Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gdybyś w pierwszym poście z pytaniem napisał wszystko co i jak konkretnie to być dostał konkretną odpowiedź, a tu się z każdym Twoim postem okazuje coś nowego.

Nadal nie wiemy gdzie kupiłeś i czy skorzystałeś z opcji "na próbę" (a domyślam się, że o to chodzi).

Jeśli skorzystałeś z opcji "na próbę" kupując dekoder w APS-ie to należało postępować jak zapisane jest w Regulaminie promocji TV Mobilnej:

 

§3 Opcja na próbę

1. W ramach Promocji, dodatkowo osoba która skorzystała z oferty zakupu Dekodera w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i dokonała Rejestracji, otrzymuje uprawnienie do odstąpienia od zakupu w czasie pierwszych 30 dni od jego dokonania, za zwrotem uiszczonej opłaty, pod warunkiem:

a. zwrotu nieuszkodzonego Dekodera z kompletem akcesoriów, oraz

b. złożenie pisemnego wniosku o rozwiązaniu Umowy, (ten wniosek generuje pracownik APS-u)

w tym samym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży z którym dokonał zakupu. Uprawnienie do skorzystania z oferty na próbę w ramach niniejszej Promocji, nie przysługuje jeśli dana osoba skorzystała z oferty na próbę w ramach jakiejkolwiek oferty TV Mobilna w Cyfrowym Polsacie, w ciągu ostatnich 24 miesięcy przed dokonaniem zakupu.

2. W przypadku zwrotu Dekodera, prawo do korzystania z Promocji w związku z zakupem tego Dekodera przepada.

 

Jeśli wysłałeś pismo do Cyfrowego Polsatu do Warszawy to wtedy niestety musisz odesłać dekoder do Cyfrowego Polsatu do Warszawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, niestety jestem użytkownikiem cyfrowego polsatu. Przyznam sie szczerze, że regulaminu oraz umowy nie czytałem co było błedem. Mam pakieod Familijny HD, Extra HD, Sport HD od 14.05.2012 r. wraz z multiroomem SD. Wyprowadzilem sie i poprostu nie potrzebuje tylu pakietów. Dzwoniąc na infolinie zostałem poinformowany, że nie ma możliwosci rezygnacji czy chocby pomniejszenia pakietów do konca czas trwania umowy, czyli w praktyce oznacza ze do listopada 2014 jestem uziemiony. Czytając forum dowiedziałem się o mozliwosci rezygnacji z przyczyn wycofania niektórych kanałów. Byłbym bardzo wdzięczny o napisanie w przyszłości na forum info o wycofani programu, dzieki któremu mogłbym sie powołac na regulamin i ypowiedziec umowe. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, Pomożecie mi :( ?

 

otóż za miesiąc (w Listopadzie) kończy mi się 29-cio miesięczna umowa na mini HD.

przegapiłem moment 3-miecięcznego okresu w jakim trzeba wypowiedziec umowę, a chcę zrezygnować.

 

I teraz - konsultant poinformował mnie telefonicznie, że jesli wyślę teraz wypowiedzenie to

będzie na mnie nałożona kara w wysokości 2 zł za miesiąc, począwszy od miesiąca Lutego.

 

Moje pytania:

1. Czemu akurat od miesiąca Luty?

2. Czy to możliwe, że kara jest tak mała ? (tylko 2 zł)

3. wyliczyłem, że jesli od lutego to do listopada jest 10 miesięcy czyli 20 zł - na jakie konto mam wpłacić tę kwotę ?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa wygasa w trybie natychmiastowym. Przerabiałem to niedawno. Piszesz rezygnację z wszystkimi danymi zmarłej osoby, nr umowy itp. i koniecznie dołączasz ksero aktu zgonu. Proponuje wysłać wypowiedzenie łącznie ze sprzętem. Ja wysłałem bez sprzętu, bo niby można oddać w autoryzowanych punktach Polsatu, ale wyszło że nie przyjęli i musiałem i tak odesłać sam do Warszawy. W moim przypadku był to dekoder od tv naziemnej może z dekoderem sat jest inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo interesujące info, pachnie trochę bajką (i nie mogę znaleźć potwierdzenia) no ale...

 

Co więcej, dosłownie przed kilkoma dniami (22 października 2013 r.) za niedozwoloną uznano klauzulę stosowaną przez Cyfrowy Polsat. Wynikało z niej, że jeśli klient nie chce przedłużać umowy z firmą, to musi sam o tym złożyć oświadczenie na piśmie. I do tego aż na trzy miesiące przed jej wygaśnięciem. Firmy nie mają prawa zmuszać nas do dodatkowych czynności z naszej strony.

 

Pełny artykuł tutaj: http://finanse.wp.pl/sort,1,kat,1038019,opage,5,title,Operator-kontra-klient,wid,16114033,wiadomosc.html (cytowany tekst to ostatni akapit)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, że co?

Że jak będzie mi się kończyła umowa z Cyfrowym Polsatem, a nie będę chciał jej przedłużyć (czyli będę chciał z CP zrezygnować) to nie będzie już trzeba wysyłać żadnego wypowiedzenia (tym bardziej na trzy miesiące przed końcem umowy), ani tym bardziej Cyfrowy Polsat nie będzie miał prawa przedłużać takiej umowy "z automatu" na kolejny czas określony? Przyznam, że zwłaszcza to ostatnie bardzo mi się nie podoba. Pamiętam, jak dawna CYFRA+ kiedyś coś takiego stosowała i później też za to oberwała. A widać, że Cyfrowy Polsat praktykuje to w najlepsze... :? Jednak, aby z CP zrezygnować to przecież trzeba będzie chyba jakoś tego operatora o tym powiadomić, choćby telefonicznie. Bo niby skąd CP będzie o tym wiedział... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O terminie kończącej się umowy wiedzą.Jak nadchodzi nowy okres rozliczeniowy,to pamiętają i przypominają o wpłacie abo.

Jakoś nie mają obowiązku powiadomić o zmianie umowy (wycofanie kanału).Nie bądzmy takimi służalskimi.

No bo składanie wypowiedzenia umowy ze skutkiem na jej koniec,to absurd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo składanie wypowiedzenia umowy ze skutkiem na jej koniec,to absurd.

 

Tak jest, to stuprocentowy kosmiczny absurd i mało tego, zamiast przyjąć grzecznie do wiadomości w danym miesiącu (np. w grudniu) że abonent nie wyraża zgody na dalsze kontynuowanie umowy tylko chce żeby się skończyła zgodnie z czasem na który została zawarta to oni "z urzędu" wlepiają Ci jeszcze trzy miesiące do płacenia i to po wyższej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda umowa moja kończy się za 12 miesięcy, ale czy jest już możliwość teraz wysłać wypowiedzenie umowy skutkujące rozwiązaniem umowy z ostatnim dniem jej trwania?

Walczę o jak najkorzystniejszą zmianę umowy z zamianą dekodera na PVR, obecne oferty są dla mnie bardzo niekorzystne (proponują podniesienie abonamentu z 49,9 zł na 69,9zł), może jeśli zobaczą wypowiedzenie to dałoby się coś korzystniej.

 

Tak wiem, że najkorzystniejsze oferty są gdy umowa się kończy na dniach, ale nie zaszkodzi spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...