Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Dziękuję za podane informacje. Zapewniam, że Dział Techniczny analizuje sprawę. Przepraszam za wszelkie niedogodności. W sprawie rekompensaty, oczywiście masz prawo do złożenia reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crop Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 W dniu 4.12.2019 o 21:46, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witaj. Zgadza się ta usługa jest dostępna na dekoderach IPTV. Natomiast na sprzęcie Evobox HD jest dopiero testowana. Tak, jak pisałem powyżej, sprawa jest przekazana do odpowiedniego działu i weryfikowana. Proszę o cierpliwość. OK. Tylko parę postów temu napisałeś że "Testy funkcji zostały przedłużone do końca grudnia dla wszystkich Klientów, którzy posiadają ten model." Rozumiem że jednak nie dla wszystkich albo nie dla wszystkich kanalów? Bo powtórzę ze ta funkcja działa mi tylko na Kanale FOX HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 (edytowane) Od tygodnia nie mogą rozwiązać problemów z tym dekoderem. Wciąż wiesza się, wyświetlanie się komunikatu nie ma kanału w twoim abonamencie a w tle emisja kanału albo trzy sekundy działa trzy sekundy czarny obraz i tak w kółko. Kiedy w końcu to naprawią? Jeszcze jedna rzecz która denerwuje mnie od początku posiadania felernego dekodera, brak automatycznej miany formatu obrazu z 4:3 na 16:9 i na odwrót. Poprzednio miałem hd5000 i to działało bez problemu. Edytowane 9 Grudnia 2019 przez speed87 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 W dniu 6.12.2019 o 11:34, wacek4 napisał: Myślę, że dział techniczny jest leniwy bo powinien wziąć z półki dowolny dekoder EVOBOX HD i sam sprawdzić problematyczne kanały. To my płacimy Wam za to żeby wszystko działało. Z racji dzisiejszych Mikołajek zdobędą się na gest: Kanał 48 (TVP Seriale) - przy podłączonym internecie, kanał losowo zawiesza dekoder/wyświetla komunikat "nieobsługiwany format wideo"/tego kanału nie ma w twoim abo/co kilka sekund znika obraz - Siła100 Jakość71 Kanał 50 (SCIFI) - Kanał leci w tle ale nad nim wisi plansza "tego kanału nie ma w twoim abo". Można zauważyć zawieszenia dekodera (na tym kanale, przez chwilę, dekoder nie reaguje na polecenie - Siła100 Jakość74 Kanał 142 (BBC First) - Kanał leci w tle ale nad nim wisi plansza "tego kanału nie ma w twoim abo". Można zauważyć zawieszenia dekodera (na tym kanale, przez chwilę, dekoder nie reaguje na polecenie - Siła100 Jakość85 Kanał 162 (BBC Brit) - widoczne artefakty pomimo stabilnego sygnału - Siła94 Jakość70 Kanał 94 (Cbbebies) - widoczne artefakty pomimo stabilnego sygnału - Siła94 Jakość70 Czuję, że tych problematycznych kanałów jest więcej ale nie chce mi się teraz wszystkich przeklikiwać (mi za to nie płaca...) @Specjalista Cyfrowy Polsat rozumiem, że brak tych kanałów zostanie nam jakoś zrekompensowany ? Mam je w wykazie kanałów gwarantowanych a nie mogę (z Waszej winy) ich oglądać P.S. Nadal nie ma możliwości ponowienia uprawnień - komunikat icok "Ponowienie uprawnień nie było możliwe" Witam. Technicy odnotowują podobną sytuację z kanałem 142 - BBC First i próbują go rozwiązać. Proszę zatem jeszcze o cierpliwość. Czy posiadana przez Ciebie instalacja jest bezpośrednio z konwertera do dekodera, czy może jest to inna konfiguracja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Posiadam instalację bez żadnych udziwnień - przewód bezpośrednio z konwertera do dekodera? A czy technicy nie potwierdzają problemów na pozostałych kanałach? Ja ma ciagle z nimi problemy... Moja konfiguracja: 1x EVOBOX HD + 3X EVOBOX MINI (multiroom) Moze to problem w sofcie gdy dekoder ma aktywna funkcje MR? Instalacja sprawna (Dekodery HD6000 i HD5500s nie stwarzały problemów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sgoodman Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Czy jeśli posiadam Evobox PVR to można dobrać Evobox HD jak multiroom? Coś się zmieniło w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Nie ma takiej możliwości. W przypadku konfiguracji EVOBOX PVR i usługi Multiroom z autoryzacją urządzeń poprzez połączenie z siecią, dekoderem dodatkowym może być EVOBOX LITE. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 (edytowane) Chyba ten dekoder nigdy nie będzie działał normalnie. Od ponad tygodnia nie rozwiązano problemu z kanałami: tvp seriale, sifi i bbc first. Nawet automatyczna zmiana formatu obrazu z 16:9 na 4:3 i na odwrót nie działa. Edytowane 13 Grudnia 2019 przez speed87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul73 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Mam to samo tylko to się ciągnie już prawie od maja, cyrki się dzieją na kanałach 48,49,50,51. Z tego co zauważyłem to problem u mnie jest wtedy kiedy mam w domu włączone WIFI, za radą z punktu Polsatu przeniosłem router pierw 1.5 m od dekodera a potem 5~6 m ale to nic nie dało dalej to samo co u kolegów z wcześniejszych postów. Wymieniłem też router na nowszy dwu zakresowy bo stary już miał swoje lata efekt ten sam, osłoniłem cały dekoder folią aluminiową za radą panów z serwisu komputerowego gdzie kupowałem nowy router ale to nic nie dało dalej problemy z kanałami j.w. . Z infolinią CP przerobiłem wszystko i gościu po wyczerpaniu mądrych rad poddał się i przekazał reklamację do działu technicznego ale z tego co przeczytałem z wcześniejszych postów to nie mam co liczyć na szybką odpowiedź, co ciekawe takich problemów nie mam z EVOBOX LITE. Podaje parametry: 1. 48 TVP Seriale s.89/j.80% SNR. 15.1 dB 2. 49 Epic Drama 89/88 16.3 dB 3. 50 SCIFI HD 89/87 16,3 dB 4. 51 13Ulica 89/88 16,3 dB Przerabiam już trzeciego Evoboxa HD od grudnia 2018 trochę jest to męczące, wcześniej miałem HD 5500s przez 2 lata i nie było z nimi żadnych problemów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Zgłosiłem reklamację i czekam na jej rozpatrzenie Do tego czasu znalazłem tymczasowe rozwiązanie Aby poprawić trochę sytuację, trzeba zablokować w swojej sieci niektore adresy z ktorymi próbuje łączyć EVOBOX. Nie rozwiązuje to wszystkich problemów ale dekodery działają bardziej stabilnie i co najważniejsze nie zawieszają się (dotyczy również EVOBOX LITE) Lista adresów do zablokowania: ankieta.cyfrowypolsat.pl cfg.uip.cyfrowypolsat.pl dodtech.polsat.net.pl ird.uip.cyfrowypolsat.pl ntp1.uip.cyfrowypolsat.pl ntp2.uip.cyfrowypolsat.pl tempus1.gum.gov.pl tempus2.gum.gov.pl time.nist.gov www.cyfrowypolsat.pl P.S. Skoro dekodery HD można łączyć bezpośrednio (kablem) z dekoderem dodatkowym, zablokowanie tych adresów nie powinno wpłynąć na pobieranie uprawnień (dekodery podłączene bezposrednio i tak nie maja dostępu do internetu) Edytowane 30 Grudnia 2019 przez wacek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radier Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Świetny pomysł z blokowaniem oficjalnych serwerów czasu... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Na uprawnień nie, ale na wiele innych rzeczy owszem. Tak "poprawisz" w ten sposób, że: dekoder może mieć problemy z pobieraniem daty/czasu dla usług internetowych i może psuć działanie HBO GO/CP GO (losowo) dekoder może mieć problemy z pobieraniem logotypów kanałów (będzie widać po resecie fabrycznym) dekoder może mieć problemy z pobieraniem EPG (zamiast z sieci będzie szło wolniej, z satelity, mniejsza ilość danych) dekoder może mieć problemy z pobieraniem aktualizacji OTA (tylko z satelity, dużo wolniej) i finalnie dekoder może mieć problemy z pobieraniem licencji treści HBO GO/CP GO, co może uniemożliwiać odtwarzanie niektórych treści, może psuć radio internetowe itp. itd. Dekoder nie łączy się z w/w serwisami dla zabawy i blokowanie jest bardzo złym rozwiązaniem. Realnie to może tylko ten "ankieta" jest może do rozważenia, zależy czy tam rzeczywiście siedzi jakaś ankieta. Pomysł najwyżej dla osób w ogóle nie korzystających z żadnej usługi sieciowej. Jedyne normalne rozwiązanie, to czekać na fixa SW, nic sami nie wymyślicie, co najwyżej popsujecie gorzej coś innego, co wyjdzie dopiero w trakcie używania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 1. Nie mam w swoim pakiecie CP GO i HBO GO wiec te punkty mnie nie dotyczą (w związku z tym nie mogę również zweryfikować czy te problemy występują) 2. Problemy z EPG nie występują (blokuje te adresy od dwóch tygodni) 3. Problemy z pobieraniem aktualizacji i czasu to "naciągania" teoria - tysiące osób posiada EVOBOXy HD i LITE i nigdy nie podłączają ich do internetu. 4. Logotypy na wersji EVOBOX HD pobieraja sie poprawnie i caly czas są dostępne. Faktem jest ze w wersji LITE, po kilku dniach, logotypy zanikają I teraz najwazniejsze: Wszystkie w/w problemy sa niczym w porównaniu z ciagłymi zawieszkami, przycięciami, ciagła koniecznością przywracania ustawień fabrycznych i odłączania zasilania. Wcześniej, wszystkie moje dekodery (1xEVOBOX HD i 3xEVOBOX LITE) zawieszały się średnio co 2-3 dni - od dwóch tygodni mam spokój Jeżeli CP naprawi soft to oczywiscie odblokuje w/w domeny P.S. Oczywiście mój zabieg nie rozwiązuje problemu w 100% (na niektorych programach nadal występują problemy z przycinaniem i brakiem uprawnień) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 9 godzin temu, sebul73 napisał: Przerabiam już trzeciego