Skocz do zawartości

blondynek102

Użytkownik
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia blondynek102

Czasami wpadam

Czasami wpadam (3/11)

5

Reputacja

  1. SportKlub nie ma obecnie w żadnym oknie otwartym, ani w CANAL+ONLINE, ani na dekoder sat. 4K Ultabox+, teraz sprawdzałem, brak tego nie mam w swoje pakiety, więc nie prawda to jest co piszesz i nie ma tego wcale w CANAL+ONLINE, na dekoder zakodowane, dokup plansza. Jest tylko same okno otwarte w sat i w CANAL+ONLINE na kanały History i History2, pewnie tylko do 31 maja.
  2. A skąd Canal+ bierze pieniądze na ECP, parowanie, zabezpieczenia ponad-normowe, nowe cały czas urządzenia dedykowane do wymiany , na blokady abonentom bez ECP dajmy CANAL+4K ( i nie ma nawet tego w wersji HD, dla tych abonentów, co nie posiadają urządzenia 4K, ECP.nie stać ich tego zrobić?), jest też wymiana cameleonów, conax na nowe karty, na wymiany starsze dekodery na nowsze, na reklamy, i.t.p Na to wszystko są pieniądze i mają w pierwszej kolejności. Które potem to dekodery z powrotem upychają w innej ofercie, a blokady robią parują i mają za co to robić i blokować jakąś wybraną ofertę na wybranym sprzęcie, bo coś im nie pasuje, bo niby nie ma 4K, a co do czego chodzi o nowy dedykowany sprzęt ECP, a nie wcale o 4K, które dane urządzenie obsługuje, i wymiany i zysk ogromny dla nich ze sprzedaży nowego dedykowanego sprzętu! Do tego na innym rynkowym nic nie działa, zblokowane wszystko i tyko oni mogą sprzedawać, ktoś inny już nie, bo nic nie działa i celowo to zblokowali innym wszystko! A zrobić dobrze abonentom, poszerzyć tą ofertę już nie ma z czego i umożliwić dostęp do tego co sprzedają po równo na każdym urządzeniu co sprzedają, bez te ECP też! Tylko zmniejszają tą ofertę kanałową, sportową , filmową i ubywa cały czas. Do starsze urządzenia co wcześniej sprzedawali już się nie przyznają i tego nie wspierają tylko nowy dedykowany upychają kasę biją i tylko obecnie ten jest ich! A starszy już nie co sprzedawali dajmy rok temu! Tylko blokować potrafią abonentom ofertę. Bo jakby nie mieli pieniędzy to by takich rzeczy nie odwalali i nie stać ich było na wprowadzanie nowych kanałów 4K, które blokują, innych zmian i wpychanie nowych urządzeń dedykowanych, na wymiany całego sprzętu, telewizorów całych też na przymus dla abonentów, nie wspierających ich tylko wyłącznie standardu!
  3. U mnie to samo, też ręcznie trzeba przestawiać, gdy podłączam do telewizora 4K. Za każdym razem to trzeba robić. Pozostaje wtedy restart z gniazdka i tylko to pomaga na jakiś czas, na tą pikselozę. ale wtedy te błędy od nowa na telewizorze nie 4K na kanałach 4K. Więc ja to będę zdawał najszybciej jak się da i nie chce takiego czegoś więcej nigdy w życiu. Same problemy z tym i tylko cały czas restartowanie tego, a i tak nie działa jak powinno. Nie wiem czemu nie dadzą możliwości wymiany tego na coś innego, inny dekoder, moduł lub nawet wcześniej możliwości rozwiązania umowa z tym dekoderem JADA, jak ktoś to ma i powinni je wycofać całkowicie. Taka jest moja opinia lub zmienić w nich te oprogramowanie, żeby nadawało to do użytkowania , dać to na wolny rynek może wtedy, ktoś to poprawi porządnie. I w zestawy startowe jak jest z wieloma innymi starszymi dekoderami. Ta cała seria JADA ma coś nie tak, wadliwą ją jakąś musieli wypuścić z fabryki, powinni ją całą wycofać. Już 3, 4 razy to wymieniałem za czas umowy na to samo JADA i problemy pozostają te same na każdym. Chodź zdarzały modele lepsze i takie co całkowicie przestawały działać i nie uruchamiały nawet wcale. I był problem z tego uruchomieniem pilotem.
