Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się, ale najpóźniej na jeden okres rozliczeniowy przed zakończeniem okresu podstawowego lub dodatkowego umowy musi wpłynąć takie oświadczenie woli abonenta. W przeciwnym wypadku umowa zostaje przedłużona na 12-miesięczny okres dodatkowy.

 

Mam pytanie, czy jak kończy mi się umowa z CP 6 kwietnia i wypowiedzenie jeszcze nie wysłane, to czy ono nabierze prawnie mocy jeżeli je wyślę jutro i przesunie się tylko o 3 miesiące? Czy jest to możliwe? Proszę o pomoc bo jest to dla mnie bardzo ważne.

Umowa 6 kwietnia przedłuży się na kolejny rok. Złożone wypowiedzenie spowoduje naliczenie kary umownej za zerwanie umowy przed czasem. Kwota kary jest uzależniona od pakietu jaki jest abonowany. Cena pakietu na czas nieokreślony - cena pakietu na czas określony. Wynik należy przemnożyć przez ilość miesięcy, które zostaną do końca okresu podstawowego/dodatkowego umowy po uwzględnieniu okresu wypowiedzenia.

 

a co zrobić, jak się wczoraj wyraziło zgodę na nową umowę telefonicznie, ale nie było jeszcze kuriera i nic nie jest podpisane?, ja się pytam o teraz, bo dzięki Wam zostałem uświadomiony i nabrałem rozumu:).

 

Jakiego typu zawarłeś umowę przez telefon? Bo jeśli z wymianą sprzętu i koniecznością podpisania umowy to zwyczajnie nie przyjmujesz przesyłki. Jeśli bez wymiany sprzętu to umowa została zawarta telefonicznie i jest wiążąca. Wchodzi wtedy odstąpienie od umowy w trybie 10-dniowym pod warunkiem, że nie wyraziłeś zgody na świadczenie usług na nowych zasadach natychmiast.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, ale najpóźniej na jeden okres rozliczeniowy przed zakończeniem okresu podstawowego lub dodatkowego umowy musi wpłynąć takie oświadczenie woli abonenta

 

Dziękuję bardzo za potwierdzenie. A co z pierwszym pytaniem czyli połączeniem przejścia na czas nieokreślony i wypowiedzeniem? Konieczne są 4 miesiące czy da się to połączyć w 3?

A przy okazji- ja mam w warunkach podpisanych rok temu, że w umowie na czas nieokreślony obowiązują wyższe stawki miesięczne- czyżby to się zmieniło i teraz płaciłbym tyle samo co przy umowie na czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli do zakończenia umowy został przynajmniej jeden pełny okres rozliczeniowy to można wysłać wypowiedzenie umowy z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Takie wypowiedzenie złożone przynajmniej na jeden okres rozliczeniowy przed zakończeniem okresu podstawowego lub dodatkowego poskutkuje przekształceniem ostatnich dwóch miesięcy wypowiedzenia w umowę na czas nieokreślony. Naliczana jest wtedy opłata abonamentowa według cennika na czas nieokreślony (wyższa), ale nie ma kary umownej za zerwanie umowy przed czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie czy nadal obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia umowy w CP? Bo z tego co widzę to od 26 marca 2014 r. wszedł w życie nowy regulamin świadczenia usług i tam jest mowa o 2 miesięcznym terminie wypowiedzenia.

 

http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... -uslug.pdf

 

par. 16

2. Abonent, jak i Cyfrowy Polsat, uprawnieni są do rozwiązania Umowy Abonenckiej z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej powinno zostać złożone w formie pisemnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, obowiązuje trzymiesięczny okres wypowiedzenia wszystkich, którzy zawarli umowy do 25 marca 2014 (włącznie). Mają go w umowach wpisany abonenci.

CP chyba szykuje dopiero dla APS-ów info o tym fakcie, ale w nowych i kontynuacyjnych umowach (od 26 marca 2014) zmienił się zapis o kontynuacji umowy. Nie ma już okresu dodatkowego wynoszącego 12 miesięcy tylko umowa przechodzi na czas nieokreślony z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia.

 

Dzięki @Burito za info. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie lepiej się powołać na regulamin świadczenia usług czy umowę ?

