andii57 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Mam pytanie odnośnie pisma dotyczącego wypowiedzenia umowy. Po lewej stronie piszemy swoje dane , następnie numer dekodera i numer karty , ale czy mając usługę M.R. dopisuję dodatkowo nr.dekodera , oraz numer karty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Ja tak napisałem-wypowiadając umowę rodziców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta55 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Witam, mam nadzieję, że uzyskam tu pomoc. Moja sytuacja wygląda następująco. Miałam podpisaną umowę z CP na okres 15 miesięcy. Okres podstawowy upłynął 21-09-2013 roku i zgodnie z warunkami umowy przeszłam w tzw. okres dodatkowy trwający 12 miesięcy. W związku z przeprowadzką byłam zmuszona wysłać wypowiedzenie do CP i liczyłam się z karą ze zerwanie umowy. W październiku ubiegłego roku wysłałam wypowiedzenie i tym samym po 3 miesiącach, a dokładnie 21-01 moja umowa zakończyła się. Nieciekawie zrobiło się kiedy otrzymałam notę obciążeniową za zerwanie umowy w okresie PODSTAWOWYM na kwotę prawie 115 zł. Skontaktowałam się szybko z infolinią licząc na to, że uświadomię im, że popełnili błąd. Jaki okres podstawowy? To przecież był okres dodatkowy. Czemu tak wysoka kara? Przecież nie skorzystałam z żadnej ulgi. Rozumiem, że opłacałam ciągle pakiet w kwocie promocyjnej, ale różnica nie jest aż tak duża! Pani na infolinii nie umiała podać mi żadnych argumentów oprócz "Kwota jest prawidłowa'. Udałam się do Rzecznika Konsumenta i poradził mi on reklamację. Nota została wystawiona na postawie zerwania umowy w okresie podstawowym, więc mam jej nie regulować. Napisałam więc pismo do CP z prośbą o zweryfikowanie sprawy i ewentualnie wystawienie prawidłowej noty obciążeniowej. Właśnie otrzymałam telefon od CP. Ich odpowiedź na reklamację - "Kwota jest prawidłowa". Odsyłają mnie do warunków umowy, którą mam przed sobą i niestety nijak ma się to do tego co zostało przez nich napisane, wyliczone, powiedziane ... Pani Rzecznik poprosiła mnie o wizytę gdy otrzymam odpowiedź na piśmie. Oczywiście pójdę, ale chciałam wcześniej dowiedzieć się czy ktoś z Was znalazł się w takiej sytuacji? Czy ja źle interpretuję umowę? Może to ja jestem w błędzie? Eh nie mam już sił. Pozdrawiam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Jaki miała pani pakiet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta55 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Familijny HD + Sport HD w cenie 49,90 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 W Promocyjnych Warunkach Umowy jest określona cena za ten pakiet na czas określony w wysokości 49,90zł, a na czas nieokreślony 63,90zł. Kara za zerwanie umowy przed upływem 12-miesięcznego okresu dodatkowego to różnica pomiędzy cennikiem na czas nieokreślony a na czas określony za każdy miesiąc pozostający do końca umowy. W tym wypadku 14zł. 14zł x 8 miesięcy do końca umowy daje 112zł kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta55 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Dziękuję za odpowiedź. Przy moich obliczeniach wychodziła inna kwota, bo liczyłam 4 x różnica między kwotą na czas nieokreślony i czas określony. 4 - ponieważ tyle czasu korzystałam z usług CP taki uzyskałam od nich rabat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Kary nie płaci się za okres wykorzystany, tylko za okres który zostaje do końca okresu umownego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta55 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Teraz już to jasne. