Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX HD - dyskusja ogólna


miras00001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Posiadam dekoder evobox hd. W sumie to jest już 3 w przeciągu 1.5 miesiąca. Ten sam problem. Zanikanie obrazu i dzwięku. Mimo sprawnej instalacji antenowej. W salonie to samo było. Kilkanaście tazy dziennie wystepuje ten problem na wszystkich kanałach w pakiecie L. A najbardziej na bajkach dla dzieci kanał 93/94.  Te dekodery mają zryte oprogramowanie. Podpinałem pożyczony dekoder od nc+ i działa wszystko. A to też hb. Kto poprowadzi przez anulowanie umowy z tym operatorem? Bo nie można zmienić na inny model tylko ten sam typ. Który ma ten sam błąd. W salonie zabrakło dekoderów bo wszystkie przetestowałem. Z naganną pracą :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Potwierdzam, mam to samo, tradycyjne ustawienia fabryczne nic nie dają. Tuner mam dwa lata z początku było dobrze, ostatnie pół roku jest wręcz tragicznie, zaniki są coraz dłuższe, tuner potrafi być ciemny i głuchy nawet 20 sekund. Nie bardzo mam czas na wymianę, łudzę się nadzieją, że pojawi się nowsze i sprawne oprogramowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rusek007 Witam.
W tym przypadku najlepiej będzie, jeśli udasz się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu w celu diagnostyki sprzętu. Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Podczas wizyty pracownik zdiagnozuje Twoje urządzenie i w przypadku wykrycia usterki dokona jego wymiany. 

 

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@speed87 W tym przypadku sugeruję zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po zalogowaniu się, wejdź w: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Konsultanci zweryfikują sprawę i udzielą odpowiedzi. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@rusek007 Witam.
W tym przypadku najlepiej będzie, jeśli udasz się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu w celu diagnostyki sprzętu. Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Podczas wizyty pracownik zdiagnozuje Twoje urządzenie i w przypadku wykrycia usterki dokona jego wymiany. 

 

I myśli Pan, że będą testować tuner przez 24 godziny, gapiąc się kiedy znikną obraz i dźwięk? Ta usterka ma to siebie, że jest nieobliczalna i kilka godzin może być dobrze. Obawiam się, że włączą na kilka minut i powiedzą, że tuner jest sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2020 o 22:13, rusek007 napisał:

Potwierdzam, mam to samo, tradycyjne ustawienia fabryczne nic nie dają. Tuner mam dwa lata z początku było dobrze, ostatnie pół roku jest wręcz tragicznie, zaniki są coraz dłuższe, tuner potrafi być ciemny i głuchy nawet 20 sekund. Nie bardzo mam czas na wymianę, łudzę się nadzieją, że pojawi się nowsze i sprawne oprogramowanie.

Może jest bug w sofcie tak jak pisał @Mikołaj83,  może nie - zgaduj zgadula, a prawdy i tak Ci nikt od strony operatora nie powie, bo nawet jeśli jest to się nie przyznają i co najwyżej mogą zaoferować po raz kolejny wymianę która prawdopodobnie niczego nie zmieni. Dlatego w tym przypadku lepszą opcją jest moduł i porządny własny sprzęt. Za to system smsowy do przypominania o płatnościach mają bezbłędny - wysyłają po dwa te same smsy. ;)

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, rusek007 napisał:

I myśli Pan, że będą testować tuner przez 24 godziny, gapiąc się kiedy znikną obraz i dźwięk? Ta usterka ma to siebie, że jest nieobliczalna i kilka godzin może być dobrze. Obawiam się, że włączą na kilka minut i powiedzą, że tuner jest sprawny.