  4. Standardowe jest ustawienie ta energia, rozdzielczość jest stała niższa, 1080p, ustawiona na stałe i nadal te błędy wskakują. Czemu? Dodam na telewizorze typowo 4K nie ma tego błędu i jest ok, czasami tylko czemuś ten dekoder potrafi sam przestawić na niższa tą rozdzielczość 1080i przy podłączeniu do telewizora 4K i to zmienia samo i tak na 1080i z 2160, zamiast być na stałe w 4K. Zmienia sam na niższą rozdzielczość. A na telewizorze nie 4K, błędy idą E2361. Pikseloza też pojawia nadal, przy dłuższej pracy tego dekodera i dłuższej zmianie kanałów, wskakuje nagle na jakimś kanale, razem z tymi błędami na kanałach 4K.
  5. Telewizor ten nie 4K, to testuję teraz, jest to nowy monitor LED Samsung, Full HD o rozdzielczościach 1080p i 1080i, więc nie może być HD Ready. Włączenie tego przycisku OPT na 5 sekundy, chwilowo pomaga znika ten błąd E2361, ale po ponownym podłączeniu tego dekodera JADA do prądu od nowa jest to samo, uruchamia aplikacja 5 minut, szuka oprogramowanie za każdy raz i te błędy jakieś za każdym razem, na każdym kanale 4K z informacją, że jest to monitor nie 4K, jakbym tego nie wiedział i był tępy i ten błąd od nowa. Tylko się włączy i da na chwilkę na jakiś kanał 4K. Non stop to wskakuje nadal ten błąd E2361. I nie da kanałów 4K tych oglądać przez ten błąd, planszę wszystko zakrywającą z tego dekodera JADA. I niby jest to dekoder 4K, a jakieś błędy na kanałach 4K i tego nie obsługuje poprawnie jak widać na telewizorach nie 4K.
  6. Rozdzielczość jest zmieniona w dekoderze na full hd 1080p lub 1080i i ten błąd jest cały czas E2361 na kanałach 4K, na telewizorach nie 4K. Chodź dekoder ten JADA dobrze skaluje każdy kanał 4K, do telewizora nie 4K i jego rozdzielczości. Ale ten błąd wskakuje za każdym razem i wszystko psuje. Jaki kanał 4K by nie włączyło, czy Canal+4K, czy Museum 4K, czy Love Nature 4K, czy Nasa UHD 4K, więcej tam te kanały 4K nie znalazłem. I na nich tylko ten błąd E2361 wskakuje cały czas. Zmieni ktoś to w końcu w tym, na te kanały 4K, żeby tego błędu nie było? Oczywiście przy podłączeniu tego dekodera JADA do telewizora nie 4K. Nawet na lista kanały nie ma, nie znalazłem Fashion 4K (FTV UHD) kanału, który jest FTA, HotBird 4K1 też tam brakuje. A nie 480 kanał jest FTV UHD, też ten błąd, drugiego nie ma tego kanału. Rozdzielczość tam automatycznie zmniejsza w tym dekoderze JADA na mniejszą, wykrywa to dekoder, po podłączeniu do telewizora nie 4K, ale ten błąd E2361 i tak wskakuje tam cały czas jak opisałem. Przy podłączeniu tego dekodera JADA do telewizora nie 4K, nie ma wcale w nim w ustawieniach rozdzielczości 2160. Więc co mi każesz zmieniać? Są tylko same błędy. Obraz jest dobrze przeskalowany ładnie z tego 4K do mniejszej rozdzielczości na tym dekoderze, ale te błędy. Dziś mecz Legia-Jagiellonia był na Canal+4K transmitowany w 4K, tam było dobrze, ale już na Canal+Sport, Canal+Sport 3, zrobili to jak w SD, przeskalowali tylko w drugą stronę widocznie na odwrót z 4K, bo transmisja cała była widocznie robiona tylko w 4K i nie dało tego na tym już tego oglądać i na te kanały.
