Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Testy funkcji zostały przedłużone do końca grudnia dla wszystkich Klientów, którzy posiadają ten model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Czy wiadomo kiedy usługa wejdzie na stałe do oferty? Zastanawiam się nad tym dekoderem, bo cofanie i odtwarzania programów na 7 dni wstecz wydaje się być dobrą opcją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 @stonka Obecnie nie posiadam na ten temat informacji. O nowościach informujemy na bieżąco na naszych oficjalnych stronach oraz na Facebooku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 W dniu 28.11.2019 o 19:22, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Testy funkcji zostały przedłużone do końca grudnia dla wszystkich Klientów, którzy posiadają ten model. Przewijanie i oglądanie od początku działa, ale gdy chce obejrzeć poprzednią pozycję z EPG to wyskakuje "Nie masz dostępu do usługi umożliwiającej oglądanie programów po ich emisji" Tak ma być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Usługa umożliwia odtwarzanie wybranych programów. Sugeruję, abyś zweryfikował występowanie sytuacji na różnych materiałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Rzeczywiście - na niektórych kanałach ta funkcja działa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witam, mam problem z 2 kanałami. Mimo że są w składzie mojego pakietu wyświetla naprzemiennie nie są w twoim abonamencie albo błąd odczytu a w tle komunikatu normalnie działa kanał i po chwili zawiesza dekoder. Miał ktoś taki problem i jak rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Dekoder mam od wczoraj ale zaobserwowałem taki same objawy np. na TVP Seriale (kanal 48). Niekiedy wyskakuje również komunikat "Nieobsługiwany format video" @Specjalista Cyfrowy Polsat Czy to jakis globalny problem? Na dekoderach Litle problem nie występuje. Zmieniłem również okablowanie, przywracałem ustawienia fabryczne, sygnał na zielonym polu - nic nie pomoga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @wacek4 oraz @speed87 proszę, napiszcie mi, jakich dokładnie kanałów dotyczy opisana sytuacja i czy występuje ciągle, czy jedynie przy odtwarzaniu konkretnego materiału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Wykonałem dokładną analizę problemu: Problem występuje na kanale 48 (TVP Seriale) i tylko w momencie gdy dekoder ma połączenie z Internetem (obojętnie WIFI czy LAN). Testowałem na swoim, domowym łączu internetowym jak i na udostępnionym z komórki. Gdy tylko dekoder ma dostęp do internetu i przełączymy na kanał 48 występują (losowo): - tego kanału nie ma w Twoim abonamencie - Nieobsługiwany format video - chwilowe zawieszenie calego dekodera. Gdy przeczekamy problem, program zaczyna normalnie sie odtwarzać ale wystarczy zmienić kanał na inny i wrócić na 48 - problem ponownie wystąpi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Wczoraj 2 kanały dziś jak narazie 3: sifi, bbc first, bbc brit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Potwierdzam. Na tych kanałach również mam problem - przy sifi pomaga odłączenie internetu (dokladnie taka sama sytuacja jak tvp seriale) @Specjalista Cyfrowy Polsat Widać że to globlany problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @wacek4 dziękuję za zgłoszenie, sprawa została przekazana do odpowiedniego działu. Obecnie nasi pracownicy analizują sytuację. Proszę o cierpliwość, temat zostanie wyjaśniony w najbliższym możliwym terminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Czy dowiemy się jakie będą wyniki ten analizy? P.S. Teraz ten problem zaczął się pojawiać również na kanale 94 (BBC CBeebies) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Na przykład Williams już trzy lata analizuje i konca nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Potwierdzam kanał 94 nie działa i tvp seriale, w sumie 5 kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 50 minut temu, wacek4 napisał: Czy dowiemy się jakie będą wyniki ten analizy? P.S. Teraz ten problem zaczął się pojawiać również na kanale 94 (BBC CBeebies) Jest to wewnętrzna weryfikacja i nie posiadam wglądu do takich informacji. Natomiast, gdy czegoś się dowiem, jak najszybciej udzielę odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crop Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Witam. Ja