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reds Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Witam wszystkich, podobnie jak marta55 jestem nowy i mam pytanie. Moja sprawa wygląda tak: Umowa na internet w CP kończy mi się w połowie maja. Zawarta na czas określony - 24 mce. Ciekawe, że aby przestała obowiązywać potrzebne jest jakiekolwiek oświadczenie. To było moje pierwsze zdziwienie po zerknięciu do umowy. Ale ok, chodzi naturalnie o to: "Nie później niż na trzy Okresy Rozliczeniowe przed upływem Okresu Podstawowego (lub odpowiednio danego Okresu Dodatkowego), Abonent jest uprawniony do złożenia oświadczenia na piśmie, iż wyraża wolę, aby Umowa wygasła z ostatnim dniem Okresu podstawowego (lub odpowiedniego danego Okresu Dodatkowego). Mamy więc początek marca. Zgodnie z głównym regulaminem CP - Okres rozliczeniowy – miesiąc, za który dokonywane są rozliczenia opłat, rozpoczynający się i kończący się w dniach wskazanych przez Cyfrowy Polsat na Rachunku lub w przypadku braku takiego wskazania, w Umowie lub regulaminie promocji. Pierwszy okres rozliczeniowy może być dłuższy niż miesiąc, nie dłuższy jednak niż dwa miesiące, U mnie w ICOK okres rozliczeniowy trwa od drugiego dnia danego miesiąca do pierwszego dnia następnego miesiąca. Tak przynajmniej jest napisane. Przypomnę - umowa była zawarta w połowie maja, więc pierwszy okres był chyba dłuższy niż miesiąc. I teraz pytanie - skoro mamy marzec to ile pozostało tych okresów do końca umowy? marzec-kwiecień-maj? Czy wysyłając teraz oświadczenie (o ile dojdzie w marcu) zmieszczę się w tym wymaganym terminie? Trzeci okres rozliczeniowy (marzec) rozpoczął się i trwa (mam na myśli miesiąc), nie był natomiast jeszcze siłą rzeczy "rozliczony" - w ICOK ostatni rachunek wystawiony jest za luty. Jeśli wyślę teraz stosowne oświadczenie i dotrze ono do końca marca, to ...? Z góry dzięki za wszystkie rady i sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Już minął okres 3 miesięcy. Skoro okres rozliczeniowy to 2 każdego miesiąca, czyli umowa kończy się 2 maja, a więc najpóźniej 1 lutego pismo o rozwiązaniu umowy powinno trafić do siedziby CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reds Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Już minął okres 3 miesięcy. Skoro okres rozliczeniowy to 2 każdego miesiąca, czyli umowa kończy się 2 maja, a więc najpóźniej 1 lutego pismo o rozwiązaniu umowy powinno trafić do siedziby CP. Umowa kończy się niby w połowie maja - ale jak rozumiem okres rozliczeniowy powinien obejmować cały maj...a minimum jego połowę. Jeśli przyjąć 2 każdego miesiąca to rozliczenie maja powinno być 2 czerwca. Ok, jeśli jednak jest tak ja napisałeś, to w takim wypadku co lepiej zrobić? -wysłać oświadczenie o przejściu na umowę na czas nieokreślony i po czym próbować ją zakończyć, czy - wysłać oświadczenie o zakończeniu mimo to - wtedy jak rozumiem zostanie ono potraktowane jako zerwanie umowy na czas określony - tej drugiej umowy - tzw. Okresu Dodatkowego - 12 miesięcy) po miesiącu jej trwania (2 mce starej umowy + 1 nowej) ? z jaką karą mogę się wówczas liczyć ? W okresie promocyjnym (podstawowym) płaciłem ok. 100 zł. to kara może być duża, ale Ty chcesz zerwać umowe definitywnie czy chcesz negocjować warunki? Jeśli to drugie to wysyłaj wypowiedzenie i targuj się. Jeszcze nie wiem, wszystko jest kwestią oferty, bo dotychczas płaciłem sporo w porównaniu do najnowszej oferty CP. W razie wysłania wypowiedzenia jest szansa na lepsze warunki z ich strony? Tylko w razie czego trzeba będzie to wypowiedzenie cofnąć lub zapłacić nie małą karę za zerwanie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 to kara może być duża, ale Ty chcesz zerwać umowe definitywnie czy chcesz negocjować warunki? Jeśli to drugie to wysyłaj wypowiedzenie i targuj się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Wysyłaj po prostu wypowiedzenie. Twoja umowa po prostu będzie obowiązywała jeden cykl rozliczeniowy dłużej i rozwiązanie umowy nastąpi bez naliczania kary umownej. Cyfrowy Polsat przy wpłynięciu wypowiedzenia umowy przynajmniej na jeden cykl rozliczeniowy przed zakończeniem okresu podstawowego/dodatkowego przyjmuje takie wypowiedzenie i dodatkowy miesiąc lub dwa liczy według stawki