Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX LITE - dyskusja ogólna


SatExpert
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 28.05.2019 o 19:03, meta664 napisał:

byłem w cp wymieniłem dekoder i dalej to samo. dekoder mam podłączony do kina domowego i czasem się zdarzy jakiś film w 5.1 co można pooglądać a po za tym jeżeli się za coś płaci to ma działać tak jak powinno.

 

Od wczoraj jest dostępna nowa wersja oprogramowania: 1.36.6.4 sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zadzwonił klient, że ma problem z trzecim kolejnym dekoderem. W punkcie tylko je wymieniają bez sprawdzenia.

Problem polega na tym, że LITE po każdorazowym włączeniu ze stanu StandBy, wykrywa nieaktualne oprogramowanie i zaczyna jego aktualizację. Każdorazowo proces trwa ok. 10-12 min. Najpierw pokazuje się plansza AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA OTA i WYSZUKIWANIE CZĘSTOTLIWOŚCI. Częstotliwości co pewien czas zmieniają się -> 12188 -> 12284 -> 12265 -> 11158. Trwa to ok. 10 minut. Po czym pojawia się komunikat POBIERANIE DSI/DII i wskakuje pasek postępu aktualizacji, który - po dojściu do ok. 40% długości - znika i pojawia komunikat o błędzie 0xa6. Po czym następuje samoczynne wyłączenie i włączenie dekodera, i przechodzi on do normalnego odbioru.

Robiłem kilkakrotnie przywracanie ustawień domyślnych i ponowne instalacje - bez dostępu do sieci, z dostępem - przez przewód i po wi-fi. Bezskutecznie

Teoretycznie wszystko jest OK. Dekoder widzi połączenie z siecią, MER w zakresie 12-14 dB (wg miernika Deviser i wg dekodera),  a oprogramowania nie jest w stanie zaktualizować i ... tak "w kółko Macieju". Co jest nie tak? Jak ten dekoder aktualizuje oprogramowanie - przez sieć czy przez satelitę. Dlaczego tak długo? Po co przeszukuje aż 4 częstotliwości przy aktualizacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uniwersalny.

-------------------------

Problem rozwiązany po wymianie konwertera (także uniwersalny) i na podobnych parametrach MER. Aktualizacja przebiegła szybko i bezproblemowo.

Widocznie do aktualizacji poprzedni konwerter dekoderowi nie pasował,  ale do poprawnego odbioru - jak najbardziej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.07.2019 o 21:41, grotaczarka napisał:

Witam. Jak u was z HBO GO i zmianą języka z polskiego na angielski bo u mnie nie działa. 

Drugie pytanie dotyczy wifi. Na telefonie mam 25 mb/s a w teście na hbo tylko niecałe 3mb. U was też tak jest? Oczywiście po Wi-Fi 

Czy ktos moze sprawdzic jak u was to wyglada? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2019 o 09:35, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Masz na myśli wybór języka przy odtwarzaniu danego materiału? Czy słabszy speedtest został zaobserwowany na dekoderze Evobox Lite?

Tak jak ogladam material na HBO go na evoboxlite nie mogę zmienić języka z polskiego na angielski po prostu taka opcja mi się nie wyświetla. A co do predkosci tak na evobox lite słaba prędkość co skutkuje czasami buforowanie hbo go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.07.2019 o 21:12, grotaczarka napisał:

Tak jak ogladam material na HBO go na evoboxlite nie mogę zmienić języka z polskiego na angielski po prostu taka opcja mi się nie wyświetla. A co do predkosci tak na evobox lite słaba prędkość co skutkuje czasami buforowanie hbo go

Nie każdy materiał posiada opcję zmiany języka. Proszę o podanie przykładu, gdzie sytuacja ma miejsce. Niższa prędkość, w porównaniu do telefonu, może się wiązać z większą odległością od routera (słabszy sygnał). Czy po zmianie lokalizacji dekodera sytuacja wygląda tak samo?

W kwestii prędkości, proszę o wykonanie ponownego testu połączenia z poziomu aplikacji HBO GO i podanie wyniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Nie każdy materiał posiada opcję zmiany języka. Proszę o podanie przykładu, gdzie sytuacja ma miejsce. Niższa prędkość, w porównaniu do telefonu, może się wiązać z większą odległością od routera (słabszy sygnał). Czy po zmianie lokalizacji dekodera sytuacja wygląda tak samo?

W kwestii prędkości, proszę o wykonanie ponownego testu połączenia z poziomu aplikacji HBO GO i podanie wyniku.

Sprawdzilem na hbo go film Han Solo i na telefonie mozna zmienic jezyk na evobox lite nie idzie i to na obu dekoderach ktore posiadam czyli musi byc problem z aplikacją. Predkosci dalej sa niskie i to na obu dekoderach. Test przeprowadzilem w aplikacji hbo go. Oba dekodery duzo wolniejsze od telefonu i laptopa po ustawieniu w tym samym miejscu. Wydaje mi sie ze to kwestua oprogramowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam.
Proszę, zweryfikuj, czy sytuacja nadal występuje po przywróceniu ustawień fabrycznych. W tym celu należy wejść w: Ustawienia - > Ustawienia sprzętowe - > Ustawienia domyślne. Domyślny kod pin to: 0000.

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z EVOBOX LITE przedwczoraj przedłużyłem umowę w APS z dekoderem mulitroom EVOBOX LITE i jak go podłączyłem to nie ma kanałów a pani z APS mówiła że trzeba poczekać do trzech godzin powininy działać, a jeśli by nie działy to żeby zadzwonić na infolinię więc minęło te trzy godziny ale kanały się nie pojawiły więc zadzwoniłem na infolinię i na infolini powiedzieli mi że do trzech godzin będą kanały ale nadal te kanały się nie pojawiły łącznie wczoraj chyba trzy albo cztery i byłem dziś z dekoderem w APS żeby go wymienić bo na infolnii powiedzieli mi że to błąd oprogramowania dekodera więc w APS mi wymienili ale nadal te kanały nie działają i dzwoniłem na infolinię i nadal nie działają więc proszę o pomoc co to może być bo ja poprostu  nie wiem co dalej robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że Dekoder główny EVOBOX PVR jaki i dekoder mulitroom EVOBOX LITE mam połączone do tej samej sieci WiFi, a kanałów nie ma.

Mógłby ktoś mi napisać co mam zrobić dalej aby kanały na dekoderze mulitroom EVOBOX LITE działały?

Edytowane przez stefan85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...