lokietek Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 Na Polsat czyli na 1 zostawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 W dniu 28.05.2021 o 17:05, Annn napisał: Witam. Mam problem. Po odebraniu dekodera w jakim czasie zostają przyznane uprawnienia i na jakim kanale zostawić? Axn czy paramount działa reszta nie chodzi. Nowa umowa jest. Witam. Czy sytuacja nadal występuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Nagrywanie w chmurze wkracza do CP dla dekoderów evobox HD * , evobox lite * Niestey jak zawsze CP ma swoje wymagania dla kogo to będzie udostępniał . Niestety mając w umowie dekoder główny Evobox PVR i w Multiroom Evobox Lite wspomniane funkcje nie będą dostępne , tak jak pauzowanie , wstecz , czy zatrzymywanie . Rzekłem że śmiechłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 To nagroda dla klienta za to że płaci czynsz za evobox pvr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Nie place za najem PVR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Annn Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 W dniu 31.05.2021 o 16:21, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Czy sytuacja nadal występuje? Wszystko jest ok. W razie gdyby ktoś inny miał podobny problem. Od razu dzwonić i odświeżyć uprawnienia. Na kanale 1 (polsat) 3 godziny czekania bez rezultatów. Po telefonie 2-3 minuty i sygnał się pojawił. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek010 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2021 A u mnie od jakiegoś czasu nie reaguje przycisk 'ulubione' na pilocie - po wciśnięciu nie pokazuje się menu i nie mogę edytować listy ulubionych. Restart nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2021 Udaj się wraz z całym zestawem (dekoder, karta, zasilacz, pilot, okablowanie) do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży. Pracownik przeprowadzi diagnostykę i w przypadku stwierdzenia usterki wymieni cały zestaw na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_nobody_pll Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 (edytowane) Cześć. Mam 4 dekodery evobox lite i wszystkie borykają się z bolączką w postaci ciągłego pojawiania się na losowych kanałach w losowych momentach błędem E030 - Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie. Pakiet L z promocja pełnej oferty na 3 msc. Dekodery są w jednej sieci, więc się komunikują. Jak to wygląda: oglądam kanał np Polsat HD, czy też Polsat Comedy Central Extra - obojetnie. Wywala rzeczony błąd, w tle oczywiście kanał jest poprawnie odbierany. Komunikat znika po 5 sekundach, wszystko działa dalej. I teraz loteria - pojawi się za minute, za godzinę lub nie wiadomo kiedy. Zrobiłem podstawowa diagnostyke w postaci resetu wtyczkowego, resetu do ustawień fabrycznych, ponawiania sygnału. Specjaliści na Facebooku i na iCOK każą mi resetować ustawienia w nieskończoność ponawiać sygnał. Ręce opadają. Co można z tym zrobić? Edytowane 4 Lipca 2021 przez mr_nobody_pll Powtórzyłem sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Robić zdjęcia i składać setki reklamacji , dokumentować sytuacje i bombardować reklamacjami , na wszystko mieć podkładkę w postaci emaila , skoro nie potrafią zdiagnozować problemu niech rozpatrują reklamację ,albo setki reklamacji , ale Ty też musisz wykazać trochę chęci by poświęcić na to czas . Czasy kiedy z abonenta robiło się wariata i zrzucano winę że to jego problem czy to po stronie okablowania czy internetu już dawno minęły . Operator ma być świadom, że abonent to nie baran do strzyżenia hajsu z abonamentu ale że jest dla abonenta ważny inaczej nie da się z tym wygrać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_nobody_pll Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Drecze ich od dwóch tygodni, akurat mam trochę czasu na to, także już na to wpadłem Na ich nieszczęście, jestem klientem który wymaga wywiązywania się z umowy. To, że wziąłem słaby sprzęt nie ma znaczenia - ma mi umożliwiać swobodne korzystanie z oferty, zwyczajnie nie