Romano39 Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Mam taki problem na Evoboxie HD z niektórymi częstotliwościami czego nie mam problemu na Evoboxie Lite HD. A mianowicie na liście w dekoderze 403 kanale jest ABU Dhabi Sports 1 który jest z Hotbirda na częstotliwości 11.747 Poziomo, 27500. Transporter nadaje w DVB-S i pokazuje brak sygnału. Żeby znaleźć ręcznie ten transporter trzeba zmienić na DVB-S2 i wtedy wyszuka te kanały, ale dalej nie można oglądać po znalezieniu na tej częstotliwości pomimo że tuner dodał do listy kanałów niekodowanych to pokazuje brak sygnału. Taki sam przypadek z FASHION TV na liście w tunerze 464. Nadaje na częstotliwości 11.179 Poziomo, 27500, Transporter nadaje DVB-S, a żeby przeszukać go trzeba ręcznie zmienić na DVB-S2. I tak samo na 467 kanale listy w tunerze z CANALE ITALIA. Tak samo nadaje na częstotliwości 11.179 Poziomo, 27500 co FASHION TV. Siła sygnału z tych transporterów 100% Jakość sygnału 92%. Nie wiem czy na każdym Evoboxie HD jest z tym problem? Bo na EVOBOX Lite HD którym mam wszystko nadaje bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Witam. Proszę o zapisanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK) w zakładce: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Po wysłaniu wiadomości zachęcam do podania mi numeru karty dekodera w konwersacji prywatnej, a wówczas postaram się przyśpieszyć realizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam.kaslewicz Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Ostatnimi czasy w programie "Nasz nowy dom" rodzinom zawsze dają ten dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worldremaker Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Hejo! Tydzień wziąłem Pakiet L z HBO. Dekoder przyszedł, został zainstalowany, gdzie przy pierwszym uruchomieniu znalazł aktualizację softu i oczywiście wybrałem opcję, aby ją zastosować. Kanały SAT pomijając walkę z uprawnieniami obecnie działają odpukać normalnie, ale już PB GO czy HBO GO nie. 1. Wchodzę do aplikacji. 2. Wybieram pozycję do oglądania. 3. Po załadowaniu naciskam PLAY. 4. Teraz zależnie od aplikacji - w PB GO wiecznie się ładuje z animacją 5 kropek na tle wybranej pozycji do obejrzenia, a w HBO GO jest jedynie info z ostrzeżeniem, a następnie czarny ekran. Dzieje się tak niezależnie czy wybiorę Wi-Fi czy łącze przez RJ45. Parametrów nie mam najgorszych. Mam statyczne IP i wszystkie porty odblokowane. https://www.speedtest.net/result/12235879839 Sam Evobox HD pokazuje ~60Mbps dodając, że dostęp do Internetu jest OK. Spotkał się już ktoś z takim problemem? Jest jakieś sensowne rozwiązanie? Wszelkie restarty, ustawienia fabryczne, itd to były już przerabiane. Nie wiem jak chodziło przed aktualizacją, która była stosowana przy instalacji dekodera. Sam dekoder się nie wiesza i natychmiastowo reaguje na przyciski na pilocie - strałki, głośniej/ciszej, wstecz/wyjdź... Sięgam po jakieś wskazówki na forum, bo konsultanci po tygodniu "walki" z tematem rozkładają ręce. Zapisali wczoraj zgłoszenie, które przetwarzane może być do 30 dni, a ja do końca tego tygodnia mogę zrezygnować z Polsatu, bo pakiet zamawiałem przez Internet i jeszcze jestem na okresie pierwszych 14 dni. Jest sens dawać im szansę? Pozdrawiam! rem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2021 Witaj. Proszę, napisz do mnie w wiadomości prywatnej oraz podaj numer karty dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worldremaker Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 W dniu 25.10.2021 o 20:42, worldremaker napisał: Jest sens dawać im szansę? Odpowiem sam sobie i może innym: Szkoda na to czasu. W dniu 26.10.2021 o 12:54, Specjalista Polsat Box napisał: Witaj. Proszę, napisz do mnie w wiadomości prywatnej oraz podaj numer karty dekodera. Podałem. Wszystko sprawdzone? Wysłałem odstąpienie. Nie było innego wyjścia. Jestem usługobiorcą od kilku providerów i pierwszy raz mi się zdarzyło, że przez pierwszy tydzień wisiałem na infolinii zgłaszając problem, a ten nie tylko nie został rozwiązany, ale nie było nawet żadnej chęci jego rozwiązania. Oczywiście za każdym razem musiałem mówić wszystko od początku, bo co telefon to sprawę brał ktoś inny. Jeśli kogoś ciekawi jak to wygląda to w skrócie opowiem - PRL od Polsatu to mógłby się uczyć. Coś jeszcze? Tak! Jest jak na Poczcie Polskiej! A może Gala? A może fotowoltaika? A może Czysta Polska? No nie - naprawcie problem! Wiele razy słuchałem z niedowierzaniem narzekań na tę platformę i formę obsługi klienta. Puki sam się nie przekonałem, to odpowiadałem "eeee, na pewno coś źle robisz, powinieneś zadzwonić i będzie okej". No nie, bo z Polsatem serio jest coś nie ten teges. Rządzisz... W tym kabarecie. Dziękuję i nie skorzystam nigdy więcej. Temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
At Entertainment Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 W dniu 26.10.2021 o 12:54, Specjalista Polsat Box napisał: podaj numer karty dekodera. Czy dekoder posiada fizycznie kartę Nagry? Bo podczas testów na początek była, a jak jest teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worldremaker Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 Zintegrowana była - numer karty był wyświetlany w menu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 Mam taki problem z EPG. Na kanałach eurosport i eurosport 2 jak wejdę w EPG to się ładuje raz i działa. A jak na innym kanale wejdę w EPG to się ładuje działa a po 1 minucie znowu się ładuje i tak w kółko czy można to jakoś naprawić ? Bo tak nie da się korzystać z EPG bo co zmienię kanał w EPG to przy powtórnym ładowaniu i tak wchodzi na kanał który aktualnie się ogląda. Czy powrót do ustawień domyślnych coś pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 