Skocz do zawartości

darco1979

Użytkownik
  • Postów

    111
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia darco1979

Amator

Amator (2/11)

1

Reputacja

  1. A ja dwa razy dostałem informację . Sprawa dotyczyła problemów z dekoderem. Nie uznałem Pana reklamacji. Szczegóły przesyłam poniżej. SZCZEGÓŁY SPRAWY W trakcie trwania umowy może Pan sprawdzić działanie dekodera w naszym punkcie. Pracownik wykona diagnostykę. ? W przypadku kiedy dekoder będzie uszkodzony, wymieni go Panu na sprawny model - taką wymianę przeprowadzimy bezpłatnie(jeżeli dekoder nie posiada uszkodzeń mechanicznych). ? Jeżeli problem pojawia się po jakimś czasie, może Pan pozostawić dekoder w punkcie - do sprawdzenia na 48 godzin. Na czas sprawdzenia dekodera, pracownik może Panu wydać sprzęt zastępczy. PODJĘTE KROKI Ciągle pracujemy nad ulepszeniem naszej oferty oraz dostępnych funkcji dekodera. Przepraszam za niedogodności. ? W trosce o Pana zadowolenie postanowiłem obniżyć o połowę rachunek za bieżący miesiąc. Korektę na kwotę 89,39 zł zrealizujemy w najbliższym możliwym terminie. Po realizacji korekty na koncie będzie Pan miał nadpłatę w wysokości 89,39 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...