potrzebowałem nagrywania, wyświetlacza ani jakichś bajerów - dekodery sluza mi tylko do oglądania TV czyli rozumiem, że nie tylko u mnie ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Nie , ja akurat nie mam evo lite w pakiecie , ale NIGDY nie daje za wygraną i nie mam litości jeśli ktoś leci ze mną w ciula i wciska ciemnotę - wszystko nagrywam , monituję , rejestruję , jestem roszczeniowy do porzygu , wyrzucą mnie drzwiami wchodzę oknem !! Skoro są umowy i one Nas - mnie - Ciebie mają obowiązywać to drugą stronę w identyczny sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_nobody_pll Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 No ja zamierzam ich męczyć dopóki nie zacznie mi to działać normalnie. Tyle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu00012 Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Hej. Czy w dekoderze macie Polsat Box go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_nobody_pll Opublikowano 4 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2021 W dniu 1.09.2021 o 17:40, krzychu00012 napisał: Hej. Czy w dekoderze macie Polsat Box go? Nie ma i nie będzie. Konsul z czatu na iPolsat Box powiedział mi, że dekodery serii EVOBOX (PVR, HD, Lite) nie otrzymają apki Polsat Box Go, w tych dekoderach będzie to nadal CP GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 4 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2021 (edytowane) 9 minut temu, mr_nobody_pll napisał: Nie ma i nie będzie. Konsul z czatu na iPolsat Box powiedział mi, że dekodery serii EVOBOX (PVR, HD, Lite) nie otrzymają apki Polsat Box Go, w tych dekoderach będzie to nadal CP GO. A miało być inaczej wg. zapowiedzi na polsatbox.pl/tyrzadzisz. Każdy Evobox (IP, Stream, PVR, HD, Lite) miał dostać Polsat Box GO, tylko nie dekodery HDxx00 Edytowane 4 Września 2021 przez BW134 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 4 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2021 45 minut temu, mr_nobody_pll napisał: Nie ma i nie będzie. Konsul z czatu na iPolsat Box powiedział mi, że dekodery serii EVOBOX (PVR, HD, Lite) nie otrzymają apki Polsat Box Go, w tych dekoderach będzie to nadal CP GO. Nie wprowadzaj ludzi w błąd, konsultanci na czacie wyraźnie mówią że tą sprawą oni się nie zajmują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 U mnie na przykład wczoraj dekoder zaktualizował się do wersji 3.1.2 i mam nowy wygląd mozaiki i Polsat Box Go zamiast Cyfrowy Polsat Go Jeszcze za dużo nie klikałem na nowym sofcie, zobaczymy jak będzie przez weekend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 (edytowane) Sprawdzałem dziś LITE i nie ma żadnej aktualizacji a soft ma wersje 2.0.11 więc hmmm @support458 @Specjalista Polsat Box jakieś info chłopaki ? Edytowane 1 Października 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu_97 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Nie wiem jaką ja mam wersję, ale dostałem nową aktualizację, którą zainstalowałem przed chwilą ręcznie. No i z nowości to tylko zmiana loga z Cyfrowy Polsat na Polsat Box przy włączaniu. Menu i inny wygląd i funkcje chyba pozostały bez zmian. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Mylisz się aplikacja Polsat Box Go zastąpiła dotychczasową Cyfrowy Polsat Go. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 35 minut temu, support458 napisał: Mylisz się aplikacja Polsat Box Go zastąpiła dotychczasową Cyfrowy Polsat Go. Kiedy aktualizacja dla Evobox Stream, IP, HD i PVR (który jest ostatnim dekoderem z kartą Nagra) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Jaki posiadacie soft na swoich LITE? Taki jak w Evobox HD lub PVR czy też stary, znany z dekoderów serii HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Już nowy. Z Evoboxa HD / IP. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Od dawna? U mnie przedwczoraj był kurier m.in. z dwoma nowymi LITE i na obu jest stary soft. Ręczna próba aktualizacji wyrzuca komunikat o braku nowszej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.