 

Tak napisałem ogólnikowo:

 

"Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu proszę o rozwiązanie umowy abonenckiej zawartej w ramach kontraktu nr ............ oraz nr karty............. pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem wraz z końcem obecnego okresu dodatkowego przypadającego na dzień 26.07.2014 r., z zachowaniem umownego 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Proszę o rozwiązanie ww. umowy z dniem 26.07.2014 r.,

Rozwiązanie umowy dotyczy dekodera marki HD 5000 o nr seryjnym ................, nr modułu CA: ..................., numerze karty ....................... oraz nr kontraktu nr ..................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Zgodnie z zapisami umowy oraz Regulaminu Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu rozwiązuję umowę abonencką zawartą w ramach kontraktu nr ............ dla karty abonenckiej nr ............. pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem wraz z końcem okresu dodatkowego przypadającego na dzień 26.07.2014 r., z zachowaniem umownego 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia."

 

Więcej na prawdę nie trzeba. Oczywiście dane osobowe, adres, pesel i podpis dla kompletu. ;)

 

@mariuszpk - Znajdą się jednak i tacy, którzy będą z tej zmiany niezadowoleni. Będą psioczyć, że ten wstrętny Polsat sam z siebie podniósł im ceny i nie raczył o tym poinformować wcześniej. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też myślałem ale lepiej się fachowca podpytać. Cyfrowy Polsat potwierdził mi to co kolego napisałeś:

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z warunkami podpisanej Umowy obowiązuje Pana trzymiesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego oraz Regulamin Świadczenia Usług z z dnia 23 maja 2013 roku. Regulamin Świadczenia usług z dnia 26 marca 2014 r. obowiązuje Klientów, który od 26 marca 2014 r. podpisują Umowy z Cyfrowym Polsatem."

 

Sokole oko ze mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kiedyś pisałem, że nie siedzę każdego dnia nad wszystkimi regulaminami i nie monitoruję ciągle ich zmian, ale skoro zwróciłeś uwagę to się musiałem pokłonić nad nowym Regulaminem i zerknąć trochę dłużej niż zwykle na trzecią stronę umowy. Zwykle CP nas informowało o zmianach Regulaminów, PWU, zapisów w umowach itp., ale tym razem chyba zapomniano albo osoba przygotowująca takie informacje ma urlop. :D koniec offtopu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa zawarta dnia: 27-05-2013 na okres 15 miesięcy. Ostatnia wpłata 27.07.2014.

 

Chciałbym wysłać wypowiedzenie umowy aby mi jej nie przedłużono. Z tego co czytam i w umowie i tu to muszę takie wypowiedzenie wysłać najpóźniej 3 miesiące przed końcem umowy?

1) czy dobrze rozumiem, że umowa z CP kończy mi się 27 sierpnia 2014 roku?

2) Po kiego grzyba piszecie z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia, skoro takie prawo przysługuje ze względu na datę zawarcia umowy?

3) Czy wzór wypowiedzenia podany przez Burito jest dobry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja napisałem tak:

 

Imię i nazwisko:

Adres:

Rodzaj dokumentu:

Seria i numer dokumentu:

PESEL:

Nr karty:

Nr dekodera:

 

do:

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą w dniu XX.XX.XXXXr., pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A., z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie.

Z poważaniem

 

 

Czy takie pismo wystarczy?

Czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości co do daty zawarcia umowy? Bo tak, mam umowę abonencką o numerze 9L4xxxxxxx. Za [beep]ę nie mogę znaleźć daty zawarcia, ale mam napisane długopisem na niej 16.02.2010 (dopisek własny).

Później mam przedłużenie z dn. 13.02.2012r., nr SP/2012/xx/xx/xxxxx, umowa na 29 miesięcy, do 14.07.2014. I następnie po wybraniu jednej z opcji promocyjnych po roku (dotąd były dwie), od 16.02.2013r. mam umowę SP/2013/xx/xx/xxxxx, do 16.07.2014r. (wszystko ręczne zapiski z rozmowy telefonicznej).

Mam jeszcze potwierdzenie zmiany warunków umowy (Id: 115xxxxx) przez telefon, na której jest data pisma 25.02.2013r., napisane że została dokonana 11.02.2013r., i że warunki obowiązują od dnia 16.02.2013r.

 

Jaką datę wpisać? Umowa mojego ojca, który nie ma innych umów z polsatem cyfrowym, więc na pewno nie będzie wątpliwości, którą umowę on chce rozwiązać.

