Jump to content

railroad

Users
  • Content Count

    345
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About railroad

  • Rank
    Rozpisany

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak nadal występuje. Tak zgłaszałem kilka razy do Biura Obsługi, podałem nawet kilka dni temu dane do logowania na konto CP go i nadal nic nie naprawiono.
  2. Dzięki za odpowiedź. Pomęczę CP dalej, widać dla ich techników to nie lada wyzwanie by naprawić błąd w uprawnieniach.
  3. Czy u Was też jest brak dostępu w pakiecie Familijnym HD do kanału Polsat Music HD? Mam komunikat, że kanału nie ma w moim abonamencie a powinien być. Jakiś czas temu był normalnie dostępny, obecnie w/w komunikat. Satelitarnie jest normalnie dostępny. Pisałem do Cyfrowego Polsatu, ale twierdzą, że świadczą usługę prawidłowo, wysyłałem im nawet dane do logowania, ale nadal brak rozwiązania problemu. A jak jest u Was?
  4. Hmm, to nie wiem co się stało. Jaką masz wielkość anteny? Mam 70cm od Cyfrowego Polsatu, mieszkam w kuj-pom. Do tej pory było wszystko w porządku, problemy są od kilku dni.
  5. Działa Wam transponder 11,585GHz na Hotbirdzie? Od jakiegoś czasu zauważyłem, że sygnał się pogorszył, a od kilku nie działa wcale. Na pozostałych transponderach sygnał bez zmian. Próbowałem korygować ustawienie anteny, ale co najwyżej pogarszały się warunki odbioru pozostałych kanałów.
×
×
  • Create New...