Becik Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 U mnie ten sam komunikat, który występuje na każdym kanale!!!!! W rozmowie telefonicznej z konsultantem usłyszałam, że pierwsze słyszy o takich ekscesach z tym dekoderem więc pytam, co jest weryfikowane przez "odpowiedni dział"?!!!! Infolinia nie potrafi pomoc, w punktach nie potrafią pomóc, tylko pan instalator z ramienia punktu cyfrowego Polsatu coś tam działa, ale bierze grubą kasę i wszystko jest na chwilę..... Więc za co płacimy pytam????!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 (edytowane) Ja już się przekonałem, że dzwonienie na infolinię to strata czasu. Pisanie zresztą też. I jeżdżenie z dekoderami. Generalnie wszystko jest bez sensu, bo nic to nie da. Naprawią wtedy, kiedy będą mogli. A my musimy uzbroić się w cierpliwość. I oczywiście płacić faktury. Jedyne, co jako tako może pomóc, to prywatna wiadomość do @Specjalista Cyfrowy Polsat. Aczkolwiek widać gołym okiem, że z[beep]yli coś z tym dekoderem i/lub softem i nic szybko nie zrobią. Np. z problemami z telewizją naziemna też nic nie zrobili do dzisiaj. A tam był problem z bardzo podobnym komunikatem z Irdeto. Komunikat ma się dobrze do dziś. 35 minut temu, dagfen napisał: wysyłają mnie z obydwoma dekoderami do punktu celem diagnostyki W tym miejscu kończy się każde zgłoszenie A jak nie pojedziesz, to zapomnij o reklamacji. Stworzyli idealne narzędzie to torpedowania zgłoszeń technicznych na poziomie obsługi klienta Reset => ustawienia fabryczne => wycieczka do APS => reset => ustawienia fabryczne => wycieczka... I tak w kółko Edytowane 3 Lutego 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dagfen Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 O dziwo dzisiaj problem nie wystąpił ani razu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 5 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 (edytowane) Sprawdź na kanałach Nickelodeon, czy też Nick Jr. Dodane 5.02: U mnie jest nadal, przed momentem zaobserwowałem go na kanale Nick Jr. na dekoderze dodatkowym Evobox Lite. Wczoraj widziałem go na głównym Evobox HD (Nickelodeon, Nick Jr.) Żenada. Nadaje się na kolejny wpis na moim blogu. W dniu 17.01.2020 o 09:17, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam, uzyskałem informację, że technicy są w trakcie prac nad nowym softem. Proszę jeszcze o trochę cierpliwości, niedługo pojawi się aktualizacja. Bo na to czekać nie zamierzam. Bo to może potrwać i pół roku. Jest problem - dobrze. Ale umowa obowiązuje obie strony. Jak nie działa, opłata powinna być niższa i kropka. Edytowane 5 Lutego 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konra Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Coś z dobrych wiadomości Na dekoderze taty śmiga cofanie programów sprawdziłem do 3 lutego wstecz najwięcej na AXN- ach bo tam wszystkie pozycje programu są ze strzałkami na innych programach sprawdziłem wyrywkowo, oczywiście na programach przy których są zakręcone strzałki Na programach TVP 1 i 2 nie ma możliwości cofania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 (edytowane) Klatkuje wam nadal miedzy innymi 88 (Disney Junior) i 94 (CBeebies)? Bo u mnie artefakty co kilkadziesiąt sekund (opisywałem swoj problem wcześniej). Niektorzy wspominali, że u nich sie uspokoiło - u mnie bez zmian (sprawdzane ten dekoder na 3 tv) Edytowane 10 Lutego 2020 przez wacek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 U mnie się częściowo uspokoiło po wymianie dekodera w sierpniu. Częściowo, bo zaczęło to się dziać na AXN, aczkolwiek teraz tego nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 W punkcie CP, mój stary dekoder stwarzał takie same problemy na ich telewizorze (artefakty) wiec bez problemu wymieniono mi go na nowym. Właśnie dotarłem do domu, podłączyłem nowy dekoder i.... znowu to samo - te same artefakty na tych samych kanałach Więc to nie wina sprzętu tylko softu (albo co gorsza jakaś ogólna wada konstrukcyjna tego modelu) @Specjalista Cyfrowy Polsat Uzyskamy jakieś oficjalne stanowisko CP? Kiedy ten problem zostanie rozwiązany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 (edytowane) Obserwowane przez niektórych użytkowników zjawisko przycięć nie występuje u wszystkich. Dobra wiadomość jest taka, że nowy soft jest już w testach. Prośba do Was abyście raz jeszcze podali nazwy kanałów na których aktualnie obserwujecie problemy i nie są one związane z jakością obieranego sygnału z anteny. Edytowane 12 Lutego 2020 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crop Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Ja mam dekoder evobox hd jako głowny a lite