Gość jaszek Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 (edytowane) W Cyfrowy Polsacie chyba zawsze coś musi nie działać... Kanał 43 też obejmują w/w problemy, czy mam jakiś inny, dodatkowy? Ku. To teraz mam czekać aż łaskawie stworzą i wypuszczą nowy soft? Jutro pobiorą mi pełny abonament. Nie działa mi ani na Evobox HD ani na Evobox Lite. @Specjalista Cyfrowy Polsat kiedy zostanie to naprawione? Edit: Już mam dostęp do tych dwóch kanałów. Problem ustąpił sam, tak samo nagle jak się pojawił. Edytowane 17 Stycznia 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 @jaszek Mialem to samo - Polsat cały czas coś kombinuję ale bez zmiany softu chyba tego nie ogarna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Ale infolinia twardo wysyła do APS na wymianę sprzętu. Z uporem maniaka. U nich wszystko dobrze, problem jest zawsze w domu klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 @jaszek, czy aby dobrze zrozumiałem Twój komentarz, jak wystąpił ten problem? W tym samym czasie miałeś komunikat "Nieobsługiwany format wideo" na Evobox HD i Evobox Lite? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 @jaszek Witam, dziękuję za zgłoszenie. Zgodnie z odpowiedzią, której udzieliłem w piątek (17/01), technicy są w trakcie prac nad aktualizacją. Przepraszam za niedogodności i jeszcze raz proszę o cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat Nie denerwuję się głównie za to, że nie działa, czy źle działa. Zepsuło się - trudno. Denerwuję się głównie dlatego, że konsultanci mają ludzi za [beep]ów (zresztą mam wrażenie, że nie tylko oni, ale większość firmy). Skoro problem jest znany, to dlaczego jak się dzwoni na infolinię konsultanci wysyłają mnie z dekoderami do APS na ich diagnostykę i ewentualna wymianę? Znowu mam zrobić krajoznawczą wycieczkę 20 km w jedną stronę po nic? Nie prościej byłoby, gdybym w słuchawce usłyszał, że problem jest znany, rozwiązywany i że mam cierpliwie czekać? Przez gardło nie przejdzie, że jest jakiś problem? W dniu 20.01.2020 o 11:27, Januszewski napisał: @jaszek, czy aby dobrze zrozumiałem Twój komentarz, jak wystąpił ten problem? W tym samym czasie miałeś komunikat "Nieobsługiwany format wideo" na Evobox HD i Evobox Lite? Na Evobox HD był komunikat o nieobsługiwanym formacie, na Evobox Lite był czarny ekran, bez komunikatu. Ten problem już miałem, dokładnie taki sam, dotknął wówczas kanałów Polsat Sport Premium. O ile na powyższych kanałach nie jest szczególnie uciążliwy, o tyle jak dotknie mi kanały sportowe podczas transmisji LIVE (tak miałem jak ruszała LM, nie działały mi kanały PSP), to jest już większy problem. Cała kolejka rozgrywek mija, a operator mówi "sorry"... W dniu 20.01.2020 o 11:32, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: technicy są w trakcie prac nad aktualizacją Z tego co wiem aktualizacja ma dotyczyć Evobox HD, tak? A co z Evobox Lite, bo tu tez miałem problem? Edytowane 21 Stycznia 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Uzyskałem informację, że dla dekodera EVOBOX LITE będzie nowa aktualizacja, lecz nie posiadam informacji, jakiego rodzaju zmiany będzie ona powodowała, gdyż jest w fazie testów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) Ja się co prawda nie znam, ale intuicja mi podpowiada, że to niemożliwe, aby na dwóch różnych dekoderach, wyposażonych w dwa różne softy, występował ten sam problem w dokładnie tym samym czasie, którego w dodatku jest taka sama przyczyna (błąd oprogramowania dekodera). Nie robię więc sobie zbyt wielu nadziei związanych z nowym softem. Poza tym w ostatnich tygodniach byłem pozbawiony dostępu do CP GO (Błąd 10020, czy jakoś tak), części kanałów (Kino Polska, TVP Seriale, a może i jeszcze jakiś), pikseloza m. in. na BBC Cbeebies (opisywane na forum przez innych użytkowników), zamulanie dekodera przy