Pawel Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kummer Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Przecież właśnie po to dysk jest odłączany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 (edytowane) A nie po to, żeby kasować za niego dodatkowe 5/10zł? Bo mi się wydaje, że podłączenie dysku do innego tunera spowoduje jego format. Edytowane 1 Grudnia 2020 przez rallyrychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 16 godzin temu, Kummer napisał: Przecież właśnie po to dysk jest odłączany Odłączany dysk już był/jest w dekoderach wifipremium box a więc od dobrych kilka lat na rynku i również nie było opcji pozostawienia nagrań na dysku. Jak napisał kolega wyżej dekoder każdy nowo podłączony dysk formatuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacik Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Czyli legalnie dokonane nagranie na ich sprzęcie nie może być w przyszłości wykorzystane. To po co ten dysk, chyba tylko do timeshiftingu? Co za polityka, a mając na uwadze awaryjność ich sprzętu to kompletne dno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Na innym sprzęcie niż nagranie nie. Telewizory tez szyfrują nagrania, więc to nie jest wymysł C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Nie no, fajna ta aktualizacja. Taka nie za dobra. Wczoraj odpalam Netflixa i obraz jak cięło tak klatkuje dalej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Jak nie masz tv z netflixsem to kup sobie mi box po co się denerwować poza tym to nie zawsze jest wina aplikacji.... może masz słaby internet..... nie pomogę bo z netflixsa nie korzystam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Hehe, tak słaby internet. Mam Neostradę 512 kbps bo 1 Mbps do mnie nie dociera. To już nie te czasy. Mam tv z aplikacja i mam 300 mega internet. I co z tego jak się chwalą, że w dekoderze dodali HDR na Netfliksie jak to po prostu nie chce w ogóle działać.. Słabo to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 To ciekawe, że poza Twoją opinią w tym temacie nikt więcej nie narzeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 No też mnie to zastanawia trochę. Wczoraj pierwszy raz odpaliłem "Gambit Królowej" i w zasadzie ciężko było oglądać, obraz cały czas przeskakiwał. Muszę sprawdzić jak sytuacja wygląda na innych filmach bo przecież kiedyś oglądałem wszystkie sezony Domu z papieru i było jak najbardziej ok. Dziwne, że tylko u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Masz orange światłowód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Nie, mam UPC. Kiedyś Netflix na dekoderze hulał poprawnie. No chyba, że to występuje tylko na części filmów, których kiedyś nie oglądałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1969 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 UPC ostatnio miał problemy z netem , by najmniej u mnie na Dolnym Śląsku . Dziś jest już ok . Problemów z Netflix na dekoderze nie mam . Ale wole oglądać w aplikacji na Tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 No jest taka niepłynność obrazu w bardziej dynamicznych scenach, takie podcinanie. Z tym, że przed aktualizacją też tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzzer Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Witam, Od niedawna mam dziwną przypadłość w moim dekoderze 4k. Chodzi o to że za każdym razem podczas włączenia z automatu dekoder włącza się na kanale 88 (Strefa Abonenta). Czy można to jakoś wyłączyć aby dekoder uruchamiał się na tym samym kanale na którym został wyłączony? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 U mnie dzisiaj po raz pierwszy też się uruchomił na kanale 88. Dom z papieru normalnie działa na Netfliksie z poziomu dekodera, obraz płynny. Na niektórych innych filmach jak przycinało obraz tak przycina dalej. Nic się nie zmieniło po aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 (edytowane) 21 godzin temu, buzzer napisał: Witam, Od niedawna mam dziwną przypadłość w moim dekoderze 4k. Chodzi o to że za każdym razem podczas włączenia z automatu dekoder włącza się na kanale 88 (Strefa Abonenta). Czy można to jakoś wyłączyć aby dekoder uruchamiał się na tym samym kanale na którym został wyłączony? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Miałem tak kilka dni po aktualizacji ale wróciło do normy czyli włącza się na ostatni kanał jaki oglądałem ale wiem że w ustawieniach coś tam przedstawiałem aplikacja start czy jakoś tak włączyłem "tak" potem wyłączyłem "nie" i chyba też dałem mu ponowne uruchomienie i narazie nie włącza się 88 strefa abonentów Edytowane 6 Grudnia 2020 przez Bunio Bunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bigb Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Mój włącza się zawsze na kanał 13 (TVP) i nie wiem tak to zrobić aby włączał się np. kanale 1. Ma ktoś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Jak masz ustawioną funkcję oszczędzania energii ?Jeśli na max to tak będzie się zgłaszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamDam Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 W dniu 28.11.2020 o 16:31, bastek6 napisał: Czy po aktualizacji działa camelon? Również będę wdzięczny za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Jest w waszych dekoderach EPG po nowym roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Po nowym roku , nie rozumiem ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 To znaczy po 1 stycznia , u mnie EPG na wszystkich kanałach kończy się 31 grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Ale zacznie się po Nowym Roku , jak nie od razu to po godzinie Ja aż nie przywiązuje aż takiej uwagi czy będzie czy nie bo zawsze jest tak co roku i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.