lotus Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Jakie macie informacje na tej tabelce? Jak miałem coś o aktywacji, z numerem 69. Ale były też inne numery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Kos Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 @Marek22 miałem wielokrotnie takie komunikaty, choć na szczęście niezbyt często. Na pewno nie jest to sprawa słabego sygnału, bo wystarczy zmienić kanał w górę i zaraz w dół i odbiór jest prawidłowy. Posiadam dekoder JADA i konwerter OPTICUM UNICABLE SCR2 +2xLegacy (Robust SCR2). Konfigurację sprawdzałem wielokrotnie, jakość sygnału bardzo dobra. Równolegle pracuje dekoder multiroom, na tym samym konwerterze (na wyjściu Legacy) i odbiór jest prawidłowy, więc to nie jest sprawa poziomu sygnału. Najlepsze jest to, że od jakiegoś miesiąca usterka już się nie pojawia. Nic nie zrobiłem ( a miałem już zmienić konwerter). Może któraś aktualizacja pomogła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek22 Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 (edytowane) Mam na dwie anteny ustawione bo nagrywam, czy wiecie jak tej planszy się pozbyć bo często mi wyskakuje, jest dzień co przez jakiś czas nie ma a jest dzień co może wyskoczyć kilka razy jednego dnia tak jak pisałem. Gdy ustawię na BezDiseqc czy Diseqc to wyskakuje na dwóch, a jak przestawię na Diseqc to zawiesza mi program. Konsultanci z Canal+ każą ustawić na BezDiseqc jeśli mam standardowy konwerter. Też miałem konwerter OPTICUM UNICABLE SCR2 +2xLegacy (Robust SCR2) i na tym komunikat wyskakiwał i dlatego wróciłem do poprzedniego konwertera. Edytowane 23 Listopada 2020 przez Marek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 4 godziny temu, polarnik29 napisał: No to może być przyczyną. Częste odłączanie dekodera od prądu mu nie służy. I zdecydowanie skraca jego żywotność. Dwe szkoły: jeden powie, że odłączanie nie służy, a drugi, że zawsze mamy świeżo zresetowany system, więc mniejsze ryzyko zawieszenia się. Tuner mam w sypialni, nie będzie mi dyskiem mielił i chrobotał jak sobie coś wymyśli pobierać. Musi to jakoś przeżyć, poprzednik dal radę przez ładnych kilka lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Zawsze możesz odłączać sam dysk od dekodera na noc. Mniejsze ryzyko zawieszenie się? Jak widać nie do końca skoro masz problemy z dekoderem. Czasy codziennego resetu urządzenia minęły kilkanaście lat temu. Szczególnie w takim sprzęcie katowanie go nagłymi zanikami napięcia nie jest zbyt rozsądne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Jutro aktualizacja oprogramowania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 (edytowane) Jak się poczyta porady na kłopoty z tunerami, to przeważnie każą go zresetować, albo odłączyć od prądu na dłużej No to mój ma to codziennie. Na razie nie mam problemów z dekoderem. Wyskoczył pierwszy raz jakiś tam komunikat. Jak to się będzie powtarzać, to będę mógł powiedzieć, że mam problemy Edytowane 25 Listopada 2020 przez rallyrychu pomyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 52 minuty temu, rallyrychu napisał: Jak się poczyta porady na kłopoty z tunerami, to przeważnie każą go zresetować, albo odłączyć od prądu na dłużej Jeszcze pozostaje przywrócić ustawienia fabryczne. 2 godziny temu, _Artek_ napisał: Jutro aktualizacja oprogramowania. Nie korzystam z Netflixa przez dekoder, ale ciekawe czy kiedykolwiek pojawi się wsparcie HDR do tej aplikacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Pojawi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 2 godziny temu, _Artek_ napisał: Jutro aktualizacja oprogramowania. W końcu będziesz miał upragnione nowe logo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor1985 Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 5 godzin temu, _Artek_ napisał: Jutro aktualizacja oprogramowania. Jakieś potwierdzone info ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 5 godzin temu, _Artek_ napisał: Jutro aktualizacja oprogramowania. Potwierdzam. Dostałem maila niedawno https://pl.canalplus.com/pomoc/nowe-oprogramowanie?utm_source=cga&utm_medium=email-25112020-nc00&utm_term=epid12345&utm_content=cga_email-25112020-nc00_epid12345_600x900-g9-zg_CanalDTH-zmiana-softu-CRM-INF-ABO-crm-wew&utm_campaign=CanalDTH-zmiana-softu-CRM-INF-ABO-crm-wew&sc_camp=3F11ED17BBDC4A27B91E907C4172DFC5?decoder=USW4001NCP-NCP-3670SF 5 godzin temu, _Artek_ napisał: Jutro aktualizacja oprogramowania. A jednak zaskoczyli na koniec listopada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firemanbuba Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Nowa wersja oprogramowania dla dekoderów 4K UltraBOX+ z serii ITCA zostanie udostępniona 26.11.2020 Nr serii swojego dekodera zweryfikujesz spoglądając na podpis kodu kreskowego umieszczonego z tyłu dekodera. Tutaj znajdziesz więcej informacji jak to zrobić. Numer