kolos22 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 @diana Jak już wysłałeś , to jest dobrze i czekaj na telefon od CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Jeśli masz tylko jedną umowę na siebie (swój PESEL) to nr umowy nie jest potrzebny. Zawsze przy kontakcie z BOK podajesz PESEL lub nr karty. Nie musisz wysyłać ponownie wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 No to ok dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pixelmann Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Aby skutecznie (pod względem prawnym) wypowiedzieć jakąkolwiek umowę, ważne jest podanie następujących danych: [*] data sporządzenia pisma [*] nazwa i adres usługodawcy [*] dane osoby wypowiadającej umowę [*] przedmiot umowy (nr umowy, jednoznaczna nazwa usługi) [*] własnoręczny podpis (!) Jako termin wypowiedzenia podać można zdanie: [...] z ostatnim dniem okresu, na jaki została zawarta. Tak sformułowane wypowiedzenie nie pozostawia żadnych wątpliwości formalno-prawnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 @pixelmann Czy treść wypowiedzenia, jaką podałem w moim poprzednim poście na poprzedniej stronie niniejszego wątku będzie dobra? Czy numer umowy musi koniecznie być podany w treści wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Zamiast numeru umowy i daty zawarcia umowy, podaj nr karty i wszystko będzie jasne dla Cyfrowego Polsatu z którego kontraktu rezygnujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pixelmann Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 @Barti Tekst jest ok. Dane dotyczące wypowiadanej usługi muszą dać się jednoznacznie zinterpretować przez usługodawcę. Numer karty, jak podaje @swojadroga, daje oczywiście taką możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Zamiast numeru umowy i daty zawarcia umowy, podaj nr karty i wszystko będzie jasne dla Cyfrowego Polsatu z którego kontraktu rezygnujesz. Tak, numer karty też wpisałem, ale to u góry po lewej stronie; tam, gdzie moje dane adresowe. Mam też Multiroom i wpisałem tylko numer karty głównej. Czy to wystarczy? Czy też numer tej karty dodatkowej też wpisać? Mam tylko jeden kontrakt (jedna umowa, tylko na samą platformę satelitarną CP). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Wystarczy numer głównej karty. Usługi Multiroom nie da rady mieć bez głównego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 No tak, w sumie racja. Dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Moje wypowiedzonko "poszło" wczoraj do Cyfrowego Polsatu. Wysłałem je listem poleconym priorytetem za potwierdzeniem odbioru. Czy za pomocą iCOK wypowiedzenie to będzie jakoś uwidocznione? Ile czasu mniej więcej upływa od dnia odebrania tego typu "pisemka" przez Cyfrowy Polsat do zarejestrowania go w systemie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 W moim wypadku - wypowiedzenie zostało wysłane w środę 19 marca (również priorytet za pośrednictwem odbioru), już następnego dnia było zarejestrowane w systemie i pod wieczór dwukrotnie dzwonili z ofertami przedłużeniowymi z DUK-u, no i wczoraj (21 marca) umowa została już przedłużona na, moim zdaniem, mocno korzystnych warunkach, przy czym, 2 ostatnie miesiące starej umowy zostaną anulowane . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Ooo, to szybko! Moje wypowiedzenie do Cyfrowego Polsatu zapewne dotrze nie prędzej, niż w najbliższy poniedziałek. Tak więc, pozostaje czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 W moim przypadku mineły 3 dni do pierwszego telefonu od czasu kiedy C.Polsat potwierdził odbiór mojego wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 OK, dzięki za info! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Póki co, wypowiedzenie przyjęte przez CP z 3 miesięcznym okresem i karą umowną. Złożona reklamacja. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, umowa rozwiązana z dniem 20 marca (czyli 11 miesięcy przed końcem okresu, na jaki została zawarta - do stycznia 2015) bez naliczania kar umownych oraz z miesięcznym okresem wypowiedzenia. W odpowiedzi na reklamację jest napisane (czekam na pismo, informacja z infolinii), że to ze względu na dobrą dotychczasową współpracę oraz indywidualne podejście do sprawy. Ciekawe Cały case opisany jest tutaj (i kilka kolejnych postów dyskusji) viewtopic.php?f=7&t=238&start=2775#p756103 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu (Rozdział 5. Warunki Świadczenia Usług § 7) proszę o rozwiązanie umowy abonenckiej zawartej w ramach kontraktu nr ....................oraz nr karty ..................., pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem, w związku z upływem obecnego okresu dodatkowego przypadającego na dzień 26.07.2014 r., z zachowaniem umownego 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Proszę o rozwiązanie ww. umowy z dniem 26.07.2014 r., Czy coś jeszcze można dopisać do wypowiedzenia, (oczywiście oprócz swoich danych)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Dat nie podawaj. Wystarczy stwierdzenie z "końcem umowy". Jak się pomylisz w dacie to dowalą ci karę. Kiedyś babka mi telefonicznie zła datę podała i miesiąc myśleli co z tym zrobić. Musiałem dopłacić 11 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Taką informację mam przesłaną poprzez ICOK odnośnie daty końca okresu dodatkowego umowy. Więc w razie czego mam "podkładkę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Najlepiej napisać"z końcem okresu rozliczeniowego" i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 nie z końcem okresu rozliczeniowego, bo to by oznaczało, że z następnym mięsiącu, a z końcem okresu podstawowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 W moim przypadku z końcem okresu dodatkowego, bo podstawowy się skończył i umowa się zrolowała na kolejne 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maiesky Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Przeoczyłem moment na wysłanie 3-miesięcznewgo wypowiedzenia umowy przed końcem okresu podstawowego. Jak rozumiem deklarację przejścia na umowę o czas nieokreślony mogę wysłać najpóźniej 1 miesiąc przed upływem kresu podstawowego, a na rozwiązanie takiej umowy też potrzeba 3 miesięcznego okresu. Czy te dwie sprawy można połączyć i mogę pożegnać się z polsatem 3 miesiące po zakończeniu okresu podstawowego czy niestety będę skazany na 4 m-ce (w pierwszym miesiącu po przejściu na czas nieokreślony wysyłam wypowiedzenie i czekam 3 miesiące)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 A czy umowa nie "zroluje" się na okres dodatkowy 12 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewzc Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Mam pytanie, czy jak kończy mi się umowa z CP 6 kwietnia i wypowiedzenie jeszcze nie wysłane, to czy ono nabierze prawnie mocy jeżeli je wyślę jutro i przesunie się tylko o 3 miesiące? Czy jest to możliwe? Proszę o pomoc bo jest to dla mnie bardzo ważne. a co zrobić, jak się wczoraj wyraziło zgodę na nową umowę telefonicznie, ale nie było jeszcze kuriera i nic nie jest podpisane?, ja się pytam o teraz, bo dzięki Wam zostałem uświadomiony i nabrałem rozumu:). Proszę, chłopaki pomóżcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.