Jacor Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Dzięki pomogło, sam w ustawieniach routera to przełączyłem. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 I znów niema EPG. Ręce opadają. Reset. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 U mnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 (edytowane) Witam. Mam problem/pytanko: Czy to normalne, że dekoder Evobox PVR ustawiony jest, aby się wyłączał w stan czuwania? Czasami na chwilę sam się włącza, tzn. lampka zmienia się najpierw na czerwoną, potem zieloną, a tam gdzie jest wyświetlana godzina, pojawiają się same kreski. Po chwili wyłącza się. Inna sprawa, że czasem mimo ustawień stanu czuwania, jak wstaję rano, dekoder jest wyłączony, ale w stanie szybki start. Pozdrawiam. Edytowane 26 Października 2018 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Rano/ nad ranem EVO włącza się w celu wyszukania aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 OK, ale co on robi w ciągu dnia? To samo? Pewnie nie można wyłączyć tego automatycznego szukania update'ów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Ale o co ciebie tak głowa boli- skoro to robi tzn. że technicznie jest mu to potrzebne do prawidłowego działania, co cię martwi- pożarty prąd? ile on tego zużyje? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 (edytowane) Dokładnie, prąd mnie boli. Po to jest opcja czuwania, żeby działała. A po drugie, lubię wiedzieć, dlaczego. Pozdrawiam. Edytowane 26 Października 2018 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 (edytowane) Takie są wymagania systemu nadawana sygnału. Dekoder musi wybudzić się co jakiś czas aby zaktualizować z satelity i nie tylko, dane niezbędne do zapewnienia ciągłości odbioru sygnału. Masz opisane wyjaśnienie w instrukcji obsługi, że całkowite odłączanie dekodera od prądu może spowodować brak dostępu do wykupionych kanałów. Tak działają wszystkie dekodery satelitarne i kablowe. Evobox PVR nie jest wyjątkiem. Edytowane 25 Października 2018 przez support458 Uzupełnienie informacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigi1966 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Kiedy się doczekamy aktualizacji? Naprawcie to, co zepsuliście przy ostatniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 A co zepsuli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) Np. brak przewijania 8x. Do tyłu jest. Edytowane 26 Października 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Przecież przewijania 8x nie ma od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Akurat brak prędkości 8x do przodu nie wpływa jakoś znacząco na komfort użytkowania. Jeżeli już przy tym temacie jesteśmy to boli brak importu eksportu listy ulubionych i ogólnie błędy z tą listą związane. Po takim czasie, jaki minął od ostatniej aktualizacji to powinno być to już dawno "załatane". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Akurat brak przewijania 8x jest dla mnie bardzo bolesny . Natomiast listy ulubionych są całkowicie obojętne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 A ja bym wolał bardziej, żeby dokonano w końcu aktualizacji radia internetowego oraz żeby była możliwość ulokowania okienka dotyczącego funkcji PiP w dowolnym rogu przez użytkownika. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) Dokładnie, zmiana miejsca wyświetlania podglądu PIP jak najbardziej konieczna. Edytowane 26 Października 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Ciekaw jestem, czy Evobox będzie jeszcze w ogóle aktualizowany? Multiroomu po sieci nie obsługuje, w planach jest dekoder 4K więc nie zdziwiłbym się, gdyby porzucili rozwój Evoboxa, a wiosną zaproponowali nowy dekoder, który będzie miał 4K, PVR i obsłuży multiroom po sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Hmm, nie wydaje mi się, żeby Cyfrowy Polsat miał zakończyć wsparcie dla dekodera Evobox PVR. Myślę, że nadal jest to "flagowy" model spośród wszystkich dekoderów dedykowanych Cyfrowego Polsatu. Dekodery Evobox HD i Evobox Lite mogą być jedynie jego uzupełnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Tak flagowy, że w APS są wystawione PVR HD7000, HD 5500s i Evobox HD. Evoboxa PVR brak. Ręki uciąć sobie nie dam, ale nie zdziwiłbym się, gdyby było tak jak napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Dlaczego nie ma EPG? Wiecie jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 18 godzin temu, mingo napisał: Ciekaw jestem, czy Evobox będzie jeszcze w ogóle aktualizowany? Multiroomu po sieci nie obsługuje, w planach jest dekoder 4K więc nie zdziwiłbym się, gdyby porzucili rozwój Evoboxa, a wiosną zaproponowali nowy dekoder, który będzie miał 4K, PVR i obsłuży multiroom po sieci. A to wszystko nie może być w Evobox PVR? Dadzą nowy soft i będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) 57 minut temu, kapusta7 napisał: Dlaczego nie ma EPG? Wiecie jak to naprawić? Ja mam. Odłącz od zasilania lub przywróć fabryczne ustawienia. Edytowane 27 Października 2018 przez Barti Cytowanie treści innego postu zamieszczamy nad własną treścią postu, a nie pod nią. Na forum nie piszemy skrótami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 OK, działa. Wtyczka z prądu pomogła. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pachol83 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Witam, pytanie za 100 pkt. Dzisiaj dekoder postanowił zwisnąć - nie zaskoczyło mnie to, klasycznie potraktowałem go restartem zasilania. Ale... po ponownym uruchomieniu dysk pokazuje 100% wolnego miejsca i nie ma ani jednego nagrania. Próbowałem przywracać ustawienia fabryczne - również bezskutecznie. Może ja bym stratę jakoś przebolał, ale nie wiem jak 3-latkowi wytłumaczyć, że wyparowały dziesiątki odcinków jego ulubionych bajek? Jest jakiś ratunek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.