wersji oprogramowania to 3.13 Aktualizacja potrwa około 25 minut, w tym czasie nie odłączaj zasilania ani kabla antenowego od dekodera. Oprogramowanie wprowadza następujące zmiany: Aktualizacja aplikacji Netflix do wersji 5.1.3. Obsługa HDR w aplikacji Netflix. Obsługa dysków zewnętrznych o pojemności do 4 TB. Możesz podłączyć swój dysk twardy i nagrać na nim jeszcze więcej ulubionych programów (pamiętaj, że dekoder najpierw go sformatuje). Obsługa filmów w jakości 4K oraz plików NTFS poprzez opcję Media Player dostępną w MENU dekodera. Możesz podłączyć swój dysk twardy do wejścia USB w dekoderze oraz odtworzyć nagrany tam film poprzez swój dekoder. Plik musi być w formacie obsługiwanym przez dekoder - szczegóły odnajdziesz w instrukcji obsługi dekodera. Obsługa materiałów z dźwiękiem 5.1 podczas odtworzenia nagranego wcześniej filmu czy serialu. Zmiany w wyglądzie menu, polegające przede wszystkim na zastąpieniu logo nc+, logiem CANAL+ . Dodanie mechanizmu sprawdzania słabo naładowanych baterii. Po wciśnięciu klawisza MENU na pilocie pojawi się w przypadku słabych baterii, odpowiedni komunikat na ekranie telewizora. W takim przypadku przygotuj się na wymianę baterii w pilocie. Poprawa stabilności pracy dekodera z telewizorami TCL oraz MANTA. Poprawa stabilności pracy dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Oby gorzej nic nie było i nic się nie wysypało nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Mi się właśnie pobrało, praktycznie oprócz logo w górnej części i szaro-czarnego tła na starcie i nc+Go nic się nie zmienia. Właściwie to w trakcie aktualizacji dioda dekodera przestała świecić, myślałem że się dziad zepsuł i miałem wyjąć wtyczkę, kiedy nagle "ożył" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Dobrze się stało, że nie zdążyłeś wyjąć wtyczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 (edytowane) Aktualizacje musiałem wymusić przez Menu. Pierwsze co mi się rzuciło w oko, to brak logotypu Canal+ w TV Samsung (Tizen). Jak to u Was wygląda w Menu Samsunga ? Edytowane 26 Listopada 2020 przez andrzejgratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Wrócę z pracy, to pobiorę aktualizacje. Jest czym się zachwycać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 (edytowane) Dekoder sam pobrał aktualizację Zamiast nc+ , w lewym górnym rogu jest znaczek canal+... Przechodząc do nc+ go, ciemno szara plansza.Tyle jeśli chodzi o estetyczne różnice. Edytowane 26 Listopada 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Ale w pasku menu dalej mamy nc- go tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
core2quad Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Czy ktoś kto już zaaktualizował i posiada telewizor Samsung z sys Tizen, może potwierdzić że skończył się problem ciemnego obrazu w Canal+ Ultra 4K ? Wiadomo że problem związany był z HDR nadawanym na tym kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Niestety nie naprawiono przełączania przy zmianie polaryzacji/połówki (np. TVP1 => TVP2 => TVP HD), przy instalacji dwukablowej z Astrą. Jak akurat dekoder korzysta z drugiego wejścia, to dalej cały interfejs zastyga. Jak w tym czasie się naciska dalej, to po odmrożeniu w jednym momencie wykonuje wszystkie komendy na raz i przełącza o kilka kanałów do przodu. To jest chyba po prostu problem sprzętowy i nie da się go naprawić, skoro do tej pory jest tak samo. Widać zresztą ten sam problem na ekranie konfiguracyjnym przy Antena 2. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 @core2quadNadal ciemny przy HDR. Samsung nie widzi dekodera jako Canal+ tylko NC+. Lekko jest to irytujące. Chyba trzeba czekać na aktualizację od strony Samsunga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 3 godziny temu, WebMat napisał: Niestety nie naprawiono przełączania przy zmianie polaryzacji/połówki (np. TVP1 => TVP2 => TVP HD), przy instalacji dwukablowej z Astrą. Jak akurat dekoder korzysta z drugiego wejścia, to dalej cały interfejs zastyga. Jak w tym czasie się naciska dalej, to po odmrożeniu w jednym momencie wykonuje wszystkie komendy na raz i przełącza o kilka kanałów do przodu. To jest chyba po prostu problem sprzętowy i nie da się go naprawić, skoro do tej pory jest tak samo. Widać zresztą ten sam problem na ekranie konfiguracyjnym przy Antena 2. Na obu wejściach masz równolegle sygnał z Astry i HB ?Może to kwestia przełączników diseqc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firemanbuba Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Godzinę temu, andrzejgratis napisał: @core2quadNadal ciemny przy HDR. Samsung nie widzi dekodera jako Canal+ tylko NC+. Lekko jest to irytujące. Chyba trzeba czekać na aktualizację od strony Samsunga... U mnie HDR nie jest ciemny i logo Canal + https://naforum.zapodaj.net/2e5c295e8832.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.