support458 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Zamień dla testu dekoder miejscami Lite z HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dido7721 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 witam jestem tu nowy mam zamiar zakupić abonament cyfrowego polsatu z dekoderm evobox pvr i do multiromu evobox lite moje pytanko jest takie czy te dekodey muszą być polączone ze sobą czy można tesz przekladać karte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witam. Udzieliłem już odpowiedzi na Twoją wiadomość prywatną w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 witam jestem tu nowy mam zamiar zakupić abonament cyfrowego polsatu z dekoderm evobox pvr i do multiromu evobox lite moje pytanko jest takie czy te dekodey muszą być polączone ze sobą czy można tesz przekladać karte Muszą być połączone ze sobą, ale nie wiem czy nerwowo wytrzymasz odpalanie tych 2 dekoderów. Poczytaj kilka postów wyżej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Evobox PVR + Hd5500. Pozostaje żonglowanie kartami. Najmniej problematyczny zestaw, ale czy teraz tak wydadzą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Menelki Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Witam. Mam obecnie w domu 1 dekoder główny i 2 multiroomy. Chciałbym zmienić dekodery na Evobox (główny) oraz 2x Evobox Lite ( Multiroom). Konsultant na infolinii powiedział, że dekodery muszą być w tej samej sieci wifi, aby działały bez karty. W jednym pokoju, gdzie obecnie znajduje się multiroom nie mam wifi, dekoder byłby podłączony po kablu. Czy takie rozwiązanie zadziała: Główny dekoder Evobox - wifi, 1x multiroom - wifi, 1x multiroom - LAN. Wszystko w obrębie tego samego routera, więc adresy IP będą w tej samej sieci. Będzie to działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Dekodery mogą być połączone przewodowo lub przez Wi-Fi. Ważne jest. aby były podłączone do tego samego routera i znajdowały się w tej samej sieci domowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito08 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Widze że nie tylko u mnie ten problem z tym tunerem że sie zawiesza rytmicznie jak przełącza się kanały. Ustawienia fabryczne pomogły tylko na chwilę i jest z powrotem to samo. Po prostu niech technicy w CP coś zrobia i poprawią softa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Dekoder ma jeszcze jednego buga. Oprócz ustawień internetu gubi także ustawienia HDMI CEC. Ten sam TV i kabel pod pod Evobox PVR działał poprawnie. Na Lite po jakimś czasie TV przestaje widzieć dekoder i CEC przestaje funkcjonować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 De dekodery nonstop sie zawieszają (mam 3 i kazdy to robi) co kilka dni, po właczeniu dekoder teoretycznie sie włącza ale nie podaje zadnego sygnału na tv i nie reaguje na żadne polecenia z pilota - pomaga tylko odłączenie zasilania. @Specjalista Cyfrowy PolsatNaprawicie to kiedyś ? W połączeniu z problemem z Evoboxem HD (opisywałem je w innym wątku) ten zastaw od CP nie nadaje sie do użytku! (a oni jeszcze chcą za to pieniądze...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Witam. Czy próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne na swoich urządzeniach? Jeśli nie, to sugeruję dokonanie tej czynności. W tym celu należy wejść w: Ustawienia - > Ustawienia sprzętowe - > Ustawienia domyślne. Domyślny kod pin to: 0000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Próbowałem i to nie pomaga. Probowalem juz wszystkiego - zmiana rozdzielczości, wył i wł HDMI CEC, wyl i wł automatycznej aktualizacji kanałów. Obojętnie jakie ustawienia, zawsze to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Dla testu wymień kabel HDMi lub/i zmień wejście HDMI w telewizorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Posiadam 3 Evoboxy Lite i sądzisz, że w 3 różnych telewizorach, 3 różne kable HDMI nagle jednocześnie powodują ten sam problem (wcześniej przy HD5500s i HD2000 nie miałem żadnych problemów) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djaksamit Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 przecież CP doskonale wie o usterkach, a pan niby @Specjalista Cyfrowy Polsat tylko grzecznie zbywa i każe robić to samo ciągle, co każdy w miarę rozgarnięty użytkownik zrobi sam zanim tu cokolwiek napisze (jakby to pomagało to by więcej postów nie przybywało). ja do swojego evobox lite muszę podchodzić kilka razy dziennie odłączać od zasilania jak się zatnie, CP nic z tym na razie nie robi udając, że problemu nie ma, a jest i jedyną opcją jest wymiana oprogramowania bądź dekoder na wolny od wad, żadne resetowanie nie pomoże na dłuższą metę. u mnie dzieje się to głównie przy kanałach BBC co do hdmi-cec to u mnie tv startuje z dekoderem, ale regulacja głośności w tv nie działa (LG 55UJ6517) ponadto na tym dekoderze od multiroom nie mam uprawnień do VOD na kanałach 202-208 a także na kanale dla abonentów ale to muszę