Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX LITE - dyskusja ogólna


SatExpert
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nic to również nie daje,

robiony był ten zabieg na tzw. "dzień dobry"

Niedawno ponowienie uprawnień, minęło 40 minut....bez efektów. Mam czekać do 3 godzin i jak nic się nie zmieni ponownie dzwonić do CP.

Ps. Dodam że wyświetla się na tych trzech programach błąd E016-0

Ps. Kolejny tel.....5 minut, wszytko działa ?

Edytowane przez BARTEK W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

Mam obecnie już 3 dekoder EVOBOX LITE i na 4 różnych instalacjach, 4 różnych konwerterach i kablach wliczając w to Punkt Sprzedaży Polsatu i dom sąsiada TVN Style najzwyczajniej w świecie tnie. Przerywa obraz, przerywa głos. 
Inne kanały na tym transponderze/częstotliwości - idealnie.
Inne dekodery na tych samych instalacjach, włącznie ze starym HD5500s z Polsatu - idealnie.

Siła od 80 do 85, jakość od 66 do 75, MER od 12 do 13, w zależności od instalacji. Sprawdzane na tym kanale. Bez wahnięć, bez spadków. Jak wbite.

 

W Punkcie Sprzedaży potwierdzili problem na dekoderach, przyjęli reklamację i mówią, że nic więcej nie mogą zrobić. Dzwoniłem przy sprzedawcy na infolinię i na początku konsultant był zdziwiony, że wydają mi de facto uszkodzony dekoder (bo ten 3 poprosiłem, aby sprawdzili od razu przy mnie), a sprzedawca na to, że on nie wie który uszkodzony jak są w pudełkach, a na wymianę na kolejny musi ileś tam czasu czekać, bo nie może tego robić raz za razem. No a kart nie ma teraz, że można szybko przełożyć do kolejnego. Konsultant powiedział w swoim stylu, że w takim razie to on nie wie i że mam reklamację złożyć. Powiedział też, że jestem niby jedyny, który taki problem zgłasza. Oczywiście o[beep]ył pracownika Punktu Polsatu, że mają źle antenę ustawioną, ale ten się od razu bronił, że robił to montażysta, że jakość i siła jest u niego bardzo dobra no i, że problem nie występuje na innych kanałach z tego transpondera, co uzasadniałoby wadliwą instalację. Ja dodałem, że ten sam problem występuje w kilku różnych miejscach na różnych antenach.
 

Odrzucam zakłócenia ze względu na różne środowiska testowe i dokładnie ten sam problem, z dokładnie taką samą częstotliwością w każdym z nich.

 

Moje podejrzenie pada już teraz tylko na jakąś aktualizację softu, która z jakiegoś powodu na tym tylko kanale powoduje problemy.

Czy mogę poprosić kogoś z dekoderem EVOBOX LITE i aktualnym oprogramowaniem, aby sprawdził czy nie ma kłopotów z odbiorem kanału TVN Style pod numerem 98 ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam to samo na evobox hd i Lite. Też się o to gryzłem na infolinii czy przez icok. Ale zawsze moja wina zła instalacja. Jesteś pierwsza osoba na forum co też dostrzegł ten problem. Ja wiem że TVN style nie ogląda tutaj duża ilość osób ale problem występuje. U mnie jeszcze jest problem z evobox hd i zawieszki obrazu i dźwięku, ale to w dziale o tym dekoderze jest opisane. 

Czyli nie jestem sam z tymi artefaktami. Jak w APS to samo no i u ciebie. Jakiś czas temu gadałem z Kolegą i problem był jeszcze na kanałach bajkowych, też były artefakty. Jak prześledzisz te forum to jakiś czas temu userzy pisali o problemach z odbiorem niektórych kanałów na tym dekoderze. Niby soft poprawiali ale jak widać dalej kicha. Te wszystkie evoboxy hd i Lite to jest jeden wielki bubel. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne problemy lata temu miał PVR 7000- też na którymś kanale(chyba TVP Sport) ciął niemiłosiernie i nic nie dało się z tym zrobić bo następny egzemplarz zachowywał się identycznie, to wygląda na wadę konstrukcyjną, która powoduje jakiś konflikt na konkretnej częstotliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To można z nich nie korzystać?

