Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX HD - dyskusja ogólna


miras00001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, Kuczyczek napisał:

Szczyt bezczelności pseudo specjalisty Cyfrowego Polsatu. Ja wiem że was uczą tego na szkoleniach.

Uczą ich tam różnych rzeczy, ale od tego to się kolego odczep, pomógł wielu, wielu doradził a z poziomu forum robi to co może- jak chcesz więcej to na PW podaj mu nr karty, imię i nazwisko i wtedy wejdzie w twoje konto i będzie mógł robić to co jest możliwe.

Na forum tak on, ja czy ty jesteśmy całkowicie (no prawie ;) ) anonimowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, OlafS napisał:

Uczą ich tam różnych rzeczy, ale od tego to się kolego odczep, pomógł wielu, wielu doradził a z poziomu forum robi to co może- jak chcesz więcej to na PW podaj mu nr karty, imię i nazwisko i wtedy wejdzie w twoje konto i będzie mógł robić to co jest możliwe.

Na forum tak on, ja czy ty jesteśmy całkowicie (no prawie ;) ) anonimowi.

Na infolinii podaję wszystko na tacy, ale dalej z abonenta robią idiotę. Kolego to nie jest tylko mój przypadek, takich osób jest wiele. Nie uwierzę że kolega "specjalista" o tym nie wie. Oni nigdy do błędu się nie przyznają, zawsze wina abonenta. Myślałem że kolega jest szczery i nie będzie powtarzał tego samego co w ICOK albo APS, myliłem się. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kuczyczek napisał:

 

Szczyt bezczelności pseudo specjalisty Cyfrowego Polsatu. Ja wiem że was uczą tego na szkoleniach. Jak problem to ust. fabryczne, ICOK, APS z resztą to niezły schemat wypracowaliście, żeby z klientów robić [beep]i. Na infolinii i w ICOK ta sama śpiewka. 

Dokładnie piszesz pseudo specjaliści CP ja napisałem już dwa razy do nich i cisza żądałem wyjaśnień dlaczego ich evobox hd nie toleruje internetu bo tylko po odłączeniu go od neta nic nie znika co 2 godziny jak mi Multirum nie będzie działał zwracam multiruma i zostaje na evobox hd  tylko nie widzę innego wyjścia .Chyba że się wezmą do roboty i nowy soft wyjdzie .  Po tych ich zaleceniach na infolinii to zastanawiam się czy nie mam internetu zepsutego??

6 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@jacekstr @kwankrzy Jeśli przywrócenie ustawień fabrycznych nie przynosi oczekiwanego rezultatu, to prosiłbym o udanie się do punktu Plusa w celu diagnostyki sprzętu. Wówczas pracownik zweryfikuje tą kwestię i jeśli wykryje usterkę, to dokona wymiany urządzenia. 

Taak byłem w punkcie wymienili mi tuner i powiedzieli że jeżeli problem będzie dalej to muszę szukać u siebie w instalacji sat usterki więc nie sugeruj że po przetestowaniu evoboxa HD u nich coś się wyjaśni bo musiałbym tam im minimum dwie godziny siedzieć i podłączyć sprzęt i internet tak samo jak ja to mam u siebie . Napisałem już kolejny raz do CP email że wine za zwisy co 2 godziny evoboxa HD ponosi CP bo po odłączeniu go od internetu wszystko działa jak należy i nikt jeszcze mi nic nie odpisał czyli szukają odpowiedzi albo mają wyj.........ne na klienta. ja przez dwa tygodnie wymieniłem wszystko oprócz telewizorów , przywrócenia fabryczne robiłem więc przestań opowiadać wyćwiczone formułki . Szkoda że nie mam możliwości pożyczenia tunera Canal Plus to bym mógł sprawdzić czy to samo się dzieje na innej platformie .

