Jakub112 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Witam! Mam pytanie odnośnie dekodera Evobox HD, przy przełączaniu kanałów oraz korzystaniu z różnych funkcji dekodera widać że animacje nie są płynne, po prostu widać że działanie dekodera nie jest płynne. Nie mam pojęcia czy tylko u mnie tak jest, czy to ogólna wada tego dekodera i dopiero jakaś aktualizacja oprogramowania może to naprawić. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldeek Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 W dniu 4.03.2021 o 13:38, Jakub112 napisał: Witam! Mam pytanie odnośnie dekodera Evobox HD, przy przełączaniu kanałów oraz korzystaniu z różnych funkcji dekodera widać że animacje nie są płynne, po prostu widać że działanie dekodera nie jest płynne. Nie mam pojęcia czy tylko u mnie tak jest, czy to ogólna wada tego dekodera i dopiero jakaś aktualizacja oprogramowania może to naprawić. Pozdrawiam! Potwierdzam, ja ma evobox HD i 1.5.5, i też ten obraz w tv nie jest płynny. Przez dwa tygodnie miałem możliwość porównać Polsatowski evobox HD z evobox i tv Netii. Na kanałach tvp2, hgtv to ja niewidzę jakości tv satelitarnej jako tej lepszej od TV Netii gdzie tam jest tv internetową, brak płynności, zakłócenia podczas przełączania kanałów. Sygnał w evobox HD 73sila, 68 jakość, 12,5snr.Mam możliwość wypowiedzenia w Polsacie, ale jeszcze może spróbuje z evobox em PVR. Czy dekodery są lepsze. Jak mam tolerować brak płynności obrazu, to wolę tolerować wNetii(chociaż to też część Polsatu), ale brak talerza i kabli antenowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldeek Opublikowano 7 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 To jeszcze raz ja. Tak testuje tego evobox HD i wczoraj na tvp sport zaciął się i czarny obraz, dziś i wcześniej na Polsacie Sport także czarny ekran co jakiś czas. Co z tym robić? Restoeanie nic nie wnosi i jest to drugi wymieniony dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 W dniu 7.03.2021 o 15:18, Waldeek napisał: To jeszcze raz ja. Tak testuje tego evobox HD i wczoraj na tvp sport zaciął się i czarny obraz, dziś i wcześniej na Polsacie Sport także czarny ekran co jakiś czas. Co z tym robić? Restoeanie nic nie wnosi i jest to drugi wymieniony dekoder. Problem znany i nierozwiązany, poczytaj posty wstecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Dla osób niekorzystających z bezkartowego multiroom tymczasowym rozwiązaniem problemu z czarnym ekranem może być odłączenie dekodera od sieci/Internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Po przywróceniu ustawień domyślnych i pominięciu konfiguracji połączenia z siecią, klient zgłasza że nadal występują okresowe przerwy z czarnym ekranem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek77 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Witam. Nie wiem na pewno, czy to akurat to, ale jakieś dwa tygodnie temu dałem w ustawieniach obraz i dźwięk: HDMI CEC wyłączone i od tego czasu nie występują przerwy z czarnym ekranem. Spróbujcie tak zrobić, zobaczymy efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 U mnie bez względu na ustawienia CEC pojawiają się czarne ekrany, ale...od piątku (09.04) i przez cały weekend nie pojawił się ani razu. Czyżby coś poprawili? Będę monitorował dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek77 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Faktycznie dziwna sprawa, od soboty mam włączone Wi-Fi na dekoderze i zero czarnych ekranów, czy jakichkolwiek problemów. Czyżby jakieś postępy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Owszem, problem nie powinien już występować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 U mnie nadal występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 @speed87, nadal występują czarne ekrany? Spróbuj pacnąć z prądu, u mnie to pomogło i od piątku do teraz brak tego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 17 godzin temu, support458 napisał: Owszem, problem nie powinien już występować. Co było przyczyną? Nowy soft jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub112 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Witam! Mam następujący problem. Otóż, podczas oglądania TV przejścia kolorów nie są płynne (widać to szczególnie przy kolorze niebieskim). Kolory przeskakują, nie ma płynnego przejścia. Dodam, że wczoraj wieczorem było OK, a dzisiaj rano od nowa ten sam problem. Dzieje się tak tylko na rozdzielczości 1080i. Na 1080p jest dobrze. Do przedwczoraj było dobrze, jednak miałem chwilową przerwę w dostawie prądu i dekoder nie miał przez jakiś czas zasilania. Po włączeniu dekodera nastąpił ten problem. Nie wiem, czy to wina samego TV, czy może coś od dekodera. Dekoder jaki posiadam to Evobox HD. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario13 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 (edytowane) Pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników dekodera EVOBOX. Które kanały i programy można oglądać do 7 dni wstecz? Edytowane 18 Kwietnia 2021 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 (edytowane) Prościej napisać, które nie mają tej opcji - z tego co pamiętam na pewno wszystkie TVP, TVN, TVN7, TVN Style, Turbo, Fabuła, 24, 24 BIS, HGTV, Puls, Puls 2, C+ Sport 3/4. Na całej reszcie catchup jest. Edytowane 18 Kwietnia 2021 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Przydałaby się " taka lista " które , co mają ze wspomnianych PROMOWANYCH funkcjonalności , skoro taki nacisk jest na " promo " i kombinacje i profity dla konsultanta zawydawania EVO HD i EBO LITE do umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 6 godzin temu, bgmnt napisał: Prościej napisać, które nie mają tej opcji Do listy hańby proszę dopisać TTV i TVC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Tak myślałem, że o coś zapomniałem :). No ale to jest już kompletna lista. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Czy w evobox HD będzie można nagrywać na pendrive lub dysk zewnętrzym ? Bo nie wszystkie kanały mają cachup ,a w ustawieniach znalazłem opcję npvr i piszę przy niej nieaktywne. Teraz na kanale bez cachup muszę cofać się o 3 godziny do ulubionego programu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterchmiel1 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2021 Czy ktoś wie jak ustawić listę ulubionych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Czy ten dekoder ms taki sam interfejs jak model PVR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 W dniu 30.06.2021 o 22:10, piterchmiel1 napisał: Czy ktoś wie jak ustawić listę ulubionych? Na pilocie od dekodera należy nacisnąć przycisk CYFROWY POLSAT i przejść strzałką "w prawo" na pozycję menu USTAWIENIA, następnie należy zatwierdzić wybór przyciskiem OK. W kolejnym ekranie przechodząc strzałką "w dół" z dostępnych opcji należy wybrać ZARZĄDZANIE KANAŁAMI i zatwierdzić przyciskiem OK. Następnie wyświetli się lista WSZYSTKICH kanałów i strzałką "w prawo" należy wybrać opcję NOWA LISTA zatwierdzić przyciskiem OK. W późniejszym etapie należy za pomocą strzałek kierunkowych oraz przycinku OK wprowadzić nazwę nowej listy, po wprowadzeniu nazwy należy podświetlić nazwę opcję OK i zatwierdzić przyciskiem OK. Następnie należy zaznaczyć kanały, które mają trafić do listy. Wyboru kanału należy dokonać za pomocą strzałek "w górę" oraz "w dół", a zaznaczenia za pomocą przycisku OK. Kanały wybrane do listy zostanę zaznaczone zielonym „haczykiem”. Zgodnie z instrukcją na TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterchmiel1 Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 A jak nie ma przycisku Cyfrowy Polsat na pilocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 Proszę wówczas o wybór przycisku MENU na pilocie i przejście do pozycji Kanały TV oraz zatwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.