Ja chciałem samą kartę, bo mam w domu sprawdzone chińczyki za parę złotych, które niby mają niższą siłę i jakość sygnału, ale działają bezbłędnie i bezproblemowo i nie robią takich cyrków. Otrzymałem jednak informację, że nie ma możliwości zakupu samej karty i trzeba wziąć dekoder. Tylko, że żaden który dostałem nie działa.

Sytuacja jest o tyle śmieszna, że ten cały Polsat kupiłem ze względu na TVN Style właśnie. Żaden operator nie oferuje tylko jednego kanału, a Polsat był po prostu najtańszy. Żona całe życie ogląda niemiecki VOX i jak się zorientowała, że na Style są te same formuły co na VOX tylko w polskimi wydaniu, to wzięliśmy dekoder. Ja telewizji w ogóle nie oglądam i tego nie potrzebuję. Bez tego kanału nie jest mi potrzebna oferta Polsatu....

 

@Kuczyczek powiedz proszę, czy problem masz odkąd masz te dekodery, czy kiedyś może działało i zaczęło się od pewnego momentu tak robić? U mnie jest odkąd dostałem dekoder w połowie grudnia...

Edytowane przez klosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, tail# napisał:

Z jednej strony wiesz o tym, a z drugiej dalej z nich korzystasz. Gdzie tu logika?

Wcześniej miałem hd5500s i było ok.  Po to je brałem żeby nie latać z kartą. Nie mogę wrócić do starych tylko wymiana na obecne. Chyba że umowę zmienię. 

 

 

29 minut temu, klosiu napisał:

 

 

@Kuczyczek powiedz proszę, czy problem masz odkąd masz te dekodery, czy kiedyś może działało i zaczęło się od pewnego momentu tak robić? U mnie jest odkąd dostałem dekoder w połowie grudnia...

Tak mam od samego początku. I to na wszystkich dekoderach HD i LITE. Więc wina jest po stronie odbioru. 

1 godzinę temu, OlafS napisał:

Podobne problemy lata temu miał PVR 7000- też na którymś kanale(chyba TVP Sport) ciął niemiłosiernie i nic nie dało się z tym zrobić bo następny egzemplarz zachowywał się identycznie, to wygląda na wadę konstrukcyjną, która powoduje jakiś konflikt na konkretnej częstotliwości.

Zwykły TVN jest na tej samej częstotliwości i polaryzacji co TVN style, ale tam nie ma żadnych problemów. Dzieje się to na evobox HD i Lite więc raczej to wina po stronie Polsatu. Na starych Hd5500s wszystko śmigało tylko tam było kodowanie Nagravision. Z niego korzysta evobox pvr więc tam nie ma problemu. Tutaj mamy Irdeto. 

Edytowane przez Kuczyczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, OlafS napisał:

Za czasów PVR 7000 była w CP tylko Nagra a problemy z kanałem miał wyłącznie ten jeden choć było też kilka innych dekoderów.

Teraz ten problem jest na evobox HD i Lite. To oba wadliwe? Podobno to są przyszłościowe dekodery bo stary pvr już nie będzie dostępny. 

Edytowane przez Kuczyczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, klosiu napisał:

Sytuacja jest o tyle śmieszna, że ten cały Polsat kupiłem ze względu na TVN Style właśnie. Żaden operator nie oferuje tylko jednego kanału, a Polsat był po prostu najtańszy.

Przecież ten kanał jest np. w tnk smart HD, bez umowy i bez ich dekodera. Podpisywać umowę tylko ze względu na jeden kanał, to beznadziejna decyzja.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

43 minuty temu, tail# napisał:

 Podpisywać umowę tylko ze względu na jeden kanał, to beznadziejna decyzja.

Dlaczego? Chciałem mieć ten kanał przez dłuższy czas, a tak jak pisałem, zadecydowała cena. Oferta na kartę jest skierowana dla osób, które nie chcą się wiązać umową, a mi to nie przeszkadza. Beznadziejna decyzja to płacić więcej, jak można płacić mniej.
Do głowy mi nie przyszło, że może nie działać dekoder na jednym, jedynym kanale. Jak mi powiedzieli w polsacie, że nie mają kart, tylko dekodery przypisują do abonamentu, to powiedziałem ok i tak jest taniej niż u konkurencji. W życiu bym nie pomyślał, żeby zapytać przy okazji, czy na tym dekoderze będzie działać kanał TVN Style... Szczególnie, że od tego dekodera wymagam audio, video i epg jak jest, a jakby nie było to ok.

