Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX HD - dyskusja ogólna


miras00001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Dzień dobry,

1. Taki ekran czasami miałem jak mi się przerwał (?) przewód antenowy. Myślałem, że to dekoder i nawet miałem go  wymieniać (po podłączeniu drugiego, ale nie Evoboxa, problem nie występował) ale na szczęście monter przyniósł swojego Evoboxa i jak na drugim było to samo, zaczęliśmy szukać przyczyny gdzie indziej. No i odkryliśmy przerwę na kablu. Po wymianie okazało się, że jest OK.

2. Teraz mam problem z dekoderem po aktualizacji. Otóż, przy włączaniu pojawiają mi się reklamy programów CP. Tak samo się dzieje gdy chcę włączyć Menu aby uruchomić nagrania czy HBO Go. Efekt jest taki, że muszę cały czas klikać aby to wyłączać. Jest na to jakiś sposób? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizowałem juz wszystko i mój przypadek jest chyba 1 na 1000000....

Wszystkie moje dekodery (1x evoboxhd + 3x evoboxlite) maja ten sam problem - artefakty na wybranych kanałach. Najnowszy soft nie pomógł. Wydawało by się że to wina anteny (choć sygnał jest mocny i stabilny).

Pojechałem więc z dekoderami do teściowej. Ona ma hd5000 i nie ma problemów na żadnym kanale. Podpinam swoje dekodery i na wybranych kanałach (tych samych co w mojej lokalizacji) artefakty na całego (na wszystkie 4 dekoderach!). Pojechałem więc do kolegi który ma 1x evoboxpvr + 3xhd3000 i nie ma żadnych problemów z odbiorem. Podpinam swoje dekodery i artefakty na wszystkich sztukacy (oczywiście tylko na wybranych, felernych kanałach).

 

Co wy na to? Bo mi już ręce opadają.... W info o sygnale minimum 91/67 13dB (na HBO nawet 93/77 14.5dB a i tak artefakty walą). Kable zamieniane, zasilacze też. Już  nie mam pomysłów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z  tym dekoderem. Gdy oglądam kanał 61 i wpisuję na pilocie kanał 66 to następuje ciemność, a po kilku sekundach napis "Ten format nie obsługiwany." Problem występuje tylko wtedy. Inne  kombinacje przełączania kanałów tego nie  powodują. Ma tak ktoś jeszcze?

Edytowane przez Barti
Zbędne nadużywanie klawisza spacji w poście. Nie stawiamy też znaku kropki po każdym jednym wyrazie w zdaniu. Wyjątkowo poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, a może to, co opisujecie to jest jeszcze pokłosie ostatniej awarii transponderów na satelicie, z których korzysta Cyfrowy Polsat? :roll:

Portal "Sat Kurier" opisał ten problem tutaj: :arrow:  https://satkurier.pl/news/191561/nocna-awaria-na-tp-cyfrowego-polsatu-akt.html

Kto wie, może ta sytuacja obecnie ponownie występuje? :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Barti napisał:

Hmm, a może to, co opisujecie to jest jeszcze pokłosie ostatniej awarii transponderów na satelicie, z których korzysta Cyfrowy Polsat? :roll:

Problem występuje od miesięcy. W moim przypadku od dnia aneksu umowy i wzięcia Evobox HD, to jest od lipca 2019. Zmienia się tylko miejsce jego występowania - po wymianie dekodera lub softu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj idę wymienić wszystkie swoje dekodery. Zobaczymy czy na nowych będzie to samo - zakładam ze będzie ok bo nikt z Was nie ma takich problemów jak ja (może trafiłem jakąś felerną serię produkcyjną)

 

Edit:

No i uwaga - udałem się do punktu cp ze wszystkimi dekoderami. Po podłączeniu dekoderów występowały takie same problemy jak u mnie w domu. Dekodery zostały wymienione ale poprosiłem jeszcze o podpięcie nowego evoboxahd do ich instalacji. Poczekaliśmy około 30min na uprawnienia i naszym oczom ukazały się piękne artefakty.... Artefakty na nowym dekoderze, wyjętym z pudełka!. Teraz juz wiem że wszystkie egzemplarze będą miały ten problem (bo to już jest mój trzeci). W poniedziałek mam wrócić do punktu i będziemy pisać reklamację.

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat

Sprzedajecie felerny sprzęt a z ludzi robicie [beep]i wciskając im kity!

Straciłem tylko czas i pieniądze (bo gdy skusiłem się pierwszy raz na evoboxy to skróciły mi sie promocyjne miesiące a dodatkowo musiałem opłacić aktywację każdego z nich)

Edytowane przez wacek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Ja też wymieniłem w sobotę i niepotrzebnie.Usterka która opisałem powyżej dalej występuje.Mialem nie wymieniać ale infolinia Polsatu zalecała wymianę.Pozostaje czekać.i uzbroic się w wielką cierpliwosc.O artefaktach na niektórych  kanałach to już nawet nie wspominam.Dekodery HD 5500s i 4K od Canal na tej samej instalacji pracują prawidłowo nie mając usterek które posiada evobox .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Moja mama sobie z tym nie radzi. Jak można być takim dzbanem, żeby tak to ustawić...