na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reds Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Dzięki serdeczne za pomoc. W takim wypadku pisać w tym ' wypowiedzeniu' jakąś datę z którą wyrazam chęć zakończenia wspolpracy, tj. koniec okresu podstawowego, miesiąc po tym okresie czy w ogóle to odpuścić? Czy można gdzieś znaleźć te stawki w przypadku umowy na czas nieokreślony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Napisz, że wypowiadasz umowę z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. Jeśli chodzi o stawkę na czas nieokreślony, to zerknij w regulamin promocji. Nie pamiętam jak było we wcześniejszych umowach (chyba się nie zmieniło), zmianie ulega stawka za pakiet abonamentowy (200MB masz za 0,90zł obecnie fakturowane) na 29zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba47 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Witam. Umowa kończy mi się 19 kwietnia 2015 r. na pakiet Familijny HD. Wiem że zostało jeszcze dużo czasu, ale dzwoniłem na infolinię załatwić sprawę z płatnościami ale przy okazji konsultant zaproponował mi ofertę. Zaproponował Familijny MAX HD w cenie Familijnego HD przez 12 miesięcy, umowa na 18 miesięcy. Czy dostanę lepsze warunki od tych gdy złożę wypowiedzenie na 3 miesiące wcześniej przed końcem umowy ? Czy bardziej mi się opłaca wziąć tą ofertę którą zaproponował konsultant ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termometr Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Ciężko powiedzieć co będzie za rok, jeśli tak jak teraz to dostaniesz umowę na 12 mies. 5 gratis a pozostałe 7 w normalnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turecki1234 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 witam,chciałem się dowiedzieć jak rozwiązać umowe z cyfrowym polsatem przed końcem umowy,jest taka sytuacja że zmieniłem miejsce zamieszkania,adres i jest mi to juz niepotrzebne,czy potrzeba napisać jakieś wypowiedzenie?jeśli tak to czy można by było prosić o taki wzór byłbym wdzięczny,umowe mam do 14 01 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Najlepiej do tego użyć forumowej wyszukiwarki. Założyłeś konto na tym forum, więc rozumiesz moją odpowiedź. Jeśli nie, polecam lekturę: viewtopic.php?f=1&t=2 i viewtopic.php?f=34&t=12149 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Ja umowę z Cyfrowym Polsatem zawarłem dnia 3.04.2013r. na okres 15 miesięcy. Więc dnia 3.07.2014r. przypada termin jej zakończenia. W związku z tym chcę ją wypowiedzieć. Ponieważ wkrótce przypada termin złożenia wypowiedzenia (do 3.04.2014r.), postanowiłem, że pisemko to napiszę już dziś i być może jutro już wyślę (jak znajdę czas). Posiłkując się wzorem znalezionym w Internecie, wypowiedzenie moje (jego treść) napisałem w taki sposób: WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ Niniejszym wypowiadam umowę abonencką z dnia 2013-04-03 o numerze xxxxx zawartą pomiędzy mną, a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Czy taka treść pisma z wypowiedzeniem umowy z Cyfrowym Polsatem może być? Na górze w lewym rogu oczywiście zamieściłem także moje imię, nazwisko, adres domowy oraz PESEL i numer karty głównej (mam też Multiroom). Wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 @Barti Może dopisz jeszcze nr karty dekodera Multiroom , a tak to wszystko OK . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Przeczytałem jeszcze raz moje wypowiedzenie i cholipa nie wpisałem numeru umowy. Wpisałem oczywiście datę zawarcia , nr.karty , dekodera , ale zapomniałem o tym numerze . Jak myślicie mogą tego nie przyjąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 @diana Lepiej napisz ten nr umowy , bo wtedy pewniejsze będzie , że właśnie twoją umowę rozwiążą , a nie kogoś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Tylko że ja już wysłałem 12.03 2014. i teraz zastanawiam się czy nie wysłać jeszcze raz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.