  7. Jak powrócisz do ustawienia domyślne (fabryczne) przyciskiem wtedy wywali wszystkie listy, przy dłuższym odłączeniu z prądu też może zniknąć. Nie włączałem tego raz kilka miesięcy, włączyłem, poszła aktualizacja i też wszystko wcięło z listami i wszystkim. Więc gwarancji na tym nie ma, że nie zniknie wszystko nagle i nie pojawi coś innego nawet po miesiącu. Z każdą aktualizacją może być inaczej.
  8. Dodam do wcześniejszego swojego powyższego posta, bo nie mogę już edytować, nie mam telewizora 4K, tylko FULL HD i na nim ten błąd wskakuje E2361, na kanałach 4K tylko cały czas z tego dekodera JADA i zwiesza to, da to się jakoś skorygować i poprawić, żeby tego błędu nie było przy podłączeniu tego do telewizora FULL HD, oczywiście oprócz przymusowej wymiany na telewizor 4K. Czy tylko to zostaje? Gdyż na telewizorze 4K nie ma tego błędu, a na TV FULL HD i innych wszystkich HD, plazmowych, starszych kineskopowych jest ten błąd cały czas przy włączeniu jakiegoś kanału 4K i nie da tego wyłączyć i nie znika, tylko stoi to na tym błędzie, zwiesza wszystko z tego dekodera JADA z nim całym łącznie.
  9. BŁĄD E2361---------------plansza czarna wskakuje na pół ekranu z X czerwony OFFLINE i stoi to długoo, za każdym razem jak włączę na kanał 4K i nie da się tego żadnym sposobem wyłączyć. Proszę o jakieś porady. Chodzi o ta JADA.
  10. @Martin11, Mylisz się, jest ten pakiet Optimum+ i najtaniej możesz go mieć za 35 zł. na miesiąc jak wytargujesz przy nowej umowie lub na przedłużenie, standardowa cena jest za niego 40 zet. na miesiąc. Nie masz opcji tego Extra+ w strefa Canal+? Optimum+ możesz nie mieć tam, jak go masz już, ale Extra+ do poszerzenia powinien być za 49,99 zł, bodajże. Prawdopodobnie by była nawet możliwość poszerzenia teraz do tego EXTRA+ w tej cenie co masz obecnie. Lub będą ci 10 zł. za to kazali dopłacać. Więc temu lepiej tą zakończyć i nowa umowa lub przedłużenie obecnej z tym co masz z poszerzeniem do Extra za 49,99 zł., ale wtedy ten Viaplay ci prawdopodobnie zostanie i będzie ciążył, a jak go nie chcesz. A jak jesteś zadowolony z tego Optimum+ to przedłużenie tego na kolejne 2 lata z tym w cenie jak napisałem jak wytargujesz za 35 zł. Więc dzwoń pytaj 22-310-47-47, tu możesz różne informacje otrzymać w zależności od konsultanta, różne opcje, co 10 ci prawdę powie, każdy co innego mówi tam lub tam najlepiej bezpośrednio na infolinia sprzedażowa ta 22-220-00-00 i tam pytaj i jak przedłużysz z tym samym na kolejne 2 lata wydaje mi się możesz mieć nawet trochę to taniej, niż masz obecnie. Extra+ jest trochę wyższym i prawie pełnym pakietem, możesz go mieć za 49.99 zł. na miesiąc, czyli za tyle co masz obecnie ten Optimum+ lub jak wytargujesz nawet za 45 zet. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...