Jump to content

manguscik

Users
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About manguscik

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie mam pytanie posiadam EVOBOX PVR i jako multiroom EVBOX LITE. Nie działał mi multiroom połączony do jednej sieci WIFI z PVR-em więc zadzwoniłem na infolinie aby aktywowali uprawnienia nie wiem czy poprzez satelitę czy poprzez internet, ale zaczął multiroom działać. Ale nasuwa mi się pytanie: 1. Czy normalną rzeczą jest to że w menu EVOBOX PVR opcja multiroom jest nie aktywna. Też tak macie ? 2. Czy multiroom muszę mieć cały czas podłączonego do sieci Wifi aby usługa działała ? 3. Czy uprawnienia też są wysyłane co 2 tygodnie ?
  2. W punkcie CP wprowadzili Cię w błąd wypowiedzenie możesz złożyć zaraz po podpisaniu umowy. Chyba że źle sformułowałeś wypowiedzenie które powinno brzmieć Jeżeli tak napisałeś to idź ponownie złóż wypowiedzenie a jak odmówią poproś o pisemne potwierdzenie nie przyjęcia wypowiedzenia i powiedz, że zgłosisz to na infolinie to zaraz zmiękną i przyjmą. Moja umowa kończy się za 5 miesięcy (tak pokazuje icok) a wypowiedzenie złożyłem 24.12.2018 i jutro będę negocjował nową umowę bo okres rozliczeniowy mam 30.
  3. Ale znowu czerwona lampka w wielu urządzeniach wskazuje na stan czuwania, co jest dla mnie adekwatne. Przy Twoim założeniu, że nagrywanie to kolor czerwony to jaki kolor powinien być przy czuwaniu?
  4. Wymiana konwertera na iINVERTO UNICABLE II odrazu widać poprawę sygnału. Wskazania poniżej: Antena 90 cm , Corab Rodzaj instalacji antenowej: indywidualna Model konwertera: iINVERTO UNICABLE II Programmable 32UB LNB Sygnał na kanale 101 (BBC Brit HD): 88 % 81 %, SNR 13.4 dB Sygnał na kanale 111 (Polsat HD): 89 % 100 %, SNR 16.1 dB Sygnał na kanale 112 (TVP HD): Siła 89 % 100 %, SNR 15.0 dB Sygnał na kanale 115 (TVN HD): Siła 89 % 100 % , SNR 16.0 dB Model dekodera: Evobox Region kraju: Małopolskie powiat Gorlicki
  5. Należy przytrzymać przycisk przez 5 sekund, jak dobrze pamiętam.
  6. @Zolmar też posiadałem HD7000 jako multiroom ale jak sam wiesz problemem Cyfrowego Polsatu było to że tuner działał jako zwykły tuner bo nie deaktywował karty w celu aktywacji multiroomu dlatego ten tuner został wycofany jako multiroom. Co do wymiany na inny to nie musisz się godzić na HD3000 który również mi proponowali i się nie zgodziłem sugerując że chciałbym tuner HD 5500s i taki mi dali. Co do podpisania umowy wstrzymałbym się z tym bo w sierpniu ma być wpuszczony nowy tuner EVOBOX LITE z WIFI który będzie dedykowany do multiroom bez potrzeby mieszania kartami.
  7. Jak się obudzą, bo ogólnie aktualizacje tunera leżą i kwiczą. Żadnych nowości, a co dopiero mówić o radiu internetowym.
  8. Wersja EVOBOX LITE to może dekoder dedykowany do multiroom po WIFI i oby tak było. Co do euro to już lamus, zaszłość, stara technologa. Każdy TV HD ma HDMI, żadne euro.
  9. Antena 90 cm , Corab Rodzaj instalacji antenowej: indywidualna Model konwertera: quad Sygnał na kanale 101 (BBC Brit HD): 77 % 87 %, SNR 13.8 dB Sygnał na kanale 111 (Polsat HD): 84 % 82 %, SNR 13.4 dB Sygnał na kanale 112 (TVP HD): Siła 87 % 89 %, SNR 14.1 dB Sygnał na kanale 115 (TVN HD): Siła 78 % 69 % , SNR 12.2 dB Model dekodera: Evobox Region kraju: Małopolskie powiat Gorlicki Na chwilę obecną pogoda pochmurna i drobny deszczyk. Zanik sygnału przy bardzo intensywnych opadach deszczu lub śniegu.
  10. Opcja usuwania grupowego powinna być dostępna w menu akcji zaraz po usuń jako usuń wiele lub usuń więcej a ułatwiło by to życie wielu użytkownikom tego tunera. Ja na przykład dotychczas usuwałem każde nagranie z osobna i się męczyłem bo nie dotarłem do tak ukrytej opcji usuwania grupowego. Może programiści przy kolejnej aktualizacji rozważą dodanie do akcji usuń grupowo.
×
×
  • Create New...