dodatkowy i dalej nie działa funkcja cutch up. Działa tylko przewijanie i zatrzymywanie. Aktualziacja nie pomogła. Czy ktoś może powiedzieć dlaczego to nie działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 (edytowane) Catch up jest dla nowych i przedłużających umowy. Pozostałe funkcje dla wszystkich Czy problem z klatkowaniem wystepuje na bbc lifestyle i np. comedy central ? Edytowane 12 Lutego 2020 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 (edytowane) U mnie nie występuje i wygląda na to, że już nie występuje również u innych, chyba że ktoś ma problemy z jakością sygnału z anteny. Edytowane 13 Lutego 2020 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 22 godziny temu, support458 napisał: Prośba do Was abyście raz jeszcze podali nazwy kanałów na których aktualnie obserwujecie problemy i nie są one związane z jakością obieranego sygnału z anteny. 1. Disney Junior 88 2. Nick jr. 93 3. Cbeebies 94 4. HBO HD 27 Te tak na szybko (ale jest ich wiecej) Na niektorych kanałavh artefakty wystepuja w krótszych odstępach czasowych a na niektórych trzeba trochę poczekac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 (edytowane) Co ile wstępują zakłócenia? Podaj parametry sygnału (siłę, jakość i SNR) odczytane na kanale 94. Czy parametr SNR ulega wahaniom i w jakim zakresie? W celu sprawdzenia parametrów sygnału, będąc na kanale 94 przytrzymaj przycisk "i" Opis na pilocie przez więcej niż 5 sekund. Edytowane 13 Lutego 2020 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 @support458 juz pisalem to wczesniejsiła 94%, jakość 70%, SNR 13.4. Podczas artefaktów te wartości się nie zmieniają. W punkcie polsatu, na wcześniejszym dekoderze działo sie to samo (myślę, że akurat oni maja antene ustawioną perfekcyjnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Co ile masz artefakty? Chcę Tobie pomóc, więc postaraj się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 @support458 Nie ma mnie teraz w domu żeby policzyć dokładnie ale conajmniej raz na minutę. Jutro postaram sie nagrać filmik i przesle Ci go na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Jak długo trwa taki moment? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 (edytowane) @support458 1-2 sek. Często artefakty widoczne są zaraz po przełączeniu na "felerny" kanał. Edytowane 13 Lutego 2020 przez wacek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crop Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 21 godzin temu, rotalplus napisał: Catch up jest dla nowych i przedłużających umowy. Pozostałe funkcje dla wszystkich Nie rozumiem. Ja przedłużałem umowę w listopadzie. Wtedy usluga catch up nie była już dostępna bo była w fazie testów wcześniej- tak powiedziano mi na infolinii. Skoro teraz ją wznowili to dlaczego u mnie nie działa? Może ktoś z ekspertów "CP" mi to wyjaśnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 @support458 Zgodnie z obietnicą wyslalem w PW filmiki przedstawiające problem. Na wszystkich problematycznych kanałach, sytuacja wyglada identycznie. Na starym dekoderze również wyglądało to tak samo - przetestowane w punkcie cp na ich sprzecie (tylko dekoder był mój) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Dziękuję, odpowiedź na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) U mnie rzeczywiście zniknęły. Przed wymianą miałem je na BBC CBeebies oraz BBC Lifestyle. Po wymianie dekodera były na AXN. Co kilkadziesiąt sekund pojawiało się to na 1-2 sekundy. Czasami do tego stopnia, że zanikł głos. Teraz już wszystko jest ok. Samo się "naprawiło". Edytowane 14 Lutego 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 19 godzin temu, crop napisał: Nie rozumiem. Ja przedłużałem umowę w listopadzie. Wtedy usluga catch up nie była już dostępna bo była w fazie testów wcześniej- tak powiedziano mi na infolinii. Skoro teraz ją wznowili to dlaczego u mnie nie działa? Może ktoś z ekspertów "CP" mi to wyjaśnić? Zgodnie z tym, co napisał @rotalplus, funkcja jest dostępna dla nowych ofert lub przedłużenia. Jeśli chcesz zmienić obecne warunki, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Przecież testy tych wynalazków trwały dla WSZYSTKICH użytkowników ww dekoderów do grudnia, a skoro podpisał umowę w listopadzie dostał w/w dekodery i to te same co inni gdzie testy już tez trwały to dlaczego jest traktowany jak gorszy sort , spełnia te same warunki i nawet ich w żaden sposób nie naruszył @support458 pisał że testy są wydłużone do grudnia , stad dziwne ze zapewne abonent będzie musiał aneksik podpisać na dodatkowe miesiące ... trochę to żenujące !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.