Jump to content

konra

Users
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About konra

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Coś z dobrych wiadomości Na dekoderze taty śmiga cofanie programów sprawdziłem do 3 lutego wstecz najwięcej na AXN- ach bo tam wszystkie pozycje programu są ze strzałkami na innych programach sprawdziłem wyrywkowo, oczywiście na programach przy których są zakręcone strzałki Na programach TVP 1 i 2 nie ma możliwości cofania
  2. Jeśli złożyłeś poprawnie wypowiedzenie poprzez ICOK to od razu po wysłaniu otrzymujesz informacje coś w sensie ,,Twoja wiadomość została wysłana,, a po jakimś czasie dostajesz potwierdzenie wysłania wypowiedzenia w ICOK Sam błędnie wysłałem więc wiem o czym piszę Możesz spokojnie wysłać jeszcze raz sprawdzając czy po kliknięciu ,,wyślij'' otrzymasz potwierdzającą informację a może tak jak u mnie formularz wrócił do poprawy /chodziło o błąd z numer telef./ czego nie zauważyłem
  3. Czy ktoś ma problemy z uruchamianiem HBO GO czy problem tylko u mnie multiroom Evobox Lite wyskakuje błąd 2B 0606 i nic nie da się uruchomić dekoder Evobox PVR wyświetla błąd 37 12 3 ale po zignorowaniu błędu i wyborze jakiegoś filmu odtwarza go
  4. ARTIPAPK Niedawno aneksowałem umowę z powodu wycofania kanału CBS Action posiadam Smart Dom 4 na tv jako produkt uprawniający drugi produkt z rabatem 50% to internet ulga została zachowana nic się nie zmienia jeśli aneksujesz umowę i utrzymasz wymagana kwotę abonamentu
  5. No i jest prezent gwiazdkowy jako rekompensata likwidacji kanału CBS Action w postaci 6 miesięcy gratis w umowie 24 miesięcznej plus anulowanie wielu miesięcy poprzedniej umowy, pakiet pozostał ten sam do tego HBO i PSP w promocji na miesiąc Wypowiedzenie wysłane przez ICOK wczoraj a dziś nowy aneks Fajnie że są pomocni ludzie na tym forum
  6. Też wczoraj wieczorem złożone wypowiedzenie przez ICOK i jeszcze żadnego potwierdzenia przyjęcia nie mam mam nadzieję że dobrze poszło bo według instrukcji z forum. Dzięki stan69 za uspokojenie emocji
  7. Witam Posiadam taką umowę TV w CP zawartą lub aneksowaną /nie pamiętam jaka forma/ w lipcu na czas 24/4 Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go Usługi powiązane z ofertą:Kontrakt połączony w ramach smartDOM 4 jako produkt uprawniający który dotyczy internetu z 50% rabatem i ta umowa przeszła już na czas nieokreślony w pażdzierniku I tu moje pytanie czy mogę zrezygnować z umowy na TV z powodu likwidacji kanału CBS i podpisać nową nie tracąc zniżki 50% na internet tak jak to było w lipcu Czy przejście umowy Internetowej na czas nieokreślony coś zmienia w tym układzie? Pozdrawiam
  8. Specjalista Cyfrowy Polsat Dziękuję za odpowiedz pozostaje cierpliwie czekać
  9. Witam Podpinam się pod pytanie BARTKA W. powyżej Mam ten sam problem z evobox lite z tym że CP GO odbierał prawidłowo przez jakiś czas ok. miesiąca po czym przestał i pokazuje błąd wew. 2b-1109 problem zgłoszony do CP ale 30 dni jest na rozpatrzenie może ktoś rozwiązał taki problem
×
×
  • Create New...