patryszq Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 W sensie NOWY graphyne mają już wszystkie LITE , więc taki powinieneś mieć - taki jak w evo HD , evo PVR , PB4K - nowszy soft miał wprowadzić podmienić aplikację CPGO na PBGO w dekoderze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 (edytowane) Właśnie o Graphyne pytam. Tak też mi się wydawało, że jakiś czas temu wszystkie LITE go dostały. Teoretycznie wszystkie bo moje nowe ciągle go nie mają i nie wyszukują. Chyba czeka mnie kolejna wizyta z salonie PB. Edit: Miły Pan na czacie raczył mnie poinformować, że cytuję: "Aktualizacje są dokonywane partiami. Należy oczekiwać aż pojawi się najnowsza." Jak myślicie, warto czekać na aktualizację czy jednak od razu udać się do salonu i żądać wymiany dekoderów? Edytowane 1 Października 2021 przez Maciek90 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Myślę, że można poczekać 1-2 tygodnie i będzie pewnie dostępny dla wszystkich. Tak przynajmniej zazwyczaj było. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat06 Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 U mnie soft 3.1.2 pojawił się już tydzień temu. Wszystko wygląda identycznie jak w PB4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 No to idzie falami jak zawsze u mnie żaden LITE nie dostał jeszcze aktualki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 7 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 U mnie dziś pojawiła się aktualizacja, ale co długo trwa, chyba już od 15 minut mruga dioda w kolorze różowym, Ciekawe czy tak powinno być? Dekoder się zresetował, nie daje żadnego sygnału na tv, mruga tylko ta dioda, w/g infolinii tak powinno być ale ja coś mam czarne myśli że padł. Miał ktoś taki problem?Nieaktualne, działa na nowym sofcie, faktycznie trwało to chyba z 50 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 Te pudła się tak długo aktualizują - gdy przechodził z tego archaicznego systemu na graphyne mielił u mnie 50 minut ☀ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario1219 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Wczoraj otrzymałem Evobox Lite i okazało się po instalacji, że zajmuje on wszystkie 4 wejścia HDMI w telewizorze. Mianowicie jak chcę podłączyć np lapka z Netflixem to musze wypiąć kabel od dekodera bo nie da sie zmienić aktywnego wejścia HDMI. Ma ktoś na to jakąś radę. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Że co ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 3 godziny temu, Mario1219 napisał: zajmuje on wszystkie 4 wejścia HDMI w telewizorze. Ale jak? Mi udało się go podłączyć do jednego wejścia HDMI, nie wymagał aż czterech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario1219 Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Hej, zajmuje w "..". Nie da się przełączyć telewizora na inne wejście HDMI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackooo Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Witam. Od niedawna posiadam dekoder EVOBOX LITE (model D56AT). Opiszę dwa problemy jakie napotkałem. 1. Dwa razy miała miejsce sytuacja gdy chciałem dodać do już utworzonej listy ulubionych kolejne kanały. Okazało się że nowe dodawane kanały zamiast zostać dodane do obecnej listy, to ją kasują i tworzy się nowa lista. 2. Długie uruchamianie po nocy. Jeszcze nie mierzyłem, ale ponad 2-3 minuty. Jeszcze to sprawdzę dokładniej. Wiem że w ustawieniach są 2 sposoby wyłączania/usypiania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devianer Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Witam, Posiadam dekoder głóny EVO BOX Pvr oraz dwa dekodery EVO BOX Lite. Wszystkie dekodery są podpięte do routera światłowodowego za pomocją kabla lan, skonfigurowane automatycznie. Niestety, co jakiś czas jeden bądź drugi dekoder multiroom jest blokowany ze względu na brak dekodera głównego w tej samej podsieci. Dokonałem próby przepięcia wszystkich dekoderów pod switch ustawiając ręcznie adresy: 192.168.100.15 - główny 192.168.100.6 - 1 multiroom 192.168.100.23 - 2 multiroom Maska: 255.255.255.0 Brama: 192.168.100.1 DNS: 192.168.100.1 Te ustawienia przepisałem z konfiguracji automatycznej, ustawienie IP kolejno na 001, 002, 003 również nie dało rezultatu. Proszę o pomoc, infolinia powiedziała wymienić dekodery :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 @Devianer, jakie masz ustawiony tryb