Jump to content
Misiek.

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna

Recommended Posts

Ja mam ten dekoder już równo rok.Po przebojach z hd7000.Evo trzeba raz na jakiś czas wyłączyć z prądu,i przywrócić ustawienia fabryczne,bo czasem przymuli.Tak to jest ok.Sprawdzałem wczoraj i epg na cinemax było.Także to raczej nie wina nadawcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Azazell Na HD6000 możesz też używać timeshift. Dokup dysk na USB (moim zdaniem - najlepiej z zewnętrznym zasilaniem) i będziesz mógł korzystać z timeshift i nagrywać. Ale nagrywać tylko to, co się akurat ogląda.

HBO GO działa tylko, jeśli masz wykupione w CP.

Edited by Vsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ustawione nagrywanie według czasu, jest to codzienny program "Wydarzenia" na Polsacie i co jakiś czas 3-4 dni, niekiedy rzadziej, niekiedy co 2 dzień, przestawia mi sie data nagrania np. zamiast 25-09-2018, jest to 21-12-2019. Reszta czyli godzina nagrania i kanał nie przestawiają się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miał ktoś taki problem że nagle znika EPG ze wszystkich kanałów i zaplanowane nagrania idą w diabły ? Programy się nagrywają, zaplanowanych brak, brak EPG, a w zakładce nagrania nieudane komunikat że nagranie nie mogło zostać zrealizowane bo brak prądu ?! Napięcie cały czas jest no chyba że dysk wysiadł i to przez niego te głupoty. Jestem potężnie wściekły bo szlag trafił kilka ważnych nagrać reset wtyczkowy nie wiele pomógł. Przywracam właśnie ustawienia fabryczne ale wątpię żeby to coś dało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem tak kilkakrotnie,powrót do ustawień fabrycznych nic nie daje. To oraz brak multiroomu bez przekładania karty i przewijania do przodu X8 , skłania mnie do zmiany operatora.Jestem na umowie bezterminowej i tylko czekam na jakąś promocję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem dekoder, zobaczymy czy coś pomoże.

Ile się czeka na ponowienie sygnału ? Bo czekam dobre  pół godziny dzwoniłem na infolinie i nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi dekoder i objawy te same 🤔 Może to jakiś problem z EPG albo z satelitą bo aktualizuje mi się kilkanaście minut i końca nie widać. Jak przerwę aktualizację przełączę kanał i włączę EPG to znowu się aktualizuje bardzo długo. 🤬  Nie miało się kiedy s[beep]yć tylko teraz jak na weekend muszę sporo nagrań zrobić.

Edited by Mr. Orbita
Przeniesione do poprawnego wątku - autor pomylił tematy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, xut2zs napisał:

Drugi dekoder i objawy te same 🤔 Może to jakiś problem z EPG

Ja EPG mam, wszystkie zaplanowane pozycje świecą więc to jakiś problem po Twojej stronie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ciekawe w czym ? Z dnia na dzień się posypało i to na dwóch dekoderach ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

xut2zs - czy nie kręcisz się lub nie oglądasz jakichś nietypowych zagranicznych kanałów? Dekoder opiera się z zegarem o dane ze strumienia DVB i jeśli na jakimś transponderze jest coś poustawiane źle, np. nadawca emituje datę z przyszłości - dekoder może zgłupieć. Na transponderach polskich platform jest dobrze, ale na jakimś zagranicznym może się zdarzyć problem. Ewentualnie jeśli jakiś kanał oglądałeś i go wskażesz, to mogę to sprawdzić. Jeśli nie oglądałeś nic nietypowego - ten potencjalny powód odpada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglądam głównie eleven i polsat play .Jak sobie wszystko po ustawiam nagrania i tak dalej i wyłącze dekoder to potem przy uruchomieniu mam brak epg sama jego aktualizacja trwa w nieskończoność wiec wyłączam epg i włączam ponownie. Gdy znika epg na wszystkich kanałach to w dziale nagrania nie udane albo komunikat nie nagrane bo  brak prądu albo nie ma nic. Zaplanowane na weekend kilkanaście nagrań i zobaczę w niedziele jak wrócę do domu. Najwyżej screeny jakieś wstawię.  Pierwszy raz coś takiego widzę. Z początku myślałem ze wina dysku ale 2 dekodery z rzędu to raczej nie dysk.

