Jump to content

jaszek

Users
  • Content Count

    1791
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

293 Rewelacyjna

1 Follower

About jaszek

  • Rank
    Przesiaduję 24/7
  • Birthday 08/18/1984

Metody kontaktu

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Ostróda (okolice)

Equipment

  • Pay TV Operator
    Cyfrowy Polsat, nc+
  • Package
    CP: Rodzinny HD + Cinemax HD + Eleven Sport, nc+: Start+

Recent Profile Visitors

1380 profile views
  1. Taaaak??? A pamiętasz, co w tej kwestii odpisywałeś mi w grudniu ubiegłego roku??? Czy przypomnieć?
  2. Ja ujmę to tak, że te kanały autorskie z najniższego pakietu + nSport+ to ciągną tę platformę coraz głębiej. Skoro juz zmienili nazwę stawiając na markę CANAL+, to wg mnie powinny zatem pójść kolejne zmiany. Póki co bowiem zmieniła się tylko nazwa w papierach.
  3. Noe no, różnice widzę. Ale nie jest to dla mnie sprawa nie do przejścia. Wystarczy zmienić pakietyzację, dodając pakiet np. CANAL+ VIP, czy jak tam go nazwą. Te ich autorskie kanały to dzisiaj trupy. Poza tym przy zmianie nazwy wypadałoby jednak coś zmienić.
  4. I co z tego? Polsat Sport Premium jest Premium, Polsat Sport nie jest.
  5. Udziały w rynku (szybko topniejące) pokazują, jak są znane. Znana to jest marka CANAL+.
  6. Zastanawiam się, czy po zmianie nazwy na CANAL+ ktoś wpadnie na zmianę nazwy kanałów autorskich. Uważam, że niezłym pomysłem byłaby taka zmiana: MiniMini+ na CANAL+ Mini Kuchnia+ na CANAL+ Kuchnia Domo+ na CANAL+ Domo Teletoon+ na CANAL+ Play (w tym zmiana charakteru stacji na bardziej gamingowy) Ale Kino+ na CANAL+ Kino Planet+ na CANAL+ Planet nSport+ do likwidacji. To zadziałałoby też wizerunkowo. Kanały CANAL+ już w najniższym pakiecie. Dzisiaj wygląda to trochę bezsensownie.
  7. Nie. Od razu wysłali mnie do APS na diagnozę dekoderów, choć te zostały już wymienione. Tam nikt takich bzdur nie sprawdza. Od razu wysyłają na wycieczkę krajoznawczą.
  8. Ja już naprawdę tracę cierpliwość. Zaraz znowu pochylę się nad tematem na tyle, że żona znowu odbierze telefon i usłyszy pięć razy słowo "przepraszamy". Problem był i jest U WAS i tylko tu. Przecież - na Boga - mój problem z dostępem do kanałów PSP PPV nie był odosobniony! Pisali tu, na tym forum, również inni użytkownicy. Mieli w tym samym czasie ten sam problem i te same komunikaty! Na ICOK nic nie jest analizowane! Tam jest stała procedura, kończąca się zawsze na wysłaniu klienta do APS z dekoderami.
  9. Na moje stwierdzenie, że dekoder był już wymieniany odpisali to: Tak, k, mecze nieobejrzane, a ja mam teraz latać z dekoderami po APS-ach. Po przesłaniu tychże wy_pocin po "wnikliwych analizach specjalistów po drugiej stronie ICOK" do @Specjalista Cyfrowy Polsat zamilkł nawet on. @Specjalista Cyfrowy Polsat, tworzycie paździerz. Tylko to.
  10. Wymowne: https://media.pl.canalplus.com/76743-zmiany-w-zarzadzie-platformy-canal
  11. Po "wnikliwej analizie" naszych problemów Cyfrowy Polsat w piątek wreszcie od[pisał na zgłoszenie z wtorku, dotyczące braku dostępu do kanałów Polsat Sport Premium PPV.
  12. Spokojnie. Nic nie będzie zamiatane pod dywan. Wszystko będzie publikowane i tu.
  13. A masz PPV 4? I póki co się nie ciesz, że obejrzysz drugą połowę
×
×
  • Create New...