Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX LITE - dyskusja ogólna


SatExpert
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam i ja nowy soft  Wreszcie jest dostępny w EPG widok grid'a, a nie tylko taki pionowy, jaki był do tej pory
Wyślesz jakieś video ,czy ścina, i jak to ogólnie wygląda?



Myślisz że te z dekodera będą wyglądać inaczej?
Nie.

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Mr. Music napisał:

Nie wiem, czy coś źle robię, ale po aktualizacji nie widzę możliwości utworzenia swojej listy kanałów.

 

Najprościej, podczas oglądania danego kanału naciśnij na pilocie strzałkę w prawo i wybierz "Dodaj do ulubionych".

Później naciśnij na pilocie "Ulubione" i wybierz strzałką na dół listę "Ulubione" i dalej ok.

Listę można również zamieniać podczas oglądania "Strzałka w lewo"  następnie strzałką w prawo aż do KANAŁY TV/ dalej można zmienić listę naciskając OK i z listy wybrać "Ulubione".

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś po aktualizacji oprogramowania pojawia się błąd "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" przy próbie użycia funkcji TimeShift lub CatchUp? Przed aktualizacją ww. funkcje działały poprawnie. Oczywiście wszystkie kanały są ok. Problem pojawia się tylko podczas użycia tych funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lycha340 napisał:

Ja także doczekałem się aktualizacji i wydaje mi się że obraz jest trochę trochę gorszy i nie działa regulacja głośności w dekoderze. 

 

Co do jakości obrazu, to subiektywna ocena, ale wydaje mi się, że nic się nie zmieniło :) Regulacja głośności - masz ustawione w menu dekodera Stereo, czy Przestrzenny?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.03.2021 o 12:24, Januszewski napisał:

 

Co do jakości obrazu, to subiektywna ocena, ale wydaje mi się, że nic się nie zmieniło :) Regulacja głośności - masz ustawione w menu dekodera Stereo, czy Przestrzenny?

Próbowałem różnych ustawień dźwięku ale nic nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź w menu Ustawienia => Obraz i Dźwięk ustaw => Regulacja głośności TV = Wyłączona oraz Dźwięk = Stereo.

Jeśli te ustawienia nie rozwiążą problemu, przywróć ustawienia domyślne dekodera w menu Ustawienia => Ustawienia sprzętowe => Ustawienia domyślne.

Sprawdź również pilotem od TV ustawienie poziomu dźwięku w telewizorze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@yenyWitam. Proszę zatem o zapisanie w tej sprawie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK) w zakładce: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas.

@damian.nora W celu zmiany kolejności kanałów na liście ulubionej należy:
1. Wybrać niebieski przycisk (Ulubione) na pilocie od dekodera. Korzystając ze STRZAŁEK KIERUNKOWYCH W DÓŁ wybrać nazwę listy do edycji i zatwierdzić przyciskiem OK na pilocie.
2. Używając przycisku OPCJE oraz STRZAŁEK KIERUNKOWYCH (w górę lub w dół) z listy wybrać AKCJE i nacisnąć przycisk OK.
3. Następnie akcję KOLEJNOŚĆ - > OK.
4. Wybierać kanał używając STRZAŁEK KIERUNKOWYCH (w prawo lub w lewo) i zatwierdzić przyciskiem OK. Na miniaturze kanału pojawią się strzałki informujące, w którą stronę można kanał przesunąć.
5. STRZAŁKAMI KIERUNKOWYMI (w prawo lub w lewo) można przesunąć kanał. W miejscu docelowym gdzie ma się on znajdować STRZAŁKAMI KIERUNKOWYMI W DÓŁ, należy wybrać opcję POTWIERDŹ - > OK.

 

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

 

Po instalacji nowego oprogramowania w Menu MULTIROOM, na obu dekoderach informacja Usługa Nieaktywna, Internet podłączony

Oba dekodery działają.

- kontaktować się z ICOK,

- czekać aż samo wskoczy,

- czekać aż zasygnalizują brak połączenia multiroom,

- nic nie robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie o usługę Catch up. Mianowicie jak próbuję uruchomić odtwarzanie programu np. z wczoraj to wywala mi komunikat "nie masz dostępu do usługi umożliwiającej oglądanie programów po ich emisji...". Chciałem zapytać jak jest z tą funkcją gdyż wcześniej z niej nie korzystałem i nie wiem czy ona poprostu nie działa,czy nie działa tylko mi,czy wymaga jakiegoś zapisu w umowie. Dotąd korzystałem tylko z restartu oglądanego programu i ta funkcja na starym jak i nowym sofcie działa i działała ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...