W dniu 16.05.2020 o 07:08, wacek4 napisał:

Sprzedajecie felerny sprzęt a z ludzi robicie [beep]i wciskając im kity!

Oni mają to w czterech literach. Pewnie dlatego wymyślili aneksy na 3 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem u mnie znowu na kanale Nick Jr. (przynajmniej tym, bo to akurat obserwuję) co kilka minut ginie obraz i pojawia się komunikat o braku uprawnień, który po kilkunastu sekundach znika, i tak w kółko. Na BBC Cbeebies znowu pojawiły się zaś artefakty. Z kolei na Evobox Lite to samo jest na kanale MTV Live.

Nie wrzucam zdjęć, itp., bo problem znany i omawiany tu od wielu miesięcy.

 

Czyli co, jednak pracują tam nieudacznicy i [beep]e? Bo jak nazwać to inaczej, jeśli problem jest ten sam od wielu miesięcy, a tyle czasu pracowali nad panaceum - nowym softem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie znowu na kanale 115 i kanale 157 pojawia się komunikat -  błąd odczytu i nieobsługiwany format video. Zdarza się to co jakiś czas , przeważnie na starszych filmach . Na reklamach się to nie zdarza. Bardzo ciekawe. Być może te usterki były już dawniej , a dopiero teraz zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek wyślę do nich pocztą tradycyjną pismo z żądaniem przywrócenia stanu świadczenia usług do zgodnego z umową w terminie 14 dni. Inaczej się chyba nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Składałem 2 reklamacje w których pracownik punktu potwierdzał problemy ze wszystkimi evoboxami (wymieniałem go 3 razy i na każdym działo się to samo). Wszystkie w/w zgłoszenia były odrzucane (według polsatu to problem z instalacją antenową). Pracownicy punktu byli wkurzeni całą sytuacją i napisaliśmy trzecia reklamacje w bardziej stanowczym tonie ("strasząc" rzecznikiem praw konsumenta). Po tym, zachowanie polsatu było juz zupełnie inne. Zadzwonił do mnie pracownik dzialu reklamacji i wypytał o każdy szczegół mojej instalacji (podobno chcieli odwzorować ją u siebie). Po kilku tygodniach oddzwonił i stwierdził że nie udało im się wygenerować błędów na które wszyscy się skarżymy... ale zaproponował jednocześnie bezpłatną wymianę wszystkich dekoderów (1x EVOBOXHD + 3x EVOBOXLITE) na HD5500s. Zgodziłem się bo juz miałem dość tych ciągłych problemow. Dekodery dojechały przedwczoraj i oczywiście na nich nie mam żadnych problemów. Wszystko działa stabilnie - żadnych artefaktów, żadnych plansz z błędami. Jedyny minus jest taki ze będę musiał biegać z kartami ale wole to niż  to co się działo się na evoboxach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie same problemy. Zaniosłem Evoboxa do punktu i na ich instalacji to samo. Piksele na 93, 97, błąd e030 na 93, 177, 190 i pewnie na innych. Więcej nie oglądam. Ale puszczają nową aktualizację 1.4.3 i ma trafić na dekodery z 1, ja mam z 2 to muszę troszkę poczekać. Jak dalej tak będzie to zostaje pisać reklamację, bo wymieniać dekodera nie ma po co, może tylko na HD5500s. Wcześniej miałem HD6000 i nie było problemu. Człowiek się skusił, bo przedłużenie umowy i nowe dekodery z Wi-Fi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie są @Specjalista Cyfrowy Polsat i @support458? Pochowali się ze wstydu? W sumie nie dziwię się, ja bym też zapadł się pod ziemię. Lepsze to niż pukać w dno akwarium od spodu.

 

W dniu 27.06.2020 o 17:00, Zawasio napisał:

Ale puszczają nową aktualizację 1.4.3 i 

Proszę cię :) Juz była aktualizacja, która miała w cudowny sposób rozwiązać problemy :)

W dniu 27.06.2020 o 07:47, wacek4 napisał:

zaproponował jednocześnie bezpłatną wymianę wszystkich dekoderów (1x EVOBOXHD + 3x EVOBOXLITE) na HD5500s. Zgodziłem się

?

 

Ode mnie było tyle 

 

https://mvno-gsm.pl/opinia-pazdzierz-a-nie-operator-z-kontentem-premium-moja-prywatna-przygoda-z-cyfrowym-polsatem-18/

 

I chyba znowu nad tym się pochylę. Proponuję zwrócić uwagę na datę mojego wpisu. Tak gdybym ktoś miał nadzieję, że ci nieudacznicy poprawia cokolwiek n-tą, cudowną aktualizacją.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...