Jump to content

wacek4

Users
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralna

About wacek4

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak to powiedział pracownik działu reklamacji "u nas ten problem nie występuje. Oczywiście nie twierdzimy, że pan kłamie poprostu nie udało nam się wywołać opisywanych błędów. W związku z tym proponujemy bezpłatną wymianę na HD5500S"
  2. Składałem 2 reklamacje w których pracownik punktu potwierdzał problemy ze wszystkimi evoboxami (wymieniałem go 3 razy i na każdym działo się to samo). Wszystkie w/w zgłoszenia były odrzucane (według polsatu to problem z instalacją antenową). Pracownicy punktu byli wkurzeni całą sytuacją i napisaliśmy trzecia reklamacje w bardziej stanowczym tonie ("strasząc" rzecznikiem praw konsumenta). Po tym, zachowanie polsatu było juz zupełnie inne. Zadzwonił do mnie pracownik dzialu reklamacji i wypytał o każdy szczegół mojej instalacji (podobno chcieli odwzorować ją u siebie). Po kilku tygodniach oddzwonił i stwierdził że nie udało im się wygenerować błędów na które wszyscy się skarżymy... ale zaproponował jednocześnie bezpłatną wymianę wszystkich dekoderów (1x EVOBOXHD + 3x EVOBOXLITE) na HD5500s. Zgodziłem się bo juz miałem dość tych ciągłych problemow. Dekodery dojechały przedwczoraj i oczywiście na nich nie mam żadnych problemów. Wszystko działa stabilnie - żadnych artefaktów, żadnych plansz z błędami. Jedyny minus jest taki ze będę musiał biegać z kartami ale wole to niż to co się działo się na evoboxach:)
  3. No to u mnie dokładnie to samo i już dwa razy wymieniałem dekoder.
  4. @marik Też pojawiają Ci się artefakty na niektórych kanałach? Reszta użytkowników forum twierdzi, że po aktualizacji problem ustał (najgorzej jest na kanałach dziecięcych).
  5. Ja dzisiaj idę wymienić wszystkie swoje dekodery. Zobaczymy czy na nowych będzie to samo - zakładam ze będzie ok bo nikt z Was nie ma takich problemów jak ja (może trafiłem jakąś felerną serię produkcyjną) Edit: No i uwaga - udałem się do punktu cp ze wszystkimi dekoderami. Po podłączeniu dekoderów występowały takie same problemy jak u mnie w domu. Dekodery zostały wymienione ale poprosiłem jeszcze o podpięcie nowego evoboxahd do ich instalacji. Poczekaliśmy około 30min na uprawnienia i naszym oczom ukazały się piękne artefakty.... Artefakty na nowym dekoderze, wyjętym z pudełka!. Teraz juz wiem że wszystkie egzemplarze będą miały ten problem (bo to już jest mój trzeci). W poniedziałek mam wrócić do punktu i będziemy pisać reklamację. @Specjalista Cyfrowy Polsat Sprzedajecie felerny sprzęt a z ludzi robicie [beep]i wciskając im kity! Straciłem tylko czas i pieniądze (bo gdy skusiłem się pierwszy raz na evoboxy to skróciły mi sie promocyjne miesiące a dodatkowo musiałem opłacić aktywację każdego z nich)
  6. @marik Potwierdzam - u mnie to samo.
  7. Przeanalizowałem juz wszystko i mój przypadek jest chyba 1 na 1000000.... Wszystkie moje dekodery (1x evoboxhd + 3x evoboxlite) maja ten sam problem - artefakty na wybranych kanałach. Najnowszy soft nie pomógł. Wydawało by się że to wina anteny (choć sygnał jest mocny i stabilny). Pojechałem więc z dekoderami do teściowej. Ona ma hd5000 i nie ma problemów na żadnym kanale. Podpinam swoje dekodery i na wybranych kanałach (tych samych co w mojej lokalizacji) artefakty na całego (na wszystkie 4 dekoderach!). Pojechałem więc do kolegi który ma 1x evoboxpvr + 3xhd3000 i nie ma żadnych problemów z odbiorem. Podpinam swoje dekodery i artefakty na wszystkich sztukacy (oczywiście tylko na wybranych, felernych kanałach). Co wy na to? Bo mi już ręce opadają.... W info o sygnale minimum 91/67 13dB (na HBO nawet 93/77 14.5dB a i tak artefakty walą). Kable zamieniane, zasilacze też. Już nie mam pomysłów....
  8. A gdy próbujesz wejść na te adresy z poziomu przegladarki na kompie to co się dzieje? Jeżeli masz błąd 403 lub 404 to nie blokujesz skutecznie tych adresów (musi być komunikat w stylu "ta witryna nie jest osiągalna)
  9. @sebap Po zablokowaniu musisz odlaczyc dekoder od prądu na chwile i włączyć ponownie
  10. Tak jak wspominałem wcześniej: blokując dwa adresy w swojej sieci możemy wyłączyć te kafelki: gm2.redefine.pl demo.lubinowa.waw.pl Efekt uboczny jest taki, że na EvoboxPVR i EvoboxHD przestaje działać CPGO i HBOGO (na EvobixLite CPGO też przestanie działać ale HBOGO będzie śmigać)
  11. Musisz zablokować cale domeny bo dekoder łączy się z wieloma adresami i bez sensu klepać każdy adres osobno (dlatego napisalem "*") Z tego co widzę to najpierw próbuje z "gm2.redefine.pl" ale nie wiem czy zablokowanie tylko tego adresu pomoże P.S. Prawdopodobnie trzeba też zablokować "demo.lubinowa.waw.pl" ale wtedy tracimy dostęp do hbo (z tego adresu pobiera info do apek cpgo i hbo)
  12. Jeżeli macie taką możliwość to zablokujcie w swojej sieci domeny: "*.redefine.pl" "*.redcdn.pl" Dzięki temu u[beep]liwe menu nie bedzie sie wyswietlac. Przetestowane na moim EvoboxHD i EvoboxLite
  13. Już raz wymieniałem i dalej mam to samo (pierwszy egzemplarz sprawdzali w punkcie polsatu na swoim zasilaczu i też były artefakty)
  14. Nie mam w ogóle w ogóle modemu/routeru LTE. Przekładałem dekoder do innego pokoju, zamieniałem zasilacze, kable hdmi, telewizory i ciągle to samo. Na innych dekoderach nie mam tego problemu.
  15. To ja już nie wiem o co chodzi. U mnie zawieszki zniknęły, planszy tez juz nie ma ale artefakty na felernych kanałach nadal istnieją. @jaszek Pooglądałeś trochę dluzej kanał 93 lub 27 ? Wątpię że to wina anteny bo sygnał jest stabilny a wcześniejszy dekoder (który wumymienilem) robił to samo w punkcie CP
×
×
  • Create New...