Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX HD - dyskusja ogólna


miras00001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 28.11.2019 o 19:22, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Testy funkcji zostały przedłużone do końca grudnia dla wszystkich Klientów, którzy posiadają ten model.

Przewijanie i oglądanie od początku działa, ale gdy chce obejrzeć poprzednią pozycję z EPG to wyskakuje "Nie masz dostępu do usługi umożliwiającej oglądanie programów po ich emisji"

 

Tak ma być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder mam od wczoraj ale zaobserwowałem taki same objawy np. na TVP Seriale (kanal 48). Niekiedy wyskakuje również komunikat "Nieobsługiwany format video"

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat

Czy to jakis globalny problem? Na dekoderach Litle problem nie występuje. Zmieniłem również okablowanie, przywracałem ustawienia fabryczne, sygnał na zielonym polu - nic nie pomoga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonałem dokładną analizę problemu:

Problem występuje na kanale 48 (TVP Seriale) i tylko w momencie gdy dekoder ma połączenie z Internetem (obojętnie WIFI czy LAN).

Testowałem na swoim, domowym łączu internetowym  jak i na udostępnionym z komórki. 

Gdy tylko dekoder ma dostęp do internetu i przełączymy na kanał 48 występują (losowo):

- tego kanału nie ma w Twoim abonamencie

- Nieobsługiwany format video

- chwilowe zawieszenie calego dekodera.

 

Gdy przeczekamy problem, program zaczyna normalnie sie odtwarzać ale wystarczy zmienić kanał na inny i wrócić na 48 - problem ponownie wystąpi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, wacek4 napisał:

Czy dowiemy się jakie będą wyniki ten analizy?

 

P.S. Teraz ten problem zaczął się  pojawiać również na kanale 94 (BBC CBeebies)

Jest to wewnętrzna weryfikacja i nie posiadam wglądu do takich informacji. Natomiast, gdy czegoś się dowiem, jak najszybciej udzielę odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Ja też mam pytanie odnośnie dekodera EVOBOX HD. W sobotę zmieniałem umowę i otrzymałem ten dekoder. Posiadam internet radiowy przez który łaczy się dekoder. Tak samo jak u kolegi "wacek4" działają opcje przewijania i oglądania od początku ale nie działa opcja oglądania programów po ich emisji. 

Dzwoniłem na infolinie i Pan powiedział że ta fuknkcja jest wylączona na dekoderach i działa tylko na dekoderach IPTV czy to prawda? A może dekoder nie zaktualizował się do najnowsej wersji oprogramowania? 

Dodam ze sprawdzalem niemal każdy kanał a co ciekawe funkcja ta działa tylko na Kanale FOX HD!

Z góry dziękuję za informację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Zgadza się ta usługa jest dostępna na dekoderach IPTV. Natomiast na sprzęcie Evobox HD jest dopiero testowana. Tak, jak pisałem powyżej, sprawa jest przekazana do odpowiedniego działu i weryfikowana. Proszę o cierpliwość.
W dniu 4.12.2019 o 12:49, wacek4 napisał:

Wykonałem dokładną analizę problemu:

Problem występuje na kanale 48 (TVP Seriale) i tylko w momencie gdy dekoder ma połączenie z Internetem (obojętnie WIFI czy LAN).

Testowałem na swoim, domowym łączu internetowym  jak i na udostępnionym z komórki. 

Gdy tylko dekoder ma dostęp do internetu i przełączymy na kanał 48 występują (losowo):

- tego kanału nie ma w Twoim abonamencie

- Nieobsługiwany format video

- chwilowe zawieszenie calego dekodera.

 

Gdy przeczekamy problem, program zaczyna normalnie sie odtwarzać ale wystarczy zmienić kanał na inny i wrócić na 48 - problem ponownie wystąpi 


Proszę, podaj mi parametry sygnału, które osiągasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że dział techniczny jest leniwy bo powinien wziąć z półki dowolny dekoder EVOBOX HD i sam sprawdzić problematyczne kanały. To my płacimy Wam za to żeby wszystko działało.

Z racji dzisiejszych Mikołajek zdobędą się na gest:

  • Kanał 48 (TVP Seriale) - przy podłączonym internecie, kanał losowo zawiesza dekoder/wyświetla komunikat "nieobsługiwany format wideo"/tego kanału nie ma w twoim abo/co kilka sekund znika obraz - Siła100 Jakość71
  • Kanał 50 (SCIFI) - Kanał leci w tle ale nad nim wisi plansza "tego kanału nie ma w twoim abo". Można zauważyć zawieszenia dekodera (na tym kanale, przez chwilę, dekoder nie reaguje na polecenie - Siła100 Jakość74
  • Kanał 142 (BBC First) - Kanał leci w tle ale nad nim wisi plansza "tego kanału nie ma w twoim abo". Można zauważyć zawieszenia dekodera (na tym kanale, przez chwilę, dekoder nie reaguje na polecenie - Siła100 Jakość85
  • Kanał 162 (BBC Brit) - widoczne artefakty pomimo stabilnego sygnału - Siła94 Jakość70
  • Kanał 94 (Cbbebies) - widoczne artefakty pomimo stabilnego sygnału - Siła94 Jakość70

Czuję, że tych problematycznych kanałów jest więcej ale nie chce mi się teraz wszystkich przeklikiwać (mi za to nie płaca...)

@Specjalista Cyfrowy Polsat rozumiem, że brak tych kanałów zostanie nam jakoś zrekompensowany ? Mam je w wykazie kanałów gwarantowanych a nie mogę (z Waszej winy) ich oglądać

 

P.S.

Nadal nie ma możliwości ponowienia uprawnień - komunikat icok "Ponowienie uprawnień nie było możliwe"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...