nix124 Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 Oho, właśnie odpowiedzi Specjalisty oczekiwałem. Dziękuję, ale nie zrobię tego. Zaraz będzie jeszcze, żebym poszedł do APS wymienić dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 9 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Przywróć, proszę ustawienia domyślne dekodera i sprawdź, czy sytuacja nadal będzie miała miejsce. Nie skomentuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) Zgodnie moimi wcześniejszymi zapowiedziami, od jutra testowe grupy dekoderów Evobox Lite będą otrzymywać aktualizacje oprogramowania do najnowszej wersji Graphyne. Każdy użytkownik przed otrzymaniem nowej wersji oprogramowania będzie informowany komunikatem na dekoderze. Nowe oprogramowanie będzie wymagało od użytkownika przejścia przez "Pierwszą instalację". Dobrze będzie jeśli użytkownicy konwerterów Unicable I/SCR, sprawdzą już teraz konfiguracje anteny w celu jej odtworzenia po zmianie oprogramowania. Edytowane 9 Marca 2021 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 @Specjalista Cyfrowy Polsat @support458 Czyli w końcu dostanie soft który jest w EVO PVR i EVO HD ?? a czy jesteście pewni że to udźwignie ?? Już teraz to co czarują wasi technicy informatycy woła o pomstę do nieba a Wy raczycie Nas testowaniem cierpliwości w postaci " softu " ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) Dlaczego nie? O pomstę woła Twój sposób prowadzenia dialogu na forum. Nie masz nie widziałeś a już wiesz. http://www.cyfrowypolsat.pl/zmiana/ Edytowane 8 Marca 2021 przez support458 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Wystarczy kierować się w tym przypadku doświadczeniem z usługami CP, żeby mieć swoje zdanie. Ile jeszcze zajmie Wam wprowadzenie polskiego tlumaczenia na Filmbox Arthouse w IPTV? Linia WSS na MTV 90s jest z kolei widoczna dopiero jakiś miesiąc, więc to jeszcze "świeżutkie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Co to ma wspólnego ze zmianą oprogramowania na dekoderze DTH ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) Ma tyle, że prostych rzeczy nie ogarniacie, więc nie dziwie się akurat tutaj defetyzmowi @patryszq. Choć oczywiście z całego serca życze, żeby konsultanci jak najmniej musieli doradzać włączenie i wyłączenie z prądu, a sprzedawcy nie użerać się z wymianami dekoderów w trakcie "trzeciej fali" ;). Edytowane 8 Marca 2021 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 25 minut temu, support458 napisał: Dlaczego nie? O pomstę woła Twój sposób prowadzenia dialogu na forum. Nie masz nie widziałeś a już wiesz. http://www.cyfrowypolsat.pl/zmiana/ 7 minut temu, support458 napisał: Co to ma wspólnego ze zmianą oprogramowania na dekoderze DTH ? Pomstą jest to że prawda Pana w oczy kole i każdy babol , który wprowadzacie i testujecie na abonentach kwitujecie żenującymi tekstami wklejonymi z pomocniczka który opracował dla Was dział techniczny programistów który leży i kwiczy i każe wyjmować wtyczkę z prądu lub resetować sprzęt do ustawień fabrycznych , to że coś zapowiadał Pan nie znaczy że spełni oczekiwania , wystarczy poczytać jak wygląda sprawa z evo PVR , wprowadzacie usprawnienia pod " maską" a psujecie opcje które działać powinny bez zająknięcia wg Waszych " prognoz " 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) Nie masz pojęcia kim jestem więc nie trafiasz ze swoją ripostą. Skup się na konkretach i własnych doświadczeniach. Powiedzenie WY było ok ale w czasach PRL. 21 minut temu, bugmenot napisał: Choć oczywiście z całego serca życze, żeby konsultanci jak najmniej musieli doradzać włączenie i wyłączenie z prądu, a sprzedawcy nie użerać się z wymianami dekoderów w trakcie "trzeciej fali" ;). Jakoś nie wierzę, w szczerość wypowiedzi Edytowane 8 Marca 2021 przez support458 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Skoro Support Team to proszę brać za " podpis " odpowiedzialność i nie bać się żadnej opinii nawet tej negatywnej , skoro coś czasem jest ewidentnie spaprane to nie wstyd sie do tego przyznać . Użytkownicy nie raz wiele pisali a każdy wie czym i jak się to kończyło . Faktycznie życzymy żeby Wam się skrzynki i telefony nie zapchały jak soft który puścicie w świat zacznie otwierać okna abonentów w wiadomym celu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 A co z evobox hd? Tam będzie jakaś aktualizacja? bo dalej występują te zwisy, czarny ekran itp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 @support458 po tej zmianie z punktu widzenia użytkownika