Oszczędzania Energii w menu dla dekodera Evobox PVR? Czuwanie, czy Szybki Start? Może masz Czuwanie i dekoder wtedy jest właściwie wyłączony, więc nie będzie się komunikował z Evoboxami Lite. W jaki sposób odblokowujesz dekodery jak już Ci się zablokują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devianer Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 @Januszewski, sprawdzałem tą opcje, pisze że musi być szybki start dla multiroom i taka opcja jest wybrana. Po prostu czekam aż się pojawi obraz lub włączam wyłączam dekodery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 W dniu 5.11.2021 o 17:05, Devianer napisał: Witam, Posiadam dekoder głóny EVO BOX Pvr oraz dwa dekodery EVO BOX Lite. Wszystkie dekodery są podpięte do routera światłowodowego za pomocją kabla lan, skonfigurowane automatycznie. Niestety, co jakiś czas jeden bądź drugi dekoder multiroom jest blokowany ze względu na brak dekodera głównego w tej samej podsieci. Dokonałem próby przepięcia wszystkich dekoderów pod switch ustawiając ręcznie adresy: 192.168.100.15 - główny 192.168.100.6 - 1 multiroom 192.168.100.23 - 2 multiroom Maska: 255.255.255.0 Brama: 192.168.100.1 DNS: 192.168.100.1 Te ustawienia przepisałem z konfiguracji automatycznej, ustawienie IP kolejno na 001, 002, 003 również nie dało rezultatu. Proszę o pomoc, infolinia powiedziała wymienić dekodery Witam. Czy były przywracane również ustawienia fabryczne dekoderów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devianer Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 @Specjalista Polsat Box Tak, wielokrotnie nawet przez obsługę w punkcie. Dziś ponownie pojawił się problem na jednym z dekoderów, po czym po kilku minutach się uruchomił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 W dniu 9.11.2021 o 22:22, Devianer napisał: @Januszewski, sprawdzałem tą opcje, pisze że musi być szybki start dla multiroom i taka opcja jest wybrana. Po prostu czekam aż się pojawi obraz lub włączam wyłączam dekodery Ile czasu trzeba czekać? Włączam/wyłączam dekodery, to znaczy do Standby, czy reset zasilania robisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 11 minut temu, Januszewski napisał: Ile czasu trzeba czekać? Włączam/wyłączam dekodery, to znaczy do Standby, czy reset zasilania robisz? Co wy sobie daliście wcisnąć to mała bania. Kolega wyżej z prądu wyciąga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat06 Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 Ja mam tryb oszczędzania energii i multiroom działa bez żadnych problemów. Zauważam tylko, że dekodery raz na jakiś czas same się włączają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darson96 Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 Witam, mam dekoder EvoBox lite od ponad miesiąca. Okres miesięczny za darmo minął, chciałam wykupić pakiety, ale po naciśnięciu „ zamów pakiety” pojawia się komunikat aby jeszcze raz włączyć aplikacje(błąd 4). Ponawiam to, ale to na nic. Przewracałam ustawienia fabryczne.. Poza tym mam dostępna aktualizacje, gdy ona się pobierze, na końcu pojawia się komunikat, ze aktualizacja jest nieudana. Czy ktoś wie o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mb87 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Posiadam dwa dekodery evobox lite od tygodnia. Kanały Polsat HD, TV4 ,TVP1 TVP2, Polsat 2 , Polsat news , TVN, Polsat Play itd. wyświetla się napis tego kanału nie ma w twoim abonamencie (E017-0). Działa tylko kilka kanałów. Przywracanie sygnału , przywracanie ustawień fabrycznych, ponowna instalacja kanałów nic nie daje. Co mam zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Czasami potrzebny w takich sytuacjach jest kontakt z infolinią. Tam nadają ponownie uprawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Evobox Lite - problem z napisami: od jakiegoś czasu żeby były wyświetlane napisy trzeba na pilocie wcisnąć Opcje - napisy i tam wybrać Polski a następnie Polski\txt , problem w tym że to kilka razy potrafi się wyłączyć i trzeba ponownie włączać :l , co tu jest skopane że dekoder nie pamięta ustawień ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 Witam mam problem z dekoderem Multiroom EVOBOX LITE i na wszystkich kanałach pojawia się Błąd odczytu nie obsługiwany format wideo, a jak podłączę ten dekoder tam gdzie mam dekoder główny to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.