Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX LITE - dyskusja ogólna


SatExpert
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mając główny jako EVOBOX PVR i multiroom EVOBOX LITE funkcja CatchUP  jest dostępna a dokładnie była już dostępna od dwóch tygodni.

 

edit:

Funkcja CatchUP pojawiła się jak EVOBOX LITE restartnołem do ustawień fabrycznych. 

 

Sprawdzę to jeszcze dziś wieczorem jak będę w domu i dam znać czy działa nadal.

Edytowane przez manguscik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.02.2020 o 12:36, mover2002 napisał:

Na lite nie mam możliwości pauzowania i przewijania do tyłu aktualnie trwającego programu ( czy taka opcja w ogóle istnieje ? ).

Gdy użyje opcji oglądaj od początku mogę wówczas pauzować i przewijać do przodu i tyłu. 


Usługa CatchUP umożliwia odtwarzanie wybranych programów od chwili zakończenia ich emisji przez 7 kolejnych dni. Na dekoderze Evobox Lite jest jednak dostępna opcja reStart, dzięki której można uruchomić rozpoczęty bądź trwający programu od początku (jeżeli rozpoczął się on  do 3 godzin). Aby korzystać z wyżej wymienionych opcji, należy podłączyć dekoder do Internetu o minimalnej przepustowości 8 Mb/s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2020 o 16:12, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@arczi1280 W tym przypadku należy włączyć dekoder przez ok 2 godziny na kanale z transpondera 12.188 MHz (np. TV Okazje, Disco Polo Music, Polsat Romans, Polsat Rodzina) lub w trybie Standby.

 

@mover2002 W takim zestawieniu (dekoder główny - Evobox PVR, Multiroom - Evobox Lite) funkcja CatchUP nie jest dostępna.

8 godzin w trybie Standby na kanale Polsat Romans i dalej brak epg. Jedynie co pomaga, to wtyczka wyjęta z gniazdka. Chyba każdy was sprzęt reaguje tylko na opcję wtyczki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Krzysiek11:)

Ten CatchUp sobie działa jak chce, wracam w EPG do piątkowego wieczoru, chce odwtorzyć dowolny materiał że strzałką i czarny ekran i się nie odtwarza nic.

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie, pisaliście tu że na problemy z zacinaniem się evoboxów zostały wprowadzone jakieś poprawki, ja mam 2 evoboxy w multiroomie i na głównym wersję oprogramowania 19-coś tam a problemy jak były tak są, program podczas przejączania się potrafi zatrzymać i nie reaguje na nic, po minucie sam ruszy i przeleci o 50-100 programów, opisy programów wskakują z dużym opóźnieniem, kilka kanałów które na pewno mam w abonamencie się nie wyświetla, a np. tvn potrafi działać bez dźwięku, pomaga kanał w górę ale po powrocie jest dźwięk a obrazu brak i tak wiele razy aż zadziała.

Dekodery mam od miesiąca i w zasadzie od 1 dnia coś się z nimi dzieje, instalacja została ta sama po dekoderze hd5000 który działał wolno ale się nie zawieszał. Sygnał na pewno mam ok, jakość wifi też.  Macie jakieś rady?

Edytowane przez Rafał1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Jak to w końcu jest z usługą Timeshift? mam trzy dekodery, główny Evobox PVR i dwa Evoboxy lite.

Na obu Evoboxach Lite działa zarówno CatchUP jak i Restart nie ma za to Timeshift.

Dzwoniłem na biuro obsługi i gość powiedział żebym zgłosił się do punktu polsatu i wymienił oba dekodery(Lite)

bo Timeshift w tej konfiguracji tzn. Evobox PVR jako główny powinien działać i możliwe że z dekoderami jest coś nie halo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wita Wszystkich 

Mam problem z dekoderami Polsatu modele to EVOBOX HD ( D47AO) i EVOBOX LITE D56AT a problem polega na tym że obojętnie na jakim programie obraz się zacina wyskakują zniekształcenia obrazu . Dekodery mają 1 miesiąc o od momentu zamontowania coś takiego się robi , oba podpięte do tej samej sieci . Dziwne jest to że wcześniej na tej antenie był polsat tylko inny model dekoderów i nie było zakłóceń poprzedni zestaw czyli antena i dekoder montował serwisant . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@20maniek, masz podłączone dekodery po unicable, czy standardowa instalacja? I jaki konwerter? Podejrzewam, że jak na wszystkich kanałach masz problem, to możesz mieć instalację unicable i w menu dekoderów ustawione te same kanały unicable i się gryzą :)

Edytowane przez Januszewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o potwierdzenie informacji z infolinii, iż aby działał multiroom na EVOBOX LITE to musi być połączony z głównym poprzez wi-fi?

