Gość jaszek Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 (edytowane) Jednak parta.cze Edytowane 1 Maja 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banko Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Dzień dobry, 1. Taki ekran czasami miałem jak mi się przerwał (?) przewód antenowy. Myślałem, że to dekoder i nawet miałem go wymieniać (po podłączeniu drugiego, ale nie Evoboxa, problem nie występował) ale na szczęście monter przyniósł swojego Evoboxa i jak na drugim było to samo, zaczęliśmy szukać przyczyny gdzie indziej. No i odkryliśmy przerwę na kablu. Po wymianie okazało się, że jest OK. 2. Teraz mam problem z dekoderem po aktualizacji. Otóż, przy włączaniu pojawiają mi się reklamy programów CP. Tak samo się dzieje gdy chcę włączyć Menu aby uruchomić nagrania czy HBO Go. Efekt jest taki, że muszę cały czas klikać aby to wyłączać. Jest na to jakiś sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Przeanalizowałem juz wszystko i mój przypadek jest chyba 1 na 1000000.... Wszystkie moje dekodery (1x evoboxhd + 3x evoboxlite) maja ten sam problem - artefakty na wybranych kanałach. Najnowszy soft nie pomógł. Wydawało by się że to wina anteny (choć sygnał jest mocny i stabilny). Pojechałem więc z dekoderami do teściowej. Ona ma hd5000 i nie ma problemów na żadnym kanale. Podpinam swoje dekodery i na wybranych kanałach (tych samych co w mojej lokalizacji) artefakty na całego (na wszystkie 4 dekoderach!). Pojechałem więc do kolegi który ma 1x evoboxpvr + 3xhd3000 i nie ma żadnych problemów z odbiorem. Podpinam swoje dekodery i artefakty na wszystkich sztukacy (oczywiście tylko na wybranych, felernych kanałach). Co wy na to? Bo mi już ręce opadają.... W info o sygnale minimum 91/67 13dB (na HBO nawet 93/77 14.5dB a i tak artefakty walą). Kable zamieniane, zasilacze też. Już nie mam pomysłów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Ty jakiegoś wirusa na ruterze czasami nie masz przecież coś musiało podziałać na twoje dekodery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 (edytowane) Mam problem z tym dekoderem. Gdy oglądam kanał 61 i wpisuję na pilocie kanał 66 to następuje ciemność, a po kilku sekundach napis "Ten format nie obsługiwany." Problem występuje tylko wtedy. Inne kombinacje przełączania kanałów tego nie powodują. Ma tak ktoś jeszcze? Edytowane 15 Maja 2020 przez Barti Zbędne nadużywanie klawisza spacji w poście. Nie stawiamy też znaku kropki po każdym jednym wyrazie w zdaniu. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 @marik Potwierdzam - u mnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 To wymiana dekodera raczej nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Hmm, a może to, co opisujecie to jest jeszcze pokłosie ostatniej awarii transponderów na satelicie, z których korzysta Cyfrowy Polsat? Portal "Sat Kurier" opisał ten problem tutaj: https://satkurier.pl/news/191561/nocna-awaria-na-tp-cyfrowego-polsatu-akt.html Kto wie, może ta sytuacja obecnie ponownie występuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 2 godziny temu, Barti napisał: Hmm, a może to, co opisujecie to jest jeszcze pokłosie ostatniej awarii transponderów na satelicie, z których korzysta Cyfrowy Polsat? Problem występuje od miesięcy. W moim przypadku od dnia aneksu umowy i wzięcia Evobox HD, to jest od lipca 2019. Zmienia się tylko miejsce jego występowania - po wymianie dekodera lub softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 (edytowane) Ja dzisiaj idę wymienić wszystkie swoje dekodery. Zobaczymy czy na nowych będzie to samo - zakładam ze będzie ok bo nikt z Was nie ma takich problemów jak ja (może trafiłem jakąś felerną serię produkcyjną) Edit: No i uwaga - udałem się do punktu cp ze wszystkimi dekoderami. Po podłączeniu dekoderów występowały takie same problemy jak u mnie w domu. Dekodery zostały wymienione ale poprosiłem jeszcze o podpięcie nowego evoboxahd do ich instalacji. Poczekaliśmy około 30min na uprawnienia i naszym oczom ukazały się piękne artefakty.... Artefakty na nowym dekoderze, wyjętym z pudełka!. Teraz juz wiem że wszystkie egzemplarze będą miały ten problem (bo to już jest mój trzeci). W poniedziałek mam wrócić do punktu i będziemy pisać reklamację. @Specjalista Cyfrowy Polsat Sprzedajecie felerny sprzęt a z ludzi robicie [beep]i wciskając im kity! Straciłem tylko czas i pieniądze (bo gdy skusiłem się pierwszy raz na evoboxy to skróciły mi sie promocyjne miesiące a dodatkowo musiałem opłacić aktywację każdego z nich) Edytowane 16 Maja 2020 przez wacek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 .Ja też wymieniłem w sobotę i niepotrzebnie.Usterka która opisałem powyżej dalej występuje.Mialem nie wymieniać ale infolinia Polsatu zalecała wymianę.Pozostaje czekać.i uzbroic się w wielką cierpliwosc.O artefaktach na niektórych kanałach to już nawet nie wspominam.Dekodery HD 5500s i 4K od Canal na tej samej instalacji pracują prawidłowo nie mając usterek które posiada evobox . