crop Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 W dniu 22.02.2020 o 19:27, patryszq napisał: Przecież testy tych wynalazków trwały dla WSZYSTKICH użytkowników ww dekoderów do grudnia, a skoro podpisał umowę w listopadzie dostał w/w dekodery i to te same co inni gdzie testy już tez trwały to dlaczego jest traktowany jak gorszy sort , spełnia te same warunki i nawet ich w żaden sposób nie naruszył @support458 pisał że testy są wydłużone do grudnia , stad dziwne ze zapewne abonent będzie musiał aneksik podpisać na dodatkowe miesiące ... trochę to żenujące !!! Witam No właśnie to samo miałem napisać. Dzięki za wsparcie. To może Pan z "CP" się teraz wypowie. Powiem jeszcze ze przed aneksem płaciłem taniej dzięki rabatowi 50%, po aneksie płacę drożę ale Pani w salonie poinformowała żebym i tak się cieszył bo będzie jeszcze drożej. Jednocześnie okłamala mnie że dekoder evbox hd i lite nie różnią się "praktycznie" niczym, nie wczytując się w nie zaufałem i dopiero po sprawdzeniu okazało się że to tak naprawdę dwa różne softy i dwa różne dekodery. Nie zamierzam niczego aneksować a jedynie domaam się aby działały mi te funkcje które powinny działać na tych dekoderach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crop Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Dzis dzownilem na infolinie. Jesli chciałbym miec usuluge catch up to muszę aneksować umowę o dwa kolejne miesiaće i musialbm placic 80 zł ( bo jeszcze dostalabym Eleven sport ktorego nie chce). Innej opcji z samą uslugą catch up nie dostalem. Podsumowując mam dwa dekodery z których nie moge w pelni korzystać a place wiecej o 15 zł niż wczesniej. Ostatni raz przedluzlem z nimi umowe. Żenada do kwadratu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 Aneks... Polsatowskie DNA... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon87 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Witam serdecznie, niedawno wiemienilem konwerter na opticum unicable Lnb Scr 2 Legacy oraz kupiłem rozgałęźnik Opticum 1x3 HQ 3-WAY 5-2400 MHz Power Pass bo posiadam dwa dekodery jeden to evobox hd drugi to 4k ultrabox+. W ustawieniach transportera w odbiorniku 4k ultrabox+ wybrałem odpowiedni konwerter pod unicable i wszystko działa, tylko nie wiem jaki konwerter wybrać w ustawieniach evobox HD żeby wszystko działało. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Ponownie na niektórych kanałach blokuje dekoder lub wyświetla "tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Po zablokowaniu adresów o których wspominałem wcześniej, problem ustaje. Równolegle występują artefakty - ten problem do dziś nie został rozwiązany i nie ma na niego sposobu. Kiedy w końcu to naprawicie?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed87 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Oni nigdy tego nie naprawią, mają to prostu w du..e. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Dokładnie. Dopóki Kaś od klientów wpływa, mają to w czterech literach. Hańba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 (edytowane) Mam szybkie pytanie, bo dekoder mam od wczoraj - nie da się inaczej zmieniać kolejności kanałów na swojej liście jak tylko na tym ekranie z wielkim kaflem kanału i przesuwaniem go lewo-prawo? Jeśli nie, to jak Boga kocham, oddam im ten chrzaniony dekoder i każę sobie zwrócić stary. Nie wiem co za kreatywny ciołek wymyślił taki "rewelacyjny sposób". Edytowane 30 Marca 2020 przez vielebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 Zamiast przesuwać lewo-prawo można też wpisać docelowy numer z klawiatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 (edytowane) Jednak. Dzięki, zaraz spróbuję! Edit: A jest możliwość jakiejś archiwizacji utworzonej listy? Bo jednak klikanie w tym niedorobionym oprogramowaniu to orka na ugorze, nie chciałbym stracić tego z czym się namęczę w razie jakiegoś resetu do fabrycznych. Edytowane 30 Marca 2020 przez vielebny dodanie pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Nie ma takiej opcji. O ile pamiętam to reset do fabrycznych można zrobić bez utraty listy ulubionych. A szybsza metoda na tworzenie listy ulubionych to też nie korzystanie z tego menu, tylko sprawdzenie wykazu kanałów w internecie i wchodzenie na dany kanał na liście ogólnej, potem strzałka w prawo i dodaj do ulubionych. Kanały będą tam w kolejności dodania, można potem je poprzesuwać jeszcze ewentualnie już standardowo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 (edytowane) O widzisz, super, bo właśnie kończę robić listę własnej kolejności z listy kanałów z netu Dzięki! Edit: jest problem z kanałem Sci-Fi - co kilkanaście sekund dekoder zwiesza się na kilkanaście sekund - nie da się nic obejrzeć z tego kanału. Że to kanał dla mnie ważny, zadzwoniłem na infolinię żeby się dowiedzieć co się dzieje. Okazuje się że wiedzą że Evobox HD "ma problem z tym kanałem"... Nosz kurde, to jakim sposobem wydają niedopracowany sprzęt?! Na starym HD6000 chodziło bez problemów, na nowym są problemy (i jeszcze o nich wiedza a i tak sprzęt ludziom wciskają), czuję się oszukany. Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez vielebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 20 godzin temu, vielebny napisał: O widzisz, super, bo właśnie kończę robić listę własnej kolejności z listy kanałów z netu Dzięki! Edit: jest problem z kanałem Sci-Fi - co kilkanaście sekund dekoder zwiesza się na kilkanaście sekund - nie da się nic obejrzeć z tego kanału. Że to kanał dla mnie ważny, zadzwoniłem na infolinię żeby się dowiedzieć co się dzieje. Okazuje się że wiedzą że Evobox HD "ma problem z tym kanałem"... Nosz kurde, to jakim sposobem wydają niedopracowany sprzęt?! Na starym HD6000 chodziło bez problemów, na nowym są problemy (i jeszcze o nich wiedza a i tak sprzęt ludziom wciskają), czuję się oszukany. Ten problem występuje od kilku miesiacy (poczytaj poprzednie posty). Podobno istnieje juz soft który rozwiazuje twn problem - nien wiem tylko dlaczego nie został udostępniony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Podobno "pracują nad tym problemem". Złożyłem reklamację, po godzinie oddzwoniła jakaś pani która usilnie usiłowała mnie przekonać a że to antenę mam źle ustawioną, a to że okablowanie pewnie złe, ogólnie że problem leży po mojej stronie. Poziom wk...wienia sięgnał u mnie właśnie zenitu. Tym bardziej że na Evobox Lite na multiroomie na SciFi nie ma żadnych problemów mimo że sygnał z anteny jest gorszy (50,54). Ale tam soft jest ze starych HD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Pracują, od kilku miesięcy. Jednocześnie zrzucają winę na klienta (np. właśnie źle ustawiona antena). Jak dociśniesz odpiszą, że problemy są chwilowe. Mi już nawet na reklamację nie odpisali. W nosie mają, byleby się kasa z faktur zgadzała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 @jaszek to sie trzeba cieszyć że nie odpisują. Zglaszasz reklamacje a w niej swoje oczekiwania np. że chcesz miec anulowane opłaty do czasu naprawienia usterki. Jeżeli nie odpowiedzą przez 30 dni tzn. ze zaakceptowali twoje warunki i uznali reklamacje za zasadną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 No to chyba napisze następną reklamację, bo to naprawdę jeden z programów który oglądam najczęściej. A przynajmniej oglądałem... A co do Evoboxa HD - znalazłem (przypadkiem) granicę kanałów ulubionych - może być ich max równo 90, czyli 88 plus te dwa "dla abonentów". Swoją drogą to straszny [beep]izm że te dwa kanały MUSZĄ być w każdej liście i nie mam możliwości ich usunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 6 godzin temu, vielebny napisał: A co do Evoboxa HD - znalazłem (przypadkiem) granicę kanałów ulubionych - może być ich max równo 90, czyli 88 plus te dwa "dla abonentów". Chyba nie do końca. Ja mam ich ponad 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 (edytowane) No to nie wiem. Jak dodałem równo 91szy kanał (licząc z tymi dwoma stałymi) to okazało się że zniknęło mi wszystko z listy i zaczęło się dodawanie na nowo. Nie powtarzałem tego eksperymentu bo nie chciało mi się 3 raz wprowadzać od nowa wszystkiego. Może błąd? Edytowane 5 Kwietnia 2020 przez vielebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Po przełączaniu na BBC Cbeebies nadal widzę komunikat o braku uprawnień. Dekoder się przywiesza. Chcąc przełączyć podczas komunikatu na wyższą pozycję (TVP ABC) komunikat "Błąd odczytu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 W dniu 6.04.2020 o 18:33, jaszek napisał: Po przełączaniu na BBC Cbeebies nadal widzę komunikat o braku uprawnień. Dekoder się przywiesza. Chcąc przełączyć podczas komunikatu na wyższą pozycję (TVP ABC) komunikat "Błąd odczytu". Wymień na hd5500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul73 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Nie ma możliwości wymiany (powrotu do hd5500) przy obowiązującej umowie chyba że przedłużasz umowę to wtedy tak. Taką informację uzyskałem w punkcie CP, a reklamacja to walka z wiatrakami reklamowałem to mi odpisali że to nie jest ich wina tylko moja(źle ustawiona antena i.t.p bzdety ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Tak właśnie twierdzą. Problemu nie ma i proszę się gonić, tak można to streścić. Na ostatnie zgłoszenie sprzed 3 dni nikt nie odpisał, podobnie jak na reklamację z lutego. "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Z Evobox Lite też takie problemy występują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Jeśli chodzi o uprawnienia to tak. Ale inne (np. zawieszanie się dekodera na niektórych kanałach) już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.