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mikołaj83 napisał:

na nc+ działa wszystko prawidłowo.testowałem 2 dni.Nie miałem do czego się przyczepić

No to dla mnie wszystko jest jasne . Kolej na ruch konsultantów CP . Zauważyłem coś jeszcze na Evobox litle mogę oglądać filmy , programy nadawane nawet 7 dni wstecz , internet jest podłączony non stop i nic się nie tnie ani nie wiesza a na Evobox HD to jest porażka przy odłączonym internecie można tylko spokojnie oglądać programy i sprawdzić siłę sygnału i jakość , diagnostyka nie działa i możliwość oglądnięcia programów z przed 7 czy 5 dni też (przy podłączonym rzecz jasna internecie ) też nie działa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj wstecz moje wypowiedzi na ten temat. CP ma nas gdzieś. Jestem abonentem pierwszy i ostatni raz  ( jeden tv ) mając HD. porażka, ciągłe zaniki obrazu i dźwięku. Napisałem reklamację. Nie do ICOK. Oni maja ludzi gdzieś. A prawdziwą reklamację, tak jest szybciej. Zamieniłem na dekoder Evobox Lite i raz w tygodniu jakaś tam zawieszka lub nie. Już zapomniałem o problemie!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kuczyczek napisał:

Może za mało ludzi ma jeszcze te pseudo dekodery, albo nie podpięte do internetu. Nie każdy ma multiroom czy po prostu nie korzysta z VOD, CP GO, HBO GO itp. Widocznie jak będzie większy szum wokół tego dekodera to otworzą im się oczy. W kupie siła :) 

Ja przypuszczam że większość ma albo starsze modele lub tylko evoboxa HD nie podpiętego do internetu i dlatego CP nic z tym nie robi . Że w kupię siła to jest fakt ale kupa musi zacząć śmierdzieć to reakcja wąchających będzie szybsza ??

18 godzin temu, kwankrzy napisał:

Ja przypuszczam że większość ma albo starsze modele lub tylko evoboxa HD nie podpiętego do internetu i dlatego CP nic z tym nie robi . Że w kupię siła to jest fakt ale kupa musi zacząć śmierdzieć to reakcja wąchających będzie szybsza ??

Po kolejnym telefonie na infolinię CP konsultantka połączyła mnie z konsultantem (przypuszczam że z działu technicznego ) i  owy konsultant powiedział że ponawia uprawnienia evoboxa HD żebym podłączył go do sieci i jeżeli  do wieczora nie zniknie problem z zanikaniem obrazu i dźwięku to mam iść wymienić obydwa tunery stwierdził przy tym że to jest spowodowane błędnym oprogramowaniem to ja już głupi jestem oferują klientom evoboxa HD bez sprawdzenia go czy on aby ściąga prawidłowo lub prawidłowy soft aktualizacyjny zamiast sami go przygotować do prawidłowego działania dla klienta a ja mam jak [beep] co chwilę chodzić , wymieniać bo nie mam nic innego do roboty.Totalna porażka z CP i jego działem technicznym.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem przycinek nadal występuje. Przy kolejnym kontakcie z infolinią CP konsultant jak i jakich śmieszny człowieczek z działu technicznego twierdzą z uporem maniaka, że problem nie jest im znany i że nikt nie zgłasza do nich takich rzeczy. Problem leży definitywnie po stronie odbiorcy, że ma źle ustawioną antenę. Nie potrafią przyjąć do siebie informacji, że dekoder był wymieniony i dalej jest bez zmian, konwerter wymieniony antena ustawiona jak również sprawdzone kable. Problem jest u odbiorcy i koniec !!!

Insynuacja zrobienia zdalnej diagnostyki też spełzłą na niczym "Wystąpił błąd połączenia z systemem zdalnej diagnostyki. Proszę sprawdzić połączenie sieciowe" - to ma pan jeszcze problem z internetem !!!  Żadne tłumaczenie, że światłowód i symetryczne 600 Mb/s. Problem leży po stronie klienta. Punkty sprzedaży CP też zaczynają trzymać stronę operatora.

Więc może zacząć pisać do nich oficjalne reklamacje i niech zobaczą, że problem nie jest jednostkowy, a ma szerszy wymiar.

Pisanie na forum niczego nie zmieni. Reklamacje ze swojej strony napisałem ale wy też piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Gudii napisał:

Problem przycinek nadal występuje. Przy kolejnym kontakcie z infolinią CP konsultant jak i jakich śmieszny człowieczek z działu technicznego twierdzą z uporem maniaka, że problem nie jest im znany i że nikt nie zgłasza do nich takich rzeczy. Problem leży definitywnie po stronie odbiorcy, że ma źle ustawioną antenę. Nie potrafią przyjąć do siebie informacji, że dekoder był wymieniony i dalej jest bez zmian, konwerter wymieniony antena ustawiona jak również sprawdzone kable. Problem jest u odbiorcy i koniec !!!

