Jump to content

piranha

Users
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About piranha

  • Rank
    Czasami wpadam
  1. Dzień dobry. Posiadam pakiet mini hd, umowa na czas nieokreślony, zamierzam całkowicie zrezygnować z polsatu. Przed tym jak umowa przeszła na czas nieograniczony, zostałem poinformowany, że na tym dekoderze (będąc wtedy na mini hd) nie ma możliwości włączenia pakietu Darmowego HD. Zastanawiam się czy coś mogło się zmienić od czasu gdy umowa przeszła na czas nieokreślony i czy teraz nie byłoby możliwości przejścia na darmowy hd? Czy to bez znaczenia? Zamierzam zrezygnować całkowicie ze względu na trudna sytuację finansową i nie opłacać już nic, ale ewentualnie darmowy hd mógłbym zostawić.
  2. Posiadam umowę na czas nieokreślony, pakiet mini hd, opłacony wiele miesięcy do przodu. Chciałbym zrezygnować całkowicie z CP, tzn nic nie płacić, nie mieć umowy, oddać sprzęt. Odzyskanie nadpłaty mnie nie interesuje. Od czego zacząć, w sensie - jaki wzór wypełnić, na jaki adres go wysłać, czy może robić to telefonicznie, nie wiem nic, proszę o wskazówki dla laika. Pozdrawiam i dziękuję
  3. Dzięki mingo. Nie widziałem tego okienka dlatego, że trzeba najpierw wybrać dekoder z listy, a nie od razu jak mamy wszystkie dekodery, bo pod nimi jest tylko kwota na najbliższy miesiąc. Człowiek na starość się durnowaty robi i nie widzi oczywistych rzeczy pozdrawiam
  4. Witam. Z tego co pamiętam, kiedyś jak robiłem wpłatę przez panel ICOK to można było ustawić wyższą kwotę i mieć nadpłatę. Przed chwilą zrobiłem przelew, ze strony Bluemedia przekierowało na stronę banku i nigdzie nie było możliwości zwiększenia kwoty. (Brak okienka gdzie można wpisać swoją kwotę). ^^Tak ma być czy coś źle robię? Ostatnio wpłacałem chyba z pół roku temu i jest to wygodniejsze. Pakiet Mini HD.
×
×
  • Create New...