andrzej82 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Sprawdzałem przed wysłaniem wypowiedzenia w PWU, żeby upewnić się co do poprawnych nazw kanałów, więc są. Zadzwonię do nich najwyżej po weekendzie majowym, chyba ze będą jeszcze dzisiaj dzwonić. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Mam pytanie. Ile wynosi wyp. umowy o Internet 1mies. czy 3mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Dla umów samego internetu 1 miesiąc, a dla umów TV+Internet jako Multioferta (jedna umowa na dwie usługi), okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące dla umów zawartych przed 26 marca 2014 i 2 miesiące dla umów zawartych od 26 marca 2014. Stosowne zapisy o okresie wypowiedzenia znajdują się w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelk1910 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Witam jest to moj pierwszy post na tym forum wiec Witam wszystkich forumowiczow!!! I soorki za pytania w stylu "co by bylo gdyby" Mamy umowe podpisana 30/05/12 na 36miesiecy zawiera: Familijny HD jako pakiet podstawowy + ExtraHD + Sport HD, z czego jeden z nich byl wymagany cena to 69.99+5.00 dekoder PLN. Poniewaz nie bardzo ogarniam te 200-kila stron watku mam pytanie Jak sie z tego [beep]a wydostac??? Czy jest aktualnie jakas mozliwosc rozwiazania umowy w zwiazku np ze zmiana programowa tj pakietowa (czytalem cos o ESPN i Suodence ale niewiem czy to jeszcze jest aktualne w moim przypadku) Nie moge nigdzie znalezc spisu programow z tego okresu wiec moze ktos pomoze. Tak ogolnie to czy da sie jakos ta umowe rozwiazac? Oczywiscie bez kar umownych! Czy pozostanie mi placic przez nastepne 12 miesiecy za to [beep]o ktore i tak jest wylaczone nawet z produ zeby dekoder sie nie swiecil bo uzywamy n+ (CP byl/jest pomylka tesciowej) Ludziska poratujcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Sprawdź w umowie jakie programy masz gwarantowane, a potem poczytaj ten wątek ---> viewtopic.php?f=7&t=13382&start=3840. Wysil się choć trochę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Pawelk1910 czas składania wypowiedzi z powodu usunięcia espn , love, sundence minął. Przy czym ten ostatni kanał i tak był tylko w nowej pakietyzacji. Bez kary tej umowy nie zerwiesz. Chyba że Cp zaś coś usunie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smylas Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Witam, czy wysyłając wypowiedzenie do CP muszę podać numer dekodera? Jeśli tak to gdzie znajdę ów numer w dekoderze HD500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Podaj numer karty i swoje dane z peselem. To wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Witam, czy wysyłając wypowiedzenie do CP muszę podać numer dekodera? Jeśli tak to gdzie znajdę ów numer w dekoderze HD500? Panel tylny dekodera - kod kreskowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Witam, Jeśli umowa konczy sie 30 wrzesnia 2014 to do kiedy nalezy wysłac wypowiedzenie do CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Przed dniem 30-tego czerwca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stingus Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Witam, Proszę o pomoc umowa zawarta 03.02.2010 (wtedy na 29 miesięcy), w ICOK widnieje informacja, że do końca umowy pozostały dwa miesiące, bieżący okres rozliczeniowy 03.05.2014 - 03.06.2014. Chciałbym zrezygnować ze tej umowy w jaki sposób to zrobić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Według tej zasady: viewtopic.php?f=7&t=238&p=941450&hilit=okres+dodatkowy&sid=c0c5005aa32e9a832f153361427cfc69#p941497 Wysyłając w obecnym cyklu rozliczeniowym wypowiedzenie ostatnie dwa miesiące wypowiedzenia będziesz płacił według stawki na czas nieokreślony dla Twoich pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam, Jeśli umowa konczy sie 30 wrzesnia 2014 to do kiedy nalezy wysłac wypowiedzenie do CP? Wypowiedzenie można wysłać nawet i rok przed końcem umowy. Trzeba tylko napisać że sie wypowiada umowe wraz z końcem okresu na jaki została zawarta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocrosfate Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 witam. mam taki problem. umowa skonczyla sie 5 kwietnia 2014 i spoznilem sie z wyslaniem wypowiedzenia umowy. wyslalem ja w maju 2014r i dzwonil do mnie pan i krecil mnie na dalsze umowy ale sie nie zgodzilem i chcial bym zrezygnowac z dalszej wspolpracy. powiedzial mi ze umowa byla do 5 kwietnia i ze wzgledu na to