Jump to content

crop

Users
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About crop

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Dzis dzownilem na infolinie. Jesli chciałbym miec usuluge catch up to muszę aneksować umowę o dwa kolejne miesiaće i musialbm placic 80 zł ( bo jeszcze dostalabym Eleven sport ktorego nie chce). Innej opcji z samą uslugą catch up nie dostalem. Podsumowując mam dwa dekodery z których nie moge w pelni korzystać a place wiecej o 15 zł niż wczesniej. Ostatni raz przedluzlem z nimi umowe. Żenada do kwadratu.
  2. Witam No właśnie to samo miałem napisać. Dzięki za wsparcie. To może Pan z "CP" się teraz wypowie. Powiem jeszcze ze przed aneksem płaciłem taniej dzięki rabatowi 50%, po aneksie płacę drożę ale Pani w salonie poinformowała żebym i tak się cieszył bo będzie jeszcze drożej. Jednocześnie okłamala mnie że dekoder evbox hd i lite nie różnią się "praktycznie" niczym, nie wczytując się w nie zaufałem i dopiero po sprawdzeniu okazało się że to tak naprawdę dwa różne softy i dwa różne dekodery. Nie zamierzam niczego aneksować a jedynie domaam się aby działały mi te funkcje które powi
  3. Nie rozumiem. Ja przedłużałem umowę w listopadzie. Wtedy usluga catch up nie była już dostępna bo była w fazie testów wcześniej- tak powiedziano mi na infolinii. Skoro teraz ją wznowili to dlaczego u mnie nie działa? Może ktoś z ekspertów "CP" mi to wyjaśnić?
  4. Ja mam dekoder evobox hd jako głowny a lite dodatkowy i dalej nie działa funkcja cutch up. Działa tylko przewijanie i zatrzymywanie. Aktualziacja nie pomogła. Czy ktoś może powiedzieć dlaczego to nie działa?
  5. Witam. Mam pytanie. 30 listopada zmieniałem umowę w punkcie stacjonarnym. Posiadam także telefon w Plusie. Wg umowy mam płacić 90 zł, z tym że Pani z którą podpisywałem umowę mówiła że naliczy się rabat za "smartdom" i bedę płacił 65 zł. Tymczasem na logując się do "icoku" kwota do zapłaty to 90 zł. Czy ten rabat się naliczy z opóżnieniem, czy interweniować tam gdzie umowa była podpisywana. Termin płatności do 25 grudzień. Z gory dzięki za pomoc.
  6. OK. Tylko parę postów temu napisałeś że "Testy funkcji zostały przedłużone do końca grudnia dla wszystkich Klientów, którzy posiadają ten model." Rozumiem że jednak nie dla wszystkich albo nie dla wszystkich kanalów? Bo powtórzę ze ta funkcja działa mi tylko na Kanale FOX HD.
  7. Witam. Ja też mam pytanie odnośnie dekodera EVOBOX HD. W sobotę zmieniałem umowę i otrzymałem ten dekoder. Posiadam internet radiowy przez który łaczy się dekoder. Tak samo jak u kolegi "wacek4" działają opcje przewijania i oglądania od początku ale nie działa opcja oglądania programów po ich emisji. Dzwoniłem na infolinie i Pan powiedział że ta fuknkcja jest wylączona na dekoderach i działa tylko na dekoderach IPTV czy to prawda? A może dekoder nie zaktualizował się do najnowsej wersji oprogramowania? Dodam ze sprawdzalem niemal każdy kanał a co ciekawe funkcja ta działa tyl
×
×
  • Create New...