 

I jeszcze jedno. Jeśli chodzi o 3 miesięczne wypowiedzenie, to decyduje data stempla pocztowego,czy data otrzymania przez nich?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SP/2012/xx/xx/xxxxx - to są zgłoszenia reklamacyjne i zmiany pakietów (wyłączenie lub włączenie pakietów). Ogólnie wszelkie zgłoszenia abonenta do Centrum Obsługi Klienta kryją się pod tymi numerami.

Z tego co piszesz odbywały się zgłoszenia rezygnacji z opcji dodatkowych, co jest przewidziane umową. Nie musisz żadnej daty zawarcia umowy wpisywać. Cykl rozliczeniowy masz na 16 dzień miesiąca, więc rozwiązanie umowy z wyliczeń wynika może nastąpić 16.07.2014 roku. Wypowiedzenie musisz złożyć najpóźniej 15.04.2014 roku. Zgodnie z regulaminem wypowiedzenia są rejestrowane z datą wpływu (jednak w wypadku odstąpienia od umowy z powodu zmiany warunków umowy decyduje data stempla pocztowego).

Nie napisałeś jakie pakiety tata ma w umowie. Może możesz skorzystać z tej opcji: viewtopic.php?f=7&t=13382&start=3930#p946997 z powodu wyłączenia tzw. kanałów premium SD i Sundance SD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za szybką odpowiedź. Na wszelki wypadek napisze chyba "zawartej w dniu 16.02.2010r., (przedłużonej w dniu 13.02.2012r.)" chyba nie zaszkodzi? :)

 

Nie mogę znaleźć gdzie jest wpisane, że umowa jest do 16.07.2014r., tylko ręczny zapisek tej daty po rozmowie telefonicznej na odwrocie oryginalnej umowy.

 

 

SP/2012/xx/xx/xxxxx - to są zgłoszenia reklamacyjne i zmiany pakietów (wyłączenie lub włączenie pakietów). Ogólnie wszelkie zgłoszenia abonenta do Centrum

Nie napisałeś jakie pakiety tata ma w umowie. Może możesz skorzystać z tej opcji: viewtopic.php?f=7&t=13382&start=3930#p946997 z powodu wyłączenia tzw. kanałów premium SD i Sundance SD?

 

Ma pakiet familijny HD za 39,90 + Pakiet Sport HD za 20,00.

Nie wiem czy są tam te kanały, które podałeś.

Obawiam się też, czy nie za późno będzie wysłane, jeśli decyduje data wpływu? Dziś mogę wysłać dopiero wieczorem, a jutro by musiało dotrzeć, jeśli umowa jest do 16.07.2014 (choć to wiem tylko na podstawie ręcznego zapisku po rozmowie tel.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w umowach CP nie ma daty końca. Jest data zawarcia i ilość okresów rozliczeniowych, na które została zawarta umowa. Datę końca okresu podstawowego abonent sobie musi sam policzyć, albo zadzwonić do TCOK. W ICOK tez pokazuje ile miesięcy jest do końca.

 

Przy pakietyzacji Twojego ojca poczytaj sobie tutaj: viewtopic.php?f=7&t=13382&start=3915#p945893 Kilka stron wcześniej tez nie zaszkodzi i kolejnych też. Wszystkiego się tam dowiesz. jest to już szczegółowo opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy miał ten Sundance. Na umowie z 2010 roku nie ma go wymienionego w Promocyjnych warunkach umowy. Miał pakiet HBO i kilka kanałów HD w promocji na pierwsze 3 miesiące. Ta umowa była na Pakiet Familijny za 37,90 i Pakiet Relax Mix za 19,90.

 

Później z zmiana telefoniczna w dniu 11.02.2013 na Pakiet Familijny HD + Pakiet Sport HD.

 

Czy dla pewności mogę wysłać wypowiedzenie kończącej się umowy, a kilka dni potem ze względu na wyłączenie Sundance SD? Gdzie sprawdzić, czy miał ten kanał? Nie wiem czy on sam będzie wiedział, pewnie go nie oglądał nawet.

 

Przepraszam za pytania, wiem, że pewnie można tu gdzieś znaleźć odpowiedzi, ale nie bardzo mogę wertować teraz strony wątków. A też ciężko mi zrozumieć niektóre wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...