Evobox HD i Lite będą się czymś jeszcze różniły? Bo to samo oprogramowanie sprowadza je do tych samych funkcjonalności chyba, jedyna różnica to wyświetlacz i pewnie bebechy, a to wyjdzie w praniu, czy te z Lite będą wystarczające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) Evobox Lite otrzyma najnowszą wersje Graphyne z kilkoma zmianami w stosunku do Evobox HD. Obydwa dekodery różnią się wizualnie ale również sprzętowo, nie można ich porównywać 1:1. Patrząc na cytowaną za SK tabelką, forumowi "eksperci" już wiedza jakie są różnice i w jakim obszarze. Temat czarnych ekranów nie jest taki banalny jak wielu forumowiczów twierdzi, ale jest światełko w tunelu 19 minut temu, Kuczyczek napisał: A co z evobox hd? Tam będzie jakaś aktualizacja? bo dalej występują te zwisy, czarny ekran itp. Tak oczywiście, również jestem tym zainteresowany Edytowane 8 Marca 2021 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Można wiedzieć, dlaczego ten dekoder nie debiutował od razu z Graphyne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Godzinę temu, bugmenot napisał: Ile jeszcze zajmie Wam wprowadzenie polskiego tlumaczenia na Filmbox Arthouse w IPTV? Linia WSS na MTV 90s jest z kolei widoczna dopiero jakiś miesiąc, więc to jeszcze "świeżutkie". Jak ktoś to naprawi zmienisz zdanie ? Na pewno nie. 1 minutę temu, Krzysiek11:) napisał: Można wiedzieć, dlaczego ten dekoder nie debiutował od razu z Graphyne? Nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 No okej. A macie plany przejścia na Graphyne2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Powodem są zawsze finanse , wprowadzenie restart , catchUP , pauza - czerpanie z tych usług opłat wcześniej znikome osoby to miały TESTOWANO to na nich , no i skrywany DEKODER 4K który nadal jest opóźniany , 4K w IPTV i sat o tym nawet solorz nie mówi a plany wciąż opóźnia , konkurencja w postaci C+ , Orange TV już dawno bawi się w 4K ale największy gracz sat wciąż pogrywa sobie z nimi i " rzekomo " nic nie robi ale wtajemniczeni wiedzą że coś w końcu BOOOM . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) 52 minuty temu, patryszq napisał: Skoro Support Team to proszę brać za " podpis " odpowiedzialność i nie bać się żadnej opinii nawet tej negatywnej , skoro coś czasem jest ewidentnie spaprane to nie wstyd sie do tego przyznać . Użytkownicy nie raz wiele pisali a każdy wie czym i jak się to kończyło . Faktycznie życzymy żeby Wam się skrzynki i telefony nie zapchały jak soft który puścicie w świat zacznie otwierać okna abonentów w wiadomym celu Chyba za krótko jeszcze jesteś na forum, aby wiedzieć co znaczy ranga "Support team". Nie ma ona nic wspólnego z oficjalnym kontem przedstawiciela operatora. Edytowane 8 Marca 2021 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) 4 godziny temu, support458 napisał: Jak ktoś to naprawi zmienisz zdanie ? Na pewno nie. Zdania, że trwa to za długo i nikt do tego zdaje się nie przywiązywać uwagi nie zmienię, bo Filmbox Arthouse HD nadaje bez tłumaczenia od sierpnia 2020 . Naprawa tego byłaby z pewnością pożądana. Samo CP natomiast wiele razy na forum chwaliłem, a moje zdanie na temat sprzętu jak i usługi jest na pewno lepsze niż w przypadku konkurencji ;). edit: widzę, że temat MTV 90s poprawiony . Edytowane 9 Marca 2021 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Bądź dobrej myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Godzinę temu, support458 napisał: Temat czarnych ekranów nie jest taki banalny jak wielu forumowiczów twierdzi, ale jest światełko w tunelu Tak oczywiście, również jestem tym zainteresowany A możesz coś więcej zdradzić? Czyli problem jest wam znany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 9 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2021 Ciekawe jaki jakim jest powód że na Evobox Lite jest brak uprawnień na kanale 150 "Dla abonentów" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driven1979 Opublikowano 9 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2021 Mam problem z tymi dekoderami w dwóch budynkach. Poziom sygnału 94/91 mer 15.4. Na mierniku pokazuje 94/77 , S/N 15.4, PWR 80dBuV, BER 1.5E-01. Więc powinno działać super a mam systematyczne pikselowanie na tvnowych kanałach. Na drugim budynku bardzo podobne parametry a inna instalacja - problem z tvn turbo itp podobny. Mam wrażenie że to wina evoboxów ??. Co można z tym zrobić ( już pomijam te zwiechy 1-2 x dziennie z koniecznością wypięcia zasilania). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.