Jump to content

manguscik

Users
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About manguscik

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Uruchomiłem multiroom po długiej przerwie nie używania zaktualizowałem do najnowszego oprogramowania i masz rację pojawiła się kółko ze strzałką i oznacza to to że Evobox Lite dostał nową funkcjonalność czyli to co kiedyś dostał Evobox HD czyli TimeShift, reStart i CatchUP z czego bardzo się cieszę . Na razie nie jest to na wszystkich kanałach ale to już dobry znak. Support458 możesz to potwierdzić. Bo u mnie to działa ale przy 3 dniach wstecz pisało że nie nie mam uprawnień.
  2. Aby wymienić multiroom HD5500S na Evobox Lite musisz przedłużyć umowę bo bez tego nie dasz rady nic zrobić na zasadzie wymiany. Ja swój HD5500S wymieniłem na Evobox Lite przy przedłużaniu umowy nawet z zachowaniem 0 PLN za multiroom.
  3. Jeśli głównym dekoderem jest Evobox PVR i dekodery są połączone do jednej sieci WiFi to one już same będą się komunikować między sobą i nie będziesz musiał przekładać kart.
  4. Panowie mam pytanie posiadam EVOBOX PVR i jako multiroom EVBOX LITE. Nie działał mi multiroom połączony do jednej sieci WIFI z PVR-em więc zadzwoniłem na infolinie aby aktywowali uprawnienia nie wiem czy poprzez satelitę czy poprzez internet, ale zaczął multiroom działać. Ale nasuwa mi się pytanie: 1. Czy normalną rzeczą jest to że w menu EVOBOX PVR opcja multiroom jest nie aktywna. Też tak macie ? 2. Czy multiroom muszę mieć cały czas podłączonego do sieci Wifi aby usługa działała ? 3. Czy uprawnienia też są wysyłane co 2 tygodnie ?
×
×
  • Create New...