ze nie bylo rezygnacji 3 miesiace przed koncem umowy to automatycznie umowa zostala przedluzona na 12 miesiecy. moral taki ze chce zrezygnowac i przyszlo mi pismo ze umowa jest zawarta do 2015.03.05 i mam 14 dni na odeslanie zgody, ze zgadzam sie na ich warunki albo ze rezygnuje i w zwiazku z czym musze poniesc kare i chcialem sie dowiedziec w jakiej wysokosci to bedzie kara. mam pakiet premium i aktualnie place abonament chyba 94zl miesiecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 W twoim przypadku to kara będzie dość duża przy tym pakiecie.Więc lepiej wycofać wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocrosfate Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 jak rozmawialem panem przez tel bo dzwonil do mnie w sprawie umowy to mowil cos o 200zl ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Chyba coś za mało bo z tego co pamiętam to standardowa cena beż upustów za Premium to ponad 150 zł.Ale na temat sumy niech się wypowie @swojadroga bo nie pamiętam dokładnie tej kwoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocrosfate Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 no wlasnie chcialbym wiedziec jaka to bedzie kwota bo w takim razie mam umowe do 2015-03-05 jest to 12 miesiecy to sie chyba jakos liczy ulgi razy ilosc miesiecy w umowie i jeszcze przez cos sie dzieli... nie rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Skoro Ci się umowa przedłużyła 5 kwietnia 2014 to koniec okresu dodatkowego umowy masz 4 kwietnia 2015r. Kwota kary umownej to różnica pomiędzy ceną na czas nieokreślony za pakiet minimalny z umowy, a ceną na czas określny za pakiet minimalny z umowy pomnożona przez ilość miesięcy, które zostają do końca umowy. W maju, kiedy wysłałeś? Wpłynęło przed 5 maja czy po 5 maja tego roku? I najważniejsze kiedy podpisałeś umowę, której okres podstawowy się skończył w kwietniu oraz jakie pakiety masz w umowie podane jako obowiązkowe? Wtedy damy radę policzyć kwotę kary. PS. Konsultant się raczej nie pomylił w wysokości kary, bo im się ta kwota wyświetla w systemie, chyba że nie sprawdził i dla spławienia Cię rzucił tylko kwotą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocrosfate Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 rezygnacje wyslalem 29.04.2014 natomiast z CP przyslali mi pismo ("w odpowiedzi na otrzymane pismo z dnia 2014-05-05") to tak jak by do nich doszlo w maju, pisza ze mam umowe przedłożoną do 2015-03-05 i jak odpowiem pod podany adres i sie zgodze to przedluzaja mi umowe na 12 miesiecy i bede placil jak do tej pory a jak nie odpowiem to tak jak bym sie zgadzal na to co mi zaproponowali chyba ze odpowiem ze skutkiem negatywnym to ponosze kare. umowe podpisalem 2012-12-05 pakiet familijny max hd, pakiet HBO CINEMAX HD 15 m-cy, Pakiet Film HD 15 m-cy, Pakiet Sport HD 15 m-cy pakiet dodatkowy HBO GO, iplaMix konsultant cos mowil ze poniose kare 200zl za rezygnacje jakbym placil za nastepne 2 miesiace z gory, ja to tak zrozumialem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Na czas nieokreślony 142,90zł jest według Twojego PWU. 142,90zł - 89,90zł = 53zł x 7 miesięcy do końca daje 371zł kary. Tyle wychodzi z tych danych co podałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocrosfate Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 a gdzies da sie zadzwonic i potwierdzic ta kare czy oby nie jest wieksza? i jeszcze chcialbym sie dowiedziec jak bym zrezygnowal z umowy i poniosl kare to jak to wyglada ? jak dlugo to trwa ile mam czsu do zablokowania dekoderow to jest kwestia dni, tygodni czy miesiecy? bo na odeslanie dekoderow to mam 30 dni ale odesle dopiero gdy bede wiedzial na 100% ze umowa jest zamknieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Do Centrum Obsługi Klienta: 222 127 222, 699 00 22 22, 801 08 08 08. Dekodery blokowane są po okresie wypowiedzenia (z końcem trzeciego cyklu rozliczeniowego) i od tego momentu masz 30 dni na zwrot dekoderów. Możesz je zwrócić w APS. Dopóki masz aktywny kontrakt (jesteś w okresie wypowiedzenia) dekoderów nie można przyjąć, ponieważ operator jest zobowiązany świadczyć Ci usługę zgodnie z umową. W APS-ach zostaniesz odprawiony z kwitkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocrosfate Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Dziekuje za wszystkie informacje. Jednak zgodze sie na przedluzenie umowy, z mojej strony temat jest zamkniety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.