Jump to content

polarnik29

Users
  • Content Count

    312
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutralna

About polarnik29

  • Rank
    Rozpisany
  • Birthday 03/30/1989

Informacje o profilu

  • Location
    Kraków
  1. Witam. Od kilku dni występują spore braki w EPG. Brakuje wielu pozycji lub EPG dla całego kanału. Posiadam moduł w telewizorze SONY. Czy ktoś ma podobny problem? Pozdrawiam
  2. Jeszcze większe wrażenie by zrobiło na akcjonariuszach zmniejszenie dochodów spółki o 25% w czasie recesji i nadchodzącego kryzysu.
  3. @@[email protected] Zanim kolego zaczniesz wymawiać innym wykształcenie czy ilość skończonych klas podstawówki przeczytaj regulamin na który się powołujesz. Na stronie są do sprawdzenia i obecny i stary. W regulaminie wcześniejszym jak z resztą i obecnym widnieje zapis. Rozdział 8, punkt 1. "Korzystanie z usług może odbywać się przy użyciu Sprzętu udostępnianego Abonentom przez Dostawcę usług na czas korzystania z usług w jakiejkolwiek formie prawnej, bądź przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług. Korzystanie z usług Dostawcy usług przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług może odbywać się wtedy, gdy Dostawca usług udostępnia ofertę przewidującą możliwość wykorzystywania Sprzętu własnego Abonenta." Za to punkt 3 "Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta." Wynika z tego jasno, że jeżeli operator dokona wymiany karty kodowej co będzie się wiązało z tym, że sprzęt własny nie będzie spełniał warunków do odbioru oferty otrzymasz od operatora sprzęt na wymianę w celu dalszego korzystania z usług. To czy go odbierzesz czy nie to już Twoja sprawa. Możesz go nie odebrać ale umowa nadal będzie wiążąca dla operatora, bo ma obowiązek zapewnić Ci sprzęt do odbioru. I takiego obowiązku dotrzyma. Jasno to wynika z tych dwóch punktów. "Korzystanie z usług Dostawcy usług przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług może odbywać się wtedy, gdy Dostawca usług udostępnia ofertę przewidującą możliwość wykorzystywania Sprzętu własnego Abonenta." Oznacza również, że operator może w każdej chwili przestać taką ofertę udostępniać.
  4. Napisałeś reklamację na epidemie wirusa? No, no. Gratulacje. Może w ramach rekompensaty wynajdą szczepionkę albo po prostu jakiś lek. Gra warta świeczki. Trzymam kciuki za pozytywne rozpatrzenie reklamacji. A tak na poważnie to głupota ludzka jest jak wszechświat. Nieskończona...
  5. Multiroom można dobrać od bazowego pakietu Comfort. Przy start z dopełnieniem nie będzie takiej możliwości. A przynajmniej tak było niedawno.
  6. @seatibiza Zależy jaki masz teraz moduł. Jeśli masz conax możesz śmiało wznowić umowę na nim i udać się do punktu, gdzie bez problemu wymienią na moduł z Caymanem bezpłatnie. W tym wątku nie tak dawno był taki przykład. Na module z Cayamnem nie będą działać kanały premium 4K. Pozostałe bez problemu jak Muzeum4K działa aż miło.
  7. Idź do punktu Canal+ z modułem i bez problemu wymienią Ci na miejscu na nowy moduł bez opłat. Sam to przerabiałem w grudniu.
  8. Action Menu na pilocie, zakładka TV i na dole masz ustawienia modułu CA. W tym menu jest opcja aktualizacji
  9. Przełącz tv na kanał TV Puls HD i zaktualizuj moduł
  10. Myślę, że warto dla samego dekodera. Działao wiele lepiej niż Pace plus ma o wiele większe możliwości.
  11. Przyznaję się, że śledzę ten wątek dość regularnie. To na serio jak w soczewce pokazuje, że jeszcze sporo wody w Wiśle musi upłynąć, żeby mentalnie nadgonić za zachodem, bo fiskalnie już niewiele Nam brakuje. Podziwiam ludzi, którzy potrafią negocjować po kilka miesięcy umowy, żeby dostać coś o 2-3 zł taniej albo obrazić się i rozwiązać umowę, bo ktoś dostał to samo za 5 zł mniej jak w tym przypadku. Na podstawie tego tematu można spokojnie pracę magisterską napisać. Ale jak mi zaraz pewnie zostanie zwrócona uwaga, nie o tym jest niniejszy wątek, więc wracam do obserwacji, a wszystkim negocjującym życzę wytrwałości w negocjacjach. Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu państwu życzę. Do napisania kiedyś
  12. Trochę nie rozumiem. Chciałeś dostać Superpremium za 99 z wymianą dekodera za 0 zł. Dostałeś to samo w składaku za 94,99 i nie przyjąłeś, bo mimo iż ta sama oferta programowa to nie superpremium. Konsultanci nie zawsze mają możliwość zrabatowania wymiany do 0. Wszystko zależy od konta abonenckiego w CRM. Poszli Ci na rękę i dali to co chciałeś tylko taniej. Nie nadążam za taką logiką ale ok. Twój wybór.
  13. I gdzie ta niekompetencja? Masz widoczne dwie usługi, bo jedna obowiązuje do końca grudnia zgodnie z pierwotnym zobowiązaniem, a druga to opcja, która się uruchomi od grudnia z zobowiązaniem do końca października 2020.
×
×
  • Create New...