Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX HD - dyskusja ogólna


miras00001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie ten sam komunikat, który występuje na każdym kanale!!!!! W rozmowie telefonicznej z konsultantem usłyszałam, że pierwsze słyszy o takich ekscesach z tym dekoderem więc pytam, co jest weryfikowane przez "odpowiedni dział"?!!!! Infolinia nie potrafi pomoc, w punktach nie potrafią pomóc, tylko pan instalator z ramienia punktu cyfrowego Polsatu coś tam działa, ale bierze grubą kasę i wszystko jest na chwilę..... Więc za co płacimy pytam????!!!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już się przekonałem, że dzwonienie na infolinię to strata czasu. Pisanie zresztą też. I jeżdżenie z dekoderami. Generalnie wszystko jest bez sensu, bo nic to nie da. Naprawią wtedy, kiedy będą mogli. A my musimy uzbroić się w cierpliwość. I oczywiście płacić faktury.

 

Jedyne, co jako tako może pomóc, to prywatna wiadomość do @Specjalista Cyfrowy Polsat. Aczkolwiek widać gołym okiem, że z[beep]yli coś z tym dekoderem i/lub softem i nic szybko nie zrobią. Np. z problemami z telewizją naziemna też nic nie zrobili do dzisiaj. A tam był problem z bardzo podobnym komunikatem z Irdeto. Komunikat ma się dobrze do dziś. 

35 minut temu, dagfen napisał:

wysyła mnie z obydwoma dekoderami do punktu celem diagnostyki

W tym miejscu kończy się każde zgłoszenie :) A jak nie pojedziesz, to zapomnij o reklamacji. Stworzyli idealne narzędzie to torpedowania zgłoszeń technicznych na poziomie obsługi klienta :)

 

Reset => ustawienia fabryczne => wycieczka do APS => reset => ustawienia fabryczne => wycieczka... I tak w kółko :)

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na kanałach Nickelodeon, czy też Nick Jr. 

 

Dodane 5.02:

 

U mnie jest nadal, przed momentem zaobserwowałem go na kanale Nick Jr. na dekoderze dodatkowym Evobox Lite. Wczoraj widziałem go na głównym Evobox HD (Nickelodeon, Nick Jr.)

 

Żenada. Nadaje się na kolejny wpis na moim blogu.

W dniu 17.01.2020 o 09:17, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam,
uzyskałem informację, że technicy są w trakcie prac nad nowym softem. Proszę jeszcze o trochę cierpliwości, niedługo pojawi się aktualizacja.

Bo na to czekać nie zamierzam. Bo to może potrwać i pół roku. Jest problem - dobrze. Ale umowa obowiązuje obie strony. Jak nie działa, opłata powinna być niższa i kropka.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś z dobrych wiadomości 

Na dekoderze taty śmiga cofanie programów sprawdziłem do 3 lutego wstecz najwięcej na AXN- ach

bo tam wszystkie pozycje programu są ze strzałkami

na innych programach sprawdziłem wyrywkowo, oczywiście na programach przy których są zakręcone strzałki 

Na programach TVP 1  i 2 nie ma możliwości cofania 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klatkuje wam nadal miedzy innymi 88 (Disney Junior) i 94 (CBeebies)? Bo u mnie artefakty co kilkadziesiąt sekund (opisywałem swoj problem wcześniej). Niektorzy wspominali, że u nich sie uspokoiło - u mnie bez zmian (sprawdzane ten dekoder na 3 tv)

Edytowane przez wacek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W punkcie CP, mój stary dekoder stwarzał takie same problemy na ich telewizorze (artefakty) wiec bez problemu wymieniono mi go na nowym. Właśnie dotarłem do domu, podłączyłem nowy dekoder i.... znowu to samo - te same artefakty na tych samych kanałach

 

Więc to nie wina sprzętu tylko softu (albo co gorsza jakaś ogólna wada konstrukcyjna tego modelu)

 

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat

Uzyskamy jakieś oficjalne stanowisko CP? Kiedy ten problem zostanie rozwiązany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwowane przez niektórych użytkowników zjawisko przycięć nie występuje u wszystkich. Dobra wiadomość jest taka, że nowy soft jest już w testach.

Prośba do Was abyście raz jeszcze podali nazwy kanałów na których aktualnie obserwujecie problemy i nie są one związane z jakością obieranego sygnału z anteny.

 

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, support458 napisał:

Prośba do Was abyście raz jeszcze podali nazwy kanałów na których aktualnie obserwujecie problemy i nie są one związane z jakością obieranego sygnału z anteny.

 

1. Disney Junior 88

2. Nick jr. 93

3. Cbeebies 94

4. HBO HD 27

 

Te tak na szybko (ale jest ich wiecej)

Na niektorych kanałavh artefakty wystepuja w krótszych odstępach czasowych a na niektórych trzeba trochę  poczekac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ile wstępują zakłócenia?
Podaj parametry sygnału (siłę, jakość i SNR) odczytane na kanale 94.
Czy parametr SNR ulega wahaniom i w jakim zakresie?
W celu sprawdzenia parametrów sygnału, będąc na kanale 94 przytrzymaj przycisk "i" Opis na pilocie przez więcej niż 5 sekund.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, rotalplus napisał:

Catch up jest dla nowych i przedłużających umowy. Pozostałe funkcje dla wszystkich

 

Nie rozumiem. Ja przedłużałem umowę w listopadzie. Wtedy usluga catch up nie była już dostępna bo była w fazie testów wcześniej- tak powiedziano mi na infolinii. Skoro teraz ją wznowili to dlaczego u mnie nie działa? 

Może ktoś z ekspertów "CP" mi to wyjaśnić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rzeczywiście zniknęły. Przed wymianą miałem je na BBC CBeebies oraz BBC Lifestyle. Po wymianie dekodera były na AXN. Co kilkadziesiąt sekund pojawiało się to na 1-2 sekundy. Czasami do tego stopnia, że zanikł głos. Teraz już wszystko jest ok. Samo się "naprawiło". 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, crop napisał:

Nie rozumiem. Ja przedłużałem umowę w listopadzie. Wtedy usluga catch up nie była już dostępna bo była w fazie testów wcześniej- tak powiedziano mi na infolinii. Skoro teraz ją wznowili to dlaczego u mnie nie działa? 

Może ktoś z ekspertów "CP" mi to wyjaśnić? 

Zgodnie z tym, co napisał @rotalplus, funkcja jest dostępna dla nowych ofert lub przedłużenia. Jeśli chcesz zmienić obecne warunki, to napisz do mnie wiadomość prywatną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przecież testy tych wynalazków trwały dla WSZYSTKICH użytkowników ww dekoderów do grudnia,  a skoro podpisał umowę w listopadzie dostał w/w dekodery i to te same co inni gdzie testy już tez trwały  to dlaczego jest traktowany jak gorszy sort , spełnia te same warunki i nawet ich w żaden sposób nie naruszył  @support458 pisał że testy są wydłużone do grudnia ,  stad dziwne ze zapewne abonent będzie musiał aneksik podpisać na dodatkowe miesiące ... trochę to żenujące !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...