Jump to content

jaszek

Users
  • Content Count

    1845
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

304 Rewelacyjna

1 Follower

About jaszek

  • Rank
    Przesiaduję 24/7
  • Birthday 08/18/1984

Metody kontaktu

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Ostróda (okolice)

Equipment

  • Pay TV Operator
    Cyfrowy Polsat, nc+
  • Package
    CP: Rodzinny HD + Cinemax HD + Eleven Sport, nc+: Start+

Recent Profile Visitors

1569 profile views
  1. Daj sobie spokój z tym sprzętem.
  2. Wrzucają gratis, z dobrej woli. Nie macie dostępu do Polsat Sport z poziomu oferty Canal+. Dzięki temu, że puszczają równolegle możecie obejrzeć. Nie są to jakieś wartościowe pozycje, ale chyba lepsze to nic powtórki? Nie przesadzacie więc?
  3. U mnie rzeczywiście zniknęły. Przed wymianą miałem je na BBC CBeebies oraz BBC Lifestyle. Po wymianie dekodera były na AXN. Co kilkadziesiąt sekund pojawiało się to na 1-2 sekundy. Czasami do tego stopnia, że zanikł głos. Teraz już wszystko jest ok. Samo się "naprawiło".
  4. U mnie się częściowo uspokoiło po wymianie dekodera w sierpniu. Częściowo, bo zaczęło to się dziać na AXN, aczkolwiek teraz tego nie mam.
  5. Składał tu ktoś z Was zamówienie na usługi komórkowe? Ile trwa rozpoczęcie realizacji takiego? Złożyłem w niedzielę, w poniedziałek po południu napisali mi maila, że źle wypełniłem (nie podając co było źle), wypełniłem jeszcze raz formularz, od tego czasu cisza, nic się nie dzieje.
  6. Sprawdź na kanałach Nickelodeon, czy też Nick Jr. Dodane 5.02: U mnie jest nadal, przed momentem zaobserwowałem go na kanale Nick Jr. na dekoderze dodatkowym Evobox Lite. Wczoraj widziałem go na głównym Evobox HD (Nickelodeon, Nick Jr.) Żenada. Nadaje się na kolejny wpis na moim blogu. Bo na to czekać nie zamierzam. Bo to może potrwać i pół roku. Jest problem - dobrze. Ale umowa obowiązuje obie strony. Jak nie działa, opłata powinna być niższa i kropka.
  7. Ja już się przekonałem, że dzwonienie na infolinię to strata czasu. Pisanie zresztą też. I jeżdżenie z dekoderami. Generalnie wszystko jest bez sensu, bo nic to nie da. Naprawią wtedy, kiedy będą mogli. A my musimy uzbroić się w cierpliwość. I oczywiście płacić faktury. Jedyne, co jako tako może pomóc, to prywatna wiadomość do @Specjalista Cyfrowy Polsat. Aczkolwiek widać gołym okiem, że z[beep]yli coś z tym dekoderem i/lub softem i nic szybko nie zrobią. Np. z problemami z telewizją naziemna też nic nie zrobili do dzisiaj. A tam był problem z bardzo podobnym komunikatem z Irdeto. Komunikat ma się dobrze do dziś. W tym miejscu kończy się każde zgłoszenie A jak nie pojedziesz, to zapomnij o reklamacji. Stworzyli idealne narzędzie to torpedowania zgłoszeń technicznych na poziomie obsługi klienta Reset => ustawienia fabryczne => wycieczka do APS => reset => ustawienia fabryczne => wycieczka... I tak w kółko
  8. Liczę, że UOKiK zatrzymałby zapędy Solorza. To byłby dramat... Aczkolwiek z Solorzem powiązanych jest wiele spółek, więc... Jednak Solorz brał jakieś kredyty idące w miliardach, więc... Niektórzy już wiedzą, że z tej mąki chleba już nie będzie. Ja od dawna upatruję nadzieje w fuzji z Orange TV. Jakby jej nie s[beep]yli, to mogłoby to być coś dobrego. I realna konkurencja do CP. Inaczej będzie klapa. Wielka klapa.
  9. Często są próby oszustwa. Oszuści potrafią do złudzenia podszyć się w SMS-ach pod operatora. I tak przychodzi SMS, że coś tam (usługa znana i faktycznie istniejąca) zostało włączone i żeby wyłączyć należy odpowiedzieć. I potem wiadomo. Pół biedy jak zostanie naliczony jednorazowy koszt za dany SMS. Gorzej jak włączona zostanie jakaś subskrypcja. Potem znalezienie odpowiedniego regulaminu z informacjami jak to wyłączyć (jeśli w ogóle takowy istnieje) nie jest łatwe.
  10. Na pewno tak. To naturalny ruch w takiej sytuacji.
  11. No błagam W języku korporacyjnym oznacza to nic innego jak "chcemy pozbyć się udziałów, szukamy nabywców"
  12. https://satkurier.pl/news/188523/tvn-i-wlasciciel-upc-rozwazaja-sprzedaz-udzialow-w-platformie-canal.html Dzieje się.
  13. Najlepiej jest ustawić limit premium na "0" oraz zablokować połączenia międzynarodowe (u operatora). Za granicę i tak najlepiej dzwonić za pomocą komunikatorów. W rejonach przygranicznych zaleca się też ręczny wybór sieci lub - jeśli ktoś nie jeździ często za granicę - wyłączyć roaming międzynarodowy. Wówczas żadne koszty nam nie grożą.
×
×
  • Create New...