 

@kfm877dlatego pomyślałem, że to może być raczej sprawa programowa. Tylko wtedy dotyczyłaby pewnie wszystkich użytkowników tych dekoderów z daną wersją softu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, kfm877 napisał:

Nie może być to rezonans z konkretną częstotliwością bo wtedy cięłoby na TVN, TVN24 itp. Moim zdaniem albo jakiś konflikt z tablicami nit, pidami, sidami, lub konfiguracja simulcryptu (coś z dekodowaniem).

W sumie może masz i rację- może tu jest problem, ale tak czy siak coś się gryzie między tym konkretnym kanałem a dekoderem/ami- analogicznie jak kiedyś z PVR 7000

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, klosiu napisał:

 

Dlaczego? Chciałem mieć ten kanał przez dłuższy czas, a tak jak pisałem, zadecydowała cena. Oferta na kartę jest skierowana dla osób, które nie chcą się wiązać umową, a mi to nie przeszkadza. Beznadziejna decyzja to płacić więcej, jak można płacić mniej.

Czyli ile płacisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że mi się opłaca. Nie mam ochoty publicznie omawiać moich należności. To też nie temat o porównaniu i opłacalności ofert. 
Mam co mam i chcę, żeby to działało. Niezależnie czy kosztuje 10zł za miesiąc czy 100zł.

 

W sumie liczyłem, że jest to jakiś powszechniejszy problem, bo z tego co rozumiem u wszystkich wypowiadających się jest ok i tylko problem ma @Kuczyczek.
Zobaczymy czy ktoś się jeszcze w kolejnych dniach odezwie i ciekawe co Polsat na złożoną reklamację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, klosiu napisał:

Tyle, że mi się opłaca. Nie mam ochoty publicznie omawiać moich należności.

No tak, bo to naprawdę wielka tajemnica. Z resztą twój problem że wpakowałeś się w ich sprzęt. Najważniejsze że masz ochotę na pisanie reklamacji. Wiem że trudno Ci przynać się do błędu ale to po raz kolejny pokazuje że jedynym sensownym rozwiązaniem jest oferta na samą kartę (np. tnk) albo w ostateczności moduł CI ale nigdy tuner operatora nawet jakby to było o kilkanaście złotych więcej. Za to masz spokój od pisania reklamacji i "kopania" się z operatorem, udowadniania że sprzęt jest wadliwy, a w odpowiedzi na reklamację odpowiedzi w stylu "popraw sobie ustawienie anteny".

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu i twojego problemu to jakaś paranoja żeby konsultant i pracownik punktu obsługi tej samej firmy nie mogli ustalić jednej wersji przyczyny. Ja bym stamtąd nie wychodził do momentu aż sprawa się wyjaśni - niech robią co chcą, ma działać i koniec, bo za to płaci się abonament, a tym bardziej nie brałbym dekodera który nawet w punkcie obsługi operatora nie działa, bo niby do czego taki sprzęt który jest wadliwy.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłopot jest taki, że nikt Ci nie podłączy dekodera do sprawdzenia, póki nie podpiszesz protokołu odbioru tego urządzenia, bo muszą go przypisać do abonamentu. Potem jak się okaże, że nie działa, to możesz se go tam zostawić, ale masz go na papierze wydany. W punkcie Pan nie miał problemu, żeby wydać mi kolejny i kolejny sprawdzić. Kłopot jest z tym, że ponoć nie może zrobić tego od razu, tylko po kilku godzinach jak mu tam coś w systemie przejdzie. 

W poniedziałek chcę skończyć jeszcze do innego punktu sprzedaży, który jest w serwisie elektronicznym. Może tam ktoś będzie coś więcej wiedział.

Edytowane przez klosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest. Potwierdzam, że problem póki co nie występuje. Nie dostałem też aktualizacji softu! Czyli problemem był sygnał, z którym nie radziły sobie akurat te dwa dekodery.

Mam nadzieję, że tak już zostanie. 

Dzięki wszystkim za zainteresowanie i życzę dobrego sygnału. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...