_Artek_ Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 A jest już nowa aktualizacja?:D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ashes Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Witam, dzisiaj nabyłem dekoder 4k, wcześniej miałem turbo dekoder z dyskiem 500 giga. Gdy zaczalem konfigurację, chciałem dac wide band, ale miał problem na qejsciu zjednej z dwóch anten. Czy moj konwerter nie jest w wersji wide band? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Zgaduję, że nie jest Wybierz konfigurację podstawową (2 anteny) i powinno działać jeśli masz doprowadzone 2 kable z jednego konwertera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ashes Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 7 godzin temu, rallyrychu napisał: Zgaduję, że nie jest Wybierz konfigurację podstawową (2 anteny) i powinno działać jeśli masz doprowadzone 2 kable z jednego konwertera. Tak wybralem, warto wymienić konwerter na wide band? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Przy użyciu Wide Band możesz nagrywać 3 dowolne kanały, przy jednoczesnym oglądaniu czwartego. Jeżeli będziesz z tego korzystał to warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ashes Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 1 godzinę temu, pepe40 napisał: Przy użyciu Wide Band możesz nagrywać 3 dowolne kanały, przy jednoczesnym oglądaniu czwartego. Jeżeli będziesz z tego korzystał to warto. Teraz tez tak moge, czyli musze mieć wideband? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Nie musisz mieć Wide Band. To samo jest na Unicable 4 kanałowym. Wtedy wystarczy jeden kabel do Dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Jeśli wystarczy Ci niezależne nagrywanie jednego kanału i oglądanie drugiego, to nie musisz nic zmieniać. Przy odpowiednim wyborze kanałów do nagrywania, to nawet na starym konwerterze czasem da się nagrywać 3 kanały i oglądać czwarty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 22 godziny temu, ashes napisał: Teraz tez tak moge, czyli musze mieć wideband? Da się, ale nie w każdym przypadku. Wszystko zależy od tego z jakich polaryzacji i częstotliwości nagrywasz jednocześnie. Na Wide Band nie ma to znaczenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvmaniak83 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Witam mam zamiar wziąść dekoder 4k mam pytanie który lepszy model ADB czy Technicolor czy nie ma różnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Technicolor. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 ADB ma najnowszą aktualizację, wspiera HDR przy Netflixie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakup Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Kłaniam się, mam problem z tymże dekoderem. Mam TV Samsunga 4K z Ultraboxem i od początku podłączenia występuje taki problem, że co jakiś czas dekoder dosłownie na sekundę się resetuje, znika obraz i dźwięki i po sekundzie się pojawia. W trakcie oglądania meczu już dwa razy tak mi się stało. Wnioskuję, że to problem dekodera, a nie TV, bo podczas grania na konsoli albo oglądania czegoś na YT czy Netflixie tak się nie dzieje. Ktoś ma jakiś pomysł w czym może być problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Sprawdź czy na innym kablu HDMI też się pojawia taki problem. Jeszcze można sprawdzić czy końcówki kabla satelitarnego są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Przewód HDMI niskiej jakości, kup taki z certyfikatem i problem zniknie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretorian Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 W dniu 5.11.2020 o 13:46, Paweł 68 napisał: @pretorian napisz jak masz to podłączone, dekoder- projektor czy przez wzmacniacz. Jak długi jest przewód HDMI. Projektor - dekoder. Wejście spełnia wszystkie wymogi 4k, czyli 60Hz itd. Kabel również, był również testowany inny kabel, krótszy (podobno lepszej jakości) - problem jest ten sam. Dekoder był testowany na TV pod 4k na obu kablach i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Mam ten dekoder i mam problem Jak przełącze na kanal Canal 4k występuje brak dźwięku, dodam że nie zawsze tak jest pomaga przełączenie na inny kanał i z powrotem na canal4K Nie pomaga restart dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Podobnie miałem w przypadku C+ Sport 2. Pomogła zmiana ścieżki na Polski2 w opcjach dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 Ciekawe ile będziemy czekać na aktualizacje logotypu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 Zawsze możesz wymienić na ADB jak nie możesz się doczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid195 Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 Witam, kupiłem ultraboxa nc+ na aukcji internetowej , przyszedł po podłączeniu i włożeniu mojej karty działał do czasu aż nie włożyłem karty którą mi przysłali w zestawie(pewnie nieaktywnej) z ciekawości ... wtedy zaczął wyświetlać komunikat ekran aktywacyjny. Wiec włożyłem powrotem moją kartę nc+ która 5 minut wcześniej działała i tutaj jest problem ,dalej wyświetla dekoder ekran aktywacyjny. Co może być problemem czy karta zablokowana którą włożyłem zablokowała mi dekoder ?? Jest jakaś szansa na naprawienie sytuacji? Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 @dawid195 Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. Kartę, którą masz to karta Cameleon, a ta z zestawu Cayman? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid195 Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 2 minuty temu, lukx95 napisał: @dawid195 Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. Kartę, którą masz to karta Cameleon, a ta z zestawu Cayman? Tak karta na której mi działał ten dekoder to camelom a włożyłem na chwilkę kartę cayman (pewnie zablokowana) potem włożyłem cameleon i przestał działać, poszedłem do rodziców po kartę cayman główną i też nie działa. Na razie rozmawiałem z nc+ podałem nr karty itd. powiedzieli że ok i wyślą uprawnienia i mam czekać i czekać ..... ale wątpię że to rozwiąże problem. Mozę jakoś mi zablokowali dekoder.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 Kupiłeś ultraboxa czy ultraboxa 4K ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid195 Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 Teraz, Pawel napisał: Kupiłeś ultraboxa czy ultraboxa 4K ? Ultraboxa 4k , reset do ustawień fabrycznych nie pomógł. dalej ekran aktywacyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.