support458 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Dziś została udostępniona dla części dekoderów wersja oprogramowania 1.62.6.4, która rozwiązuje zgłaszane problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ml199225 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Witam moj evobox lite jest zablokowany wyswietla komunikat ,,Nie wykryto sieci lan dekodera głównego '' proby przywrocenia ustawien fabrycznych nic nie pomogly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) Dekoder multiroom musi być podłączony do tej samej sieci LAN co dekoder główny. Czy masz połączone dekodery do sieci lokalnej LAN? Edytowane 8 Stycznia 2020 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dido7721 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 witam a kiedy nowe oprogramowanie do pozostałych dekoderów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 W tym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Dzisiaj zostało udostępnione oprogramowanie 1.62.6.4 dla wszystkich dekoderów Evobox Lite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grotaczarka Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 A gdzie mozna znaleźć co dokladnie poprawili? Pojawily sie zielone kółko ze strzalka do czego to sluzy? Czy w HBO mozecie zmienić jezyk i napisy, bo ja nie potrafie, tak samo test predkosci nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 (edytowane) Uruchomiłem multiroom po długiej przerwie nie używania, zaktualizowałem do najnowszego oprogramowania i masz rację, pojawiła się kółko ze strzałką i oznacza to to, że Evobox Lite dostał nową funkcjonalność, czyli to, co kiedyś dostał Evobox HD, czyli TimeShift, reStart i CatchUP, z czego bardzo się cieszę. Na razie nie jest to na wszystkich kanałach, ale to już dobry znak. @Support458, możesz to potwierdzić? Bo u mnie to działa, ale przy 3 dniach wstecz pisało, że nie nie mam uprawnień. Edytowane 17 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luis1892 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Potwierdzam, że aktualizacja była i jak na ten moment naprawia problem zawieszającego się dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 W dniu 16.01.2020 o 21:12, manguscik napisał: pojawiła się kółko ze strzałką i oznacza to to, że Evobox Lite dostał nową funkcjonalność, czyli to, co kiedyś dostał Evobox HD, czyli TimeShift, reStart i CatchUP, z czego bardzo się cieszę. U mnie działa tylko odtwarzanie od początku trwającego już materiału. Podczas zawierania umowy, kilka dni temu, zostałem poinformowany, że dekoder posiada funkcję CatchUP. Jednak po uruchomieniu dekodera i aktualizacji okazało się, że tylko oglądanie od początku. Na infolini technicznej oświecono mnie, że pozostałe funkcjonalności dostępne są wyłącznie prze współpracy z dekoderem evobox hd (ja jako główny dekoder mam evobox pvr). Czy to rzeczywiście tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Moi rodzice mają główny Evobox HD i dwa Lite jako multiroom. Na Lite ta funkcjonalność nie jest dostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 (edytowane) https://www.cyfrowypolsat.pl/tv-na-twoich-zasadach/ Więc jak to w końcu jest? Edytowane 8 Lutego 2020 przez martinelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Kolega od kilku dni ma ten dekoder i CatchUP u niego działa, oczywiście nie na każdym kanale. Zaraz po aktywacji pobrał aktualizację, może nie do wszystkich została wysłana. Na tym egzemplarzu sprawdziliśmy z poziomu menu czy jest dostępna, przed aktualizacją nie było tej usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 (edytowane) Godzinę temu, maks27 napisał: Kolega od kilku dni ma ten dekoder i CatchUP u niego działa, oczywiście nie na każdym kanale. Zaraz po aktywacji pobrał aktualizację, może nie do wszystkich została wysłana. Na tym egzemplarzu sprawdziliśmy z poziomu menu czy jest dostępna, przed aktualizacją nie było tej usługi. U mnie podobnie, dekodery zaktualizowane. Mam przy programie takie zawinięte strzałeczki, ale tylko przy bieżącej pozycji po wybraniu mam opcję oglądaj od początku. Przy starszych tylko oglądaj, ale kiedy wybiorę, pokazuje mi się " tego kanału nie ma w twoim abonamencie... " Edytowane 8 Lutego 2020 przez martinelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Posiadam Evobox lite jako multiroom do dekodera Evobox PVR. Dość mało używam Evobox lite w związku z tym często nie mam epg na wersji lite, pytanie jak wymusić pobranie epg dla wersji lite? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mover2002 Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 mam evobox pvr oraz lite, od jakiś 2 tygodni. Na lite CatchUP działa pod warunkiem iż nie ma włączonego oszczędzania energii ( szybkie włączenie ). Usługa działa tylko na niektórych kanałach, głownie polsatu i paru innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 @arczi1280 W tym przypadku należy włączyć dekoder przez ok 2 godziny na kanale z transpondera 12.188 MHz (np. TV Okazje, Disco Polo Music, Polsat Romans, Polsat Rodzina) lub w trybie Standby. @mover2002 W takim zestawieniu (dekoder główny - Evobox PVR, Multiroom - Evobox Lite) funkcja CatchUP nie jest dostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 To Cutch Up działa tu tylko jak ma się Lita jako dekoder główny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Wspomniana funkcja jest dostępna, jeżeli dekoderem głównym jest Evobox HD lub Evobox Lite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 A możliwym jest przyszłościowe uruchomienie funkcjonalności w połączeniu z dekoderem evobox pvr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mover2002 Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 A to dziwne, normalnie na lite mogę w epg przeglądać programy 7 dni wstecz i je uruchomić ( nie na wszystkich kanałach), a prawie zawsze mam opcje oglądania od początku. Dziwne że konsultant wspominał by mi o tej usłudze przy przedłużaniu umowy wiedząc że ja na swoim układzie dekoderów miałbym z niej nie skorzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 W dniu 10.02.2020 o 16:46, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Wspomniana funkcja jest dostępna, jeżeli dekoderem głównym jest Evobox HD lub Evobox Lite. Na moim układzie HD plus dwa Lite nie działa na zadnym Lite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mover2002 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 wczoraj po powrocie z pracy aż musiałem sprawdzić jeszcze raz na wszelki wypadek. kanał polsat game program z dnia wcześniejszego, wszystkie programy mają możliwość włączenia jeszcze raz dekoder główny evobox prv, dodatkowe lite żeby nie było za fajnie nie działa mi opcja pauzowania i przewijania do tyłu lub do przodu trwającego już programu lub takiego co sam włączę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat A czy TimeShift i cofnięcie do ostatnich minut, w Evobox Lite, działa jeśli dekoderem głównym jest PVR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Dekoderem głównym musi być dekoder Evobox HD lub Evobox Lite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.