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 @marik Też pojawiają Ci się artefakty na niektórych kanałach? Reszta użytkowników forum twierdzi, że po aktualizacji problem ustał (najgorzej jest na kanałach dziecięcych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Najbardziej na 94 kanale i pojawiające sie rzadziej na 93 i101.Czasem jak przełączam kanał to też na 1-2 s wskoczy,to tak rzadziej.sie dzieje.To samo miałem na poprzednim dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 No to u mnie dokładnie to samo i już dwa razy wymieniałem dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 (edytowane) A da się zlikwidować te kafelki po włączeniu dekodera? Żeby po prostu odpalał się na ostatnio używanym kanale? Tak mnie to denerwuje że szok. Edytowane 10 Czerwca 2020 przez Kirk Na forum nie przeklinamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 (edytowane) Chyba już nie- na początku ktoś znalazł sposób, ale potem zmieniono i się nie da. Edytowane 10 Czerwca 2020 przez Kirk Na forum nie przeklinamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Moja mama sobie z tym nie radzi. Jak można być takim dzbanem, żeby tak to ustawić... W dniu 16.05.2020 o 07:08, wacek4 napisał: Sprzedajecie felerny sprzęt a z ludzi robicie [beep]i wciskając im kity! Oni mają to w czterech literach. Pewnie dlatego wymyślili aneksy na 3 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 Tymczasem u mnie znowu na kanale Nick Jr. (przynajmniej tym, bo to akurat obserwuję) co kilka minut ginie obraz i pojawia się komunikat o braku uprawnień, który po kilkunastu sekundach znika, i tak w kółko. Na BBC Cbeebies znowu pojawiły się zaś artefakty. Z kolei na Evobox Lite to samo jest na kanale MTV Live. Nie wrzucam zdjęć, itp., bo problem znany i omawiany tu od wielu miesięcy. Czyli co, jednak pracują tam nieudacznicy i [beep]e? Bo jak nazwać to inaczej, jeśli problem jest ten sam od wielu miesięcy, a tyle czasu pracowali nad panaceum - nowym softem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 U mnie znowu na kanale 115 i kanale 157 pojawia się komunikat - błąd odczytu i nieobsługiwany format video. Zdarza się to co jakiś czas , przeważnie na starszych filmach . Na reklamach się to nie zdarza. Bardzo ciekawe. Być może te usterki były już dawniej , a dopiero teraz zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 W poniedziałek wyślę do nich pocztą tradycyjną pismo z żądaniem przywrócenia stanu świadczenia usług do zgodnego z umową w terminie 14 dni. Inaczej się chyba nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Składałem 2 reklamacje w których pracownik punktu potwierdzał problemy ze wszystkimi evoboxami (wymieniałem go 3 razy i na każdym działo się to samo). Wszystkie w/w zgłoszenia były odrzucane (według polsatu to problem z instalacją antenową). Pracownicy punktu byli wkurzeni całą sytuacją i napisaliśmy trzecia reklamacje w bardziej stanowczym tonie ("strasząc" rzecznikiem praw konsumenta). Po tym, zachowanie polsatu było juz zupełnie inne. Zadzwonił do mnie pracownik dzialu reklamacji i wypytał o każdy szczegół mojej instalacji (podobno chcieli odwzorować ją u siebie). Po kilku tygodniach oddzwonił i stwierdził że nie udało im się wygenerować błędów na które wszyscy się skarżymy... ale zaproponował jednocześnie bezpłatną wymianę wszystkich dekoderów (1x EVOBOXHD + 3x EVOBOXLITE) na HD5500s. Zgodziłem się bo juz miałem dość tych ciągłych problemow. Dekodery dojechały przedwczoraj i oczywiście na nich nie mam żadnych problemów. Wszystko działa stabilnie - żadnych artefaktów, żadnych plansz z błędami. Jedyny minus jest taki ze będę musiał biegać z kartami ale wole to niż to co się działo się na evoboxach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Czyli w/g CP to jednak wina twojej instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Jak to powiedział pracownik działu reklamacji "u nas ten problem nie występuje. Oczywiście nie twierdzimy, że pan kłamie poprostu nie udało nam się wywołać opisywanych błędów. W związku z tym proponujemy bezpłatną wymianę na HD5500S" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zawasio Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Mam takie same problemy. Zaniosłem Evoboxa do punktu i na ich instalacji to samo. Piksele na 93, 97, błąd e030 na 93, 177, 190 i pewnie na innych. Więcej nie oglądam. Ale puszczają nową aktualizację 1.4.3 i ma trafić na dekodery z 1, ja mam z 2 to muszę troszkę poczekać. Jak dalej tak będzie to zostaje pisać reklamację, bo wymieniać dekodera nie ma po co, może tylko na HD5500s. Wcześniej miałem HD6000 i nie było problemu. Człowiek się skusił, bo przedłużenie umowy i nowe dekodery z Wi-Fi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 (edytowane) A gdzie są @Specjalista Cyfrowy Polsat i @support458? Pochowali się ze wstydu? W sumie nie dziwię się, ja bym też zapadł się pod ziemię. Lepsze to niż pukać w dno akwarium od spodu. W dniu 27.06.2020 o 17:00, Zawasio napisał: Ale puszczają nową aktualizację 1.4.3 i Proszę cię Juz była aktualizacja, która miała w cudowny sposób rozwiązać problemy W dniu 27.06.2020 o 07:47, wacek4 napisał: zaproponował jednocześnie bezpłatną wymianę wszystkich dekoderów (1x EVOBOXHD + 3x EVOBOXLITE) na HD5500s. Zgodziłem się Ode mnie było tyle https://mvno-gsm.pl/opinia-pazdzierz-a-nie-operator-z-kontentem-premium-moja-prywatna-przygoda-z-cyfrowym-polsatem-18/ I chyba znowu nad tym się pochylę. Proponuję zwrócić uwagę na datę mojego wpisu. Tak gdybym ktoś miał nadzieję, że ci nieudacznicy poprawia cokolwiek n-tą, cudowną aktualizacją. Edytowane 29 Czerwca 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.