lotus Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 O co chodzi z tymi komunikatami wyskakującymi co chwilę podczas przełączania kanałów: "Aktywacja 60" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 U mnie nic takiego się nie dzieję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 (edytowane) Ciekawe czy ta aktualizacja będzie w tym roku Edytowane 1 Listopada 2020 przez Bunio Bunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Jak podpisywałem umowę to technicolor był "lepszy" teraz ADB jest "lepszy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 @Bunio BunioBędzie. @_Artek_Technicolor jest lepszy od ADB. Chyba nie sugerujesz się logotypem Canal+ w Menu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 a brak HDR w netflix? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Za rok @_Artek_ przy negocjacjach można spróbować wymienić na " lepszy" ADB lub nowy do usługi Canal + OTT.Jeśli HDR w Netflixie jest taki cenny.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Dla mnie nie jest jeśli wymienię to na jakiś z android tv jak będzie w ofercie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 2 godziny temu, andrzejgratis napisał: @Bunio BunioBędzie. @_Artek_Technicolor jest lepszy od ADB. Chyba nie sugerujesz się logotypem Canal+ w Menu? Heh tylko pytanie kiedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Jak dla mnie ładniejsze jest to niebieskie tło z Ziemią w starym sofcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 ile razy go widziałeś bo ja dwa a tak serio logo logiem najbardziej brakuje mi przypomnień w epg z automatycznym przełączaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 13 minut temu, maks27 napisał: Jak dla mnie ładniejsze jest to niebieskie tło z Ziemią w starym sofcie. A jakie teraz jest? Bo niby aktualizacje były a nikt nie wrzucił screenow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 18 godzin temu, lotus napisał: O co chodzi z tymi komunikatami wyskakującymi co chwilę podczas przełączania kanałów: "Aktywacja 60" ? U mnie też dość często to wyskakuje. Na razie nie ma na to lekarstwa. Konsul z działu technicznego stwierdził, że to uszkodzenie dekodera i zalecił wymianę. Skoro ten problem występuje u sporej grupy osób to na pewno to nie wina dekodera tylko oprogramowania. Może oprogramowanie źle współpracuje z konkretnym konwerterem? Tylko to też może być błędny trop bo konwerter mam od roku, a problem występuje od kilku miesięcy. Ja mam Wideband Inverto. A Ty jaki masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 (edytowane) 11 minut temu, Bunio Bunio napisał: A jakie teraz jest? Bo niby aktualizacje były a nikt nie wrzucił screenow W ADB jest czarno-szare po aktualizacji. Edytowane 2 Listopada 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Ale pasek z opcjami dalej chyba jest niebieski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 (edytowane) 12 godzin temu, pepe40 napisał: U mnie też dość często to wyskakuje. Na razie nie ma na to lekarstwa. Konsul z działu technicznego stwierdził, że to uszkodzenie dekodera i zalecił wymianę. Skoro ten problem występuje u sporej grupy osób to na pewno to nie wina dekodera tylko oprogramowania. Może oprogramowanie źle współpracuje z konkretnym konwerterem? Tylko to też może być błędny trop bo konwerter mam od roku, a problem występuje od kilku miesięcy. Ja mam Wideband Inverto. A Ty jaki masz? Ja mam inverto black ultra, zwykły quad. Wczoraj się wkurzyłem i odłączyłem dysk. Jak ręką odjął. Przestały się pojawiać komunikaty. Po paru minutach podłączyłem z powrotem dysk i komunikatów już nie było. Ktoś tu pisał wcześniej, że miał problemy z komunikatem "Aktywacja 67" i u niego pomógł reset do ustawień fabrycznych i wyczyszczenie dysku do zera. Mam nadzieję że doraźnie będzie pomagało jednak samo wyciąganie na chwilę wtyczki od dysku. Minęły 4 godziny. Dziś pierwszy raz dekoder czegoś nie nagrał. Wczoraj zaplanowałem nagrywanie na dzisiaj jednocześnie na tvn turbo i comedy central. W międzyczasie na spontanie doszło coś na polsacie. No i 101 Napraw na tvn turbo w zasadzie się nie nagrało. Czarne i tło i bez dźwięku przez pierwsze 23 minuty nagrania, później już ok. Pierwsze 3 minuty na CC też z czarnym tłem i bez dźwięku. Polsat ok. Żadnych komunikatów, że coś się nakłada nie było. Następnie test nagrywania znowu na tych samych 3 kanałach, no i podczas potrójnego nagrywania i przełączania kanałów z 4. na 5. i na 6. na TTV wyskakiwał sporadycznie komunikat "Aktywacja 