SummerCruisin Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 warto zadzwonić bo niekiedy te kary były śmieszne (np. w okresie dodatkowym umowy były to kary rzędu 30zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 duże kwoty wychodzą, pozostaje czekać rok do końca umowy , chyba że wcześniej wyłączą jakiś kanał Na dodatkowej umowie nie musisz być,pisz wypowiedzenie,żadnej kary nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej82 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 @rzeznik997 -ulga przyznana (jest w umowie)podzielona przez ilość mies.umowy.Ten wynik razy ilość mies.do końca umowy. A jak jest wyliczana ulga? Pewnie składają się na to darmowe miesiące, usługi gratis, a na przykład brak opłat za dzierżawę/aktywację dekodera czy opłaty za pozostałe miesiące wypowiedzianej umowy(przy jednoczesnym podpisaniu nowej)? Zawsze się zastanawiałem jak to wyliczają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1155 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Hej wam ma takie pytanie wypowiedzenei CP zarejestrował w kweitniu juz sie konczy mi umowa i takie mam pytanie czy oni moga nie dzwonic wogle do mnie czy np beda mi przedstawiac jakies warunki umowy nowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Bedą dzwonić z DUK z nową ofertą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 A jak nie to sam zadzwonisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolbol Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Odstępując od zawartej umowy na odległość wysyłam samo pismo i czekam na dalsze informacje, czy też od razu razem z otrzymanym sprzętem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej82 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Sprzętu to lepiej nie wysyłaj, bo jeszcze się okaże że nie rozwiążą i będzie problem. Poza tym zawsze jest 30 dni na odesłanie. Lepiej poczekaj i sam zadzwoń, żeby się upewnić, bo CP może nie dzwonić sam z siebie, żeby potwierdzić rezygnację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Można sprzęt wysłać razem z odstąpieniem od umowy. Istnieje jednak ryzyko, bo sprzęt trafia automatycznie na magazyn i zdarza się, że w ten sposób ginie gdzieś na tym magazynie pismo do Biura Obsługi Klienta. Dla pewność zalecane jest wysłanie listu z odstąpieniem (takie pismo na pewno trafi do Biura Obsługi Klienta) i zgodnie z prawem po prawidłowym poinformowaniu drugiej strony niezwłocznie odesłać należy sprzęt, który trafi na magazyn CP. W ten sposób można sobie wiele nerwów zaoszczędzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Odesłać lub oddać w najbliższym APS-ie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Niestety nie w wypadku 10-dniowego odstąpienia od umowy. http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... -uslug.pdf Rozdział 3. zawarcie umowy § 3 8. W przypadku zawierania Umowy poza lokalem lub na odległość, Klient ma prawo odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty zawarcia Umowy, składając osobiście lub listownie w Centrum Obsługi Klienta stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie przez Klienta od Umowy w powyższym trybie wywołuje taki skutek, jakby Umowa nie została zawarta. Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku, gdy rozpoczęto świadczenie Usług przed upływem powyższego terminu. 9. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy konsument, który nabył Sprzęt, zobowiązany jest zwrócić go niezwłocznie, na swój koszt i ryzyko, do Centrum Obsługi Klienta z dopiskiem „Zwrot Sprzętu”. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ok-dzięki za doinformowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Niestety nie w wypadku 10-dniowego odstąpienia od umowy.http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... -uslug.pdf Rozdział 3. zawarcie umowy § 3 9. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy konsument, który nabył Sprzęt, zobowiązany jest zwrócić go niezwłocznie, na swój koszt i ryzyko, do Centrum Obsługi Klienta z dopiskiem „Zwrot Sprzętu”. Ale można się ubiegać o zwrot kosztów przesyłki, które pokryliśmy przy zawieraniu umowy (koszt kuriera do nas). http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsume ... sylki.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Od kiedy to w CP płaci się za kuriera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 @cabott - W którym miejscu masz zapis o zwrocie kosztów za kuriera? W razie skorzystania przez kupującego z prawa odstąpienia od umowy, przedsiębiorca zobowiązany jest do zwrócenia mu zapłaconej ceny (cena dekodera) bez dodatkowych kosztów (koszt kuriera do klienta). Nie może on (w domyśle klient) również ponosić z tytułu wykonywania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy żadnych opłat poza bezpośrednimi kosztami zwrotu towarów (koszt kuriera poniesiony przez klienta w celu zwrotu zamówionego sprzętu). Czytaj więcej na Infor.pl: http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsume ... z2qZQqtf8C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Od kiedy to w CP płaci się za kuriera? Ja płaciłem 2 lata temu coś koło 20 PLN. @cabott - W którym miejscu masz zapis o zwrocie kosztów za kuriera? W razie skorzystania przez kupującego z prawa odstąpienia od umowy, przedsiębiorca zobowiązany jest do zwrócenia mu zapłaconej ceny (cena dekodera) bez dodatkowych kosztów (koszt kuriera do klienta). Nie może on (w domyśle klient) również ponosić z tytułu wykonywania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy żadnych opłat poza bezpośrednimi kosztami zwrotu towarów (koszt kuriera poniesiony przez klienta w celu zwrotu zamówionego sprzętu). Czytaj więcej na Infor.pl: http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsume ... z2qZQqtf8C Czyli za kuriera do klienta (z dekoderem i umową), przedsiębiorca powinien nam zwrócić (o ile taka opłata została pobrana). Dnia 15 kwietnia 2010 roku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (dalej „ETS”) orzekł, iż koszty wysyłki towaru nie powinny obciążać konsumenta, który odstępujeod umowy zawartej z przedsiębiorcą na odległość. Innymi słowy, w przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy, przedsiębiorca nie ma prawa żądać od niego zwrotu kosztów wysyłki towaru. Strony mają wówczas obowiązek zwrotu jedynie wzajemnych świadczeń - konsument na własny koszt odsyła towar, natomiast przedsiębiorca zwraca otrzymaną cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Czyli nadal nie możesz się ubiegać o zwrot kosztów zwrotu dekodera, jak napisałem na samym początku. Dokładnie to potwierdziłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgadzam się i nigdy tego nie powiedziałem, że taki zwrot jest możliwy. Jednak często ludzie nie zdają sobie sprawy, że koszt wysyłki "do nich" powinien być im zwrócony w przypadku odstąpienia od umowy. I o tym pisałem (może niepotrzebnie cytując Twój wpis z regulaminu, co mogło być w istocie mylące). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zdecydowanie to konkretne cytowanie wprowadziło nieporozumienie. Ważne, że dotarliśmy do porozumienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizy Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam Czy mógł by ktoś napisać jakiś wzór rezygnacji z CP ze skutkiem natychmiastowym oraz poniesieniem kary? W październiku przedłużyli mi umowę automatycznie na kolejne 12 miesięcy .. muszę zrezygnować z polsatu (z przyczyn prywatnych) jak najszybciej, mogę też ponieść koszty w zw z rezygnacją ale nie chcę czegoś pominąć w dokumencie który do nich prześle . Czy jest też prawdą że mimo iż wyśle do nich pismo z rezygnacją natychmiastową oraz poniesieniem kosztów zerwania i tak odłączenie nastąpi dopiero za 3 msc i będę musiał płacić jeszcze 3 msc abonament? Widzę że jest na tym forum dużo osób z konkretną wiedzą i chciał bym odrazu podziękować za odpowiedzi ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jak nie dostałeś darmowych miesięcy to w zależności od pakietu będzie to paredziesiąt, do kilkudziesięciu złotych. W umowie masz rezygnację w okresie 3msc tak? To tak Cię odłączą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Witam! Króciutko. Mama zawarła umowę z CP dnia 06.09.2011 na internet. Teraz dwie możliwości, tego samego dnia składała oświadczenie o przejście umowy na czas nieokreślony z końcem okresu podstawowego / nie składała takiego oświadczenia. Logując się do nowego ICOK w miejscu Pozostały okres obowiązywania umowy: widnieje napis Umowa na czas nieokreślony. Mam rozumieć, że mama jednak złożyła to pismo i nasza umowa nie została w październiku przedłużona na kolejne 12 miesięcy i w każdym momencie możemy umowę wymówić? PS. Jeszcze jedna sprawka. Zawierając umowę zaopatrzyliśmy się od razu w antenkę, router i oczywiście modem. W regulaminie mojej promocji (oraz w Informacjach o Ofercie) nie ma żadnej wzmianki o tych przedmiotach. Zmierzam do tego, iż nie jestem pewien czy kupowaliśmy to wszystko na własność czy tylko wypożyczaliśmy i trzeba to będzie zwrócić. Zawierając umowę na TV na pewnej stronie jest napisane Protokół odbioru udostępnianego Dekodera Podstawowego, a przy internecie mam tylko Protokół odbioru sprzętu. Na chłopski rozum - wszystko nasze. No i kwoty jakie płaciliśmy za router (149zł) i modem (98,50zł) wskazują, że kupowaliśmy to na własność. Pytam bo w tym kraju nie wszytko jest takie piękne i logiczne jak się wydaje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gefraiter Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 witam trochę zaspałem z terminem wypowiedzenia 3.02.2014 kończy mi się umowa, podobno przedłużą mi ją z automatu na kolejne 12 miesięcy gdybym wysłał jutro wypowiedzenie czy to coś mi da? czy niestety jestem skazany na te 12 miesięcy oczywiście nie interesuje mnie zerwanie umowy i zapłata kary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zapłacisz jakieś tam groszowe sprawy. A jak nie chcesz zerwać umowy to dogadasz się z DUK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Jeśli ma Premium to nie będą to takie grosze;) Jakieś 400zł mu wyjdzie. Napisz najpierw jaki masz pakiet to napisze Ci jakiego rzędu będzie kara. Spóźniony jesteś przynajmniej o miesiąc, aby całkowicie uniknąć kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.