U mnie to samo na hd i Lite. Po aktualizacji kanałów itp. Znowu coś popsuli. Ust. Fabryczne nic nie pomogły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fudster Opublikowano 5 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 Witam serdecznie. Jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam Evobox HD chciałem do niego podłączyć dysk twardy ale niestety dekoder go nie widzi. W ustawieniach sprzętowych nie ma menu do zainicjonowania dysku tak jak miałem u siebie w poprzednim dekoderze. Przy próbie nagrania lub naciśnięcia przycisku na pilocie pozycji wyświetla się tylko komunikat że opcja PVR jest nie aktywna. Nie znalazłem nigdzie w menu żeby to aktywować. Nie byłoby oczywiście problemu gdyby chociaż catch up działał ale to też nie działa. Więc ani nie ma możliwości coś nagrać anie obejrzeć z pozycji catch up. Proszę o pomoc i dziękuję z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibal Opublikowano 11 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2022 Witam! Piszę z takim problem, otóż posiadam dekodery: główny evobox hd, i 2 dodatkowe evobox lite, posiadam także zestaw internetu odu-idu 300, problem w tym że dekodery nie mają dostępu do internetu, podczas łączenia z routerem wyskakuje komunikat że połączenie zostało pomyślnie uzyskane, natomiast nie mogę korzystać z wielu funkcji dekodera do których potrzebny jest Internet to znaczy np serwis polsat box go, usługa catch-up itp. W czym szukać problemu, z góry dziękuję za odpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 24 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2022 Sukcesywnie (partiami) od wczoraj jest udostępniane nowe oprogramowanie 2.3.1, które rozwiązuje większość znanych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 24 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2022 4 godziny temu, support458 napisał: 2.3.1, które rozwiązuje większość A nie mogli się przyłożyć i powyciskać wszystkie "syfy" z tego softu Po za tym pytanie co przy okazji sp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 18 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2022 Mam takie pytanie, na jakich kanałach na dekoderze Evobox HD jest dostępna funkcja nagrywania w chmurze nPVR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 18 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2022 20 sekund szukania w Google nPVR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2llo kyukyu Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 (edytowane) Witam wszystkich, Przedłużyłem umowę z Polsat Box, wymieniając dekodery na EVOBOX HD (jako główny) oraz EVOBOX LITE (dodatkowy). Testując je pod kątem funkcji nPVR, reStart, Timeshift czy Catchup, zauważyłem, że w dekoderze głównym nie działa ta ostatnia funkcja a na dodatkowym tak. Włączyłem kanał z dostępną funkcją, np. Eleven Sports 1 i na EVOBOX LITE działa ona, a na EVOBOX HD nie i pojawia się komunikat - "Nie masz dostępu do usługi umożliwiającej oglądanie programów po ich emisji" i E016-0. Czytając specyfikacje sprzętów to zarówno dekoder EVOBOX HD, jak i LITE posiadają te funkcje. Sprawdzałem także Wi-fi czy jest dostępne i podczas testów internet działał. Od czego może to zależeć i co teraz począć? Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki i podpowiedzi, a jeżeli któryś użytkownik borykał się z tym samym problemem i jest odpowiedź, którą nie zauważyłem, to link do tego wątku mógłbym wystarczyć. Edytowane 23 Lipca 2022 przez r2llo kyukyu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 Poczekaj kilka dni, zadzwoń na infolinię, ponowią Ci uprawnienia. Tak, też te do catch-up. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 24 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 U was też są problemy z EPG? Znowu pokazuje program max do paru godzin wstecz, nie działa odtwarzanie wstecz itp. Dotyczy to też evobox lite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 Ja mam taki problem: Na eurosport 1 i2 i tvo 1 i 2 piszę brak sygnału sat sprawdz podłączenie do węjscia sat i nie ma obrazu a na innych kanałach obraz jest i nie wiem czy to wina polsatu czy wina jest po mojej stronie. I dlatego zmieniłem połączenie z satelita+ internet na tylko internet i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 Aktualna pora roku najlepiej obnaża niską jakość instalacji antenowych. Przy niedokładnie ustawionej antenie i konwerterze czasami wystarczy nieco śniegu na antenie lub/i konwerterze aby stracić możliwość odbioru, szczególnie na słabszych transponderach. Przełączając się na sygnał z Internetu należy pamiętać, że oferta kanałów nie jest 1:1 w stosunku do satelity. Internet musi być dostarczany przez dostawce z wykazu https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/Lista_operatorow_wspolpracujacych_z_CP.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 To jak to jest możliwe że działa to mi przez internet inea skoro nie ma tego internetu na liście ? Bo nie wiem czy będzie to mi działać z polsat box 4k lite jeśli wybiorę tylko internet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Mam pytanie czy ktoś wie dlaczego Na Aplikacji Polsat box go na tym dekoderze nie są dostępne treści live np. mecze 1 ligi? a jeśli u kogoś działa to co mam zrobić aby u mnie zadziałało? jest komunikat : wybrana przez ciebie treść nie jest dostępna na danej platformie i/lub lokalizacji a przecież znajduje się w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2023 (edytowane) I nie będzie działało z poziomu dekodera. Jak już coś to odpal aplikacje na telewizorze Smart tv, tam być może są treści na żywo, choć pewności nie mam. Ale na dekoderze nie da rady odpalić. Edytowane 30 Kwietnia 2023 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.