Pytam, bo jestem przed przedłużeniem umowy i mam zamiar wymienić HD3000 na EVOBOX LITE i myślałem, że połączę je po kablu (lanem) a nie bezprzewodowo. Jako główny mam EVOBOX PVR i nie chcę go wymieniać na EVOBOX'a HD

Czy w związku z tym tracę jakieś funkcjonalności biorąc do multiroom'u EVOBOX'a LITE?

Rozumiem, że piszący o niedziałającym timeshift mają na myśli funkcjonalność polegającą na pauzowaniu oglądanego na żywo programu w celu kontynuowania oglądania za chwilę, czy chodzi o coś innego?

Jeżeli para PVR i LITE daje na tym drugim funkcjonalność CatchUp  i reStart to brak tego klasycznego timeshiftu nie był był brakiem dyskwalifikującym.

Dodam, że chcę zamiast jednego HD3000 dobrać trzy szt. EVOBOX LITE ale to raczej nie ma żadnego znaczenia technicznego.

Edytowane przez gonzales
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, gonzales napisał:

Proszę o potwierdzenie informacji z infolinii, iż aby działał multiroom na EVOBOX LITE to musi być połączony z głównym poprzez wi-fi?

Mam Evobox PVR jako główny i Evobox Lite jako Multiroom. PVR łączy się z ruterem poprzez Wifi 5Ghz, a Lite do rutera jest podłączony kablem LAN. Praktycznie od samego początku mam tak zrobione i nigdy nie miałem problemu z Multiroomem. Tu chodzi tylko o to aby dekodery były w tej samej sieci domowej i tyle. 

Edytowane przez Davvvi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kfm877, @Davvvi dziękuję za odpowiedzi. Również tak przypuszczałem, bo nic w tym temacie nowego w tak zwanym międzyczasie nie słyszałem.

Wolałem jednak dopytać bo konsultant ogólnie wydawał się być zorientowany, a z tym wi-fi to podobno taka polityka operatora jak tłumaczył dopytywany o połączenie LAN w MR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że przy evo jako głównym będziesz miał dostęp wyłącznie do funkcji cath up, o czym infolinie niekoniecznie chcą informować. Dodatkowo funkcja ta działa - przynajmniej u mnie - zupełnie bez sensu. Mianowicie jest tak, że owszem, mogę oglądać od początku aktualnie nadawany program, ale w momencie kiedy emisja tego programu się kończy tracę możliwość kontynuacji oglądania z funkcji cath up. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam. Przy przedłużeniu umowy CP dostałem nowy dekoder - Evobox Lite. Chciałem skorzystać z opcji jaką daje czyli HBO GO itp., ale pojawił się problem. Przy podłączaniu do mojego routera z UPC(przez Wifi) albo kręci przez 40 minut albo od razu wyrzuca błąd, że nie można podłączyć się do sieci. Dodam też, że do hotspotów z telefonu podłącza się bez problemu, tylko wiecznie coś nie pasuje jak chodzi o UPC. Nie mam możliwości podłączenia tego przez Ethernet. SSID oraz hasła na routerze już zmieniane 10 razy, i dekoder i router przywrócone miały ustawienia fabryczne, a problem nie zniknął. Miał ktoś problem z czymś takim już i wie jak go rozwiązać? Nie po to mam w domu Internet bez limitu, żeby HBO na TV oglądać na pakiecie z telefonu. Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tutaj na forum  miał podobny problem i pomogła zmiana sposobu szyfrowania hasła z WPA na WPA2, bądź odwrotnie. Sprawdziłeś może czy ten router nie ma włączonego filtrowania adresów MAC ??? Jeszcze spróbuj może przydzielić mu stałe IP spoza puli DHCP.

Tak swoją drogą wifi w tym wynalazku to porażka cały czas jakieś problemy z tym  ustrojstwem są.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...