Jak ci stanie to spróbuj zrobić jakieś nagranie- nie wiem, coś by było widać na jakim masz kanale,zmieniaj kanał czy na innym zadziała- coś by mieć na podkładkę bo faktycznie ktoś cię potraktuje jak "symulanta" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ponownie. nagrywanie filmów czy robienie zdjęć nic nie daje I tak w ICOK powiedzą że masz źle ustawioną antenę. Moje reklamacje tam uznali za bezzasadne. Pomimo że wspominałem o tym że w punkcie kobitki podpinały mój dekoder i było to samo. Niestety w całym kraju źle ustawione anteny chyba. Wina dalej użytkownika. Z tym typem dekodera są tylko 3 wyjścia. płacisz i nie wnikasz :/ 2, składasz reklamację pisemną/elektroniczną jak chcesz szybciej Ja tak zrobiłem na kontakt@cyfrowypolsat.pl . Masz wtedy podkładkę czarno na białym.3- roszczenia przed sądem. Nic więcej nie wymyślisz. Dziś otrzymałem odpowiedź na to co Mnie boli z tym dekoderem. Ile to można znosić :( ciągłe zawiechy. Zaproponowali Mi przy obecnej umowie. wymianę na dekoder evobox lite plus rekompensata w rachunku. Zgodziłem się na to. Nie wymagam wodotrysków od dekodera. Pragnę spokojnie obejrzeć kiczowate filmy lub bajki z dziećmi. I zapomnieć o problemie. Pożyjemy poczekamy, zobaczymy. Jak przyjdzie napiszę o wynikach mojej sprawy. Czy z deszczu pod rynnę czy święta na wesoło z poprawnym odbiorem :P

Edytowane przez Mikołaj83
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.11.2020 o 12:27, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Konsultanci zweryfikują sprawę i udzielą odpowiedzi. 

??

Lepszego żartu dzisiaj nie słyszałem, aczkolwiek różne dzisiaj koło mnie krążą.

 

Przestańcie wreszcie robić z ludzi idio.tów. Wypuściliście wadliwy sprzęt, z wadliwym softem, czego ja jestem doskonałym przykładem (wymiana dekoderów Evobox HD na Evobox PRV w "nadzwyczajnym trybie" i chcielibyście za tę wadliwą usługę przytulać pełna opłatę.

 

Jak można tak udawać Greka? Pracują u Was maszyny? Przecież jesteście ludźmi, piszcie więc chociaż na forum prawdę.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
22 godziny temu, mulder.20 napisał:

Ten dekoder to jakaś porażka. Obraz się zacina, po czym zanika na 5-10 sekund (czarny ekran) i powraca. Można w trakcie umowy wymienić go na inny model?

Witaj. Byłem z takim samym problemem jak Ty. Poczytaj inne Moje posty wyżej, to odpowiedz będziesz miał jak to załatwić nie wychodząc z domu, lub do punktu PC. Jak masz tv które obsługuje karte CAM, nie zastanawiaj się tylko bierz.W ramach wymiany. A Ja opiszę dalej co się stało od momentu wymiany z EVOBOX HD na EVOBOX Lite. Nie jest może idealnie. Ichyba wszystkie dekodery Evobox.. mają te same problemy. Mimo innego oprogramowania bo w Lite jest Polsatowski soft. nadal wynikają chwilowe zamrożenia obrazu na 1 sekundę. Ale to sporadycznie. Na kanale bajkowym 93/92 zamraża częściej na 5 sekund i czasem wywala komunikat o braku dostępu. Ale uwierzcie. Już prawie zapomniałem o dolegliwościach jakie miałem z Evobox Hd. czekam do końca umowy i uciekam do N+ ich dekodery pracują bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Gudii napisał:

W dniu wczorajszym pojawiła się nowa aktualizacja 1.5.5 na dekodery EVOBOX HD. Zobaczymy czy to coś pomoże... jak na razie wydaje się jakby było lepiej. Na chwilę obecną nie zauważyłem, żeby występowały zacięcia obrazu.

Gdzie to sprawdzasz? Ja też mam hd i co 2h zacina się obraz i dźwięk. Dzisiaj dalej to samo nie wiem czy jest ta nowa aktualizacja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, hupatek napisał:

@Kuczyczek @speed87 @mulder.20 podajcie na priv nr CN z dekoderow... 

Te równo 2h jest zastanawiajace.

Poszło na priv

3 minuty temu, Gamebyt napisał:

Mi akurat po aktualizacji ustąpiło przerywanie, a wcześniej gdzieś czytałem że może być to wina WiFi.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Nie wiem czy dostałem tą aktualizacje ale dalej się wiesza. Internet jest po kablu i działa. Jak wyłączę sieć problem ustępuje.

Nie wiem czy dostałem tą aktualizacje ale dalej się wiesza. Internet jest po kablu i działa. Jak wyłączę sieć problem ustępuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...