A czy epg ma jakiś związek z połączeniem dekodera do sieci ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytam wiele opinii w internecie i nie są one zbyt pozytywne. Mam na myśli działanie a w zasadzie jakość w aplikacji HBO GO na Evobox PVR. Faktycznie jest aż tak źle?

Edited by Ozzy666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aplikacja nie taka zła. Problem stanowi to, że do dekoderów CP obraz HBO GO jest wysyłany tylko w byle jakim SD. Nie ma HD. Można to obejść oglądając w smart tv, byle nie na dekoderze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na obraz akurat nie narzekam, bo wydaje mi się, że jest HD (co prawda rzadko oglądam, ale sprawdzałem kiedyś kilka tytułów) ale dźwięk jest fatalny. Tak jakbyś założył na głowę wiadro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z dźwiękiem jest problem w HBO GO i CP GO. Dekoder mam już od dłuższego czasu i zawsze tak było. Nie jest to na pewno kwestia łącza internetowego. Przez to HBO GO oglądam przez aplikacje w smart tv. Obraz wygląda ok, dźwięk katastrofa. Co ciekawe ta sam przypadłość jest u mnie na HD2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To coś u ciebie nie tak ,bo u mnie dźwięk jest ok. Na HD7000 też nie było problemów

No i tak jak przypuszczałem kilkanaście nagrań zaplanowanych poszło się j*****. Dekoder sygnalizuje diodą że  nagrywa program od 4 rano !!! i nic końca nie widać. W dodatku komunikaty jak na zdjęciach. Epg niby jest ale zaraz po włączeniu zaczyna się aktualizować i [beep]a. Podsyłam zdjęcia. @Mr. Orbita Masz jakiś kontakt z Cp żeby sprawdzić czemu tak świruje ? Bo na infolinie to nawet nie dzwonię bo tam nie wiedzą gdzie pracują.

 

527b591a8857cf30med.jpg

 

ce3c57b6c9a27b62med.jpg

 

d6b91dd4c4145430med.jpg

 

Infolinia co mi zaleciła ? Reset ustawień jak to nie pomoże iść do APS. No kabaret.

Kanały na których były planowane nagrania to Eleven Sports,  Discovery chanel hd, National Geographic HD, Fokus tv, Tvn turbo. Pozycji nieudanych nagrań jest ponad 80 choć samych programów było 1/3 tego wszystkie pozycje były zdublowane wielokrotnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyłem ostatnio, że kanały TVP HD i TVP Seriale przycinają, klatkują itp. Sygnał jest na dobrym poziomie, poza tymi dwoma kanałami wszystko działa jak powinno. Ktoś wie, jak zaradzić temu problemowi?

 

Nie mam pojęcia, od kiedy to się dzieje. Kanały te oglądam rzadko, dopiero wczoraj przeskakując po liście to zauważyłem.

 

E: Pomogło przedzielenie obydwu kanałów na liście ulubionych innym kanałem, w moim przypadku TVP Kultura. Kabaret :D

Edited by mingo

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, roberttosat napisał:

Temat pewnie znany co najmniej od pół roku. Dzieje się to na kanałach ulubione.

U mnie sie nie dzieje.Nic a nic.Dziala perfecto od poczatku.Tzn od 10mcy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Być może pewna seria Evoboxów różni się hardwarem i przez to na niektórych egzemplarzach problemy są, na innych nie ma.

Chociaż sam problem bardziej wskazuje na software, no ale ten wszystkie Evoboxy mają ten sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj poszły gdzieś wszystkie zaplanowane nagrania.

Np. serial nadawany w niedzielę lub wtorek odcinek w dniu 21/22.10 (Tak,w przyszłym tygodniu) nie został nagrany z powodu braku prądu...

Mam zaplanowane nagraj codziennie Polsat od 18.50 do 19.50. Wczoraj się nie nagrało. A na liście zaplanowanych pojawiło się jakiś nagranie bez daty początkowej i końcowej na kanale Polsat. I drugie cykliczne z kanału Polsat z datą od 22 lutego...

2 inne seriale zniknęły z listy zaplanowanych a w menu dla odcinka w epg była tylko pozycja nagraj odcinek.

Po paru restartach, pokasowaniu nieudanych nagrań z przyszłego tygodnia i anulowanych nagrań sezonu udało się znów dać wszystko do nagrania...

Evobox z pierwszych dostępnych na rynku, wolne koło 25% dysku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...