sprawdzić ponowienie uprawnień, ale to też dziwne jak wszystkie inne kanały działają, także przekazać technikom że mają ogarnąć się i nie robić z użytkowników idiotów tylko napisać działające oprogramowanie, żeby skarżących się było mniej albo i żadnego 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito08 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 zgadza sie totalna olewka techników CP, udają że problemu nie ma, a jest. U mnie nadal notorycznie tuner się zawiesza podczas przełączana kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 @djaksamit Opisane wyżej nieprawidłowości, zostały przekazane do odpowiedniego działu. Za utrudnienia przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luis1892 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 (edytowane) Mam dwa pytania: 1. Jaka może być przyczyna tego, że obraz zacina się tylko przy przełączaniu kanałów 48-50. Dekoder przestaje odpowiadać przez 20s i dopiero po tym czasie przeskakują kanały. Reszta działa normalnie. 2. Wczoraj, dekoder zwiesił się całkowicie. Nic nie pomogło, oprócz wyciągnięcia wtyczki. Jest to wina wadliwego dekodera? Powinienem reklamować? Przywrócenie do ustawień fabrycznych nic nie dało. Oprogramowanie aktualne. Dodam, że CP montowali mi wczoraj, ale jestem 100% pewny, że zamontowanie anteny jest poprawne (technik znał się na rzeczy i był profesjonalistą) Edytowane 19 Grudnia 2019 przez luis1892 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Proszę o podanie siły oraz jakości sygnału na kanałach 48 - 50. Dodatkowo napisz mi, czy instalacja jest połączona bezpośrednio z konwertera do dekodera, czy innym sposobem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomas126 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Mam to samo. Wymieniałem kable HDMI, sprawdzałem jakości sygnału, przywracałem ustawienia fabryczne i co? I gó.... . Wymieniłem dekoder na drugi i jest z nim to samo. Dodam, że jak miałem dekoder stary, w którym przekładało się kartę i na tym samym kablu SAT i telewizorze wszystko było ok. Te nowe dekodery są s[beep]one a CP nie chce się do tego przyznać. Nic z tym nie robią. Mam ochotę rozwiązać umowę ponieważ to ich wina i nie są w stanie zapewnić sprawnego sprzętu. Więc dlaczego mam za to płacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luis1892 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 W dniu 19.12.2019 o 13:56, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę o podanie siły oraz jakości sygnału na kanałach 48 - 50. Dodatkowo napisz mi, czy instalacja jest połączona bezpośrednio z konwertera do dekodera, czy innym sposobem? Siły oraz jakości sygnału nie mogę sprawdzić, bo dekoder się zawiesza na tych kanałach. Nie reaguje na polecenia z pilota. Przełączenie kanału zaskakuje dopiero po parudziesięciu sekundach. Dekoder podłączony bezpośrednio do konwertera, ale kabel (5m) jest łączony w połowie wodoodpornym łącznikiem f. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syru007 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Witam mam to samo. 3 dekodery Evo lite, i jeden evobox główny. Wszystkie lite zacinaja się nie można szybko zmieniać kanałów, co lepsza przy przywracaniu ustawień fabrycznych wpisanie hasła do WiFi zajęło 30 minut bo cały czas dekoder się zawieszal. Nie idzie oglądać niczego na 3 telewizorach porażka, główny dekoder zawiesza się na TVP HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Zgłosiłem reklamację i czekam na jej rozpatrzenie Do tego czasu znalazłem tymczasowe rozwiązanie Aby poprawić trochę sytuację, trzeba zablokować w swojej sieci niektore adresy z ktorymi próbuje łączyć EVOBOX. Nie rozwiązuje to wszystkich problemów ale dekodery działają bardziej stabilnie i co najważniejsze nie zawieszają się (dotyczy również EVOBOX HD) Lista adresów do zablokowania: ankieta.cyfrowypolsat.pl cfg.uip.cyfrowypolsat.pl dodtech.polsat.net.pl ird.uip.cyfrowypolsat.pl ntp1.uip.cyfrowypolsat.pl ntp2.uip.cyfrowypolsat.pl tempus1.gum.gov.pl tempus2.gum.gov.pl time.nist.gov www.cyfrowypolsat.pl P.S. Skoro dekodery LITE można łączyć bezpośrednio (kablem) z dekoderem głównym, zablokowanie tych adresów nie powinno wpłynąć na pobieranie uprawnień (dekodery podłączene bezposrednio i tak nie maja dostępu do internetu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Dla testu spróbuj zablokować tylko dodtech.polsat.net.pl Edytowane 30 Grudnia 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luis1892 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Było tutaj pisane, że sprawa zawieszających się dekoderów trafiła do specjalistów. Coś działają w tym zakresie? Jakby był to pojedynczy przypadek, to spoko, może się trafić wadliwa sztuka, tylko z tego co czytam tutaj i na innych stronach, każdy jeden ma problem z zawieszającym się evoboxem lite. O przypadkach zawieszających się kanałów na dekoderze "matce" już nie wspomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.