mam wrażenie, przyjmują zgłoszenia i nic z tym nie robią. Bardzo proszę forumowiczów o pomoc, może ktoś miał podobny problem i jakoś to rozwiązał? Może zadzwoń do Plusa możliwe to stare sprawia kłopot. teraz można się logować tu i tu jednym hasłem i dlatego nie możesz założyć konta na ipolsat.box.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras26 Opublikowano 10 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 Dzwoniłem do nich, z nimi nie można się dogadać. Umowę zamawiałem na odległość, paczkę dostałem otwartą. Równie dobrze ktoś na podstawie moich danych mógł założyć konto na iPolsatBox. Przecież to co Polsat odwala jest niepoważne, co można z poziomu tej aplikacji zrobić? Czy przy zmianach na koncie jest jakaś autoryzacja, cokolwiek? @Specjalista Polsat Box jesteś w stanie mi pomóc, bo telefonicznie tylko mi sprawy zakładają i mam czekać do 30dni, co moim zdaniem jest trochę chore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atos Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 Witam Jakiś czas temu korzystałem z pakietów dodatkowych w ICOK(dawniej) na czas nieokreślony teraz chciałem skorzystać z tej usługi w aplikacji ipolsat box i np pakiet filmbox widnieje cena 15zl i jest ta cena przekreślona 15zl na 0zl. I z tad moje pytanie czy ma ktoś tak czy tylko u mnie jest jakiś bład? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 To nie jest błąd. Pierwszy pełny miesiąc każdej opcji dodatkowej (na danej umowie) jest za 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 W aplikacji iPB mam w usługach na czas nieokreślony dodatkowe pakiety (których aktualnie nie posiadam) i wszystkie mają przekreśloną cenę i zamiast tego cenę 0,00 zł (w ICOK są tylko normalne ceny). Czy to jest jakiś błąd systemu czy promocja? Nie ma tam żadnej informacji na jaki okres jest to 0 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.