przełączaniu kanałów przez określone pozycje (również opisywane na forum przez innych), ... długo można wymieniać. Czy za to należy się pełna kwota abonamentu? Bo moim zdaniem coś tu jest jednak nie tak. Edytowane 21 Stycznia 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 10 minut temu, jaszek napisał: intuicja mi podpowiada, że to niemożliwe, aby na dwóch różnych dekoderach, wyposażonych w dwa różne softy, występował ten sam problem w dokładnie tym samym czasie, którego w dodatku jest taka sama przyczyna Może być tak że softy różnią się "wizualnie" ale poszczególne linie kodu mogą być identyczne na zasadzie kopiuj- wklej i stąd taki objaw na dwóch różnych softach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Na HD 5500s nie miałem absolutnie żadnych problemów. To już wolałbym z kartami biegać po domu (multiroom) niż męczyć się tym szajsem o nazwie Evobox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Godzinę temu, jaszek napisał: Poza tym w ostatnich tygodniach byłem pozbawiony dostępu do CP GO (Błąd 10020, czy jakoś tak), części kanałów (Kino Polska, TVP Seriale, a może i jeszcze jakiś), pikseloza m. in. na BBC Cbeebies (opisywane na forum przez innych użytkowników), zamulanie dekodera przy przełączaniu kanałów przez określone pozycje (również opisywane na forum przez innych), ... długo można wymieniać. Czy za to należy się pełna kwota abonamentu? Bo moim zdaniem coś tu jest jednak nie tak. Proszę, abyś w sprawie niedogodności związanych z aplikacją Cyfrowy Polsat Go napisał zgłoszenie przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Jak już je wyślesz, to przekaż mi w wiadomości prywatnej numer karty dekodera. Decyzję o ewentualnej rekompensacie może podjąć jedynie departament reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Zgłoszenie poszło. Dostaliśmy nawet odpowiedź - pytanie, czy problem nadal występuje... Na PW poszedł nr karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 16 godzin temu, jaszek napisał: Ja się co prawda nie znam, ale intuicja mi podpowiada, że to niemożliwe, aby na dwóch różnych dekoderach, wyposażonych w dwa różne softy, występował ten sam problem w dokładnie tym samym czasie, którego w dodatku jest taka sama przyczyna (błąd oprogramowania dekodera). Nie robię więc sobie zbyt wielu nadziei związanych z nowym softem. Mogą być takie same drivery dla procesorów, bo chyba są takie same w Evobox HD i Evobox Lite. 16 godzin temu, jaszek napisał: Poza tym w ostatnich tygodniach byłem pozbawiony dostępu do CP GO (Błąd 10020, czy jakoś tak), części kanałów (Kino Polska, TVP Seriale, a może i jeszcze jakiś), pikseloza m. in. na BBC Cbeebies (opisywane na forum przez innych użytkowników), zamulanie dekodera przy przełączaniu kanałów przez określone pozycje (również opisywane na forum przez innych), ... długo można wymieniać. Czy za to należy się pełna kwota abonamentu? Bo moim zdaniem coś tu jest jednak nie tak. Miałem to samo Btw...czy pikseloza na przykład na BBC Cbeebies nadal u kogoś występuje? Bo ja miałem, ale aktualnie już tego nie mam. Może był jakiś problem po stronie nadawczej, a nie samego softu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Bo to problemy ogólne, nie indywidualne. Obecnie też nie mam pikselozy na Cbeebies. Ale intuicja mi mówi, ze wróci. Zawsze wraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) Dzisiaj na Cbeebies artefakty jak zazwyczaj. Moje dzieci uwielbiają ten kanał, a mnie szlag trafia, jak patrzę na tę czkawkę co kilkadziesiąt sekund. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 U mnie to obecnie nie występuje. A występowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 (edytowane) 18 godzin temu, wacek4 napisał: Dzisiaj na Cbeebies artefakty jak zazwyczaj. Moje dzieci uwielbiają ten kanał, a mnie szlag trafia, jak patrzę na tę czkawkę co kilkadziesiąt sekund. Kanał BBC Cbeebies jest nadawany na częstotliwości 12476 H jednej z najbardziej narażonych na zakłócenia zewnętrzne od urządzeń elektronicznych np. telefonów DECT, telefonów komórkowych, routerów LTE itp. Podaj parametry sygnału odczytane na tym kanale poprzez przytrzymanie na pilocie przez więcej niż 5s przycisku "i" Opis. Jeśli w pobliżu dekoder stoi router, to rekomenduje jego odsuniecie na przynajmniej metr od dekodera. To samo dotyczy telefonów komórkowych. Dodatkowo poobserwuj jakość sygnału i SNR, czy przypadkiem w momencie pojawiania się zakłóceń nie ulegają znacznym zmianom. Edytowane 24 Stycznia 2020 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 (edytowane) @support458 siła 94%, jakość 70%, SNR 13.4. Podczas artefaktów te wartości się nie zmieniają. Wyłączyłem całkowicie router, przywracalem dekoder do ustawień fabrycznych, wymieniłem kable HDMI, odpinałem inne urządzenia od TV - artefakty na niektórych kanałach (np. 94 i 93) nadal występują. Przeniosłem dekoder do innego pokoju (gdzie mam EVOBOX LITE) i tam również występują artefakty (w tym miejscu LITE po aktualizacji nie stwarza żadnych problemów) Edytowane 24 Stycznia 2020 przez wacek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 (edytowane) To tak jak pisze przedmówcą żadne zakłócenia z domu. Sam też wyłączałem wszystko - router, telefony, itp., nic to nie dało. Zresztą router jest na innym piętrze. W dodatku jak przestało to się dziać na BBC Cbeebies to zaczęło na AXN. Dzisiaj natomiast od rana miałem inny problem. Na kanale Nickelodeon co jakiś czas znikał obraz i pojawiał się czarny ekran lub na krótko komunikat o braku uprawnień, sam z siebie pojawiał się i znikał. Edytowane 25 Stycznia 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Powtórka z rozrywki. Od 3 dni na kanale 40 wyskakuje co kilka minut komunikat "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" a w tle kanał działa. Ten dekoder to totalna porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 (edytowane) Mam dokladniento samo. Ja obserwuje to na kanalach od Nickelodeon. @Specjalista Cyfrowy Polsat Odnośnie ostatniego problemu... Uprzejmie informujemy, że Cyfrowy Polsat nieprzerwanie świadczy Usługę prawidłowo zgodnie z warunkami Umowy, niemniej po otrzymaniu poniższego zgłoszenia uprawnienia na kartę zostały dodatkowo ponowione. Prosimy o weryfikację czy zgłaszany problem z odbiorem ustąpił. Edytowane 29 Stycznia 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Właśnie mam to samo na Nick Jr. "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie", a w tle kanał jest dostępny (zasłania go w/w plansza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 (edytowane) Po chwilowej poprawie w podejściu do klienta znowu zaczęły się znane mi już standardy. Udają że problemu w ogóle nie ma i twierdzą, że wszystko działa jak należy. No chyba, że mają taki bałagan, że nawet nie wiedzą o nim. Już tylko czekam aż wspomną o wymianie sprzętu. 17 godzin temu, jaszek napisał: Już tylko czekam aż wspomną o wymianie sprzętu. W związku z występującymi problemami zalecamy udanie się z dekoderem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. Edytowane 30 Stycznia 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) A u mnie po staremu... Kolejny dzień. Tak jak widać dzieci oglądają ulubiona bajkę. W tle leci program a na pierwszym planie co chwilę komunikat o braku uprawnień. Edytowane 2 Lutego 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dagfen Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 (edytowane) Mam to samo, błąd e030-0 na każdym kanale, wysyłają mnie z obydwoma dekoderami do punktu celem diagnostyki. Jak rozwiązaliście ten problem to napiszcie... Edytowane 3 Lutego 2020 przez dagfen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.