tompatrz Opublikowano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2023 Czy ktoś posiada taki dekoder do MR gdzie jako główny jest Polsat Box 4K ? Trzeba biegać z kartami aby aktywować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario007 Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) Witam, mam problem z multiroom'em. Posiadam od kilku dni EVOBOX PVR + 2 LITE ( jako dodatkowe w multiroom). Zrywają połączenie z głównym dekoderem przynajmniej raz dziennie. Pomaga jedynie odłączenie z zasilania na chwilę. Wszystkie dekodery podłączone są do wi-fi na 2,4 ghz. Reset ustawień itp. nic nie daje. Telefony na infolinię zresztą też... . Próbowałem już wszystkiego. Na routerze oraz dekoderach widzę, że posiadają własne IP. Czy Ktoś może znalazł rozwiązanie takiego problemu? Nie wydaje mi się, żeby problem leżał po mojej stronie, gdyż multiroom (jako opcja) jest aktywny, więc jakaś komunikacja pomiędzy nimi jest. Chciałem tylko dodać, że odłączyć z prądu muszę dodatkowy jak i główny dekoder. Edytowane 13 Stycznia przez Mario007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Jaki masz router? Czy w momencie "zerwania" połączenia sprawdzałeś czy masz Internet na dekoderach dodatkowych i na głównym? Jaką masz siłę sygnału wifi w menu diagnostyczny na tych dekoderach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario007 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Mój router to HALNY HL-4GMV2 (lokalny dostawca sieci światłowodowej takie dostarcza przy umowie). Na wszystkim dekoderach mam od 60 do 80 % siły wifi - zależy kiedy sprawdzę. Połączenie jest aktywne zarówno przy działającym jak i zablokowanym dekoderze. Dzisiaj zaobserwowałem dziwną sytuację, która się powtarza. Mianowicie, gdy LITY się zablokują, po odłączeniu/załączeniu zasilania w dekoderze głównym, LITY są nadal zablokowane. Jednak... wystarczy, że odłączę/załączę zasilanie na jednym z tych moich dodatkowych (LITE) - wtedy ten pierwszy się odblokowuje, a drugi przy którym nic nie robiłem również. Kolejność nie ma znaczenia, sprawdzałem dzisiaj podczas 2 blokad. Przy kolejnej rozmowie na infolinii poprosiłem o ponowne sparowanie kart - nic to nie dało ( oprócz kolejnego zablokowania ). Zastanawiam się nad wymianą głównego na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Może to coś pomoże - jak się da to przypisz w routerze na sztywno adresy IP dla dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario007 Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Dzisiaj wymieniłem dekoder główny ( PVR ) na ten sam. Wróciłem, podłączam, znowu cyrk. Ani 5Ghz jak i 2,4Ghz nie chciał załapać. Po kilku próbach podłączenia do wifi 2,4Ghz wreszcie się udało. Teraz test przez noc - zobaczymy. Jeśli znowu będzie cyrk z multiroom, spróbuję ustawić te IP na sztywno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackooo Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Wczoraj dekoder się aktualizował. Wersja SDK 22.2.29 Zmienilo się główne menu, tam gdzie się przełącza kategorię kanałów, sortowanie itp. Teraz pojawia się pionowe menu z lewej strony. Znajduje się tam długa lista: szukaj, start (z komunikatem: brak wyników, Lista "Start" jest pusta), do obejrzenia itd. Zauważyłem też, że opisy np. filmów już nie są płynnie przewijane, tylko następuje skok do drugiej części opisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Tak jak w dekoderach 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario007 Opublikowano 20 Stycznia Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia U mnie dalej syf. Wymiana głównego nic nie dała, jeden LITE zaktualizował się do ver. 155 kilka dni temu, po dwóch dniach drugi również. Przed aktualizacją, jakimś cudem, wszystko było ok przez jakiś dzień. Najlepsze jest to, że nic w ustawieniach nie zmieniałem (pomyślałem, że się naprawiło). Po aktualizacji jest jeszcze gorzej. Co 2-3 h godziny blokada, pomaga jedynie odłączenie zasilania. Stałe IP również nic nie dało. Zgłosiłem reklamację z prośbą o powrót do hd 5500 ( tych na kartę ) - jest problem, już nie ma ich w ofercie podobno, tylko resztki na magazynie. Tylko czekać do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia (edytowane) Problem jest dość ciekawy, bo przyczyny nikt z was do końca nie ustalił. Być może część tych dekoderów ma wadę sprzętową albo np. użytkownik ma źle skonfigurowaną sieć. Przyczyn może być wiele. Piszesz że ustawiasz stałe IP, a możliwe że jest tak że ustawiasz takie które jest już używane przez inne urządzenie które jest w sieci - nikt z nas tego nie wie. Musiałby to ktoś sprawdzić kto ma przynajmniej podstawowe pojęcie jak działa sieć LAN/Wifi, jak zachowują się tunery przy określonej konfiguracji routera i wtedy coś więcej stwierdzić. Czy taką wiedzę posiadasz tego też nie wiadomo. Na podstawie ogólnych informacji które podajesz ustalenie przyczyny to jak wróżenie z fusów. Edytowane 21 Stycznia przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario007 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Ekspertem nie jestem, jednak widzę jakie IP jest używane w tej chwili na stronie routera. Najlepszym sposobem wydawało mi się zresetowanie routera, tak aby zgubił listę IP. Podłączyłem wtedy do wifi jako pierwsze dekodery ( główny, potem dodatkowe ). Nie jestem w stanie nic więcej wywnioskować z moich ustawień. Wydaje mi się, że podłączone są OK, skoro nawet gdy widzę na dodatkowych dekoderach pasek u dołu z informacją, że dekoder zaraz się zablokuje, nie muszę nic innego zrobić jak tylko reset głównego. Pasek znika po tym resecie. Jakaś komunikacja jest - tylko nie ciągła. Co do ustawienia stałych IP - użyłem tych które router sam przydzielił po ponownym podłączeniu wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia (edytowane) Nie mam takiego sprzętu dlatego nie chcę zgadywać. Żeby cokolwiek stwierdzić trzeba mieć dostęp do takiego sprzętu i sprawdzić jak się tuner zachowuje przy określonej konfiguracji routera. Ja nie jestem zwolennikiem tunerów operatora dlatego też wybrałem moduł CI+ i u mnie żadnych problemów z blokowaniem sprzętu nie ma. Nie zmienia to faktu, że jakaś przyczyna musi być i powinno się ją dać ustalić. Edytowane 21 Stycznia przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario007 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Moduł CI+ u mnie nie przejdzie - brak wejść. Rozumiem, że moduły są w każdym TV jakie Posiadasz? Ja walczę dalej - dzięki forum za pomoc. Posty z mojej strony zakończone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia (edytowane) Tuner i moduł CI+, bo TV z modułem CI+ poza estetyką (jedno pudełko mniej) dla mnie ma znacznie mniejsze możliwości i często kłopot nawet z tak prostą i oczywistą rzeczą jak edycja listy kanałów o innych nie wspominając. Edytowane 21 Stycznia przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inga29 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia jak jest najnowsza wersja oprogramowania bo u mnie pokazuje 1.1.23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.