Insynuacja zrobienia zdalnej diagnostyki też spełzłą na niczym "Wystąpił błąd połączenia z systemem zdalnej diagnostyki. Proszę sprawdzić połączenie sieciowe" - to ma pan jeszcze problem z internetem !!!  Żadne tłumaczenie, że światłowód i symetryczne 600 Mb/s. Problem leży po stronie klienta. Punkty sprzedaży CP też zaczynają trzymać stronę operatora.

Więc może zacząć pisać do nich oficjalne reklamacje i niech zobaczą, że problem nie jest jednostkowy, a ma szerszy wymiar.

Pisanie na forum niczego nie zmieni. Reklamacje ze swojej strony napisałem ale wy też piszcie.

Ja dziś zgodnie z zaleceniami działu technicznego po raz trzeci wymieniłem cały zestaw z multirumem i też mi mówiono że nikt nie zgłasza problemu tylko ja ale po podłączeniu dwóch tunerów tak w evobox hd jak i evobox litle o dziwo obydwa przeszły aktualizacje oprogramowania zakończona sukcesem wcześniej tylko evobox hd Sue aktualizował i kończył aktualizacje z błędem jak do tej pory nie ma zwisów i oby nie było a tunery chodzą już koło 5 godzin więc jest tak jak pisałem wcześniej jak ci się człowieku uda aktualizacja to będziesz miał spokój a jak masz pecha to będziesz chodził do punktu aż do u[beep]ej śmierci chyba że się przyzwyczaisz że ten sprzęt tak ma i albo ci to pasuje albo przechodzisz do Canal +. Faktem jest że trzeba do nich pisać non stop .Jeżeli u mnie nastąpią znów zwisy i zaniki na kilkanaście sekund to znów się tu pochwałę tym faktem i zasypie skrzynkę jednym e-mailem że 100 razy wysłanym a co stalking będzie ale w słusznej sprawie bo ja za usługę place .I faktem jest że 90 procent pracowników konsultantów lekceważy ten problem bo nie mają takiego problemu i czują się nieomylni wręcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, kwankrzy napisał:

Ja dziś zgodnie z zaleceniami działu technicznego po raz trzeci wymieniłem cały zestaw z multirumem i też mi mówiono że nikt nie zgłasza problemu tylko ja ale po podłączeniu dwóch tunerów tak w evobox hd jak i evobox litle o dziwo obydwa przeszły aktualizacje oprogramowania zakończona sukcesem wcześniej tylko evobox hd Sue aktualizował i kończył aktualizacje z błędem jak do tej pory nie ma zwisów i oby nie było a tunery chodzą już koło 5 godzin więc jest tak jak pisałem wcześniej jak ci się człowieku uda aktualizacja to będziesz miał spokój a jak masz pecha to będziesz chodził do punktu aż do u[beep]ej śmierci chyba że się przyzwyczaisz że ten sprzęt tak ma i albo ci to pasuje albo przechodzisz do Canal +. Faktem jest że trzeba do nich pisać non stop .Jeżeli u mnie nastąpią znów zwisy i zaniki na kilkanaście sekund to znów się tu pochwałę tym faktem i zasypie skrzynkę jednym e-mailem że 100 razy wysłanym a co stalking będzie ale w słusznej sprawie bo ja za usługę place .I faktem jest że 90 procent pracowników konsultantów lekceważy ten problem bo nie mają takiego problemu i czują się nieomylni wręcz.

Ale o co chodzi z tą aktualizacją?? Przecież każdy dekoder się aktualizuje. Jaką masz wersje softu w hd i lite?  Ja mam 2 multiroomy i na lite mam wersje oprogramowania BITNO 1.80.6.4 na Hd 1.5.5

Jak wyszukuje sprawdź aktualizacje to pisze że mam najnowszy.

Edytowane przez Kuczyczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kuczyczek napisał:

Ale o co chodzi z tą aktualizacją?? Przecież każdy dekoder się aktualizuje. Jaką masz wersje softu w hd i lite?  Ja mam 2 multiroomy i na lite mam wersje oprogramowania BITNO 1.80.6.4 na Hd 1.5.5

Jak wyszukuje sprawdź aktualizacje to pisze że mam najnowszy.