też mam pytanie odnośnie dekodera EVOBOX HD. W sobotę zmieniałem umowę i otrzymałem ten dekoder. Posiadam internet radiowy przez który łaczy się dekoder. Tak samo jak u kolegi "wacek4" działają opcje przewijania i oglądania od początku ale nie działa opcja oglądania programów po ich emisji. Dzwoniłem na infolinie i Pan powiedział że ta fuknkcja jest wylączona na dekoderach i działa tylko na dekoderach IPTV czy to prawda? A może dekoder nie zaktualizował się do najnowsej wersji oprogramowania? Dodam ze sprawdzalem niemal każdy kanał a co ciekawe funkcja ta działa tylko na Kanale FOX HD! Z góry dziękuję za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Witaj. Zgadza się ta usługa jest dostępna na dekoderach IPTV. Natomiast na sprzęcie Evobox HD jest dopiero testowana. Tak, jak pisałem powyżej, sprawa jest przekazana do odpowiedniego działu i weryfikowana. Proszę o cierpliwość. W dniu 4.12.2019 o 12:49, wacek4 napisał: Wykonałem dokładną analizę problemu: Problem występuje na kanale 48 (TVP Seriale) i tylko w momencie gdy dekoder ma połączenie z Internetem (obojętnie WIFI czy LAN). Testowałem na swoim, domowym łączu internetowym jak i na udostępnionym z komórki. Gdy tylko dekoder ma dostęp do internetu i przełączymy na kanał 48 występują (losowo): - tego kanału nie ma w Twoim abonamencie - Nieobsługiwany format video - chwilowe zawieszenie calego dekodera. Gdy przeczekamy problem, program zaczyna normalnie sie odtwarzać ale wystarczy zmienić kanał na inny i wrócić na 48 - problem ponownie wystąpi Proszę, podaj mi parametry sygnału, które osiągasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Nic nie jest robione, od kilku dni nie da się normalnie używać z tego dekodera. Na szczęście mam gwarantowany cbs action i wykorzystam fakt jego usunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) Jaka jest jakość i moc sygnału na kanałach, na których występują utrudnienia? Edytowane 5 Grudnia 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Nie ma mnie teraz w domu ale na pewno była na zielonym polu. Siła na pewno wynosiła 100% a jakość powyżej 70% (chyba 74%). Tak jak pisałem wcześniej - po odłączeniu internetu, problemy na TVP Seriale ustępują wiec to nie jest wina słabego sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Potwierdzam na każdym kanale jest wysoki poziom i jakość sygnału. To nie problem sygnału satelitarnego tylko uprawnień. Dlaczego przez icok nie można ponowić uprawnień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 wacek4, speed87, dział techniczny potrzebuje więcej szczegółów, dlatego proszę o dokładne informacje z kanałów, które nie działają prawidłowo. wacek4, nadal nie ma możliwości ponowienia uprawnień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Myślę, że dział techniczny jest leniwy bo powinien wziąć z półki dowolny dekoder EVOBOX HD i sam sprawdzić problematyczne kanały. To my płacimy Wam za to żeby wszystko działało. Z racji dzisiejszych Mikołajek zdobędą się na gest: Kanał 48 (TVP Seriale) - przy podłączonym internecie, kanał losowo zawiesza dekoder/wyświetla komunikat "nieobsługiwany format wideo"/tego kanału nie ma w twoim abo/co kilka sekund znika obraz - Siła100 Jakość71 Kanał 50 (SCIFI) - Kanał leci w tle ale nad nim wisi plansza "tego kanału nie ma w twoim abo". Można zauważyć zawieszenia dekodera (na tym kanale, przez chwilę, dekoder nie reaguje na polecenie - Siła100 Jakość74 Kanał 142 (BBC First) - Kanał leci w tle ale nad nim wisi plansza "tego kanału nie ma w twoim abo". Można zauważyć zawieszenia dekodera (na tym kanale, przez chwilę, dekoder nie reaguje na polecenie - Siła100 Jakość85 Kanał 162 (BBC Brit) - widoczne artefakty pomimo stabilnego sygnału - Siła94 Jakość70 Kanał 94 (Cbbebies) - widoczne artefakty pomimo stabilnego sygnału - Siła94 Jakość70 Czuję, że tych problematycznych kanałów jest więcej ale nie chce mi się teraz wszystkich przeklikiwać (mi za to nie płaca...) @Specjalista Cyfrowy Polsat rozumiem, że brak tych kanałów zostanie nam jakoś zrekompensowany ? Mam je w wykazie kanałów gwarantowanych a nie mogę (z Waszej winy) ich oglądać P.S. Nadal nie ma możliwości ponowienia uprawnień - komunikat icok "Ponowienie uprawnień nie było możliwe" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.