Evoboxa HD od grudnia 2018 trochę jest to męczące, wcześniej miałem HD 5500s przez 2 lata i nie było z nimi żadnych problemów. Kolego- Twoje magiczne sztuczki po części pomagają na skutek, ale skoro Twoje problemy są wręcz notoryczne i to od dawna to ty musisz znaleźć przyczynę a tą na pewno nie jest a raczej nie SĄ Evoboksy, ja swojego używam już ponad 2 lata(jego poprzednik padł) i nie znam żadnych problemów jakie opisujesz i jestem przekonany że problem tkwi w instalacji: elektrycznej, sat bądź internetowej, w której -nie mam pojęcia, ale jest fizycznie niemożliwe by kolejne wadliwe Evoboksy trafiały wyłącznie do ciebie, problem tkwi gdzieś koło dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 @sebul73 próbowałeś sprawdzać te dekodery na innych instalacjach antenowych ,u sąsiadów ,znajomych na przykład ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, OlafS napisał: Kolego- Twoje magiczne sztuczki po części pomagają na skutek, ale skoro Twoje problemy są wręcz notoryczne i to od dawna to ty musisz znaleźć przyczynę a tą na pewno nie jest a raczej nie SĄ Evoboksy, ja swojego używam już ponad 2 lata(jego poprzednik padł) i nie znam żadnych problemów jakie opisujesz i jestem przekonany że problem tkwi w instalacji: elektrycznej, sat bądź internetowej, w której -nie mam pojęcia, ale jest fizycznie niemożliwe by kolejne wadliwe Evoboksy trafiały wyłącznie do ciebie, problem tkwi gdzieś koło dekodera. 51 minut temu, wuzel napisał: @sebul73 próbowałeś sprawdzać te dekodery na innych instalacjach antenowych ,u sąsiadów ,znajomych na przykład ? Poczytajcie kilka stron wstecz - ja, sebul73 i inni użytkownicy maja identyczne problemy na tych kanałach. U mnie po odlaczeniu internetu (obojętnie czy jest to LAN czy WLAN). Problem częściowo ustępuje @OlafS Tak z ciekawości - posiadasz MR (Evobox Lite)? Bo wydaje mi się że problemy pojawiają się przy połączeniu EVOBOX HD+ EVOBOX LITE MR Edytowane 30 Grudnia 2019 przez wacek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul73 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Co do komunikatu " tego kanału nie ma w twoim abonamencie " to on wyświetlał się już w punkcie gdzie wymieniałem dekoder na nowy i z tego co mi powiedzieli że to jest znany problem z evoboxem hd na tych kanałach (jakieś problemy z kodowaniem) taką informację dostali z CP. Edytowane 30 Grudnia 2019 przez sebul73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul73 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Panowie ponoć udostępnili aktualizacje oprogramowania na evobox lite, ciekawe czy dali na evobox hd poprawkę oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 A evobox lite i evobox hd to w/g ciebie to to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelekgit Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Mam te same problemy co niektórzy Koledzy. TVP Seriale traci obraz, zacina się, a gdzy lawiruję między programami 48-51 dekoder się zacina i mam wrażenie jakby się wyłączał i włączał (bez zmian w diodzie i na wyświetlaczu dekodera). Sam dekoder się zacina dosyć często na kilka sekund przy przełączaniu. To jest uciążliwe, a mam dopiero ten dekoder od 2 stycznia. Akurat TVP Seriale to jeden z ulubionych kanałów mojej babci, więc nie rozumiem dlaczego miałbym płacić za dwa pakiety telewizyjne ze względu na budynki od siebie oddalone i na obydwu dekoderach evobox HD jest to samo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 2 godziny temu, support458 napisał: Dzisiaj zostało udostępnione oprogramowanie 1.62.6.4 dla wszystkich dekoderów Evobox Lite. Wiadomo kiedy poprawiony soft dla EVOBOX HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul73 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Chyba coś było bo zniknęły problemy z programami od 48 do 51 przy włączonym WIFI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Na kanałach 93 i 94, pomimo stabilnego sygnału, nadal występują artefakty co kilkadziesiąt sekund (na LITE po update juz tego nie ma). W wolnej chwili sprawdze resztę kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat Wiadomo, kiedy wyjdzie nowy soft? Artefakty na wybranych kanałach (np. 93 i 94) nadal występują. Teraz zaobserwowałem je również na kanale 27 (HBO). Sygnał jest silny i stabilny. P.S. Na dekoderach LITE ten problem już nie występuje (nowa wersja softu to naprawiła). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Witam, uzyskałem informację, że technicy są w trakcie prac nad nowym softem. Proszę jeszcze o trochę cierpliwości, niedługo pojawi się aktualizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.