Za wcześnie się pochwaliłem dziś nastąpił zwis obrazu i dźwięku na evobox hd  już sił nie mam tłumaczyć każdemu konsultantowi tego samego non stop jak ktoś rozwiąże problem pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kwankrzy napisał:

Też tak myślę i w tym celu złożyłem reklamacje po której otrzymałem numer zgłoszenia  reklamacyjnego prośba do wszystkich z tym problemem zgłaszajcie i niech wam podadzą numer zgłoszenia reklamacji .

A gdzie to pisałeś? bo ja opisywałem ten problem na kontakt@cyfrowypolsat.pl i dostałem taką odpowiedz:

Szanowny Panie
 
Dziękujemy za przesłaną wiadomość. 
 
Uprzejmie informujemy, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek
nieprawidłowości z działaniem dekodera należy udać się z kompletnym
zestawem (tj. kartą, pilotem, kablami) do dowolnego Autoryzowanego Punktu
Sprzedaży w celu diagnostyki. Jeżeli w punkcie zostanie stwierdzone, że
dekoder wymaga naprawy bądź wymiany otrzyma Pan egzemplarz wolny od wad
oraz stosowne potwierdzenie (pod warunkiem, że uszkodzenia nie zostały
spowodowane wadliwą eksploatacją lub w inny sposób zawiniony przez
Abonenta). W przypadku, kiedy dekoder okaże się sprawny możliwe jest
pobranie opłaty z tytułu sprawdzenia sprzętu.
 
 
W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści
poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy
analizę zgłoszenia.
 
 
Z poważaniem

 

Jednym słowem dalej idą w zaparte. Jeszcze będą straszyć opłatą za sprawdzenie dekodera. Już to widzę jak go podłączają do internetu i czekają 2h. To jest poprostu żenada. Mam ochotę to wy... do śmietnika. Idę z tym do APS i będę wymieniał aż im zbrzydne. 

Edytowane przez Kuczyczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kuczyczek napisał:

A gdzie to pisałeś? bo ja opisywałem ten problem na kontakt@cyfrowypolsat.pl i dostałem taką odpowiedz:




Szanowny Panie
 
Dziękujemy za przesłaną wiadomość. 
 
Uprzejmie informujemy, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek
nieprawidłowości z działaniem dekodera należy udać się z kompletnym
zestawem (tj. kartą, pilotem, kablami) do dowolnego Autoryzowanego Punktu
Sprzedaży w celu diagnostyki. Jeżeli w punkcie zostanie stwierdzone, że
dekoder wymaga naprawy bądź wymiany otrzyma Pan egzemplarz wolny od wad
oraz stosowne potwierdzenie (pod warunkiem, że uszkodzenia nie zostały
spowodowane wadliwą eksploatacją lub w inny sposób zawiniony przez
Abonenta). W przypadku, kiedy dekoder okaże się sprawny możliwe jest
pobranie opłaty z tytułu sprawdzenia sprzętu.
 
 
W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści
poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy
analizę zgłoszenia.
 
 
Z poważaniem

 

Jednym słowem dalej idą w zaparte. Jeszcze będą straszyć opłatą za sprawdzenie dekodera. Już to widzę jak go podłączają do internetu i czekają 2h. To jest poprostu żenada. Mam ochotę to wy... do śmietnika. Idę z tym do APS i będę wymieniał aż im zbrzydne. 

Ja dzwoniłem na infolinię przedstawiłem kolejny raz problem i poprosiłem żeby przyjęli zgłoszenie wraz z nadaniem mu numeru reklamacji oraz przekazali to do działu technicznego celem wyjaśnienia co jest powodem że evobox hd po odłączeniu od internetu działa prawidłowo a przy ponownym podłączeniu go do sieci zwisy obrazu i dźwięku powracają .Tylko droga telefoniczna można otrzymać potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia nie działania w pełni usługi poprzez email zawsze odpisują w podobny sposób jak tobie odpisali i nic z tym nie robią na moje 3 emaile pisane na ten sam adres co ty do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi

 

1 minutę temu, kwankrzy napisał:

Ja dzwoniłem na infolinię przedstawiłem kolejny raz problem i poprosiłem żeby przyjęli zgłoszenie wraz z nadaniem mu numeru reklamacji oraz przekazali to do działu technicznego celem wyjaśnienia co jest powodem że evobox hd po odłączeniu od internetu działa prawidłowo a przy ponownym podłączeniu go do sieci zwisy obrazu i dźwięku powracają .Tylko droga telefoniczna można otrzymać potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia nie działania w pełni usługi poprzez email zawsze odpisują w podobny sposób jak tobie odpisali i nic z tym nie robią na moje 3 emaile pisane na ten sam adres co ty do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi

 

Ja już nie pójdę nic wymieniać bo nie ma sensu 3 razy byłem i CH.......ja zrobili głupa walą że ja tylko mam taki problem bo nikt inny im nie zgłaszał zostaje jeszcze rozwiązanie z nimi umowy z ich winy .Pytałem się na infolinię dlaczego konsultanci z punktów CP nie aktualizują tunerów przed przekazaniem ich klientowi to pani powiedziała mi że tunery są wcześniej produkowane i wysyłane do punktów w całej Polsce a aktualizacje wychodzą nieco później ale to nie jest wytłumaczenie dla mnie ja gdybym był pracownikiem i sprzedawał usługi CP to każdy klient miałby zaktualizowany tuner gotowy do odbioru sygnału CP i w ten sposób na wczesnym etapie byłbym w stanie wykryć jakiekolwiek nieprawidłowości w działaniu ich usług a nie spotkałem jeszcze takiego sprzedawcę w salonie który by chciał przy mnie podłączyc evoboxa HD pod neta i poczekać na zwisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kwankrzy napisał:

spotkałem jeszcze takiego sprzedawcę w salonie który by chciał przy mnie podłączyc evoboxa HD pod neta i poczekać na zwisy.

No właśnie gadają na infolinii albo przez e-maila żeby zanieść ten dekoder do APS i tam "wykwalifikowany" pracownik sprawdzi gdzie jest problem. Taaa..  Tych bredni już się słuchać nie chce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kuczyczek napisał:

No właśnie gadają na infolinii albo przez e-maila żeby zanieść ten dekoder do APS i tam "wykwalifikowany" pracownik sprawdzi gdzie jest problem. Taaa..  Tych bredni już się słuchać nie chce. 

W Salonach mają sprzedawać jak najwięcej umów a nie pomagać klijentowi rozwiązać problem a infolinia przez telefon lub e-mail  wysyłają do salonu i tak z klijenta idiotę robią . Czekam na rozpatrzenie mojej reklamacji narazie evoboxa HD od neta odciolem jak się Multirum będzie darł to podepne ponownie go pod neta na tą chwilę innego rozwiązania nie widzę .

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



...
gdybym był pracownikiem i sprzedawał usługi CP to każdy klient miałby zaktualizowany tuner gotowy do odbioru sygnału CP i w ten sposób na wczesnym etapie byłbym w stanie wykryć jakiekolwiek nieprawidłowości w działaniu ich usług a nie spotkałem jeszcze takiego sprzedawcę w salonie który by chciał przy mnie podłączyc evoboxa HD pod neta i poczekać na zwisy.


Uwierz mi, że za takie pieniądze nie chciałoby Ci się tego robić. No chyba, że charytatywnie zostałbyś po godzinach w salonie i oglądał czy tunery się tną czy nie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kfm877 napisał:


 

 


Uwierz mi, że za takie pieniądze nie chciałoby Ci się tego robić. No chyba, że charytatywnie zostałbyś po godzinach w salonie i oglądał czy tunery się tną czy nie emoji16.pngemoji16.pngemoji16.pngemoji16.png

 

Jak nie ma klijenta to co konsultant robi ano nudzi się lub pije kawkę lub siedzi na internecie salon mam blisko to widzę zresztą to jest ich psi obowiązek pomoc klijentowi a nie wymiana dekoderów po sto razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kwankrzy napisał:

Jak nie ma klijenta to co konsultant robi ano nudzi się lub pije kawkę lub siedzi na internecie salon mam blisko to widzę zresztą to jest ich psi obowiązek pomoc klijentowi a nie wymiana dekoderów po sto razy.

Nie powielaj błędów, bo rażą po oczach. Prawidłowo ma być: klient, klienta, klientowi, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem evobox na nowy bo się wieszał nowy po kilku godzinach się zawiesił... Pełno wszędzie o tych zwiechach a Polsat kit wciska o antenach wifi kablach itp. mam antenę 120 nowy przewód pełna miedź nie jakieś chińskie g. Konwerter inwerto gold w twin ale z jednym kablem i nie ma problemu z Canal+ który oddałem tylko z Polsatem od samego początku umowa 1 miesiąc drugi dekoder no żart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...