60" oraz program obecnie nie jest nadawany. Co któreś przełączenie. Po wejściu do nagrań wszystkie 3 kanały poprawnie się nagrały. I teraz ciekawostka. Po przerwaniu nagrywania wszystkich 3 kanałów zrobiłem wycieczkę od tvn do TVP ABC. Po kolei. No i przełączanie kanałów działało tak szybko jak nigdy dotąd. W ułamku sekundy przełączało wszystko po kolei. Żadnych lagów podczas zmian ćwiartek różnych częstotliwości. Z tvp1 na tvp2 w ułamku sekundy. Tak samo na kanałach z bajkami gdzie często są duże lagi, szczególnie kanały 94, 95, 96. Tym razem dosłownie w ułamku sekundy. I teraz pytanie od czego to zależy? Od tego, że chwilę wcześniej nagrywałem 3 kanały a 4. oglądałem i w tym momencie żadne VOD nie mogło się ściągać na dysk a następnie po przerwaniu nagrań wszystkie wejścia były wolne i każda ćwiartka mogła być obsłużona bez opóźnienia w trybie natychmiastowym? Podczas powrotu od kanału 103 do początku listy słychać było jak dysk zamielił przy przełączeniu z kanału 96 na 95, dekoder zrobił delikatnego laga ale i tak było bardzo szybko. Zastanowił mnie tylko ten odgłos zamielenia talerzy. A co jeśli bym podłączył SSD przez SATA? Ktoś tak próbował? Czy prędkość przełączania kanałów się poprawiła? Edytowane 2 Listopada 2020 przez lotus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Ostatnio też nie nagrało mi kilku audycji. Nie połączyłem tych problemów ze sobą. Może aktualizacja, która ma tam kiedyś być coś poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 5 godzin temu, pepe40 napisał: Ostatnio też nie nagrało mi kilku audycji. Nie połączyłem tych problemów ze sobą. Może aktualizacja, która ma tam kiedyś być coś poprawi. Szczerze wątpię, żeby ta najbliższa aktualizacja coś poprawiła. Oby tylko nie było gorzej. Może jak parę osób zgłosi podobne problemy to przy okazji kolejnej aktualizacji, dajmy na to za rok, powinni coś poprawić. Muszę jeszcze sprawdzić szybkość tego dekodera, przełączanie kanałów i czy są komunikaty bez podłączonego dysku. Gdyby te dyski SSD 1 TB na Sata były tańsze to bym kupił i sobie podłączył ale póki co 430 zł to trochę za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretorian Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 Wrzuciłem ostatnio tego posta do nie tego tematu co trzeba, czyli nie do tego dekodera 4k, który posiadam, więc teraz wrzucam do odpowiedniego i może ktoś pomoże? Witam, przejrzałem kilka stron tematu, ale nie znalazłem odpowiedniego posta, więc postanowiłem napisać. Mam ów dekoder i projektor OptomaUHD30 (wspiera 4k), po podłączeniu dekodera (wcześniej podłączony do tv fhd) do portu HDMI 2.0 (kabel high speed, 2.0 -testowane również na drugim kablu - podobno lepszej jakości) i włączeniu w opcjach ustawień rozdzielczości na 2160 następuje problem. A jaki? Taki, że projektor informuje mnie o braku sygnału, po chwili obraz wraca do 1080p@50Hz. Czy ktoś się spotkał z takim problemem? PS. Na Canal+4K dostaje informacje, że mam przestawić rozdzielczość, oczywiście sytuacja napisana powyżej się wtedy powtarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 @pretorian napisz jak masz to podłączone, dekoder- projektor czy przez wzmacniacz. Jak długi jest przewód HDMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waz701 Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 Obstawiam, że problemem jest kabel HDMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 @pretorian tylko jedno wejście w tym projektorze obsłuży ten dekoder - To opisane 4k 60Hz. Do dobrego podłączyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafus Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Może Projektor nie obsługuje HDCP 2.2 ?. Miałem podobny problem ale z monitorem 4K, też próbowałem różnych kabli HDMI, ale co się okazało monitor nie wspierał wspomnianego HDCP 2.2 i tak samo był czarny obraz na 2160p i wracało do ustawień 1080p 50Hz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 W/g instrukcji ma HDCP 2.2. Przeważnie jest tak że projektor=dłuuuuuuugi kabel , a takie kable potrafią kosztować ponad 1000 zł. Ludzie potrafią zamurować zwykle przewody w suficie i ścianach, potem jest płacz że brak obrazu. Jedyna nadzieja w wzmacniaczach HDMI lub zasilanych spliterach. Problemem może być jeszcze wzmacniacz audio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 W dniu 2.11.2020 o 08:52, _Artek_ napisał: a brak HDR w netflix? A TechniColor czasem nie otrzymał HDR wraz z nową aktualizacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.